abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24398340
Ze hebben Ondeugend te pakken genomen ! Linkje

Dat komt hier maar massaal onze huizen binnen met hun opzichtige gebruiken, neemt een hoop ruimte in beslag en als klap op de vuurpijl keren ze zich ook nog tegen hun weldoeners.

Het einde is bereikt, mijn geduld is op.

Vrijdagavond een stille tocht, op de dam, 20.00u. Bij voldoende animo gevolgd door het lynchen van enkele kerstbomen.

Wie doet er mee?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 4 januari 2005 @ 20:40:03 #2
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24398498

IK kom !
Omdat ik erg ontroerd ben en nog erg geprikkeld vraag ik jou Grrrrrrr het woord te voeren namens alle slachtoffers
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24398529
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:40 schreef ondeugend het volgende:

Omdat ik erg ontroerd ben en nog erg geprikkeld vraag ik jou Grrrrrrr het woord te voeren namens alle slachtoffers
Dat zal ik zeker doen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 4 januari 2005 @ 20:45:09 #4
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24398612
De Dader :

pi_24398631
Nee, een kerstboom aftuigen, da's pas zinloos geweld!
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_24398682
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 20:45 schreef Adfundum het volgende:
Nee, een kerstboom aftuigen, da's pas zinloos geweld!
Iets wat je optuigt, mag je ook aftuigen. Bovendien, het zijn ónze huizen waar ze staan, die bomen hebben hun plek maar te kennen!
  dinsdag 4 januari 2005 @ 22:37:07 #7
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_24399817
Hoe zouden jullie je voelen om op brute wijze ontdaan te worden van je wortels/grond. en geplant te worden in een mandje waar je nooit om gevraagd hebt. Ik kan mij niet voorstellen dat deze boom ooit kwaad heeft gedaan in zijn geboorteplaats. En ik kan me daarbij heel goed voorstellen dat deze boom uit wraak gehandeld heeft, verblind door zijn woede. Tot mijn grote spijt is hierbij Ondeugend de pineut geweest. maar ik denk dat jullie het allebij nooit zo bedoeld hebben. Sluit vrede en Respecteer elkaar.
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:01:22 #8
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24400327
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 22:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Hoe zouden jullie je voelen om op brute wijze ontdaan te worden van je wortels/grond. en geplant te worden in een mandje waar je nooit om gevraagd hebt. Ik kan mij niet voorstellen dat deze boom ooit kwaad heeft gedaan in zijn geboorteplaats. En ik kan me daarbij heel goed voorstellen dat deze boom uit wraak gehandeld heeft, verblind door zijn woede. Tot mijn grote spijt is hierbij Ondeugend de pineut geweest. maar ik denk dat jullie het allebij nooit zo bedoeld hebben. Sluit vrede en Respecteer elkaar.
Ik heb deze boom niet omgezaagd.... sterker nog ik heb hem mooi aangekleed en rijkelijk gevoed. Hij had ook nog heel eenzaam bij de Praxis kunnen liggen in de regen, kou, sneeuw en modder. Ik heb hem liefdevol in mijn huis genomen en dit is wat ik er voor terugkrijg Allemaal prikken in heel mijn lijf en schrammen op mijn poezelige huidje

De goeden moeten altijd onder de kwaden lijden
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:41:12 #9
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_24401191
Dus het was een adoptieboom? Dit maakt de hele gebeurtenis nog pijnlijker
Hoe kan die boom ineens zover komen om zijn verzorgster neer te steken. nu ik het zo bekijk zie ik dingen die wijzen op een aanslag Dan is een tocht, in welke vorm dan ook, zeker wel op zijn plaats.

Ik hoop dat de boom je niet volledig ontnomen heeft van je poezeligheid. En dat deze zich snel zal herstellen. Sterkte!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')