Stille tocht! Lieveheersbeestje opspelden!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja... ik ben slachtoffer van zinloos geweld![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:20 schreef ondeugend het volgende:
En dat zeg jij ? ik heb vernomen dat jij een half jaar zonder stroom hebt gezeten
Ik wil een lawaai-tochtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stille tocht! Lieveheersbeestje opspelden!
Als er niemand actie onderneemt moet ik het maar weer doen dan: Stille tocht tegen zinloos geweld door kerstbomenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja... ik ben slachtoffer van zinloos geweld![]()
Dan heb je nu vast een goed karma?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:38 schreef ondeugend het volgende:
Allemaal naalden in mijn velletje en ik voel me door 6 Chinezen tegelijkertijd geacupunctureerd
Nou ben ik verdomme net een stílle tocht aan het organiseren...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wil een lawaai-tocht
Tegen alle radicale kerstbomen in schaapskleren
Een enorme deuk in mijn egoquote:
Als jij dat meisje/vrouw in de avatar bent, zal ik je een beurt geven. Dan denk je niet meer aan de deuk in je ego.quote:
hoezo dat dan ewoutquote:Op dinsdag 4 januari 2005 21:41 schreef Dos37 het volgende:
Kerstboom is levensgevaarlijk
Dream onquote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:23 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Als jij dat meisje/vrouw in de avatar bent, zal ik je een beurt geven. Dan denk je niet meer aan de deuk in je ego.![]()
Het is 'in de fik' of 'in brand'quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:28 schreef tuut84 het volgende:
steek um in de brand
Het resultaat is voor de boom hetzelfde...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is 'in de fik' of 'in brand'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |