Zeg maar gewoon bijna nietquote:
Lekker dankje!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
Sjow, Dagoslet. Pils.
DL. Hoe moet ik nou ruiken dat jij er was.quote:
Truequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
DL. Hoe moet ik nou ruiken dat jij er was.
Goedemiddag.quote:
Hier ben ik!quote:
Doe mij er ook een.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
Sjow, Dagoslet. Pils.
Toen BeF begon was ik al blauw besef ik net...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef the900 het volgende:
JDude de Zwarte.
Je was onze privé BeF modquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen BeF begon was ik al blauw besef ik net...
En zelfs daar hebben mensen moeite mee... kan je nagaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:10 schreef cerror het volgende:
Kon het leven maar zo simpel zijn als het instellen van een videorecorder.
Die spanning moet er toch ook een keertje af?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Misstique het volgende:
Sjesus.. mijn collega heeft gewoon zitten rukken op de wc.. ik weet t zeker![]()
Vrouwen ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
En zelfs daar hebben mensen moeite mee... kan je nagaan
Ik zit een beetje om de hoek, dus hij kan me niet zien zitten. Hij was ff weg en toen ie trug kwam maakte ie een opmerking die me genoeg zei. Daarbij gloeit zn kop ook nog es als een tomaatquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Die spanning moet er toch ook een keertje af?
maareh, hoe weet je het? misschien herkennen wij de symptomen ook?
Bah.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zit een beetje om de hoek, dus hij kan me niet zien zitten. Hij was ff weg en toen ie trug kwam maakte ie een opmerking die me genoeg zei. Daarbij gloeit zn kop ook nog es als een tomaat![]()
Auw, die snijdt er echt in! Bruut!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:39 schreef the900 het volgende:
Jullie allemaal.
Ja ik ben bot, ik ben zelfs botterquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Auw, die snijdt er echt in! Bruut!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja ik ben bot, ik ben zelfs botter
breng me nog een biertje bitch en dit keer wat vlotter!
© IJsblok, Osdorp Posse
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*geeft een zelfslijpend messenblok aan*
Genoeg zo?
Ik heb nooit een atari gehadquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:13 schreef cerror het volgende:
Atari deuntjes op een echte atari klinkt toch echt het beste.
Mijn Atari 1040STf is lekker warm aan het draaien.quote:
ik geloof dat ik nog een biertje pakquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
De mods denken niet aan ons he, aan de gelovigen
Ik ga hier ff huilen om de mods , Cerror en Adminsquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik geloof dat ik nog een biertje pak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |