Dat zal ik zeker doen!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:40 schreef ondeugend het volgende:
Omdat ik erg ontroerd ben en nog erg geprikkeld vraag ik jou Grrrrrrr het woord te voeren namens alle slachtoffers
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:45 schreef Adfundum het volgende:
Nee, een kerstboom aftuigen, da's pas zinloos geweld!
Ik heb deze boom niet omgezaagd.... sterker nog ik heb hem mooi aangekleed en rijkelijk gevoed. Hij had ook nog heel eenzaam bij de Praxis kunnen liggen in de regen, kou, sneeuw en modder. Ik heb hem liefdevol in mijn huis genomen en dit is wat ik er voor terugkrijgquote:Op dinsdag 4 januari 2005 22:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe zouden jullie je voelen om op brute wijze ontdaan te worden van je wortels/grond. en geplant te worden in een mandje waar je nooit om gevraagd hebt. Ik kan mij niet voorstellen dat deze boom ooit kwaad heeft gedaan in zijn geboorteplaats. En ik kan me daarbij heel goed voorstellen dat deze boom uit wraak gehandeld heeft, verblind door zijn woede. Tot mijn grote spijt is hierbij Ondeugend de pineut geweest. maar ik denk dat jullie het allebij nooit zo bedoeld hebben. Sluit vrede en Respecteer elkaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |