viel wel mee hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 13:05 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Heeft peppo een half jaar zonder stroom gezeten of was dat niet serieus

Autoschadedealerquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Zal een cammetje meenemen, weet alleen nog niet hoe gastvrij zo'n autoschadedealer is.![]()

daar krijgt ie vast te horen ....quote:Op woensdag 14 december 2005 13:17 schreef hicham het volgende:
Leuke claxon
[afbeelding]
[..]
AutoschadedealerJe weet je verkoper wel leuk te kiezen
Succes

Dat is karakterquote:Op woensdag 14 december 2005 13:27 schreef stinkie het volgende:
Net gebeld door vorige eigenaar van de Alp, was vergeten te melden dat ie de ventialtoor niet helemaal vertrouwde en dat er dus een schakelaar zit om dat ding handmatig aan te zettenmoetr ik weer op het metertje gaan letten

Hicham is into Monster?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is karakter![]()
Nog twee mooie duc's
Moeten nog kleine knipperlichten en dubbele highmount dempers op
[afbeelding]
Remschijfkoeler, minikuipruitje en bellypan mogen eraf, voorspatbord moet een ander op
[afbeelding]

quote:Op woensdag 14 december 2005 [b]13:37 schreef hicham het volgende:[/b]
[..]
Dat is karakter![]()
Nog twee mooie duc's
Moeten nog kleine knipperlichten en dubbele highmount dempers op
[afbeelding]
Remschijfkoeler, minikuipruitje en bellypan mogen eraf, voorspatbord moet een ander op
[afbeelding]

quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze foto is op de Parade in Den Bosch genomendaar is ieder jaar een monster meeting
![]()
kijk eens naar jouw posttijdstip![]()

Ik vond Monsters eerst niks, maar nu wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ben de Monster topics van MF aan het doorbladeren op mooie pics, 4 deeltjes van 2500 posts
[..]![]()

Veel succesquote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:![]()
Ben de Monster topics van MF aan het doorbladeren op mooie pics, 4 deeltjes van 2500 posts

Ik zou wel een 600RR willenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef hicham het volgende:
[..]
RR, dat zijn toch wijvenmotoren![]()
Wil jij graag dezelfde motor als Mercy of een 600RR?

Ja, dat is precies wat ik bedoel denk ik volgens mij wel een beetje als ik het goed begrijp...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond Monsters eerst niks, maar nu wel.

En hoe het rijdt!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:53 schreef R2-D2 het volgende:
Deze motor wilde ik als Woon-Werkding aanschaffen![]()
Helaas zijn ze 2e-hands bijna net zo duur als nieuw![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar dat lijnenspel en de futuristische uitstraling![]()
![]()

Wat een pisbakquote:Op woensdag 14 december 2005 14:53 schreef R2-D2 het volgende:
Deze motor wilde ik als Woon-Werkding aanschaffen![]()
Helaas zijn ze 2e-hands bijna net zo duur als nieuw![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar dat lijnenspel en de futuristische uitstraling![]()
![]()

Over pisbak had je al wat geschrevenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat een pisbakEcht zo een wijven ding
Ik heb gewoon geen geldquote:Monster vind ik trouwens ook steeds toffer worden![]()
Heb eigenlijk gewoon te veel wensen, te weinig tijd en geen ruimte

Owja forgot to mention, heb ook ff geen geld. Naja laat "ff" maar wegquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Over pisbak had je al wat geschreven![]()
[..]
Ik heb gewoon geen geld![]()
![]()
Desondanks krijgt mijn wishlist wel duidelijkere vormen![]()
1. Woonwerk: Honda VFR 800 VTEC/ABS [afbeelding]
2. Spelen: Kawasaki ZX-6R/VTR SP1 of SP2[afbeelding]
3. Raggen: Yamaha XT [afbeelding]
![]()
![]()

quote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef Makster het volgende:
Z1000 mag je me ook voor wakker maken

En weet je hoe de fiets bevalt? Of heeft ie 'm in de Ardennen meteen in de prak gereden?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Broers' fiets![]()
In het voorjaar had hij 'm gekocht, de volgende dag ging hij al samen met een vriend naar de Ardennen![]()

Goed dat je dat zegt, een mening kan dodelijk zijn in Nederlandquote:
Ziet er nog best tof uit hoor, in het echiequote:Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat een pisbakEcht zo een wijven ding

Nee, ik heb er nog niet mee geredenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef Rausdouwer het volgende:
En weet je hoe de fiets bevalt? Of heeft ie 'm in de Ardennen meteen in de prak gereden?![]()
![]()
Da's nou net het vervelende, het zijn 2 verschillende motoren met ieder z'n eigen rijeigenschappen...quote:Buiten een RR (waarschijnlijk de 900 ivm de prijs), vind ik de Hornet of de Z750/1000 heel gaaf.![]()
Ja habibiquote:Op woensdag 14 december 2005 16:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt, een mening kan dodelijk zijn in Nederland
Dus liever alleen positief wezen of anders zwijgen
Ja habibiquote:Ziet er nog best tof uit hoor, in het echie(maar dan wel rood
)

quote:Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
Wie had het altijd over de walvis?![]()
There is a new real giant in town...
[afbeelding]
Alleen deze bijt als een Orka .. it is a killer whale.![]()
Vanmiddag was ze alleen te lui om even te lopen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |