Vorige Delenquote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
Precies!quote:Op maandag 19 december 2005 02:49 schreef DevoiD het volgende:
wat een bullshit!!!
dat zijn allemaal mensen die hard werken om nummers uit te zoeken zodat anderen ze ook kunnen spelen en ervan kunnen leren.. naar mijn weten echt geen mensen die schaamteloos stukken uit officiele sheet music zitten te kopieren (op de plekken waar ik kijk tenminste)
Inderdaad weer lekker gezeik. Ze zouden trouwens de tabs en teksten van die sites eens naast de originelen moeten leggen, want vaak klopt er toch niks van. Dat bewijst het punt wel dat het niet echt een gevaar is imo...quote:Op maandag 19 december 2005 01:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
MPA wil tabs verbieden
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4508158.stm
Leest en oordeelt.
Wat een raar verhaalquote:Op maandag 19 december 2005 01:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
MPA wil tabs verbieden
http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4508158.stm
Leest en oordeelt.
valt me trouewns op dat mensen die zulke muziek maken bijna niet bewegen als ze spelen. beetje saai om te zien als ze op het podium ook zo doen.quote:
Vetquote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hehe, ik was vroeger een powertabkruisvaarder, en ik vind het qua gitaren nog steeds een beter programma, maar ik gebruik Gpro steeds vaker omdat de meeste, zo niet alle instrumenten er in zitten. Kan je de gitaar uitzetten en lekker meespelen met de computerbandleden.
Ja maar als je over het podium aant springen bent is het moeilijker om dit soort dingen te spelen dan dat je stil staat.. Ik heb liever goeie muziek dan een hyper actief mario achtig mannetje waar ik moe van word als ik em moet volgenquote:Op maandag 19 december 2005 16:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
valt me trouewns op dat mensen die zulke muziek maken bijna niet bewegen als ze spelen. beetje saai om te zien als ze op het podium ook zo doen.
Zoals Eric Clapton die een "geweldige" show neerzet hahaha... Hij zegt nog net thank you na een nummer (als je geluk hebt).. Een echte entertainerquote:Op maandag 19 december 2005 18:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Interactie met het publiek is altijd welkom, gewoon een beetje rondhuppelen en een beetje entertainen (goede voorbeelden vind ik Daron Malakian bij de wat oudere SOAD shows, en natuurlijk Tenacious D), je hebt van die gasten die staan de hele tijd stil, met het gezicht naar de frets. Dan is het zo'n statisch geheel.
Op den korte duur. Ik heb Black Sabbath twee keer gezien en de keer zonder Ozzy was een stuk beter. Drie professionals en een seniele clown zijn niet het soort entertainment waar ik normaliter op zit te wachtenquote:Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef Dwaashaas het volgende:
En ozzy ? Dat wordt open duur gewoon vervelend.
Is mxtabs nu ook definitef weg dan? Dat zou wel heel jammer zijn...quote:Op maandag 19 december 2005 13:29 schreef NASDAQbastardo het volgende:!
Powertabs mis ik het meeste. Andere sites (mysongbook, ultimate-guitar) hebben zich al 'immuun verklaard', maar dit alles zal wel met een sisser aflopen. Mp3s zijn namelijk ook verboden... catch my drift
Wat is mysongbook een KUTSITE trouwnes, ze zouden eens moeten leren van de Powerab layout! Ptabs en MXtabs heersen.
De nieuwe Guitar Pro, #5, is trouwens best wel vetjes. Het heeft een "real sound engine" (RSE) waardoor de midi geluidjes vervangen worden door een "echte" gitaarsound. Soms klinkt het mooi, soms klinkt het echt superbrak. Het programma vind ik nu ook wat overzichtelijker.
Hehehe begrijpelijk, met z'n pyama en z'n emmers water.quote:Op maandag 19 december 2005 18:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op den korte duur. Ik heb Black Sabbath twee keer gezien en de keer zonder Ozzy was een stuk beter. Drie professionals en een seniele clown zijn niet het soort entertainment waar ik normaliter op zit te wachten.
Nog even? Ik had een tijd terug een bericht gelezen van een jongen die een website had vol met foto's van artiesten enzo en die werd aangeklaagd door een of ander bedrijfquote:Op maandag 19 december 2005 11:09 schreef BUG80 het volgende:
Nog even en ze gaan de publicatie van foto's van artiesten verbieden, let op mijn woorden![]()
Kijk maar es naar gasten als Angus Young van AC/DC of Pete Townshend van The Who. Die weten dus wel iets om te doenquote:Op maandag 19 december 2005 17:35 schreef Even het volgende:
Maar wat wil je als "show" doen met een gitaar om je nek?
Beetje rond lopen maar verder kan ik niet echt iets verzinnen...
Zowja!! en de OP pic is ook vet! complimentenquote:
Het zou kunnen dat er een vorm van auteursrecht op zat, natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef DuranK het volgende:
Nog even? Ik had een tijd terug een bericht gelezen van een jongen die een website had vol met foto's van artiesten enzo en die werd aangeklaagd door een of ander bedrijfJochie was 15 ofzo
suicide song! Die was wel vet. Ik ben ook echt een metalliefhebber, en soms vind ik (om te luisteren) steve vai maar oeverloos gepiel, maar om te zien is ie te gek. For the love of god: Die man is gewoon geniaal; qua show! Die hangt zijn gitaar op aan de tremolo !! superkoel om eens gezien te hebben,.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik vond het ook vet!! Dat tremolo gepiel vond ik wel een beetje saai worden hoor. Ga is een toffe beat spelen dan. Het laatste nummer vond ik het tofste. Beetje meer metal.
Dat heb ik (gelukkig) altijd al gehad met Vai. Doe mij maar een Eric Clapton, SRV, etc... Doet mij veel meer. Het zal technisch best knap zijn, maar het is gewoon niet om aan te horen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef punchdrunk het volgende:
Toen ik hem gisteren zag kon ik alleen maar denken: wat een oervervelend gepruts is dat toch! ga verdomme toch eens gitaarspelen man, in plaats van alleen maar aan je haren te frutten en die jengelstengel te aaien!
pfew, ik vond er echt NIKS aan. en zijn geluid was nog kut ook.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:07 schreef punchdrunk het volgende:
dit deed me denken aan die keer dat ik een gozer op tv zag die de eifeltoren had nagebouwd van luciferstokjes: ontzettend knap, maar je schiet er geen fuck mee op.
Technisch gezien is het idd helemaal niet verkeerd. Muzikaal ook niet; hij legt veel gevoel in zijn nummers, maar soms denk ik: het zou niet gek zijn als dit nummer nu eindelijk gedaan zou zijn! De effecten die hij toepast zijn enorm om te zien, maar wanneer ik er geen beeld bij zou hebben zou het mij ook niet echt bekoren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat heb ik (gelukkig) altijd al gehad met Vai. Doe mij maar een [b[]Eric Clapton[/b], SRV, etc... Doet mij veel meer. Het zal technisch best knap zijn, maar het is gewoon niet om aan te horen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |