Dikkequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef Backhander het volgende:
Motorclubbie!!!!
Jullie noemen jezelf natuurlijk de FOK!angels![]()
euh volgens mij zijn jullie hier verkeerd hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef artharpe het volgende:
sinds 8-12-05 m'n A rijbewijs!!
Had je maar zelf het nieuwe topic moeten openenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef stinkie het volgende:
De verkeerde Alp staat in de OP stelletje kneuzen
Das ook geen aardige welkom voor artharpequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
euh volgens mij zijn jullie hier verkeerd hoorhier rijden we niet op brommertjes
![]()
Proficiat!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef artharpe het volgende:
Laat dat nou net een goede reden zijn om je A rijbewijs te halen. En nee ik hoef geen <25Kw.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
euh volgens mij zijn jullie hier verkeerd hoorhier rijden we niet op brommertjes
![]()
Nou weten we natuurlijk wel meteen waar je woont, of ergens in de buurt daarvan. Misschien handig om die straatnaam op de achtergrond te censureren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat gaat het worden Raudouwer?
[afbeelding]
Mijn schatje voor het lijstje CBR600F '92
Dat was een pitstopquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou weten we natuurlijk wel meteen waar je woont, of ergens in de buurt daarvan. Misschien handig om die straatnaam op de achtergrond te censureren?
-edit
Map24 kan die straat niet vinden in de stad die in je profiel staat, zal dus wel ergens anders zijn
Las laatst een topic over die teller waarin niet echt positief gesproken werd over de nauwkeurigheid. Maar wellicht dat dat een kwestie van instellen en calibreren is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:13 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/118030/1
Geinig tellertje voor op de soes wel. Hoewel ik die RVS analooge tellers van Motozoom ook wel iets vond hebben. Nu dat ding nog goed rijdend zien te krijgen
perfecte redenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:08 schreef artharpe het volgende:
[..]
Laat dat nou net een goede reden zijn om je A rijbewijs te halen. En nee ik hoef geen <25Kw.
Nope, in maart komt de overwaarde pas vrij en zit dan te denken aan een hornet van 2004. Kan eigenlijk niet wachten...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
perfecte redenfeli
heb je ook al een motor ?
de Hornet van 2005 heeft veel mooiere goodiesquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:02 schreef artharpe het volgende:
[..]
Nope, in maart komt de overwaarde pas vrij en zit dan te denken aan een hornet van 2004. Kan eigenlijk niet wachten...
Ik weet het nog niet. Mijn CBR600F '96 rijdt ook heerlijk!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat gaat het worden Raudouwer?
[afbeelding]
Mijn schatje voor het lijstje CBR600F '92
Ik vind de CBR900RR echt een beest om te zien, puur muscle!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Mijn CBR600F '96 rijdt ook heerlijk!!!Maar een RR zou ik echt wel gaaf vinden. Ik zou nog moeten proefrijden op een 600RR, maar ze zijn nog heel prijzig. Qua mogelijkheden zou ik beter voor een CBR900RR kunnen gaan.
![]()
Oeh ja die zijn gaaf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:02 schreef artharpe het volgende:
[..]
Nope, in maart komt de overwaarde pas vrij en zit dan te denken aan een hornet van 2004. Kan eigenlijk niet wachten...
Daar koop ik 'm natuurlijk voor he.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik vind de CBR900RR echt een beest om te zien, puur muscle!
Vooral zo! Alleen schijnt het nogal een bitch te zijn,....
[afbeelding]
(de kleurstelling, duh!)
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef artharpe het volgende:
Hoerenjochquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef stinkie het volgende:
De verkeerde Alp staat in de OP stelletje kneuzen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
Pimpber, de synchromesh lijkt wel een beetje naar de rambam door al dat raggen.
Boven Hilversumquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag bij het thuiskomen weer eens een feedbacktopic bovenaan in mijn AT lijstje.![]()
Welkom aspirantleden, Backhander en Artharpe.
![]()
Doet onze man uit Apeldoorn gewoon doorrijden in de winter?![]()
Ik wil mijn motor kwijt, maar er moet nog een tweede nokkenasketting vervangen worden, en wat O-ringen installeren op 3 plaatsten. Hoopte hem dit weekend over te schrijven naar de nieuwe eigenaresse.
Maar de motorzaak was gisteren dicht, en vandaag is de eigenaar niet aanwezig. I need info.![]()
Had hem eigenlijk vandaag willen afgeven.
Affijn, zo even kijken waar Huizen ligt voor de Aprilia.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als het pekelvrij is laat ik hem af en toe wel even uit! Maar heb helaas dit hele seizoen gemist door ziekte dus ben nu een beetje huiverig om met dit weer weer op te stappen. Alhoewel het nu wel zacht is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag bij het thuiskomen weer eens een feedbacktopic bovenaan in mijn AT lijstje.![]()
Welkom aspirantleden, Backhander en Artharpe.
![]()
Doet onze man uit Apeldoorn gewoon doorrijden in de winter?![]()
Ik wil mijn motor kwijt, maar er moet nog een tweede nokkenasketting vervangen worden, en wat O-ringen installeren op 3 plaatsten. Hoopte hem dit weekend over te schrijven naar de nieuwe eigenaresse.
Maar de motorzaak was gisteren dicht, en vandaag is de eigenaar niet aanwezig. I need info.![]()
Had hem eigenlijk vandaag willen afgeven.
Affijn, zo even kijken waar Huizen ligt voor de Aprilia.![]()
Wat dacht je van "Houdoe"quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hadoe of zo iets toch in het limburgs![]()
Met Zevenhuizen moet je oppassen.Het dorp hier aan het eind van de straat heet ook zo,maar ik neem aan dat jij Zevenhuizen bij Gouda in de buurt,zeg maar,bedoeld,en Bykorf Graphic Sevices heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord,maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er moest nog Zeven voor de huizen..dus gelukkig wat dichterbij..27 minuten rijden.
![]()
Maar ik blijf lekker thuis, want terug kom ik in de file op de A20.![]()
Morgen wat vroeger vertrekken.. 1 uur daar'o zijn lijkt me beter.![]()
[..]
Die vacature waar ik het eerder over had was trouwens bij Bykorf Graphic Services.
Misschien ken je ze?![]()
Import Brabo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat dacht je van "Houdoe"
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:23 schreef richardgie het volgende:
Met Zevenhuizen moet je oppassen.Het dorp hier aan het eind van de straat heet ook zo,maar ik neem aan dat jij Zevenhuizen bij Gouda in de buurt,zeg maar,bedoeld,
Zulle we knikkeren?quote:en Bykorf Graphic Sevices heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord,maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.
Mijn kennis van buitenlandse talen houdt bij het Nederlans op,moet nog wel een cursus ABH gaan volgen(Algemeen Beschaafd Hooglands),maar Utrechts spreek ik als geen ander.quote:
R2-D2 lijkt me een lieve meid,maar d'r geografische kennis heb ik net zo veel vertrouwen in als van een gemiddelde vrouwquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik wist al dat het Zuid Holland moest zijn, schrok even van R2 dus.![]()
[..]
Zulle we knikkeren?
http://www.bykorf.nl/bykorf/index.htm
Nieuwe mensenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:45 schreef Roderick2085 het volgende:
nieuw topicnieuwe mensen
en hier ff een software paket deinstalleren voor de nieuwe erop kan![]()
moest ze toch iig ff gedag zeggen (of uitzwaaien, net hoe je het wil zienquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nieuwe mensenAlleen artharpe en SterkStaaltje zijn nieuw,maar zitten volgens mij in een verkeerd Topic,en de rest zijn gewoon ouwe bekende"
![]()
Ah,het welkomstcomitequote:Op dinsdag 13 december 2005 14:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
moest ze toch iig ff gedag zeggen (of uitzwaaien, net hoe je het wil zien)
Vanwaar verkeerd topic?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nieuwe mensenAlleen artharpe en SterkStaaltje zijn nieuw,maar zitten volgens mij in een verkeerd Topic,en de rest zijn gewoon "ouwe bekende"
![]()
Meende jullie in een auto forum gezien te hebben,inderdaad ben ik ook wel eens geweest,maar kan me natuurlijk vergissen.Heb wel effe in je profiel zitten kijken en dat gaat wel over een CBR.Maar ik reageer eerst en ga dan pas terug lezenquote:
Veluwe is idd mooiquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Meende jullie in een auto forum gezien te hebben,inderdaad ben ik ook wel eens geweest,maar kan me natuurlijk vergissen.Heb wel effe in je profiel zitten kijken en dat gaat wel over een CBR.Maar ik reageer eerst en ga dan pas terug lezen.
Trouwens,Apeldoorn is wel een mooie omgeving.
Mag wat mij betreft zo blijvenquote:
Maar al j e er zelf woont dan waardeer je het anders..quote:
heb je nou die Futura gekocht of niet ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
Volgende week even naar Engeland om een contract te tekenen. .![]()
Woensdag 21 dec om 9:45 vanaf Schiphol en zijn weer om 18:30 terug.
Het lijkt wel alsof de voorvork gaat bezwijken.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
R2-D2 lijkt me een lieve meid,maar d'r geografische kennis heb ik net zo veel vertrouwen in als van een gemiddelde vrouw.
Zal zo wel wel weer beginnen te schelden![]()
Ik heb idd alleen een bod gedaan onder het mom van daar wil ik'em wel voor hebben, maar dat doen ze vast niet..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb je nou die Futura gekocht of niet ?of is alleen jouw bod geaccepteerd maar weet jij nog niet of je dat ding wel wil hebben
![]()
is het bij een handelaar dan ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb idd alleen een bod gedaan onder het mom van daar wil ik'em wel voor hebben, maar dat doen ze vast niet..
.. zo ook op die Triumph en een Soes TL1000.
Het bod ligt 1.000 euro onder de vraagprijs die al niet echt hoog is.![]()
Die van de Aprilia vind geloof ik dat ik het ding moet afnemen, maar ik heb gezegd dat ik eerst even wil komen kijken.Ik vraag me nu ineens wel af of er nog btw bij komt, er staat: marge ja.
![]()
Dat stond niet op de andere site.![]()
Sommige autobedrijven zijn nog wel eens heel handig met adverteren enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het bij een handelaar dan ?
als het Particulier is dan kan het niet zonder BTW verkocht worden
Hoie warquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hadoe of zo iets toch in het limburgs![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zoek een site om het kenteken na te trekken. Dit is niet de goede http://www.fileflirt.nl/![]()
quote:
steppies zijn er zo te zien ook afgehaaldquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net gevonden, en het addertje onder ut gras is dat er geen zitplaatsen zijn. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Staanplaatsen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:36 schreef stinkie het volgende:
steppies zijn er zo te zien ook afgehaald
hij heeft hem pas sind 1 December 2005 ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net gevonden, en het addertje onder ut gras is dat er geen zitplaatsen zijn. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hintje.. denk even aan marge.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij heeft hem pas sind 1 December 2005 ?en is hem nu al zat
![]()
dat was me inmiddels al duidelijk hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hintje.. denk even aan marge.![]()
![]()
meestal is het de bruto prijs, maar rekenen die prijs terug totdat je netto op dat bedag uitkomt. Maakt voor jou als koper niet uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was me inmiddels al duidelijk hoor
dat bedrijf plaats een advertentie voor een bepaalde prijs, en rekent daar dan later nog even BTW over ? die zal niet echt veel klanten houden lijkt me.![]()
maar ik betwijfel of het wel zo zal gaan hoorik denk dat je hem gewoon voor de door jou geboden prijs kan ophalen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
Weet je al wat er mis met je koppeling/versnelling?![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
Wat valt er te smeren aan het schakelsysteembeetje WD40 op de asjes ofzo.
![]()
Boeien, het werktquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef ZX Brabo het volgende:
Het punt waar de "pook" omheen scharniert.
Zal ff een piccie zoeken
1: hier gaat ie de bak in. 1 boutje om los te maken (boutje moet er helemaal uit). wel even met potlood een streepje op de as zetten waar het spleetje zit, dan hoef je achteraf niet te zoeken naar de juiste hoogtinstelling
2 en 3: beide losmaken (zitten behoorlijk vast!) zonder de inbusboutjes te mollen
4: hierachter zit de voetsteun vast met een inbus, losmaken als je het geheel voor je hebt liggen
5: hier scharniert de pook om de as tussen de voetsteun en de beugel aan het frame. Is een glijlager, dus moet gewoon schoon worden gemaakt en daarna insmeren met vet. Geheel terug in elkaar zetten en overtollig vet verwijderen.
Is dus, zoals je al hoopte, erg simpel klusje. Ik schat dat je binnen een half uur klaar bent:)
Succes!
groente,
zx brabo
Bestandsnaam ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:36 schreef R2-D2 het volgende:
Niet iedereen is blij met een RR![]()
[afbeelding]
Ik sta er niet eens in!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:51 schreef hicham het volgende:
Peppo ook maar die heeft nog geen nieuwe bike toch?Geen zin om terug te lezen
En ik twee keer, met 1 verkeerde motorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens in!![]()
De laatste der mohikanen.![]()
Wie's dit danquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens in!![]()
De laatste der mohikanen.![]()
Ik had het uiteraard over pic in de OP, niet de OP pic (subtiel verschil, het eerste gaat over het lijstje met motoren + pics en het tweede over het Fok!MC logo met een verzameling van meetfoto'squote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
Wat heb ik met die gozer te maken?quote:
Ow, een edit.. zal eensz even lezen.quote:En voordat je die Futura koopt, overweeg dan ook even deze moter. Je wou wel eens een circuitdagje rijden zei je toch?
Sorry, tunnelvisiequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat heb ik met die gozer te maken?![]()
Die foto komt zeker nog uit de tijd dat je dagelijks naar de sportschool ging en je jezelf nog niet elke avond volpropte met chocoladewafelsquote:
Is dit toch een kontenbonken clubje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
Sorry, tunnelvisieIk ben flieft op die gozer dus bij alles wat ik zeg of doe moet ik aan hem denken [afbeelding]
Neih, zo'n leren jas doet gewoon een hoop met de schouders.quote:Die foto komt zeker nog uit de tijd dat je dagelijks naar de sportschool ging en je jezelf nog niet elke avond volpropte met chocoladewafels![]()
quote:Aprilia Futura
If Aprilia doesn't cut this out, it's in serious danger of becoming our favorite motorcycle manufacturer.
Grappig, die foto met een spijkerbroekquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb gelijk maar dit testje doorgelezen elders. Klik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, het gaat dan welliswaar om motorlaarzen in dat geval, maar you get my point *
* Spreek uit als pwoà, op z'n Frans
En dit vond ik ook wel een leukeHet niveau van mijn posts daalt drastisch, dus ik ga douchen en dan pittenquote:Grondspeling kom je daarbij niet te kort; wie er in slaagt om op de openbare weg de voetsteuntjes aan de grond te rijden is waarschijnlijk op dat moment bezig om de lak van zijn helm tegen het asfalt te schuren.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Grappig, die foto met een spijkerbroek
[afbeelding]
Terwijl elders op dezelfde site deze foto is te vindenDe motor is wel mooi,alleen zitten de koffers naar mijn smaak iets te laag.Zitten bij mij toch een stuk hoger en dan heb je toch nog genoeg beenruimte achteropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, het gaat dan welliswaar om motorlaarzen in dat geval, maar you get my point *
* Spreek uit als pwoà, op z'n Frans
En dit vond ik ook wel een leuke
[..]
Het niveau van mijn posts daalt drastisch, dus ik ga douchen en dan pitten![]()
![]()
.
richardgie gaat zo trouwens weer weg,kom vannacht nog wel effe kijken.
Ja, jammer dat je urls niet even actief linkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
Het niveau van mijn posts daalt drastisch,
Ik vind hem wat te lomp qua kuip, maar misschien wen ik er nog wel aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef richardgie het volgende:
De motor is wel mooi,alleen zitten de koffers naar mijn smaak iets te laag.Zitten bij mij toch een stuk hoger en dan heb je toch nog genoeg beenruimte achterop.
Die kuip is inderdaad een beetje van het lompe soort,maar zal wel een hoop bescherming bieden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je urls niet even actief linkt.![]()
Maar wel discipline als je nu al kan maffen.![]()
![]()
Als ik nog niet klaar ben met de dag ga ik nog uren te lang door.![]()
[..]
Ik vind hem wat te lomp qua kuip, maar misschien wen ik er nog wel aan.
In het zilver valt het overigens iets minder op.
Het mooiste vind ik het zadel.![]()
Verder misschien een mooie basis voor een naked.![]()
Ik ga mij ook even van de compie verwijderen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:22 schreef Makster het volgende:
Enige positieve aan heel die futura is het gemodificeerde Mille blok![]()
![]()
irl zien is geloven, zoals eerder met de Beemer.quote:Ziet er wel ok uit maar voor mij veelste veel toer
Heb je gelijk in, ik was sceptisch over de beemer, ten onrechtequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En 114 pk 2 cylinder power is nog goed te doen.
Maar we kunnen natuurlijk altijd nog een RSV blok transplanteren.![]()
[..]
irl zien is geloven, zoals eerder met de Beemer.![]()
Maar het kan mij inderdaad ook wat minder voluptueus.(maar ik herhaal mijzelf
)
Maak jij die streetfighter maar eens snel af, hebben we volgend jaar weer een grote groep om te meeten.
Als je tenminste met die Duitse kont wel afstanden kan rijden.![]()
Dit heb ik vandaag vaker gehoord.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
Sorry, tunnelvisieIk ben flieft op die gozer dus bij alles wat ik zeg of doe moet ik aan hem denken [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha, good old times...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Makster het volgende:
Heb je gelijk in, ik was sceptisch over de beemer, ten onrechteNu weer een mening klaar over deze terwijl ik hem nooit irl heb gezien
Ik hou mijn muilo nog maar even
Haha, heb dat ding gezien, maar kon niet goed opmaken wat het wasz..quote:Op de fighter komt geen duitse bips maar een race kontje van een 2005 R1Beter mijn topic volgen
![]()
Dus spullen eraf slopen (10 minuten werkquote:Heb ook een beun gevonden om de KLX te spuiten, ook wel chill![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:44 schreef yup het volgende:
Hoi pimber
ik vind je een klootzak want je verraad dat ik een vieze ouwe bmw rijd op m-f.nl, nu zullen ze me nooit accepteren
doei pimber![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Phatzak was vanmiddag goed bezig
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ssssssssttttt, iedereen slaapt al......
Wat een motorclubbie.... [afbeelding]
FOK! MC [afbeelding]
Tettenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef SterkStaaltje het volgende:
Truste!
Google Afbeeldingen > Tetten.quote:
Weer was even 2 dagen lekker, nou wordt het weer natte voeten halen.quote:btw, ik vind de RR een hele vette motor. Ik zal kijken of ik zaterdag iets aparts zie staan, dan maak ik er foto's van [afbeelding] alleen moet het weer een beetje meewerken...
[afbeelding]
![]()
Welterusten![]()
Initialenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuke naam heb je daar ook, kan je niet eens op CTRL+F'en.Moet het ook nog wat betekenen?
![]()
[..]
![]()
Hopelijk kwam het niet over alsof ik scooterrijders steun met hun kutgejankMaar die op hun pik getrapte "hij kan niet rijden" jongetjes die opmerking die ik volgens mij al 3 jaar geleden las wask beetje beu
[..]
[afbeelding]![]()
Nietus.Ben net pas thuis.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Gecondoleerd met het overlijden van je poesquote:
Nog wel, maar ik ga d'r nu ook weer in, morgen een lange dag.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef richardgie het volgende:
He,jij ook nog wakker.
Wetrusten dan maar vastquote:Op woensdag 14 december 2005 00:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nog wel, maar ik ga d'r nu ook weer in, morgen een lange dag.
Trustehquote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wetrusten dan maar vast.
richardgie begint zo langzamerhand zo dronken als een tor te worden,en gaat zodadelijk ook z'n krib maar eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag vaker gehoord.![]()
Deja vu.![]()
Maar sorry, ik denk dat je baard teveel kriebelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deja vu.quote:Goeie smiliesquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Wat een motorclubbie.... [afbeelding]
FOK! MC [afbeelding]Wat, wie, hoe, waarquote:
Van oudheid of iets anders?
Sterkte![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
Weetje wat nou echt klote is, en niet eens zo zeer klote maar vooral tering irritant
Nee heh dat weten jullie niet, nou ik vertel het wel ff
Hebben hier dus een plee dat niet rechtstreeks op het riool aangesloten zit omdat het pand op de 1ste verdieping in 2en gedeeld is. Ze hebben dus een of andere zuigplee geinstalleerd die niet eens een normale "doortrek/druk" knop heeft.
Gevolg, als er dus mensen hier komen pissen weten ze niet eens hoe je dat ding door moet trekken, nog verveleder, stel je pis mis dan sta je dus onder 220 V omdat dat ding met een stekker gevoed wordt en die stekker zit NAAST de pot
Maar nu het meest kutte van allemaal, dat doortrek afzuig ding werkt dus niet altijd dus soms blijf je drol dus gewoon liggen, echt ZO fucking irritant. Moet je weet wachten tot die poepzuiger opgeladen is, vervolgens komt er ook nog is een shitload water bij en heb je dus kans dat de pot overloopt met water en stront. Lukt het dus neit om je drol in 2 keer weg te pompen dan ben je dus de sjaak![]()
![]()
Collega van mij heeft zelfs een keer dat ding kapot gepoept, maarja das ook een brabo die hebben harde keutels heb ik me laten vertellen![]()
Gecondoleerd......ik had al van RB tijdens het karten gehoord dat het heel slecht ging met je kat en dat ie al 14 jaar was. Er stond nl. nog een foto op je camera vandaar. Heel veel sterktequote:
Weetje wat nou echt klote is, en niet eens zo zeer klote maar vooral tering irritant
Nee heh dat weten jullie niet, nou ik vertel het wel ff
Collega van mij heeft zelfs een keer dat ding kapot gepoept, maarja das ook een brabo die hebben harde keutels heb ik me laten vertellen![]()
Dixiquote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat dit wel een tijdelijke oplossing is Voilá voor uw werkplek.
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar kun je mee thuis komen
Vrouwlief, weet je wat ik vandaag heb gedaan![]()
De WC kapotgepoept, ben je niet ontzettend trots op me
Dat is heel triest, voor altijd een apart plekje in je hart, maar een leeg gevoel in je maag.quote:
Ze was bijna 19 zelfs.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gecondoleerd......ik had al van RB tijdens het karten gehoord dat het heel slecht ging met je kat en dat ie al 14 jaar was. Er stond nl. nog een foto op je camera vandaar. Heel veel sterkte![]()
ik weet ongeveer hoe je je moet voelen, heb al 2 poezen af moeten geven![]()
![]()
![]()
En hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
stel je pis mis dan sta je dus onder 220 V omdat dat ding met een stekker gevoed wordt en die stekker zit NAAST de pot
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze was bijna 19 zelfs.
Ja ze was ziek en heb haar gisteren in moeten laten slapen.. alwaar ik dan ook wel dagen stress door heb gehad. Die voorkennis zeg maar
Maar ja het is heel vreemd als zo'n mormel er na 18 jaar zo ineens niet meer is.....
Ja het was ook best drama hoor... even helemaal niet stoer meer...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb pas twee jaar katten dus ik heb het gelukkig nog niet zelf meegemaakt, maar ik kan me in ieder geval voorstellen hoe vreselijk veel verdriet ik nu al om deze twee poezebeesten zou hebben als ze er niet meer zouden zijn.
Is ook heel triest.......maar aan de andere kant.....je hebt wel héél lang van poezebeest kunnen genieten, mijn poes was nog maar 10 jaar en de andere poes nog maar 9 maandenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze was bijna 19 zelfs.
Ja ze was ziek en heb haar gisteren in moeten laten slapen.. alwaar ik dan ook wel dagen stress door heb gehad. Die voorkennis zeg maar
Maar ja het is heel vreemd als zo'n mormel er na 18 jaar zo ineens niet meer is.....
Dat is inderdaad ook heel naar zeg.quote:
Kijk....that's the spiritquote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook heel naar zeg.
Wel hét nadeel van huisdieren he, dat je ze weer in moet leveren.
Maar nieuw leven is onderweg.... kan het mooi mijn kerstboom afbreken die ik dit weekend op ga zetten.
Ergens op Fok! stond de tip dat je voor je kerstboom versierd eerst de kat erin moet smijten, wordt ie er vanzelf bang voorquote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef ondeugend het volgende:
Maar nieuw leven is onderweg.... kan het mooi mijn kerstboom afbreken die ik dit weekend op ga zetten.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kerstboom aftuigenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Vorig jaar was er een topic van Ondeugend over kerstbomen aftuigen .. of zoiets.![]()
Geen idee meer waar het over ging.![]()
Handig ook een goede search functie.. kan Hicham niet wat sleutelen voor Danny?![]()
Oh ja, dat was dit topicquote:Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Vorig jaar was er een topic van Ondeugend over kerstbomen aftuigen .. of zoiets.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kerstboom aftuigen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, dat was dit topic
Uuh, ik bedoel deze
Ik heb alle topics van ondeugend op me PC staan.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe heeft Pimber dat topic gevonden trouwens.![]()
![]()
Inderdaad en stel je dan eens voro dat dat ding NIET doortrekt en voordat ie gaat zuigen ook nog is een plens water in de pot gooit!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef worldpimber het volgende:
Wel een voldoenend gevoel hoor, dat ding tot de rand toe vullen en dan met 1 druk op de knop alles verdwenen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb alle topics van ondeugend op me PC staan. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck is dat .. ow wacht.. de smaakpolitie.quote:
Juistumquote:
ik moest mijn kater ook laten inslapenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is ook heel triest.......maar aan de andere kant.....je hebt wel héél lang van poezebeest kunnen genieten, mijn poes was nog maar 10 jaar en de andere poes nog maar 9 maanden, ik bracht hem naar de dierenarts voor de castratie en hoor me nog zeggen "Niet dood laten gaan he", ze keken me vreemd aan.....maar 3 kwartier later ging hier wel de telefoon , of ik even wilde komen want het ging niet zo goed met poezebeest.......hij had vocht in z'n longen en een vergroot hart
![]()
kan er nu nog om janken![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik heb wat tegen klusjes die langer dan 5 minuten duren..
Geen grappen -sommige dingen zijn geen klusjes maar een belevenis, daar trek ik wel tijd voor uit.
viel wel mee hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 13:05 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Heeft peppo een half jaar zonder stroom gezeten of was dat niet serieus
Autoschadedealerquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Zal een cammetje meenemen, weet alleen nog niet hoe gastvrij zo'n autoschadedealer is.![]()
daar krijgt ie vast te horen ....quote:Op woensdag 14 december 2005 13:17 schreef hicham het volgende:
Leuke claxon
[afbeelding]
[..]
AutoschadedealerJe weet je verkoper wel leuk te kiezen
Succes
Dat is karakterquote:Op woensdag 14 december 2005 13:27 schreef stinkie het volgende:
Net gebeld door vorige eigenaar van de Alp, was vergeten te melden dat ie de ventialtoor niet helemaal vertrouwde en dat er dus een schakelaar zit om dat ding handmatig aan te zettenmoetr ik weer op het metertje gaan letten
Hicham is into Monster?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is karakter![]()
Nog twee mooie duc's
Moeten nog kleine knipperlichten en dubbele highmount dempers op
[afbeelding]
Remschijfkoeler, minikuipruitje en bellypan mogen eraf, voorspatbord moet een ander op
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 [b]13:37 schreef hicham het volgende:[/b]
[..]
Dat is karakter![]()
Nog twee mooie duc's
Moeten nog kleine knipperlichten en dubbele highmount dempers op
[afbeelding]
Remschijfkoeler, minikuipruitje en bellypan mogen eraf, voorspatbord moet een ander op
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze foto is op de Parade in Den Bosch genomendaar is ieder jaar een monster meeting
![]()
kijk eens naar jouw posttijdstip![]()
Ik vond Monsters eerst niks, maar nu wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ben de Monster topics van MF aan het doorbladeren op mooie pics, 4 deeltjes van 2500 posts
[..]![]()
Veel succesquote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:![]()
Ben de Monster topics van MF aan het doorbladeren op mooie pics, 4 deeltjes van 2500 posts
Ik zou wel een 600RR willenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef hicham het volgende:
[..]
RR, dat zijn toch wijvenmotoren![]()
Wil jij graag dezelfde motor als Mercy of een 600RR?
Ja, dat is precies wat ik bedoel denk ik volgens mij wel een beetje als ik het goed begrijp...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond Monsters eerst niks, maar nu wel.
En hoe het rijdt!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:53 schreef R2-D2 het volgende:
Deze motor wilde ik als Woon-Werkding aanschaffen![]()
Helaas zijn ze 2e-hands bijna net zo duur als nieuw![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar dat lijnenspel en de futuristische uitstraling![]()
![]()
Wat een pisbakquote:Op woensdag 14 december 2005 14:53 schreef R2-D2 het volgende:
Deze motor wilde ik als Woon-Werkding aanschaffen![]()
Helaas zijn ze 2e-hands bijna net zo duur als nieuw![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar dat lijnenspel en de futuristische uitstraling![]()
![]()
Over pisbak had je al wat geschrevenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat een pisbakEcht zo een wijven ding
Ik heb gewoon geen geldquote:Monster vind ik trouwens ook steeds toffer worden![]()
Heb eigenlijk gewoon te veel wensen, te weinig tijd en geen ruimte
Owja forgot to mention, heb ook ff geen geld. Naja laat "ff" maar wegquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Over pisbak had je al wat geschreven![]()
[..]
Ik heb gewoon geen geld![]()
![]()
Desondanks krijgt mijn wishlist wel duidelijkere vormen![]()
1. Woonwerk: Honda VFR 800 VTEC/ABS [afbeelding]
2. Spelen: Kawasaki ZX-6R/VTR SP1 of SP2[afbeelding]
3. Raggen: Yamaha XT [afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef Makster het volgende:
Z1000 mag je me ook voor wakker maken
En weet je hoe de fiets bevalt? Of heeft ie 'm in de Ardennen meteen in de prak gereden?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Broers' fiets![]()
In het voorjaar had hij 'm gekocht, de volgende dag ging hij al samen met een vriend naar de Ardennen![]()
Goed dat je dat zegt, een mening kan dodelijk zijn in Nederlandquote:
Ziet er nog best tof uit hoor, in het echiequote:Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat een pisbakEcht zo een wijven ding
Nee, ik heb er nog niet mee geredenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef Rausdouwer het volgende:
En weet je hoe de fiets bevalt? Of heeft ie 'm in de Ardennen meteen in de prak gereden?![]()
![]()
Da's nou net het vervelende, het zijn 2 verschillende motoren met ieder z'n eigen rijeigenschappen...quote:Buiten een RR (waarschijnlijk de 900 ivm de prijs), vind ik de Hornet of de Z750/1000 heel gaaf.![]()
Ja habibiquote:Op woensdag 14 december 2005 16:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt, een mening kan dodelijk zijn in Nederland
Dus liever alleen positief wezen of anders zwijgen
Ja habibiquote:Ziet er nog best tof uit hoor, in het echie(maar dan wel rood
)
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
Wie had het altijd over de walvis?![]()
There is a new real giant in town...
[afbeelding]
Alleen deze bijt als een Orka .. it is a killer whale.![]()
Vanmiddag was ze alleen te lui om even te lopen...![]()
Daar hebben ze rugzakkies voor uitgevondenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk best mooi, je moet alleen zoveel gereedschap meenemen als je 'm alleen wil starten als ik naar het plaatje kijk![]()
Maar is ie nu ook van jouquote:Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
Wie had het altijd over de walvis?![]()
There is a new real giant in town...
[afbeelding]
Alleen deze bijt als een Orka .. it is a killer whale.![]()
Vanmiddag was ze alleen te lui om even te lopen...![]()
Al tieden geen nuuws uut Fryslan, ik heb het volgende gevonden:quote:Op woensdag 14 december 2005 16:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Daar hebben ze rugzakkies voor uitgevonden![]()
Fullie weet daar alles van
quote:Dronken man rijdt in op politieauto
zondag 11 december 2005 Hurdegaryp
Een twintigjarige motorist is zaterdagnacht ingereden op een politieauto en bedreigde de agenten tijdens de aanhouding. De man werd na een klopjacht op een rotonde ingerekend en de agenten wisten te voorkomen dat hun auto werd geraakt. De verdachte werd in eerste instantie bij Hurdegaryp aangehouden rond 3.00 uur. Hij bleek te hebben gedronken en aan het bureau blies hij 280 ug/l. Hij kreeg een rijverbod maar trok zich er weinig van aan.
Even later zag de politie dat hij alweer op zijn motor stapte en wegreed vanaf de Stationsweg. Een politieauto werd dwars op de rijbaan gezet om hem te laten stoppen en aanvankelijk deed hij dat ook. Echter daarop reed hij een stuk achteruit, gaf gas en reed op 1 wiel in op de politieauto. Deze werd - om een aanrijding te voorkomen - achteruit gereden. De verdachte wist nu vol gas en half door de berm te ontkomen.
Een klopjacht volgde langs Ryptsjerk, Birdaard, Rinsumageest, Damwoude, Broeksterwoude, De Valom en Zwaagwesteinde. In Kollumerzwaag werd hij succesvol op de rotonde van Foarwei klemgereden en aangehouden.
Heeft je broer nog bijzonderheden vermeld? Dat er iets aan mankeert bijvoorbeeld? Sommige motoren van een bepaald bouwjaar hebben een vast kwaaltje, dat is altijd handig om te weten. Ik hoopte dat jij er misschien iets van weet via je broer.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nog niet mee gereden![]()
[..]
Da's nou net het vervelende, het zijn 2 verschillende motoren met ieder z'n eigen rijeigenschappen...
* R2-D2 refereerd naar Wishlist
Ziet er lief uit he, net als een echte kille whale.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Worldbeater: Mooie orka hebbie daaro![]()
Ik ga even een verslagje tikken, eerst ff koffie.quote:
Neuh, geen kwaaltjes, maar hij heeft dan ook een 2005, mischien dat er in de vorige modellen kwaaltjes zaten die er nu uit zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Heeft je broer nog bijzonderheden vermeld? Dat er iets aan mankeert bijvoorbeeld? Sommige motoren van een bepaald bouwjaar hebben een vast kwaaltje, dat is altijd handig om te weten. Ik hoopte dat jij er misschien iets van weet via je broer.![]()
Juist ja.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er lief uit he, net als een echte kille whale.
Maar ze zitten vol onverwachtse bijna bovenaardse krachten.![]()
[..]
Ik ga even een verslagje tikken, eerst ff koffie.![]()
Zonder wat lekkers.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
Affijn, vanmiddag dus naar Zevenhuizen.
Jongensboekverhaal
quote:Het raam ging een stukje open, en mevrouw zei tussen het kiertje door dat het bedrijfsgedeelte van iemand anders is, en zij er niets mee te maken hebben.
En het raam zat slechts 2 meter naast de deur, lekker gastvrij.quote:
"De Kameleon en de Aprillia" vanaf morgen in de boekhandelquote:Op woensdag 14 december 2005 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
2 uur leuk gespeeld daar.![]()
![]()
![]()
En ik ga zeker nog een keer terug.
Wat vond je van de motor, groot of G I G A N T I C ?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En het raam zat slechts 2 meter naast de deur, lekker gastvrij.![]()
Dacht zeker dat er een ontevreden koper voor die deur stond die haar wel even zou molesteren.![]()
![]()
En voor wat betreft de KLX.![]()
Volgende week woensdag heeft de motorzaak pas tijd om de bovenste nokkenasketting erin te zetten, evenals 3 oliekeerringen die nog gedaan moesten worden.
En onderweg naar huis stond er file bij Rotterdam Noord, dus ben maar omgereden over Zuid en heb de zijkap voor de motor maar bij Safe besteld. Stom stukje plastic blijkt 90 euro te kosten.![]()
Niet deze week overschrijven dus.![]()
Ben benieuwd of ze hem nog wil dan..![]()
Ik geloof wel dat hij het nog gewoon deed.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef worldpimber het volgende:
En sleutelen aan de motor die je nog niet eens gekocht hebt, respect dude, ik had hem laten staan![]()
Leuke edit.quote:Wat een Phatzak dat ding en bedankt dat je hem alvast een koosnaampje heb gegeven. Ouwe bolle fituur![]()
Pepijn is wel wat gewend.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef worldpimber het volgende:
WhoahahahaWat een geweldig verhaal Pepijn
En sleutelen aan de motor die je nog niet eens gekocht hebt, respect dude, ik had hem laten staan![]()
Wat een Phatzak dat ding en bedankt dat je hem alvast een koosnaampje heb gegeven. Ouwe bolle fituur![]()
Wat een lief meiskequote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik las ergens dat vooruit draaien nu de trend isgewoon klokje rond draaien en weer opnieuw beginnen
dan lieg je ook niet als ze vragen of ie terug gedraaid is
![]()
Ik denk dat dit de meest stabiele motorbok is die je kan hebben, zie picca in OPquote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef Makster het volgende:
HEe Pimbert,
Die paddockstand van jou heh, die prop je ergens in de zijkant van je frame en dan lift je heel de achterkant omhoog toch
Staat de bike dan nog een beetje stabiel:? In hoe de fuck weet ik of dat gaat passen op de GSXR750:? EN waar heb je hem gehaald en hoe duur
We gaan er voor.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Affijn...... to be continued......![]()
Ik had in diverse rijtesten al gelezen dat de motor onder de 30 km/u wat lomp aanvoelde.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef R2-D2 het volgende:
Wat vond je van de motor, groot of G I G A N T I C ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vage laarzen, rugzakkie, motor-leren pak combi.. de zithouding is vergeven.quote:
Zo'n digitale is wat lastiger te foppen, en dan moet je nog de specifieke frituur electronica kennen.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:38 schreef worldpimber het volgende:
Oh, en over die lage kilometerstand Peppo, autoschadehandelaar hint hint :
Echter daarop reed hij een stuk achteruit..quote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef R2-D2 het volgende:
Al tieden geen nuuws uut Fryslan, ik heb het volgende gevonden:
![]()
Het is vooral een groot frontaal oppervlak als je ervoor staat, maar op de motor zelf valt het allemaal best mee.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef R2-D2 het volgende:
Wat vond je van de motor, groot of G I G A N T I C ?
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:13 schreef hicham het volgende:
(Raus is het wel gewend uitgelachen te worden, maar ik niet![]()
)
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Dit wordt weer ruzie voor jou
quote:
Yeah rightquote:Op woensdag 14 december 2005 17:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
I'm back! Chello lag in heel Friesland plat gister, de hele dag![]()
Dan heb je het verkeerd begrepen. Dat was omdat ik een heel leuk grapje maakte.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:21 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Dat zei ik omdat ze zelf wel eens verslagen tikt waarin ze 'uitgelachen wordt'(o.a dat ze ingemaakt werd door een Capoeira meester oid - op DVD!
- en d'r eerste Pencak Silat training
)
zo'n eprom is niet echt moeilijk uit te lezen cq te modificeren hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vage laarzen, rugzakkie, motor-leren pak combi.. de zithouding is vergeven.![]()
[..]
Zo'n digitale is wat lastiger te foppen, en dan moet je nog de specifieke frituur electronica kennen.
Dat zullen maar weinig mensen op deze aardkloot weten.![]()
Heb het wel een keer bij Peter R de Vries gezien, je kan mensen bellen die dan bij je thuis komen en even een andere chip in je BMW of Mercedes zetten of de bestaande chip herprogrammeren.
Maar dat is dus heel merkspecifiek.. I think.![]()
Heeft ook met software te maken.. u wel bekend..
Welke bit of byte is de kilometerstand...
Voor dat geld neem ik wel met wat tegenslag genoegen.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:13 schreef hicham het volgende:
Pepijn
Jij bent echt een figuur apartWat pimber zei, ik zou zo een motor juist laten staan, maar jij wilt nog een poging wagen en helpen sleutelen
En opeens lijkt het me ook niet meer dan logisch dat de verkoper zonder verder commentaar de motor best voor 'eventjes duizend euro minder dan de vraagprijs' wou verkopen
Volgens mij is het heel software specifiek om hem uit lezen .. wissen is het probleem niet nee.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zo'n eprom is niet echt moeilijk uit te lezen cq te modificeren hoordaar hoef je helemaal niet veel van electronica af te weten,
Oh, mijn fout dan, dat had ik inderdaad niet doorquote:Op woensdag 14 december 2005 18:56 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd begrepen. Dat was omdat ik een heel leuk grapje maakte.![]()
![]()
Je moet wel begrijpen dat we je volgend seizoen graag op de meets zien hequote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor dat geld neem ik wel met wat tegenslag genoegen.
Ze moeten niet aan de gang blijven natuurlijk.![]()
4 jaar.quote:Op woensdag 14 december 2005 18:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
die lage KM stand is gewoon niet logisch voor een motor van 5 jaar oud![]()
Damn, is het toch betaalde liefde tussen ons?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:22 schreef hicham het volgende:
Je moet wel begrijpen dat we je volgend seizoen graag op de meets zien he
Wie moet anders de hapjes en drankjes betalen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:11 schreef fan.T het volgende:
ligt voor een groot gedeelte aan je rijstijl. De een houdt er nu eenmaal van om continue veel toeren te draaien. (voor deze groep is een 4 cilinder dan ook veruit de beste keuze) ik zelf reed voorheen op mijn 600cc(R6) 4 cilinder vaak onder de 8000 toeren en ja.... dan geberud er bij dit type motor niet veel.... heb bij de overstap naar een 1000cc toen gekozen voor een 2 cilinder(SP1). bakken met koppel al bij ongeveer 4000 toeren en bruut vermogen. alleen niet de eindrush van een 4 cilinder. Dus snelheidssensatie is wel ietsje minder. toch bevalt een twee cilinder voor mijn rjstijl me (op dit moment) beter. En een bijkoment voordeel is natuurlijk het geluid met open dempertjes:P:P:P dat is toch wel iets anders dan bij een viercilinder*D*D moeilijker rijden vind ik het trouwens niet echt... wel moet je iets meer werken dan bij een lichtere 4 cilinder. Maar je went hier ook zo weer aan. Ondertussen rij ik op mijn SP al weer beter dan ooit op mijn r6.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 07:17 schreef Flatslide het volgende:
een 4 cilinder rijdt als een electromotor, en een twin loopt rondt met iets meer vibratie(good vibrations;)) na een stuk of wat 4 cilinders ben ik inmiddels toe aan mn 3e twin:}
ik wil niets ander meer!*O*:Y
als je dan weer op een 4 pitter stapt, heb je t gevoel dat er weinig gebeurt...
zo gladjes allemaal, ik zou zeggen ga gewoon een keer proefrijden:]
en als je er 1maal aan gewend bent kun je gewoon verschrikkelijk hard rondgaan met een twin,zeker uit de bochten accelereren is gewoon feest op zo'n ding.
Ps zoek je een betouwbaare en goede twin dan zou ik voor de mille gaan t.o.v de duc(Niet dat ie verkeerd rijdt ofzo,maar denk dat je met het onderhoud relatief gezien goedkoper uit bent met een mille)
gewoon een keer gaan rijden dus....
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:57 schreef HaRdCoRe-WeZ het volgende:
Heb gister voor het eerst op een twin gereden. Ducati Monster M900. Yup, das errug leuk. Superlicht fietsje in vergelijking met mijn Blade. Het koppel onderin was ffies wennen, maar verder gewoon lekker stampen. En dat geluidje heh......
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:25 schreef Hellfire het volgende:
En zo kan je dus ook geen twins met elkaar vergelijken. Ik heb nooit op een tlr gereden maar op een Mille hoef je dus echt niet te werken om een bocht door te gaan. Ook vind ik de Mille echt niet bokkig ofzo op lage toeren.
Verder kom ik ook van een 4 cylinder af en ik neem er niet zo snel weer 1. :]
Dat topic had ik ook even doorgelezen, maar ik denk dat ik toch voor de 'snelheidssensatie' zou gaan van een 4 cilinder. Had ik het laatst ook over met OPM op een meet (die met richardgie). Wat is leuker, een jankende motor onder je die je het gevoel geeft dat je aan het raggen bent of een motor die met gemak door de bochten komt en als je een beetje pech hebt een highsider als je iets teveel gas geeftquote:Op woensdag 14 december 2005 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb even wat 2 cylinder ervaringen op een rijtje gezet.![]()
Ik beging gewoon een nieuwe religie hier te prediken.![]()
Maar ik moest ook even aan R2D2 denken, die twijfelde ook nog een beetje.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Streetfighter is eventueel wat lastig te regelen.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:28 schreef Makster het volgende:
Mooi verhaal Pepojanyvitch
Ziet er nog best grappig uit eigenlijk zo een Futura/o
Met een 2 cylinder krijg je al veel meer plezier onder het gewone rijden door het motorkarakter.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:36 schreef hicham het volgende:
Dat topic had ik ook even doorgelezen, maar ik denk dat ik toch voor de 'snelheidssensatie' zou gaan van een 4 cilinder. Had ik het laatst ook over met OPM op een meet (die met richardgie). Wat is leuker, een jankende motor onder je die je het gevoel geeft dat je aan het raggen bent of een motor die met gemak door de bochten komt en als je een beetje pech hebt een highsider als je iets teveel gas geeft
quote:Gelukkig mag ik wel even van motor ruilen als R2D2 op een met komt met d'r SP1 [afbeelding] [afbeelding]
[heel verhal]
2 uur leuk gespeeld daar.![]()
![]()
![]()
En ik ga zeker nog een keer terug.
zo'n Boss hogg ofzo (iig zo'n amerikaans geval van 500+ kg) heeft een achteruit...quote:Op woensdag 14 december 2005 18:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Echter daarop reed hij een stuk achteruit..![]()
Welke motor kan een stuk achteruit rijden?![]()
[..]
Het is vooral een groot frontaal oppervlak als je ervoor staat, maar op de motor zelf valt het allemaal best mee.Alleen de visie en het gevoel kan je pas verder ontwikkelen met rijden.
![]()
quote:Wanneer jij naar je vrienden lacht met een trots gevoel, zal dat snel verholpen worden wanneer 1 van de toeschouwer zijn wijsvinger en duim iets uit elkaar houdt en daarmee de hoogte van je wheelie aangeeft. Dit is normaal.![]()
Snelheid is uiteraard het probleem niet... snelheidsbeleving welquote:Op woensdag 14 december 2005 20:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
en qua vermogen kan het ook hard zat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vroeg pitten bevalt me eigenlijk wel, dus ik ga zo weer neer![]()
![]()
Das echt fucking vroegquote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef worldpimber het volgende:
Zal wel rond een uur of 5 zijn
Slaapkop
Studenten met motoren, wat een bikkels.quote:
Vorig keer waren het anders wel de arbeiders die vooral niet te laat wilden meeten met dat kartenquote:Op woensdag 14 december 2005 22:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat een slaapkoppuh hiero![]()
sulle maar geen AvondFok!Meet organiseren dan.....dondert iedereen in slaap![]()
Gisteren ging hij nog een uur eerder.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Makster het volgende:
Tering nu al pittenR E S C E P T
Hoe laat moet je er uit dan
Dat moet er echt nog wel een keer van komen op de warme zomerdagen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
Er waren wel eens plannen voor een nachtmeet.![]()
En we hebben dit jaar wel 1 keer een avondmeet gehad.
Het was dat ut cafe dichtging om 23:00 .. wij wilden eigenlijk niet niet weg.![]()
Zelf was ik iets over half 12 thuis, de rest allemaal vroeg in de ochtend zeg maar.![]()
Ik heb geen frituurpan, kan ze hoogstens op de tank van de Fritura leggen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:22 schreef worldpimber het volgende:
Dat moet er echt nog wel een keer van komen op de warme zomerdagen.![]()
Rij zelf best vaak laat naar huis en dan is het echt lekker rijden, geen hond op de weg. Kunnen we raggenNeem ik de frikandellen mee, gooi jij ze in de frituur
Duhquote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb geen frituurpan, kan ze hoogstens op de tank van de Fritura leggen.![]()
Nachtmeet.....zoiets heb ik ook al es op MF gezien......isdawa....lullig rijden met een donkerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Er waren wel eens plannen voor een nachtmeet.![]()
En we hebben dit jaar wel 1 keer een avondmeet gehad.
Het was dat ut cafe dichtging om 23:00 .. wij wilden eigenlijk niet niet weg.![]()
Zelf was ik iets over half 12 thuis, de rest allemaal vroeg in de ochtend zeg maar.![]()
En aangezien de meet op zondagavond begon moest iedereen daarna vrolijk werken.![]()
Wel veel vliegjes als je s'avonds aan het rijden bent op dijkjes langs het water.![]()
[..]
Gisteren ging hij nog een uur eerder.![]()
![]()
Geef hem mijn mail adres maarquote:Op woensdag 14 december 2005 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb geen frituurpan, kan ze hoogstens op de tank van de Fritura leggen.![]()
Krijg net een Tuono aangeboden via het Mille topic.![]()
Hij wil de kLX graag inruilen.![]()
Was in juni ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nachtmeet.....zoiets heb ik ook al es op MF gezien......isdawa....lullig rijden met een donker
vizier. En wat die avondmeet betreft.....dawasvoormijntijd
errugjammur
Het cafe was in de buurt van Schoonhoven, dus ik was relatief dichtbij toen de meet officieel over was.quote:Maarrre....waarom was jij zo vroeg thuis.....kun je niet tegen drank![]()
Ik dacht echt waarquote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef worldpimber het volgende:
Vorig keer waren het anders wel de arbeiders die vooral niet te laat wilden meeten met dat karten![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nachtmeet.....zoiets heb ik ook al es op MF gezien......isdawa....lullig rijden met een donker
vizier. En wat die avondmeet betreft.....dawasvoormijntijd
errugjammur
Neuh, in juni was ik nog niet ver genoeg gevorderd met m'n inburgeringquote:Op woensdag 14 december 2005 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was in juni ofzo.![]()
Bosche bollen kenden Martie wel/ niet niet.![]()
Wel jammer ja dat we jullie niet een jaartje eerder hebben leren kennen.![]()
[..]
Het cafe was in de buurt van Schoonhoven, dus ik was relatief dichtbij toen de meet officieel over was.![]()
En dat was maar beter ook, want onderweg bleken er geen nachtpompen in de regio te zijn.
Ben heel voorzichtig naar huis gereden op het laatste restje benzine.![]()
![]()
We hadden daar op de dijkjes namen best lopen gassen.![]()
Deze zomer dan maar weer.....Rebbel includedquote:Op woensdag 14 december 2005 22:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer van de baggerfoto, was ook de enige keer volgens mij dat Martie zijn dashbord verlichting heeft gezien. Volgens hem dan.
...euh...ja..quote:Op woensdag 14 december 2005 22:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
......geen drank dus omdat je nog moest rijden![]()
Neem een motor waar je vriendin ook achterop past, heb je zogenaamd iets voor samen gekocht.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:35 schreef Makster het volgende:![]()
Mooi die reacties.![]()
Maar mijn huis is precies goed getaxeerd zodat mijn extra hypotheek vrij besteedbaar is en mijn overwaarde niet aangetoond hoeft te worden met praxis bonnen. Tja dan spint er toch ineens een rare gedachte door mijn koppie
Z1000, Duc 748![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Deze zomer dan maar weer.....Rebbel included![]()
Beswel eeuhh tofquote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef Makster het volgende:
Duc Bleg Klik
Deze bijvoorbeeld maar maar 88 pk's
Zal wel koppel hebben dan
Ga je een buikje ontwikkelen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef worldpimber het volgende:
Die kleine bikes passen misschien ook wat beter bij mijn lengte. Alleen even een deuk in de tank slaan bij het zadel.![]()
Gaat idd nooit mee dus dan toch maar een monoquote:Op woensdag 14 december 2005 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
...euh...ja..![]()
![]()
[..]
Neem een motor waar je vriendin ook achterop past, heb je zogenaamd iets voor samen gekocht.![]()
Ze gaat toch nooit mee...
Hahahahahaaquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef worldpimber het volgende:
Blaat blaat blaat blaat blaat, ik sintk, blaat blaat popen, blaat
Alleen even een deuk in de tank slaan bij het zadel.![]()
Hahahahahahha ook wle grappigquote:Op woensdag 14 december 2005 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
Of komt het door die schapenverwenner dat je meer ruimte nodig hebt.![]()
Hounievanvlaggutjusquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh nee, das meer voor Fulcrum"Fryske Fok Meet"
Over die vriendin horen we ook maar weinig, wat zijn haar specsquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
Gaat idd nooit mee dus dan toch maar een mono![]()
Niet zo raar dat je aan poep moet denken.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:57 schreef worldpimber het volgende:
poep met een korte oe![]()
Anders hadden jullie wel andere inkoppertjes gemaakt
![]()
IQ -45quote:Op woensdag 14 december 2005 23:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Over die vriendin horen we ook maar weinig, wat zijn haar specs![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga nog even een avondwandeling doen.![]()
Moet morgen geld in huis hebben.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
[..]
IQ -45
EQ + 4
Volle hand, schat in B
Kont, goed strak.
Haar donkerblond
Bloedgroep, 1/8 ste indo 7/8 kaas
Had je trouwens paar bladzijden terug wat gevraagd joh![]()
Mzzl, ga je nu wandelenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet zo raar dat je aan poep moet denken.![]()
[afbeelding]
Sal ff bellu naar m'n criminele achterbanquote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:07 schreef Makster het volgende:
FF serieus, verkoop je je kont bij de Mac op Hoogvliet![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Mzzl, ga je nu wandelen![]()
![]()
Ow uhh, ja de vraag was dus zoiets van, hoe zit dat met die bok van jequote:Op woensdag 14 december 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Had al geantwoord, post in het topic: Fok Motorclub [SC deel 372] een nieuwe motor voor Rausdouwer Vraag maar raak playerheamaeux
Hoe komt dat nouquote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mijn pasje wordt niet meer geslikt door de Postbankautomaat. Lijers
Zwarte ZX-6R mag er ook wel wezenLekker compact
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Bokquote:Op woensdag 14 december 2005 23:10 schreef Makster het volgende:
Ow uhh, ja de vraag was dus zoiets van, hoe zit dat met die bok van je
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:38 schreef worldpimber het volgende:
[quote van rood snotjoch]
Ik denk dat dit de meest stabiele motorbok is die je kan hebben, zie picca in OPEn het hele volgespamde topic van Skizukie ofzo: Te Koop: Paddock stand Motorbok
Je krijgt de bok en je hebt twee metalen pinnen met borgpennen, hij maakt de pennen op maat en verder is de bok universeel
Nee het is lekker normaal om half december om half twaalf 's nachts ff een avondwandeling erin te gooienquote:
Ow zeg dat dan johquote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
BokSchapen en geiten?
Klik op de link dan, ik quote het nog wel even voor je
[..]
Postbankpasjes heHquote:Op woensdag 14 december 2005 23:12 schreef FemaleRebbel het volgende:
Hoe komt dat nouVrat ie um eerst wel dan
![]()
quote:Ik moet hem juist leeghalen, wil de contanten hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je ut gek dat ut apparaat flipt, wie douwt er nouw 2 pasjes inquote:Op woensdag 14 december 2005 23:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Postbankpasjes heH![]()
Slijten erg snel, ze gaan iig niet altijd even lang mee. Vaak moet je voordat ie verlopen is een nieuwe aanvragen. En als de automaat hem niet herkend gaat ie niet eens de gleuf () in.
Laatste keer deed ik daarom eerst een goede postbankpas in de gleuf zodat ie open ging, en propte daarbij mijn versleten pas en trok de goede er weer uit.
Vond ie niet zo leuk, apparaat flipte, verlichting ging uit en scherm werd geblokkeerd.
[..]
Ik moet hem juist leeghalen, wil de contanten hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
60 euro.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:17 schreef Makster het volgende:
Hee pimbo, ziet er goed uit zo een bok
Wat hebbie ervoor betaald
Moet ff kijken of ik een gat in mijn frame heb
No shitquote:
[spoiler][/sub]quote:Op woensdag 14 december 2005 23:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vind je ut gek dat ut apparaat flipt, wie douwt er nouw 2 pasjes in![]()
[spoiler] andere optie is gewoon een bank overvallen hoor[/sub]
Voor 10 euro stuurt ie hem op, maar moet je hem wel de goede maten van je gaten geven. En dan niet de diameter van de vinger die je doorgaans in je gat stopt doorgeven danquote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef Makster het volgende:
[..]
No shitDas geen geld man, en stuur ie hem ook op
En uiteraard heb ik een gat, anders kan mijn achterbrug er nooit in natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[spoiler][/sub]
Teffuspostbank moet mij gewoon mijn geld geven. Ik heb het pasje toch, hoe klote dan wel niet als je geld wilt opnemen en die kutapparaten slikken je pas weer niet. Zorgen hun maar voor betere pasjes, zullen ook wel weten dat ie als een gek slijten.
Wel een fervent PI gebruiker ben jij trouwens zeg. [afbeelding]
Weer laat geworden, even gauw douchen.![]()
[..]
Voor 10 euro stuurt ie hem op, maar moet je hem wel de goede maten van je gaten geven. En dan niet de diameter van de vinger die je doorgaans in je gat stopt doorgeven dan
Gewoon even mailen naar ikuzus van dat topic, misschien maakt ie ze niet eens meer sinds ie ruzie heeft met MF
Hij hebt een mail van mijquote:Op woensdag 14 december 2005 23:26 schreef worldpimber het volgende:65 euro bok, 75 euro voor laten opsturen.
schuifmaat even erbij halen
![]()
Ja oepsquote:Op woensdag 14 december 2005 23:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[spoiler][/sub]
Teffuspostbank moet mij gewoon mijn geld geven. Ik heb het pasje toch, hoe klote dan wel niet als je geld wilt opnemen en die kutapparaten slikken je pas weer niet. Zorgen hun maar voor betere pasjes, zullen ook wel weten dat ie als een gek slijten.
Wel een fervent PI gebruiker ben jij trouwens zeg. [afbeelding]
Weer laat geworden, even gauw douchen.![]()
[..]
Voor 10 euro stuurt ie hem op, maar moet je hem wel de goede maten van je gaten geven. En dan niet de diameter van de vinger die je doorgaans in je gat stopt doorgeven dan
Gewoon even mailen naar ikuzus van dat topic, misschien maakt ie ze niet eens meer sinds ie ruzie heeft met MF
Hoe denk je anders hoe ik een nieuwe motor kan kopen.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:07 schreef Makster het volgende:
Mzzl, ga je nu wandelen![]()
![]()
Had m'n kistjes aan, motorhandschoenen, jas met de kraag omhoog en een bikvakmuts op.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
Sal ff bellu naar m'n criminele achterban![]()
kenne ze je ff bestelen
Je moet wat als je alleen bentquote:Op woensdag 14 december 2005 23:13 schreef Makster het volgende:
Nee het is lekker normaal om half december om half twaalf 's nachts ff een avondwandeling erin te gooien
Best raar die Peppo
quote:Hallo Patrick.
Ik heb een tuono van 2005 met 9000 km
Eigenlijk is het een helevette supermotard,feestbeest.
Er zitten nu erg veel extra s op
ohlins schokbreker
dubbel akrapovic uitlaatsysteem
spiegler rempomp
carbon luchthappers
carbon zijpanelen
carbon nog veel meer
speciale eprom
andere spiegels
kn filter en 124 achterwiel pktjes
pilotpower bandjes enz.enz.enz
Met al die dure spullen erop vr.pr 12000
Zonder die dure zooi kan het wel wat minder
aAhankelijk van de staat van je klxrrrrsm kan ik dan wat meer zeggen ,maar een ruggie of 8 zal er toch wel minimaal bijmoeten ,denk ik.
Anders moeten we een keer wat afspreken eventueel,
dat praat wat makkelijker.
ik woon in Den Haag
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent ook geil, maar betekend dat dan dat je ook zoveel geld waard bent?![]()
![]()
Toch moeilijk he, je daartoe verzetten?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
Affijn, ik ga jullie achterna, al ben ik ineens bijna over mijn slaap heen.
Goed voor je wat frisse lucht.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik? Geil? Nee hoor, nu nietquote:Op donderdag 15 december 2005 00:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij bent ook geil, maar betekend dat dan dat je ook zoveel geld waard bent?![]()
![]()
4.50 hop ik eruit, normaal ga ik wel gewoon laat pitten maar heb ontdekt dat als je op z'n minst een poging waagt 7 ~ 8 uur per nacht te slapen dat je de volgende dag stukken minder chagrijnig bent en meer werk kunt verzettenquote:Op woensdag 14 december 2005 20:28 schreef Makster het volgende:
Tering nu al pittenR E S C E P T
Hoe laat moet je er uit dan
quote:Ik reed afgelopen nacht van mijn werk, zie ik plots een geel
mannetje langs de weg staan huilen.
Ik stop, ga ernaartoe,
en vraag wat eraan scheelt.
"Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger...".
"Tja, " zeg ik, "ik kan je een boterham geven, maar verder kan ik
je spijtig genoeg niet helpen".
Ik gaf hem een boterham en reed verder.
Even later zie ik langs de weg een rood mannetje staan huilen. Weer
stop ik en vraag wat eraan scheelt.
"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..."
Dus ik zeg tegen hem: "Ik kan je een blikje cola geven, maar verder
kan ik je niet
helpen".
Dus ik geef het mannetje een blikje cola en rij weer verder...
Even verderop zie ik een blauw mannetje langs de weg staan.
Enigszins geïrriteerd stop ik weer, ga naar het mannetje toe, en
roep:
"ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR KUTPLANEET KOM JIJ, EN WAT WIL JE VAN
ME HEBBEN!!??".
Waarop het mannetje antwoordt:
"Uw rij- en kentekenbewijs
graag"
Holy mammaquote:
quote:
Hoezo late tijdstippenquote:Op donderdag 15 december 2005 08:11 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Jullie moeten ook vroeger slapen, niet normaal die reacties hier op het latere tijdstip
[..]
Mogguhquote:Op donderdag 15 december 2005 10:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoezo late tijdstippen![]()
22:00 u is pas het begin van de avond hoor![]()
Had gisteren avond trouwens geen tijd om te posten,vergadering.Maar was op het schappelijke tijdstip van 00:30 u thuis.
Goeie morgen trouwens allemaal![]()
Hij is zich aan het drukken.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:23 schreef Makster het volgende:
Mogguh
Wat doe jij nou ook alweer dan voor werk
Tof dingetje, hoe hard gaat ie?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef Worldbeater het volgende:
Sneeuw of niet, ik ga motorrijden.![]()
[afbeelding]
Of eigenlijk is het brommeren met die 50 cc.![]()
Ding is toch net even wat kleiner dan ik dacht.. maar het ziet er wel leuk uit..
[afbeelding]
En als Nick hiermee op rag niveau is kopen we een KTM.![]()
[afbeelding]
Ik mis alleen nog 2 boutjes voor het stuur, de andere 2 lagen los in de doos.![]()
Eerst even goed zoeken, misschien zit het nog ergens tussen. Wilde nu alleen ff een piccie schieten.
Maar anders moet ik even voor 15 cent shoppen bij de Gamma.![]()
Verder zit er een gereedschapsetje bij, en een duidelijke gebruiksaanwijzing.
Het lijkt de IKEA wel, geen eigen gereedschap nodig om een kast in elkaar te zetten.![]()
Wat moet je daar doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:59 schreef Makster het volgende:
Het is dat ik van het weekend in weerterbergen zit anders was ik ff langs gekomen
Vooral niet te hard.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:37 schreef Worldbeater het volgende:
Sneeuw of niet, ik ga motorrijden.![]()
[afbeelding]
Of eigenlijk is het brommeren met die 50 cc.![]()
Ding is toch net even wat kleiner dan ik dacht.. maar het ziet er wel leuk uit..
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:15 schreef R2-D2 het volgende:
Ter info:
Mijn broer heeft verschillende typen motoren gehad, van Suzuki Intruder tot R1 (voorlaatste motor). Hij is van de R1 afgestapt omdat de R1 tot gejaagd rijden aanzet.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:21 schreef R2-D2 het volgende:
\
Kan je die niet verkopen aan KGMWRBFGKWH![]()
Past ze beter op![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:24 schreef R2-D2 het volgende:
Nog 3...
Nog meer bijna volquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |