Ook niet voor de laatste keer van het jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:59 schreef Chowi het volgende:
Hij is al veel teveel mijn doelwit geweest. Ik pas deze, zelfs ik ken genade.
Ik laat mij graag verleiden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ook niet voor de laatste keer van het jaar.![]()
Hij is wel klein he.quote:
Dat had ik ookal ondervonden. Hij noemt eenieder "huilie", terwijl hij dat zelf is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij is wel klein he.en hij doet alleen maar post opkrikken door
te posten. De pauper.
![]()
Hij is gewoon een gothic. Altijd depressief.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat had ik ookal ondervonden. Hij noemt eenieder "huilie", terwijl hij dat zelf is.
Precies, en homofiel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:06 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij is gewoon een gothic. Altijd depressief.
waar blijft die Pauper eigelijk.quote:
Zit zich zeker af te rukken op z,n eigen fan topicquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
waar blijft die Pauper eigelijk.![]()
Bestaat dat laatste?quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:41 schreef Drumpie het volgende:
Kleinste qua lengte of kleinste qua leeftijd
kinderen van 12 rukken zich nog niet, die weten nog niet eens wat en fan topic is.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Zit zich zeker af te rukken op z,n eigen fan topic
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat had ik ookal ondervonden. Hij noemt eenieder "huilie", terwijl hij dat zelf is.
En dat noem je geen nutteloos post opkrikken?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
Wheheheheheheh, je zei "kadeau".
Ehm, nee. Jij wel?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:22 schreef most_wanted het volgende:
[..]
En dat noem je geen nutteloos post opkrikken?
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ja...
En dat offtopic gelul van je altijd ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |