Vorige Delenquote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
Precies!quote:Op maandag 19 december 2005 02:49 schreef DevoiD het volgende:
wat een bullshit!!!
dat zijn allemaal mensen die hard werken om nummers uit te zoeken zodat anderen ze ook kunnen spelen en ervan kunnen leren.. naar mijn weten echt geen mensen die schaamteloos stukken uit officiele sheet music zitten te kopieren (op de plekken waar ik kijk tenminste)
Inderdaad weer lekker gezeik. Ze zouden trouwens de tabs en teksten van die sites eens naast de originelen moeten leggen, want vaak klopt er toch niks van. Dat bewijst het punt wel dat het niet echt een gevaar is imo...quote:Op maandag 19 december 2005 01:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
MPA wil tabs verbieden
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4508158.stm
Leest en oordeelt.
Wat een raar verhaalquote:Op maandag 19 december 2005 01:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
MPA wil tabs verbieden
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4508158.stm
Leest en oordeelt.
valt me trouewns op dat mensen die zulke muziek maken bijna niet bewegen als ze spelen. beetje saai om te zien als ze op het podium ook zo doen.quote:
Vetquote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hehe, ik was vroeger een powertabkruisvaarder, en ik vind het qua gitaren nog steeds een beter programma, maar ik gebruik Gpro steeds vaker omdat de meeste, zo niet alle instrumenten er in zitten. Kan je de gitaar uitzetten en lekker meespelen met de computerbandleden.
Ja maar als je over het podium aant springen bent is het moeilijker om dit soort dingen te spelen dan dat je stil staat.. Ik heb liever goeie muziek dan een hyper actief mario achtig mannetje waar ik moe van word als ik em moet volgenquote:Op maandag 19 december 2005 16:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
valt me trouewns op dat mensen die zulke muziek maken bijna niet bewegen als ze spelen. beetje saai om te zien als ze op het podium ook zo doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |