Alsof bef geen opkrikreeks is huhquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees je in ofzo...
Maarja, dat deden ze in een opkrikreeks als GCSC vast ook niet
omfgquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
WTF.. jouw plekkie is overgenomen door Ijsmeis?
Ik ben vrijwillig gestopt hoor...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
WTF.. jouw plekkie is overgenomen door Ijsmeis?
Weet ik.. dat las ik net ook al.. ik verbaasde me gewoon over je vervangster..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben vrijwillig gestopt hoor...
Tijdgebrek enzo.
jahoor dit gaat tenminste een beetje normaal... 1 topic per dag ofzo....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alsof bef geen opkrikreeks is huh
En nu weer ontopic
Ja okay, hier hebben we ook wel wat van die grafjosti's die vol trots postaantal-lijstjes plaatsen enzoquote:
én dit is gewoon een slowchat dus niet fuckenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jahoor dit gaat tenminste een beetje normaal... 1 topic per dag ofzo....
Maar je kan als zwarte nog wel TT's veranderen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben vrijwillig gestopt hoor...
Tijdgebrek enzo.
Dat zal morgen ook wel voorbij zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef remlof het volgende:
Maar je kan als zwarte nog wel TT's veranderen?
ja die Litso en Pc-Freakquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja okay, hier hebben we ook wel wat van die grafjosti's die vol trots postaantal-lijstjes plaatsen enzo
Dat was gcsc ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
én dit is gewoon een slowchat dus niet fucken
Daarom.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja okay, hier hebben we ook wel wat van die grafjosti's die vol trots postaantal-lijstjes plaatsen enzo
BeF is heel anders dan GCSC en dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was gcsc ook.
En soms gaat bef ook harder dan 1 topic..
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
Alle users zijn grafjosti's, behalve JDude
Gaat wel harder soms, maar gemiddeld 1.nogwat per dag..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jahoor dit gaat tenminste een beetje normaal... 1 topic per dag ofzo....
jij bent een grafjosti ja... teeeeering kan je niet even opletten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom.
Alle users zijn grafjosti's, behalve JDude
Ja, daar werd je normaal behandeld, hier niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
BeF is heel anders dan GCSC en dat weet je zelf ook wel
Ik moet er toch niet aan denken dat mijn vriendin hier zo komt meebitchenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Bizznitch het volgende:
jij bent een grafjosti ja... teeeeering kan je niet even opletten?
Janetje wat ben je toch grof 11.gifquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Janetje het volgende:
*Bizz dr oogjes bedekt..
Showhan.. sterf een gruwelijke dood of hou eens op met dat gezeur..
* Zakdoekje aangeeftquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
Ja, daar werd je normaal behandeld, hier niet.
En nu op met stront gooien naar GCSC, want 't wordt er niet beter op..
als het in GCSC zo normaal was waarom is BeF dan open en GCSC dicht ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, daar werd je normaal behandeld, hier niet.
En nu op met stront gooien naar GCSC, want 't wordt er niet beter op..
Het erge is.. dat ik nog weet welke al die .gifs zijn ook...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Janetje wat ben je toch grof 11.gif!
11/13/14 verder hou ik het niet bijquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het erge is.. dat ik nog weet welke al die .gifs zijn ook...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Verder worden er meerdere tieners gezocht in verband met brandstichting. Onder de jeugd van Almelo bevinden zich veel pyromanen. Vermoed wordt dat ze mekaar aansteken.
Ik moest zowaar glimlachen!
3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 13, 14 en 15 weet ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
11/13/14 verder hou ik het niet bij
Dan is het probleem in ieder geval gauw opgelostquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Vermoed wordt dat ze mekaar aansteken.[/i]
Herman Finkers..quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan is het probleem in ieder geval gauw opgelost
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Janetje het volgende:
*Bizz dr oogjes bedekt..
Showhan.. sterf een gruwelijke dood of hou eens op met dat gezeur..
Hmm.. ik had nog zo gehoopt dat jouw tere oogjes dat niet hadden hoeven zien..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
!! gvd dat mis ik natuurlijk weer ff.
Welterusten Talquote:
Jullie kun gewoon niet normaal doen zonder mij! Valt me tegen hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik had nog zo gehoopt dat jouw tere oogjes dat niet hadden hoeven zien..
okeequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welterusten Tal![]()
Slaap zacht.. don't let the BeFbugs bite..
Ik ben zonder jou aan de Bastognekoeken begonnen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jullie kun gewoon niet normaal doen zonder mij! Valt me tegen hoor.
Ik ben net wakker, wtf lul jequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben zonder jou aan de Bastognekoeken begonnen...
Ik kan niet zonder je DL![]()
flauw!
Ik lul ook zomaar wat DL... doe niet zo moeilijk.. stop je kop ff in een wak joh..quote:
quote:
Doe is effe normaal joh! Bosmonghool! Kga m'n hoofd toch niet in een wak stoppen joh!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik lul ook zomaar wat DL... doe niet zo moeilijk.. stop je kop ff in een wak joh..
Jammer..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Doe is effe normaal joh! Bosmonghool! Kga m'n hoofd toch niet in een wak stoppen joh!
De pret is van veraf te voelen he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef cerror het volgende:
Wat een joligheid weer.
Dank aan de lurk-modquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:48 schreef rompompom het volgende:
Waarom hebben we opeens een breezah-TT
Zeg maar gewoon bijna nietquote:
Lekker dankje!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
Sjow, Dagoslet. Pils.
DL. Hoe moet ik nou ruiken dat jij er was.quote:
Truequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
DL. Hoe moet ik nou ruiken dat jij er was.
Goedemiddag.quote:
Hier ben ik!quote:
Doe mij er ook een.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
Sjow, Dagoslet. Pils.
Toen BeF begon was ik al blauw besef ik net...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef the900 het volgende:
JDude de Zwarte.
Je was onze privé BeF modquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen BeF begon was ik al blauw besef ik net...
En zelfs daar hebben mensen moeite mee... kan je nagaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:10 schreef cerror het volgende:
Kon het leven maar zo simpel zijn als het instellen van een videorecorder.
Die spanning moet er toch ook een keertje af?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Misstique het volgende:
Sjesus.. mijn collega heeft gewoon zitten rukken op de wc.. ik weet t zeker![]()
Vrouwen ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
En zelfs daar hebben mensen moeite mee... kan je nagaan
Ik zit een beetje om de hoek, dus hij kan me niet zien zitten. Hij was ff weg en toen ie trug kwam maakte ie een opmerking die me genoeg zei. Daarbij gloeit zn kop ook nog es als een tomaatquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Die spanning moet er toch ook een keertje af?
maareh, hoe weet je het? misschien herkennen wij de symptomen ook?
Bah.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zit een beetje om de hoek, dus hij kan me niet zien zitten. Hij was ff weg en toen ie trug kwam maakte ie een opmerking die me genoeg zei. Daarbij gloeit zn kop ook nog es als een tomaat![]()
Auw, die snijdt er echt in! Bruut!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:39 schreef the900 het volgende:
Jullie allemaal.
Ja ik ben bot, ik ben zelfs botterquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Auw, die snijdt er echt in! Bruut!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja ik ben bot, ik ben zelfs botter
breng me nog een biertje bitch en dit keer wat vlotter!
© IJsblok, Osdorp Posse
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*geeft een zelfslijpend messenblok aan*
Genoeg zo?
Ik heb nooit een atari gehadquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:13 schreef cerror het volgende:
Atari deuntjes op een echte atari klinkt toch echt het beste.
Mijn Atari 1040STf is lekker warm aan het draaien.quote:
ik geloof dat ik nog een biertje pakquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
De mods denken niet aan ons he, aan de gelovigen
Ik ga hier ff huilen om de mods , Cerror en Adminsquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik geloof dat ik nog een biertje pak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |