Hieroquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik sluit hem wel even, zodat er zo min mogelijk reacties in komen te staan.
Ik vond het wel een topic waardigquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:01 schreef Bupatih het volgende:
Andijvie. [afbeelding]
En dit kon je ook gewoon vragen via de mail, fotoboek of feedback.
Ja ,dat wil ik ook graag weten.Ik krijg geen fatsoenlijk antwoord in dat topic.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef -beyond- het volgende:
Waar gaat dit over Dit is echt een ongelofelijke klootzak!??
Kan het niet dichtgegooid worden?
je meent hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja ,dat wil ik ook graag weten.Ik krijg geen fatsoenlijk antwoord in dat topic.
Ik weet werkelijk niet wat ik heb misdaan.![]()
Ik heb even geen idee wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Pool,wat is er zo leuk aan de openingspost? En wat is de reden dat dit gebeurt?
ze heeft neit in de gaten dat iedereen zn eigen profiel te zien krijgt, en denkt dus serieus waar dat dat topic aan haar gericht isquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb even geen idee wat je bedoelt?![]()
Echt waar???quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze heeft neit in de gaten dat iedereen zn eigen profiel te zien krijgt, en denkt dus serieus waar dat dat topic aan haar gericht is
Hilarisch
Dit is echt een ongelofelijke klootzak!
Lees het topic nu nog eens door?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echt waar???![]()
Alexxxxx Bedankt!!!! Eindelijk iemand die het me verteld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat schamen.![]()
Gewoon blond.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:01 schreef -beyond- het volgende:
Waar gaat dit over Dit is echt een ongelofelijke klootzak!??
Kan het niet dichtgegooid worden?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef most_wanted het volgende:
Gelieve Bedenk HappyMeal speeltjes. even op te schonen.![]()
BVD.
Jij ook een grote piemel toegewenstquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[...] grote piemel[...]
Maar toch wens ik jullie dat allemaal toe
[...]
twee keer in ONZquote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Knut het volgende:
Ik lurk nog steeds hoor Bup.
Doe ik het goed, Grote Almachtige Knut?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:55 schreef Knut het volgende:
Ik lurk nog steeds hoor Bup.
Ideeen voor een op - de - valreep - banquote:Op zondag 1 januari 2006 14:06 schreef NJ het volgende:
As usual. Maar waarom?
Ik lig al twee dagen met griep op bed, dus ik zou óf een andere mod zoeken, óf even wachten. :p.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ideeen voor een op - de - valreep - ban
Hierom. En ik ga ook tegen jou een hetze starten![]()
Beterschap, en ga maar vanquote:Op zondag 1 januari 2006 14:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lig al twee dagen met griep op bed, dus ik zou óf een andere mod zoeken, óf even wachten. :p.
Ik doe me best: [WFL-LFC #361] Live vanuit Oostenrijk. -18 op dit moment!!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:28 schreef NJ het volgende:
Ik lig al twee dagen met griep op bed, dus ik zou óf een andere mod zoeken, óf even wachten. :p.
Geen idee, daar lurk ik niet regelmatig genoeg voorquote:Op zondag 1 januari 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe ik het goed, Grote Almachtige Knut?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |