Een heleboel !!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat heb ik met jouw kerstboom te maken?![]()
Ik gloeiquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:48 schreef bierglas het volgende:
Verder alles goed?
Ik was werken!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Een heleboel !!
Als jij mij had geholpen was ik niet met de boom en al op de grond gepleurd !
Waar was je ?![]()
Angst voor kerstbomen....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:00 schreef BrauN het volgende:
Ik zie het voor me gebeuren.
Jammer dat je er niks aan over hebt gehouden, trouwens.
*Aait over bol.*quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:57 schreef ondeugend het volgende:
Denk ik hier wat steun te krijgen... wat medeleven of een aai over de bol.
Zitten ze me hier allemaal uit te lachen. [afbeelding]
Was het niet lekker?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:38 schreef ondeugend het volgende:
Allemaal naalden in mijn velletje en ik voel me door 6 Chinezen tegelijkertijd geacupunctureerd
Euhhhh...... bedankt maar danquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*Aait over bol.*
Hoewel je het eigenlijk niet verdient!
En dat zeg jij ? ik heb vernomen dat jij een half jaar zonder stroom hebt gezetenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:17 schreef Patrick281 het volgende:
Knip die lampjes dus ook gewoon aan 1 zijde van de stekker doordemidden.
Dan hoef je niet al deze capriolen uit te halen.
Bij het in gebruik nemen van de lampjes zet je er een kroonsteentje tussen.
Kan je ze er daarvoor gemakkelijk in de boom hangen, en daarna er weer uithalen.
Zo makkelijk is het.
Toch weer het technisch inzicht van een man nodig..![]()
Kijk... dat is nou liefquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:19 schreef Darkhacker het volgende:
Ik heb echt medelijden met ondeugend! :\
die hoerenboom is kut, vooral met die streng lichtjes! Heb ik ook moeten doen gisteren.
Marehm, sterkte hea?![]()
Ja... ik ben slachtoffer van zinloos geweldquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feitelijk heeft die kerstboom dus eigenlijk jou afgetuigd...
ach gossie, mijn deugnietjequote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:38 schreef ondeugend het volgende:
Oke....
Na al die drukke, gezellige dagen besloot ik vanmiddag mijn kerstboom op te ruimen.
Alles ging goed .... er zat alleen nog een streng lampjes in. Om de laatste lampjes er uit te halen moest ik ze over de piek manouvreren... dus mijn geweldige ikea-trap er bij.....
Blijf ik verdomme haken en stort ik samen met kerstboom ter aarde![]()
Allemaal naalden in mijn velletje en ik voel me door 6 Chinezen tegelijkertijd geacupunctureerd
Verloren van de kerstboom
Stille tocht! Lieveheersbeestje opspelden!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja... ik ben slachtoffer van zinloos geweld![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:20 schreef ondeugend het volgende:
En dat zeg jij ? ik heb vernomen dat jij een half jaar zonder stroom hebt gezeten
Ik wil een lawaai-tochtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stille tocht! Lieveheersbeestje opspelden!
Als er niemand actie onderneemt moet ik het maar weer doen dan: Stille tocht tegen zinloos geweld door kerstbomenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja... ik ben slachtoffer van zinloos geweld![]()
Dan heb je nu vast een goed karma?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:38 schreef ondeugend het volgende:
Nou ben ik verdomme net een stílle tocht aan het organiseren...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wil een lawaai-tocht
Tegen alle radicale kerstbomen in schaapskleren
Een enorme deuk in mijn egoquote:
Als jij dat meisje/vrouw in de avatar bent, zal ik je een beurt geven. Dan denk je niet meer aan de deuk in je ego.quote:
hoezo dat dan ewoutquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
Kerstboom is levensgevaarlijk
Dream onquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:23 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Als jij dat meisje/vrouw in de avatar bent, zal ik je een beurt geven. Dan denk je niet meer aan de deuk in je ego.![]()
Het is 'in de fik' of 'in brand'quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:28 schreef tuut84 het volgende:
steek um in de brand
Het resultaat is voor de boom hetzelfde...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is 'in de fik' of 'in brand'.
In zijn geheel buiten de deur zetten, lampjes kosten tegenwoordig geen drol meer.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:46 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Ben benieuwd of ik het beter doe dit weekend
1) je weet zeker dat je geen klap terugkrijgt.quote:
Inderdaad...quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
1) je weet zeker dat je geen klap terugkrijgt.Geirriteerd is ze al ..
2) misschien is ze nog niet meerderjarig .. dus is het niet legitiem ..
Wat voor piek heb jij?quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:16 schreef P0rt0 het volgende:
Nu je kerstboom toch stuk is, en je ligt toch op de grond... en zijn best wel spannende dingen wat je kan doen met de piek
quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat voor piek heb jij?ben nu wel benieuwd.
Beter onderschriftje voor je:quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:16 schreef P0rt0 het volgende:
Nu je kerstboom toch stuk is, en je ligt toch op de grond... en zijn best wel spannende dingen wat je kan doen met de piek
quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:48 schreef Icex het volgende:
Beter onderschriftje voor je:
Sexuoloog - Csi-addict
gewoon een laken eromheen doen. Geen vallende naalden, dus het scheelt je weer een keer vegen/stofzuigen. Helpt echt! Laken klapper je buiten weer uit, en pleurt hem daarna in de wasquote:Op woensdag 5 januari 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En het is ook altijd grappig om een beetje grote boom tegen de deurpost te zien vliegen .. verdroogde takken i.c.m. met honderduizenden vallende naalden.![]()
zou hij zo eentje bedoelen...quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje fantasie.
En nog nooit van een dikke en onbreekbare piek gehoord..?
![]()
![]()
Ja daar hoef je maar een keer de lampjes in te doen en kan ze daarna lekker laten zitten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:28 schreef Hilje23 het volgende:
edit; wij hebben dus een KUNST boom
Ik ben een man hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
zou ze zo eentje bedoelen...
[afbeelding]
of deze?
[afbeelding] mr.Piek
![]()
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:26 schreef Marjomuts het volgende:
gewoon een laken eromheen doen. Geen vallende naalden, dus het scheelt je weer een keer vegen/stofzuigen. Helpt echt! Laken klapper je buiten weer uit, en pleurt hem daarna in de was
quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
Die losse naalden zaten nu in mijn vel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |