paint hier bejaardenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Zal ik een paint topic openen?
Met wat oudjes?
Oude paint-creaties van mij.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
paint hier bejaarden
nee, dat is leuk
Dus een TTT, want alles is mogelijk hier.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Oude paint-creaties van mij.
Wordt vast een dieptepunt in de geschiedenis van ONZ.
Vind je het heel erg als wij dat beslissen en jij gewoon weer opsodemieterd uit het FB-topic?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:44 schreef EL_REY het volgende:
dat wordt hem niet....
leuk, maar niet echt bijzonder grappig..
volgende keer beter
Hij viel me ook al positief op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
TTT2 vandaag? »»» Eerlijke teksten van omroepers op het treinstation.
natuurlijk geen probleem, ik wou je alleen maar helpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als wij dat beslissen en jij gewoon weer opsodemieterd uit het FB-topic?
Slotje mag niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Plaat hier je zandkunstwerken !
Typo ! kan plaat, plaats worden ?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef Geqxon het volgende:
Pimp *hier* Geqxon
Kan hier ingegrepen worden? Ik heb toestemming gegeven mijn orginele foto te posten, maar niet om deze bewerkt te posten. Mijn vraag dan ook om alle bewerkte foto's te verwijderen
[DIG] Er werd een foto van mij gepost
Rigoreus gaan sloten en verwijderen zal niet veel helpen, ik laat ze even uitrazen en dan gaat ie op slot.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:25 schreef Geqxon het volgende:
Pimp *hier* Geqxon
Kan hier ingegrepen worden? Ik heb toestemming gegeven mijn orginele foto te posten, maar niet om deze bewerkt te posten. Mijn vraag dan ook om alle bewerkte foto's te verwijderen
[DIG] Er werd een foto van mij gepost
Kijk met jou kan ik opschietenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Rigoreus gaan sloten en verwijderen zal niet veel helpen, ik laat ze even uitrazen en dan gaat ie op slot..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daar zal-ie vast gelukkig mee zijn!
bupith...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Bupatih het volgende:
Been there, done that.
Newbies dissen doe je maar als zo'n kneus een "Hallo, ik ben nieuw hier"-topic opent.
Wat is er zo leuk aan vantevoren newbies dissen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:39 schreef EL_REY het volgende:
[..]
bupith...
kom op, laat hem asjeblieft open.. ik voel het aan me water dat het leuk gaat worden..
maar sommige weten niet hoe ze moeten "dissen" dus dan kunnen ze daar inspiratie opdoen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan vantevoren newbies dissen?
Je pakt ze maar eens hardhandig aan als ze een voorstel-topic openen of een domme vraag stellen.
En ik kan je garanderen dat dát veeeeeel leuker is.
Yvonnequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:13 schreef NJ het volgende:
El_Rey kan er toch niks van, dus ik pleur 'm dicht ook.
Sorry hoor, maar de gemiddelde breezernewbie kan het beter dan dat. Ik zou nog een beetje oefenen in het newbie-topic in GC, als ik jou was.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Yvonne
dit is niet de bedoeling he
kunnen beter wat? topics openen of dissen, want dat was mijn topic nl. nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de gemiddelde breezernewbie kan het beter dan dat. Ik zou nog een beetje oefenen in het newbie-topic in GC, als ik jou was.
Nee, ik heb mijn burgerlijke plicht om mijzelf te verdedidgen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
*uhum*
Ik voel het aan mijn tenen, volgens mij komen er een of twee bans aan.
Post hier lekkere plaatjes
Maar paupers als DjDev moeten tegen zichzelf beschermd worden (met een ban).quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn burgerlijke plicht om mijzelf te verdedidgen.
Daar ben ik het met je eens. Een volle 100%.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Maar paupers als DjDev moeten tegen zichzelf beschermd worden (met een ban).![]()
ja dat is oudquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:18 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kijk nou wat ik een quote van Cerror zag:
[afbeelding]
Idem dito.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:55 schreef Furious het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens. Een volle 100%.
Neh, zo boeiend was het toch niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:29 schreef crackhead het volgende:
Bupah? Mag het slotje hier van af? Tubgirl
Dit beloofde net een intellectueel hoogstaand topic te worden.
Maar het was mijn beste topic van vandaag.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh, zo boeiend was het toch niet?
En het lokt alleen maar uit.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:30 schreef crackhead het volgende:
[..]
Maar het was mijn beste topic van vandaag.![]()
De dag is nog jong.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:30 schreef crackhead het volgende:
[..]
Maar het was mijn beste topic van vandaag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |