Gecondoleerd met het overlijden van je poesquote:
Nog wel, maar ik ga d'r nu ook weer in, morgen een lange dag.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef richardgie het volgende:
He,jij ook nog wakker.
Wetrusten dan maar vastquote:Op woensdag 14 december 2005 00:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nog wel, maar ik ga d'r nu ook weer in, morgen een lange dag.
Trustehquote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wetrusten dan maar vast.
richardgie begint zo langzamerhand zo dronken als een tor te worden,en gaat zodadelijk ook z'n krib maar eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag vaker gehoord.![]()
Deja vu.![]()
Maar sorry, ik denk dat je baard teveel kriebelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deja vu.quote:Goeie smiliesquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ssssssssttttt, iedereen slaapt al......
Wat een motorclubbie.... [afbeelding]
FOK! MC [afbeelding]Wat, wie, hoe, waarquote:
Van oudheid of iets anders?
Sterkte![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
Weetje wat nou echt klote is, en niet eens zo zeer klote maar vooral tering irritant
Nee heh dat weten jullie niet, nou ik vertel het wel ff
Hebben hier dus een plee dat niet rechtstreeks op het riool aangesloten zit omdat het pand op de 1ste verdieping in 2en gedeeld is. Ze hebben dus een of andere zuigplee geinstalleerd die niet eens een normale "doortrek/druk" knop heeft.
Gevolg, als er dus mensen hier komen pissen weten ze niet eens hoe je dat ding door moet trekken, nog verveleder, stel je pis mis dan sta je dus onder 220 V omdat dat ding met een stekker gevoed wordt en die stekker zit NAAST de pot
Maar nu het meest kutte van allemaal, dat doortrek afzuig ding werkt dus niet altijd dus soms blijf je drol dus gewoon liggen, echt ZO fucking irritant. Moet je weet wachten tot die poepzuiger opgeladen is, vervolgens komt er ook nog is een shitload water bij en heb je dus kans dat de pot overloopt met water en stront. Lukt het dus neit om je drol in 2 keer weg te pompen dan ben je dus de sjaak![]()
![]()
Collega van mij heeft zelfs een keer dat ding kapot gepoept, maarja das ook een brabo die hebben harde keutels heb ik me laten vertellen![]()
Gecondoleerd......ik had al van RB tijdens het karten gehoord dat het heel slecht ging met je kat en dat ie al 14 jaar was. Er stond nl. nog een foto op je camera vandaar. Heel veel sterktequote:
Weetje wat nou echt klote is, en niet eens zo zeer klote maar vooral tering irritant
Nee heh dat weten jullie niet, nou ik vertel het wel ff
Collega van mij heeft zelfs een keer dat ding kapot gepoept, maarja das ook een brabo die hebben harde keutels heb ik me laten vertellen![]()
Dixiquote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat dit wel een tijdelijke oplossing is Voilá voor uw werkplek.
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar kun je mee thuis komen
Vrouwlief, weet je wat ik vandaag heb gedaan![]()
De WC kapotgepoept, ben je niet ontzettend trots op me
Dat is heel triest, voor altijd een apart plekje in je hart, maar een leeg gevoel in je maag.quote:
Ze was bijna 19 zelfs.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gecondoleerd......ik had al van RB tijdens het karten gehoord dat het heel slecht ging met je kat en dat ie al 14 jaar was. Er stond nl. nog een foto op je camera vandaar. Heel veel sterkte![]()
ik weet ongeveer hoe je je moet voelen, heb al 2 poezen af moeten geven![]()
![]()
![]()
En hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
stel je pis mis dan sta je dus onder 220 V omdat dat ding met een stekker gevoed wordt en die stekker zit NAAST de pot
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze was bijna 19 zelfs.
Ja ze was ziek en heb haar gisteren in moeten laten slapen.. alwaar ik dan ook wel dagen stress door heb gehad. Die voorkennis zeg maar
Maar ja het is heel vreemd als zo'n mormel er na 18 jaar zo ineens niet meer is.....
Ja het was ook best drama hoor... even helemaal niet stoer meer...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb pas twee jaar katten dus ik heb het gelukkig nog niet zelf meegemaakt, maar ik kan me in ieder geval voorstellen hoe vreselijk veel verdriet ik nu al om deze twee poezebeesten zou hebben als ze er niet meer zouden zijn.
Is ook heel triest.......maar aan de andere kant.....je hebt wel héél lang van poezebeest kunnen genieten, mijn poes was nog maar 10 jaar en de andere poes nog maar 9 maandenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze was bijna 19 zelfs.
Ja ze was ziek en heb haar gisteren in moeten laten slapen.. alwaar ik dan ook wel dagen stress door heb gehad. Die voorkennis zeg maar
Maar ja het is heel vreemd als zo'n mormel er na 18 jaar zo ineens niet meer is.....
Dat is inderdaad ook heel naar zeg.quote:
Kijk....that's the spiritquote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook heel naar zeg.
Wel hét nadeel van huisdieren he, dat je ze weer in moet leveren.
Maar nieuw leven is onderweg.... kan het mooi mijn kerstboom afbreken die ik dit weekend op ga zetten.
Ergens op Fok! stond de tip dat je voor je kerstboom versierd eerst de kat erin moet smijten, wordt ie er vanzelf bang voorquote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef ondeugend het volgende:
Maar nieuw leven is onderweg.... kan het mooi mijn kerstboom afbreken die ik dit weekend op ga zetten.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kerstboom aftuigenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Vorig jaar was er een topic van Ondeugend over kerstbomen aftuigen .. of zoiets.![]()
Geen idee meer waar het over ging.![]()
Handig ook een goede search functie.. kan Hicham niet wat sleutelen voor Danny?![]()
Oh ja, dat was dit topicquote:Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Vorig jaar was er een topic van Ondeugend over kerstbomen aftuigen .. of zoiets.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kerstboom aftuigen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, dat was dit topic
Uuh, ik bedoel deze
Ik heb alle topics van ondeugend op me PC staan.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe heeft Pimber dat topic gevonden trouwens.![]()
![]()
Inderdaad en stel je dan eens voro dat dat ding NIET doortrekt en voordat ie gaat zuigen ook nog is een plens water in de pot gooit!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef worldpimber het volgende:
Wel een voldoenend gevoel hoor, dat ding tot de rand toe vullen en dan met 1 druk op de knop alles verdwenen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb alle topics van ondeugend op me PC staan. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck is dat .. ow wacht.. de smaakpolitie.quote:
Juistumquote:
ik moest mijn kater ook laten inslapenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is ook heel triest.......maar aan de andere kant.....je hebt wel héél lang van poezebeest kunnen genieten, mijn poes was nog maar 10 jaar en de andere poes nog maar 9 maanden, ik bracht hem naar de dierenarts voor de castratie en hoor me nog zeggen "Niet dood laten gaan he", ze keken me vreemd aan.....maar 3 kwartier later ging hier wel de telefoon , of ik even wilde komen want het ging niet zo goed met poezebeest.......hij had vocht in z'n longen en een vergroot hart
![]()
kan er nu nog om janken![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik heb wat tegen klusjes die langer dan 5 minuten duren..
Geen grappen -sommige dingen zijn geen klusjes maar een belevenis, daar trek ik wel tijd voor uit.
viel wel mee hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 13:05 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Heeft peppo een half jaar zonder stroom gezeten of was dat niet serieus
Autoschadedealerquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
Zal een cammetje meenemen, weet alleen nog niet hoe gastvrij zo'n autoschadedealer is.![]()
daar krijgt ie vast te horen ....quote:Op woensdag 14 december 2005 13:17 schreef hicham het volgende:
Leuke claxon
[afbeelding]
[..]
AutoschadedealerJe weet je verkoper wel leuk te kiezen
Succes
Dat is karakterquote:Op woensdag 14 december 2005 13:27 schreef stinkie het volgende:
Net gebeld door vorige eigenaar van de Alp, was vergeten te melden dat ie de ventialtoor niet helemaal vertrouwde en dat er dus een schakelaar zit om dat ding handmatig aan te zettenmoetr ik weer op het metertje gaan letten
Hicham is into Monster?quote:Op woensdag 14 december 2005 13:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is karakter![]()
Nog twee mooie duc's
Moeten nog kleine knipperlichten en dubbele highmount dempers op
[afbeelding]
Remschijfkoeler, minikuipruitje en bellypan mogen eraf, voorspatbord moet een ander op
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 december 2005 [b]13:37 schreef hicham het volgende:[/b]
[..]
Dat is karakter![]()
Nog twee mooie duc's
Moeten nog kleine knipperlichten en dubbele highmount dempers op
[afbeelding]
Remschijfkoeler, minikuipruitje en bellypan mogen eraf, voorspatbord moet een ander op
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze foto is op de Parade in Den Bosch genomendaar is ieder jaar een monster meeting
![]()
kijk eens naar jouw posttijdstip![]()
Ik vond Monsters eerst niks, maar nu wel.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Ben de Monster topics van MF aan het doorbladeren op mooie pics, 4 deeltjes van 2500 posts
[..]![]()
Veel succesquote:Op woensdag 14 december 2005 13:58 schreef hicham het volgende:![]()
Ben de Monster topics van MF aan het doorbladeren op mooie pics, 4 deeltjes van 2500 posts
Ik zou wel een 600RR willenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:17 schreef hicham het volgende:
[..]
RR, dat zijn toch wijvenmotoren![]()
Wil jij graag dezelfde motor als Mercy of een 600RR?
Ja, dat is precies wat ik bedoel denk ik volgens mij wel een beetje als ik het goed begrijp...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:11 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond Monsters eerst niks, maar nu wel.
En hoe het rijdt!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:53 schreef R2-D2 het volgende:
Deze motor wilde ik als Woon-Werkding aanschaffen![]()
Helaas zijn ze 2e-hands bijna net zo duur als nieuw![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar dat lijnenspel en de futuristische uitstraling![]()
![]()
Wat een pisbakquote:Op woensdag 14 december 2005 14:53 schreef R2-D2 het volgende:
Deze motor wilde ik als Woon-Werkding aanschaffen![]()
Helaas zijn ze 2e-hands bijna net zo duur als nieuw![]()
[afbeelding]
Kijk eens naar dat lijnenspel en de futuristische uitstraling![]()
![]()
Over pisbak had je al wat geschrevenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat een pisbakEcht zo een wijven ding
Ik heb gewoon geen geldquote:Monster vind ik trouwens ook steeds toffer worden![]()
Heb eigenlijk gewoon te veel wensen, te weinig tijd en geen ruimte
Owja forgot to mention, heb ook ff geen geld. Naja laat "ff" maar wegquote:Op woensdag 14 december 2005 15:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Over pisbak had je al wat geschreven![]()
[..]
Ik heb gewoon geen geld![]()
![]()
Desondanks krijgt mijn wishlist wel duidelijkere vormen![]()
1. Woonwerk: Honda VFR 800 VTEC/ABS [afbeelding]
2. Spelen: Kawasaki ZX-6R/VTR SP1 of SP2[afbeelding]
3. Raggen: Yamaha XT [afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 15:36 schreef Makster het volgende:
Z1000 mag je me ook voor wakker maken
En weet je hoe de fiets bevalt? Of heeft ie 'm in de Ardennen meteen in de prak gereden?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Broers' fiets![]()
In het voorjaar had hij 'm gekocht, de volgende dag ging hij al samen met een vriend naar de Ardennen![]()
Goed dat je dat zegt, een mening kan dodelijk zijn in Nederlandquote:
Ziet er nog best tof uit hoor, in het echiequote:Op woensdag 14 december 2005 15:04 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat een pisbakEcht zo een wijven ding
Nee, ik heb er nog niet mee geredenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:07 schreef Rausdouwer het volgende:
En weet je hoe de fiets bevalt? Of heeft ie 'm in de Ardennen meteen in de prak gereden?![]()
![]()
Da's nou net het vervelende, het zijn 2 verschillende motoren met ieder z'n eigen rijeigenschappen...quote:Buiten een RR (waarschijnlijk de 900 ivm de prijs), vind ik de Hornet of de Z750/1000 heel gaaf.![]()
Ja habibiquote:Op woensdag 14 december 2005 16:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt, een mening kan dodelijk zijn in Nederland
Dus liever alleen positief wezen of anders zwijgen
Ja habibiquote:Ziet er nog best tof uit hoor, in het echie(maar dan wel rood
)
quote:Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
Wie had het altijd over de walvis?![]()
There is a new real giant in town...
[afbeelding]
Alleen deze bijt als een Orka .. it is a killer whale.![]()
Vanmiddag was ze alleen te lui om even te lopen...![]()
Daar hebben ze rugzakkies voor uitgevondenquote:Op woensdag 14 december 2005 16:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk best mooi, je moet alleen zoveel gereedschap meenemen als je 'm alleen wil starten als ik naar het plaatje kijk![]()
Maar is ie nu ook van jouquote:Op woensdag 14 december 2005 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
Wie had het altijd over de walvis?![]()
There is a new real giant in town...
[afbeelding]
Alleen deze bijt als een Orka .. it is a killer whale.![]()
Vanmiddag was ze alleen te lui om even te lopen...![]()
Al tieden geen nuuws uut Fryslan, ik heb het volgende gevonden:quote:Op woensdag 14 december 2005 16:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
Daar hebben ze rugzakkies voor uitgevonden![]()
Fullie weet daar alles van
quote:Dronken man rijdt in op politieauto
zondag 11 december 2005 Hurdegaryp
Een twintigjarige motorist is zaterdagnacht ingereden op een politieauto en bedreigde de agenten tijdens de aanhouding. De man werd na een klopjacht op een rotonde ingerekend en de agenten wisten te voorkomen dat hun auto werd geraakt. De verdachte werd in eerste instantie bij Hurdegaryp aangehouden rond 3.00 uur. Hij bleek te hebben gedronken en aan het bureau blies hij 280 ug/l. Hij kreeg een rijverbod maar trok zich er weinig van aan.
Even later zag de politie dat hij alweer op zijn motor stapte en wegreed vanaf de Stationsweg. Een politieauto werd dwars op de rijbaan gezet om hem te laten stoppen en aanvankelijk deed hij dat ook. Echter daarop reed hij een stuk achteruit, gaf gas en reed op 1 wiel in op de politieauto. Deze werd - om een aanrijding te voorkomen - achteruit gereden. De verdachte wist nu vol gas en half door de berm te ontkomen.
Een klopjacht volgde langs Ryptsjerk, Birdaard, Rinsumageest, Damwoude, Broeksterwoude, De Valom en Zwaagwesteinde. In Kollumerzwaag werd hij succesvol op de rotonde van Foarwei klemgereden en aangehouden.
Heeft je broer nog bijzonderheden vermeld? Dat er iets aan mankeert bijvoorbeeld? Sommige motoren van een bepaald bouwjaar hebben een vast kwaaltje, dat is altijd handig om te weten. Ik hoopte dat jij er misschien iets van weet via je broer.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nog niet mee gereden![]()
[..]
Da's nou net het vervelende, het zijn 2 verschillende motoren met ieder z'n eigen rijeigenschappen...
* R2-D2 refereerd naar Wishlist
Ziet er lief uit he, net als een echte kille whale.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:51 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Worldbeater: Mooie orka hebbie daaro![]()
Ik ga even een verslagje tikken, eerst ff koffie.quote:
Neuh, geen kwaaltjes, maar hij heeft dan ook een 2005, mischien dat er in de vorige modellen kwaaltjes zaten die er nu uit zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Heeft je broer nog bijzonderheden vermeld? Dat er iets aan mankeert bijvoorbeeld? Sommige motoren van een bepaald bouwjaar hebben een vast kwaaltje, dat is altijd handig om te weten. Ik hoopte dat jij er misschien iets van weet via je broer.![]()
Juist ja.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ziet er lief uit he, net als een echte kille whale.
Maar ze zitten vol onverwachtse bijna bovenaardse krachten.![]()
[..]
Ik ga even een verslagje tikken, eerst ff koffie.![]()
Zonder wat lekkers.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
Affijn, vanmiddag dus naar Zevenhuizen.
Jongensboekverhaal
quote:Het raam ging een stukje open, en mevrouw zei tussen het kiertje door dat het bedrijfsgedeelte van iemand anders is, en zij er niets mee te maken hebben.
En het raam zat slechts 2 meter naast de deur, lekker gastvrij.quote:
"De Kameleon en de Aprillia" vanaf morgen in de boekhandelquote:Op woensdag 14 december 2005 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
2 uur leuk gespeeld daar.![]()
![]()
![]()
En ik ga zeker nog een keer terug.
quote:Op woensdag 14 december 2005 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
Wat vond je van de motor, groot of G I G A N T I C ?quote:Op woensdag 14 december 2005 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En het raam zat slechts 2 meter naast de deur, lekker gastvrij.![]()
Dacht zeker dat er een ontevreden koper voor die deur stond die haar wel even zou molesteren.![]()
![]()
En voor wat betreft de KLX.![]()
Volgende week woensdag heeft de motorzaak pas tijd om de bovenste nokkenasketting erin te zetten, evenals 3 oliekeerringen die nog gedaan moesten worden.
En onderweg naar huis stond er file bij Rotterdam Noord, dus ben maar omgereden over Zuid en heb de zijkap voor de motor maar bij Safe besteld. Stom stukje plastic blijkt 90 euro te kosten.![]()
Niet deze week overschrijven dus.![]()
Ben benieuwd of ze hem nog wil dan..![]()
Ik geloof wel dat hij het nog gewoon deed.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef worldpimber het volgende:
En sleutelen aan de motor die je nog niet eens gekocht hebt, respect dude, ik had hem laten staan![]()
Leuke edit.quote:Wat een Phatzak dat ding en bedankt dat je hem alvast een koosnaampje heb gegeven. Ouwe bolle fituur![]()
Pepijn is wel wat gewend.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:30 schreef worldpimber het volgende:
WhoahahahaWat een geweldig verhaal Pepijn
En sleutelen aan de motor die je nog niet eens gekocht hebt, respect dude, ik had hem laten staan![]()
Wat een Phatzak dat ding en bedankt dat je hem alvast een koosnaampje heb gegeven. Ouwe bolle fituur![]()
Wat een lief meiskequote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik las ergens dat vooruit draaien nu de trend isgewoon klokje rond draaien en weer opnieuw beginnen
dan lieg je ook niet als ze vragen of ie terug gedraaid is
![]()
Ik denk dat dit de meest stabiele motorbok is die je kan hebben, zie picca in OPquote:Op woensdag 14 december 2005 14:33 schreef Makster het volgende:
HEe Pimbert,
Die paddockstand van jou heh, die prop je ergens in de zijkant van je frame en dan lift je heel de achterkant omhoog toch
Staat de bike dan nog een beetje stabiel:? In hoe de fuck weet ik of dat gaat passen op de GSXR750:? EN waar heb je hem gehaald en hoe duur
We gaan er voor.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
Affijn...... to be continued......![]()
Ik had in diverse rijtesten al gelezen dat de motor onder de 30 km/u wat lomp aanvoelde.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef R2-D2 het volgende:
Wat vond je van de motor, groot of G I G A N T I C ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vage laarzen, rugzakkie, motor-leren pak combi.. de zithouding is vergeven.quote:
Zo'n digitale is wat lastiger te foppen, en dan moet je nog de specifieke frituur electronica kennen.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:38 schreef worldpimber het volgende:
Oh, en over die lage kilometerstand Peppo, autoschadehandelaar hint hint :
Echter daarop reed hij een stuk achteruit..quote:Op woensdag 14 december 2005 16:59 schreef R2-D2 het volgende:
Al tieden geen nuuws uut Fryslan, ik heb het volgende gevonden:
![]()
Het is vooral een groot frontaal oppervlak als je ervoor staat, maar op de motor zelf valt het allemaal best mee.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:32 schreef R2-D2 het volgende:
Wat vond je van de motor, groot of G I G A N T I C ?
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:13 schreef hicham het volgende:
(Raus is het wel gewend uitgelachen te worden, maar ik niet![]()
)
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Dit wordt weer ruzie voor jou
quote:
Yeah rightquote:Op woensdag 14 december 2005 17:25 schreef Fulcrum_X het volgende:
I'm back! Chello lag in heel Friesland plat gister, de hele dag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |