Zo past ie precies onder de tekst..quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:42 schreef rompompom het volgende:
Zullen we dat bier-art ding van T_T ook in het midden uitlijnen?
Op zich wel. We kunnen die kopjes ook in het midden uitlijnen? En dan aan elke kant zo'n bierpulletje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:47 schreef the900 het volgende:
[..]
Zo past ie precies onder de tekst..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:52 schreef Maikuuul het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens zoeen vette gast gezien ?
Oei
[afbeelding]
Ey mensen ik ben slapen tot morgen !!1een
Misschien als je de tekst tussen twee [cimg] tags zet dat het werkt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op zich wel. We kunnen die kopjes ook in het midden uitlijnen? En dan aan elke kant zo'n bierpulletje?
nee dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Misschien als je de tekst tussen twee [cimg] tags zet dat het werkt?
Test
Mijne, dus.quote:Op woensdag 4 januari 2006 03:57 schreef the900 het volgende:
Cerrors moeder
noobquote:Op woensdag 4 januari 2006 03:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kende het bestaan van die tags niet eens
Sta stil en sterf1quote:Op woensdag 4 januari 2006 04:06 schreef the900 het volgende:
Slapendoei!
had je maar een foto in je fobo moet zettenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:24 schreef Misstique het volgende:
Als je op mijn icon klikt in de OP kom je bij moomphs uit![]()
Hoe hejjjjjjt ta?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:27 schreef paultjuhhh het volgende:
nou nou nou wat een TT
Ch.quote:
14.jezusiseenkuthoerenjemoederspaartsperma.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
14.jezusiseenkuthoerenjemoederspaartsperma.
14.needatweetikbenooknietlief.quote:
13.disciplineisvoorhetplebsquote:
Vergeet de TT niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:24 schreef NJ het volgende:
Toffe OP.
Half 6? Damnage zeg.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:55 schreef Bizznitch het volgende:
aaight ik was vannochtend om half 6 al op straat 13.godverdekutkankertyfus
en mn nieuwe kamer is bijna klaar!!
ja... het word toch wel een beetje koud om nu nog over straat te hobbelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Half 6? Damnage zeg.
En die nieuwe kamer heeft rood licht en een raam aan straatzijde?
Ha! Daar ga je dan! Met je eeuwige punt achter je smileys! Hij staat mooi op de volgende regel! Alleen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:26 schreef Chowi het volgende:
Please don't get to excited, maybe you're not invited, to my action adventure, my action adventure, dream..
whehehe dat vind jij wel mooi hequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ha! Daar ga je dan! Met je eeuwige punt achter je smileys! Hij staat mooi op de volgende regel! Alleen!
Ja, wrijf het er maar in.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ha! Daar ga je dan! Met je eeuwige punt achter je smileys! Hij staat mooi op de volgende regel! Alleen!
Achter een smilie hoort een punt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
beetje jammer dat dat plaatje pas verdwijnt met het volgende topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
Yesh!
Uhu.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:36 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
beetje jammer dat dat plaatje pas verdwijnt met het volgende topic!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Achter een smilie hoort een punt.. Punt.
Psieeees.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dan moeten we deze maar snel volspammen!!
Neeen.quote:
Wat nee?! Klappen?quote:
Ik opende dit topic domme hoer.quote:
Ja lekker, ik kick wel op masochisme.quote:
Wie niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja lekker, ik kick wel op masochisme.
SM?quote:
Euthanasie.quote:
Alsnog blijven jullie met je autistische handjes van die invoeren-knop af.quote:
Ontkenningsfase, ik ken dat.quote:
Niks tegen autisme hè!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Alsnog blijven jullie met je autistische handjes van die invoeren-knop af.
Mistieeeeek!quote:
http://130.89.83.67:8000/listen.plsquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef cerror het volgende:
http://www.trash80.net/mp3s/trash80_radio.m3u
Damn, dat is best wel mooie muziek zeg.
Als je het syndroom van down hebt ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
http://130.89.83.67:8000/listen.pls
Dat ook zeg, boh, boh.
Hey Chow, wazzup?quote:
Up is niks. Down relatief veel.quote:
dat gaat al snel als je het syndroom van down hebtquote:
euj! niks over autisme hequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Euthanasie.
[..]
Alsnog blijven jullie met je autistische handjes van die invoeren-knop af.
Zoals sommigen hier.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dat gaat al snel als je het syndroom van down hebt!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
euj! niks over autisme he! de broer van mn zus haar vriend zn achterneefje heeft dat
en das niet tooooooff
DL zat te zeiken over een threesome met jou erbij op de meet...quote:
lolquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
DL zat te zeiken over een threesome met jou erbij op de meet...!
Nee mên dat was een keer 's nachts.quote:
Hoezo zulks nu weer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik kan misschien nieteens komen op de meet
quote:
Wilde je daadwerkelijk naar de meet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik kan misschien nieteens komen op de meet
tuurlijk dudequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wilde je daadwerkelijk naar de meet?
Ik zal even de logs opzoeken, want dit kan natuurlijk niet in mijn afwezigheid beetje roddels lopen verspreiden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
DL zat te zeiken over een threesome met jou erbij op de meet...!
whehehequote:Op woensdag 4 januari 2006 17:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik zal even de logs opzoeken, want dit kan natuurlijk niet in mijn afwezigheid beetje roddels lopen verspreiden.
Jij wou het, aarsch!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:09 schreef DeLeider het volgende:
DL Waar is talietje eigenlijk? want we gaan wel trio-en he
Ch Wat jij wil![]()
DL oh!! jij zei dat je dat wou!!
Ch Ja maar zij niet![]()
DL volgens mij wel
Ch Serieus gek?![]()
Waarom mag dat niet? Wáárom? Welke barbaar heeft bedacht dat jij nú, op dit moment, geen frituur en bier mag?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:50 schreef Misstique het volgende:
THUIS!!!
FRITUUR!!!
ZUIPEN!!!!!
ow nee, dat mag nu niet![]()
Frituur wel, alcohol nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet? Wáárom? Welke barbaar heeft bedacht dat jij nú, op dit moment, geen frituur en bier mag?
lollerzquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:09 schreef DeLeider het volgende:
DL Waar is talietje eigenlijk? want we gaan wel trio-en he
Ch Wat jij wil![]()
DL oh!! jij zei dat je dat wou!!
Ch Ja maar zij niet![]()
DL volgens mij wel
Ch Serieus gek?![]()
anti depressiva ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Frituur wel, alcohol niet![]()
I'm all doped up![]()
DL zit te stoken ja hoer.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja poepieik zou DL toch nóóóit geloven boven jou
Bóh gek. Bamiballetje dan maar?quote:
nee echt nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
[..]Dat zeg je zeker tegen iedereeeeen!
Bewijs het.quote:
Ja weet ik het!quote:
Ik dacht dat jij het wel wist..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja dan weet ik het ook niet hoor![]()
Néé! Niet krassen, o lieve. Ik las vanacht in een boek en daar ging een meisje ook krassen met een driehoekige steen. Ze was nakende en bezeten door een demoon. De jongen die haar hielp was eveneens nakende, ze hadden zojuist liggen neuken in het mos tussen de wilgenbosjes, waarna ze beiden in een diepe slaap verzonken. Drie keer hadden ze genakt achter elkaar en daarna nog een vierde keer op de oever langs het meertje. Maar de jongen moest haar pols kneuzen om haar tegen het snijden te weren. Ik wil niet ook jouw pols kneuzen, oh zonnetje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik weet helemaal niks meer
*mesje zoekt
Macaroni. Oh god, do I love macaroni!quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:18 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb pannenkoeken gegeten, en jullie?
Morgen ga ik dat etenquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Macaroni. Oh god, do I love macaroni!
Hm, bij mij blijven die bakken nooit echt lang liggen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Morgen ga ik dat eten
nog 2 bakken in de vriezer liggen
Is ook van vrijdag ofzo, maar 't invriezen is veel handiger dan dat er op een gegeven moment extra groente die leeft op gaat groeienquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm, bij mij blijven die bakken nooit echt lang liggen..
Ja bah.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is ook van vrijdag ofzo, maar 't invriezen is veel handiger dan dat er op een gegeven moment extra groente die leeft op gaat groeien
okeujquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Néé! Niet krassen, o lieve. Ik las vanacht in een boek en daar ging een meisje ook krassen met een driehoekige steen. Ze was nakende en bezeten door een demoon. De jongen die haar hielp was eveneens nakende, ze hadden zojuist liggen neuken in het mos tussen de wilgenbosjes, waarna ze beiden in een diepe slaap verzonken. Drie keer hadden ze genakt achter elkaar en daarna nog een vierde keer op de oever langs het meertje. Maar de jongen moest haar pols kneuzen om haar tegen het snijden te weren. Ik wil niet ook jouw pols kneuzen, oh zonnetje.
Vooral met filet american zou ik oppassen omdat 't ook geen 'bewerkt' vlees is, rauw enzo..quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja bah.. Ik wilde gisteren iets met filet american eten, dat bakje is vrijdag gekocht ofzo. Maar hij was over datum. De datum was 01-01-06.
. Da's toch niet goed?
gewoon eten dood ga je tochquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja bah.. Ik wilde gisteren iets met filet american eten, dat bakje is vrijdag gekocht ofzo. Maar hij was over datum. De datum was 01-01-06.
. Da's toch niet goed?
Of je stikt er in.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
gewoon eten dood ga je toch! je gaat er hoogstens eens goed van over je nek of aan de schijt
.
bwah dat zal dan meer met goed kauwen temaken hebben dan met het feit dat het overdatum isquote:
Omdat je schrikt dat het zo vies smaakt hap je per ongeluk naar lucht en schiet het bedorven geval zo je luchtpijp in.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
bwah dat zal dan meer met goed kauwen temaken hebben dan met het feit dat het overdatum is
ach so ja dan heb je gelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Omdat je schrikt dat het zo vies smaakt hap je per ongeluk naar lucht en schiet het bedorven geval zo je luchtpijp in.
Excuseer, ik moest even beneden wat stoeienquote:
stoeien?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Excuseer, ik moest even beneden wat stoeien
euj negertquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef JDude het volgende:
Check mijn kleur!
Geen topictitel aanpassingen van mij meer!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen topictitel aanpassingen van mij meer!
Ah, je bent een gelijke nuquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef JDude het volgende:
Check mijn kleur!
Welneen, ik ben geen Dagoslet.quote:
Hoi Maikuuul wat mot jequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Maikuuul het volgende:
Hoi mensen van BeF
Dat vergeet ik steedsquote:
Huh wat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Bizznitch het volgende:
ohnoes welke heaumeau mod heeft er BaF van gemaakt
Hôrne flône hienkôp sven?quote:
Omdat ie feauteauxloos is en ik niet bij je favo Fokkerts sta?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:Wáárom maakt iedereen zich zo druk over mn fobo?
J had ik al gezegt dat jouw avatar me doet denken aan een persoon met het syndroom van down?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:Wáárom maakt iedereen zich zo druk over mn fobo?
Feauteauxloos is fijn..quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat ie feauteauxloos is en ik niet bij je favo Fokkerts sta?
Cerror-avatars zijn okay!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:51 schreef Bizznitch het volgende:
J had ik al gezegt dat jouw avatar me doet denken aan een persoon met het syndroom van down?
Ja dat had je al ja..quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
J had ik al gezegt dat jouw avatar me doet denken aan een persoon met het syndroom van down?
Een stage die binnenkort begint... en ik ben er niet zo een die 40 uur per week kan Fok!ken op zijn stageplekquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Janetje het volgende:
En waarom de fuck ben jij zwart? Toch niet omdat je een sociaal leven hebt ontwikkeld he
Iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
En er staan heel veel mensen nog niet bij mijn favo fokkerts...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja dat had je al ja..
Komt omdat ie gemaakt is door c. denk ik..
[/flauw]!
ik heb geen favo fokkerssssquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Feauteauxloos is fijn..
En er staan heel veel mensen nog niet bij mijn favo fokkerts...
En waarom de fuck ben jij zwart? Toch niet omdat je een sociaal leven hebt ontwikkeld he
Mwah.. dat past dan toch wel weer goed in SESquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Een stage die binnenkort begint... en ik ben er niet zo een die 40 uur per week kan Fok!ken op zijn stageplek![]()
En een vriendin
Nou je staat er bij mij toch bij.. Puhquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik heb geen favo fokkerssss! want ik haat jullie allemaal
!
Nouja, de helft danquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Janetje het volgende:
Mwah.. dat past dan toch wel weer goed in SES
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou je staat er bij mij toch bij.. Puh
En nou geen gezeik meer.. want stiekem haat ik jullie ook allemaal.. die lijst is gewoon voor de show.
Dan word je half SES-mod, half KLB-mod..quote:
Voor mij zal je altijd Talietje blijven..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!! talietje is wel verleden tijd though
zulks wijze woordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk ons nou eens vechten man we lijken wel op kinderen, de haat tussen 2en wanneer zou het nou eens minderen ?
Wat heeft mijn vriendin met de Klaagbaak te maken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
Dan word je half SES-mod, half KLB-mod..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voor mij zal je altijd Talietje blijven..
*insert lief muziekje
Dat komt nog wel..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat heeft mijn vriendin met de Klaagbaak te maken?
I love you to death..!!!quote:
en DeLeiderrrrrrrrrrr en RPPPPP ook een beetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Bizznitch het volgende:
diet topique et mist wát ah iek weet et ál
Killswiiiiiiiiiiiiitttttttccccchhhhhhhhhhh
Pff, alsof dat de enige is die er niet is vanavondquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Bizznitch het volgende:
diet topique et mist wát ah iek weet et ál
Killswiiiiiiiiiiiiitttttttccccchhhhhhhhhhh
Oh come on... who needs men?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en DeLeiderrrrrrrrrrr en RPPPPP ook een beetje
BeFquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wat bekent BöF nou weer ? rofls
ze zijn de L vergetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ok, eensch..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
true... maar dan mis ik alsnog chowi
Ja, waar is dat mokkel?quote:
Böffy the BeerandFryslayer..quote:
Respect he.... dat is liefdequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, waar is dat mokkel?
Zeker de reden dat KS er ook niet is.
Oh, ik keur het ook niet af!quote:
Hoedatzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
Ok.. wie de fuck van de modjes zit hier mee te lurken?
Maak uzelf bekend...
Ik heb werkelijk waar geen idee!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
Ok.. wie de fuck van de modjes zit hier mee te lurken?
Maak uzelf bekend...
Lees je in ofzo...quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Et voilaquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees je in ofzo...
Maarja, dat deden ze in een opkrikreeks als GCSC vast ook niet
Wás, ja.quote:
WTF.. jouw plekkie is overgenomen door Ijsmeis?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees je in ofzo...
Alsof bef geen opkrikreeks is huhquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees je in ofzo...
omfgquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
WTF.. jouw plekkie is overgenomen door Ijsmeis?
Ik ben vrijwillig gestopt hoor...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
WTF.. jouw plekkie is overgenomen door Ijsmeis?
Weet ik.. dat las ik net ook al.. ik verbaasde me gewoon over je vervangster..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben vrijwillig gestopt hoor...
Tijdgebrek enzo.
jahoor dit gaat tenminste een beetje normaal... 1 topic per dag ofzo....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alsof bef geen opkrikreeks is huh
En nu weer ontopic
Ja okay, hier hebben we ook wel wat van die grafjosti's die vol trots postaantal-lijstjes plaatsen enzoquote:
én dit is gewoon een slowchat dus niet fuckenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jahoor dit gaat tenminste een beetje normaal... 1 topic per dag ofzo....
Maar je kan als zwarte nog wel TT's veranderen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben vrijwillig gestopt hoor...
Tijdgebrek enzo.
Dat zal morgen ook wel voorbij zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef remlof het volgende:
Maar je kan als zwarte nog wel TT's veranderen?
ja die Litso en Pc-Freakquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja okay, hier hebben we ook wel wat van die grafjosti's die vol trots postaantal-lijstjes plaatsen enzo
Dat was gcsc ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
én dit is gewoon een slowchat dus niet fucken
Daarom.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja okay, hier hebben we ook wel wat van die grafjosti's die vol trots postaantal-lijstjes plaatsen enzo
BeF is heel anders dan GCSC en dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat was gcsc ook.
En soms gaat bef ook harder dan 1 topic..
Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
Alle users zijn grafjosti's, behalve JDude
Gaat wel harder soms, maar gemiddeld 1.nogwat per dag..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jahoor dit gaat tenminste een beetje normaal... 1 topic per dag ofzo....
jij bent een grafjosti ja... teeeeering kan je niet even opletten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom.
Alle users zijn grafjosti's, behalve JDude
Ja, daar werd je normaal behandeld, hier niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
BeF is heel anders dan GCSC en dat weet je zelf ook wel
Ik moet er toch niet aan denken dat mijn vriendin hier zo komt meebitchenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Bizznitch het volgende:
jij bent een grafjosti ja... teeeeering kan je niet even opletten?
Janetje wat ben je toch grof 11.gifquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Janetje het volgende:
*Bizz dr oogjes bedekt..
Showhan.. sterf een gruwelijke dood of hou eens op met dat gezeur..
* Zakdoekje aangeeftquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
Ja, daar werd je normaal behandeld, hier niet.
En nu op met stront gooien naar GCSC, want 't wordt er niet beter op..
als het in GCSC zo normaal was waarom is BeF dan open en GCSC dicht ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, daar werd je normaal behandeld, hier niet.
En nu op met stront gooien naar GCSC, want 't wordt er niet beter op..
Het erge is.. dat ik nog weet welke al die .gifs zijn ook...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Janetje wat ben je toch grof 11.gif!
11/13/14 verder hou ik het niet bijquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het erge is.. dat ik nog weet welke al die .gifs zijn ook...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Verder worden er meerdere tieners gezocht in verband met brandstichting. Onder de jeugd van Almelo bevinden zich veel pyromanen. Vermoed wordt dat ze mekaar aansteken.
Ik moest zowaar glimlachen!
3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 13, 14 en 15 weet ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
11/13/14 verder hou ik het niet bij
Dan is het probleem in ieder geval gauw opgelostquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef Janetje het volgende:
Vermoed wordt dat ze mekaar aansteken.[/i]
Herman Finkers..quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan is het probleem in ieder geval gauw opgelost
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef Janetje het volgende:
*Bizz dr oogjes bedekt..
Showhan.. sterf een gruwelijke dood of hou eens op met dat gezeur..
Hmm.. ik had nog zo gehoopt dat jouw tere oogjes dat niet hadden hoeven zien..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
!! gvd dat mis ik natuurlijk weer ff.
Welterusten Talquote:
Jullie kun gewoon niet normaal doen zonder mij! Valt me tegen hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. ik had nog zo gehoopt dat jouw tere oogjes dat niet hadden hoeven zien..
okeequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welterusten Tal![]()
Slaap zacht.. don't let the BeFbugs bite..
Ik ben zonder jou aan de Bastognekoeken begonnen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jullie kun gewoon niet normaal doen zonder mij! Valt me tegen hoor.
Ik ben net wakker, wtf lul jequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben zonder jou aan de Bastognekoeken begonnen...
Ik kan niet zonder je DL![]()
flauw!
Wat is dat voor fucked up dagritme?quote:
Ik lul ook zomaar wat DL... doe niet zo moeilijk.. stop je kop ff in een wak joh..quote:
quote:
Doe is effe normaal joh! Bosmonghool! Kga m'n hoofd toch niet in een wak stoppen joh!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik lul ook zomaar wat DL... doe niet zo moeilijk.. stop je kop ff in een wak joh..
Jammer..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Doe is effe normaal joh! Bosmonghool! Kga m'n hoofd toch niet in een wak stoppen joh!
De pret is van veraf te voelen he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:01 schreef cerror het volgende:
Wat een joligheid weer.
Dank aan de lurk-modquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:48 schreef rompompom het volgende:
Waarom hebben we opeens een breezah-TT
Zeg maar gewoon bijna nietquote:
Lekker dankje!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
Sjow, Dagoslet. Pils.
DL. Hoe moet ik nou ruiken dat jij er was.quote:
Truequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
DL. Hoe moet ik nou ruiken dat jij er was.
Goedemiddag.quote:
Hier ben ik!quote:
Doe mij er ook een.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef Chowi het volgende:
Sjow, Dagoslet. Pils.
Toen BeF begon was ik al blauw besef ik net...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef the900 het volgende:
JDude de Zwarte.
Je was onze privé BeF modquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Toen BeF begon was ik al blauw besef ik net...
En zelfs daar hebben mensen moeite mee... kan je nagaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:10 schreef cerror het volgende:
Kon het leven maar zo simpel zijn als het instellen van een videorecorder.
Die spanning moet er toch ook een keertje af?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Misstique het volgende:
Sjesus.. mijn collega heeft gewoon zitten rukken op de wc.. ik weet t zeker![]()
Vrouwen ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
En zelfs daar hebben mensen moeite mee... kan je nagaan
Ik zit een beetje om de hoek, dus hij kan me niet zien zitten. Hij was ff weg en toen ie trug kwam maakte ie een opmerking die me genoeg zei. Daarbij gloeit zn kop ook nog es als een tomaatquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef the900 het volgende:
[..]
Die spanning moet er toch ook een keertje af?
maareh, hoe weet je het? misschien herkennen wij de symptomen ook?
Bah.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zit een beetje om de hoek, dus hij kan me niet zien zitten. Hij was ff weg en toen ie trug kwam maakte ie een opmerking die me genoeg zei. Daarbij gloeit zn kop ook nog es als een tomaat![]()
Auw, die snijdt er echt in! Bruut!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:39 schreef the900 het volgende:
Jullie allemaal.
Ja ik ben bot, ik ben zelfs botterquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Auw, die snijdt er echt in! Bruut!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja ik ben bot, ik ben zelfs botter
breng me nog een biertje bitch en dit keer wat vlotter!
© IJsblok, Osdorp Posse
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
*geeft een zelfslijpend messenblok aan*
Genoeg zo?
Ik heb nooit een atari gehadquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:13 schreef cerror het volgende:
Atari deuntjes op een echte atari klinkt toch echt het beste.
Mijn Atari 1040STf is lekker warm aan het draaien.quote:
ik geloof dat ik nog een biertje pakquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
De mods denken niet aan ons he, aan de gelovigen
Ik ga hier ff huilen om de mods , Cerror en Adminsquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik geloof dat ik nog een biertje pak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |