Omdat ie feauteauxloos is en ik niet bij je favo Fokkerts sta?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:Wáárom maakt iedereen zich zo druk over mn fobo?
J had ik al gezegt dat jouw avatar me doet denken aan een persoon met het syndroom van down?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Janetje het volgende:Wáárom maakt iedereen zich zo druk over mn fobo?
Feauteauxloos is fijn..quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Omdat ie feauteauxloos is en ik niet bij je favo Fokkerts sta?
Cerror-avatars zijn okay!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:51 schreef Bizznitch het volgende:
J had ik al gezegt dat jouw avatar me doet denken aan een persoon met het syndroom van down?
Ja dat had je al ja..quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:51 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
J had ik al gezegt dat jouw avatar me doet denken aan een persoon met het syndroom van down?
Een stage die binnenkort begint... en ik ben er niet zo een die 40 uur per week kan Fok!ken op zijn stageplekquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Janetje het volgende:
En waarom de fuck ben jij zwart? Toch niet omdat je een sociaal leven hebt ontwikkeld he
Iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
En er staan heel veel mensen nog niet bij mijn favo fokkerts...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja dat had je al ja..
Komt omdat ie gemaakt is door c. denk ik..
[/flauw]!
ik heb geen favo fokkerssssquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Feauteauxloos is fijn..
En er staan heel veel mensen nog niet bij mijn favo fokkerts...
En waarom de fuck ben jij zwart? Toch niet omdat je een sociaal leven hebt ontwikkeld he
Mwah.. dat past dan toch wel weer goed in SESquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Een stage die binnenkort begint... en ik ben er niet zo een die 40 uur per week kan Fok!ken op zijn stageplek![]()
En een vriendin
Nou je staat er bij mij toch bij.. Puhquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik heb geen favo fokkerssss! want ik haat jullie allemaal
!
Nouja, de helft danquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:57 schreef Janetje het volgende:
Mwah.. dat past dan toch wel weer goed in SES
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou je staat er bij mij toch bij.. Puh
En nou geen gezeik meer.. want stiekem haat ik jullie ook allemaal.. die lijst is gewoon voor de show.
Dan word je half SES-mod, half KLB-mod..quote:
Voor mij zal je altijd Talietje blijven..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
!! talietje is wel verleden tijd though
zulks wijze woordenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk ons nou eens vechten man we lijken wel op kinderen, de haat tussen 2en wanneer zou het nou eens minderen ?
Wat heeft mijn vriendin met de Klaagbaak te maken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
Dan word je half SES-mod, half KLB-mod..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Voor mij zal je altijd Talietje blijven..
*insert lief muziekje
Dat komt nog wel..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat heeft mijn vriendin met de Klaagbaak te maken?
I love you to death..!!!quote:
en DeLeiderrrrrrrrrrr en RPPPPP ook een beetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Bizznitch het volgende:
diet topique et mist wát ah iek weet et ál
Killswiiiiiiiiiiiiitttttttccccchhhhhhhhhhh
Pff, alsof dat de enige is die er niet is vanavondquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef Bizznitch het volgende:
diet topique et mist wát ah iek weet et ál
Killswiiiiiiiiiiiiitttttttccccchhhhhhhhhhh
Oh come on... who needs men?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
en DeLeiderrrrrrrrrrr en RPPPPP ook een beetje
BeFquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wat bekent BöF nou weer ? rofls
ze zijn de L vergetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ok, eensch..quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
true... maar dan mis ik alsnog chowi
Böffy the BeerandFryslayer..quote:
Respect he.... dat is liefdequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, waar is dat mokkel?
Zeker de reden dat KS er ook niet is.
Hoedatzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
Ok.. wie de fuck van de modjes zit hier mee te lurken?
Maak uzelf bekend...
Ik heb werkelijk waar geen idee!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef Janetje het volgende:
Ok.. wie de fuck van de modjes zit hier mee te lurken?
Maak uzelf bekend...
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Maikuuul het volgende:
Et voilaquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Lees je in ofzo...
Maarja, dat deden ze in een opkrikreeks als GCSC vast ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |