Laatst nog bijna twee van die dingen onder m'n wielen. Was een stukje aan het cruisen door de polder, stond er een papa met 2 kindjes op minibikesquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:13 schreef LENUS het volgende:
Waar wil je er mee rijden dan? Die dingen zijn toch verboden, althans als je ermee op de openbare weg mee rijdt?
Ken wel een paar plekken waar je kan knallen met die dingen... Spaarnwoude/sloterdijk in Amsterdam ken ik iig genoeg plekken om mee te raggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:13 schreef LENUS het volgende:
Waar wil je er mee rijden dan? Die dingen zijn toch verboden, althans als je ermee op de openbare weg mee rijdt?
Ligt eraan wat je uit wilt geven. Alles tot 200-250 euro is chinees. Daarboven heb je kans dat je een italiaanse (polini) etc treft. Evt watergekoeld.quote:Op woensdag 14 december 2005 16:41 schreef Drumpie het volgende:
Maar wat is en goede minibike dan, chinese maar waar kan je die kopen
*profiel checktquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef Drumpie het volgende:
Hey,
.... ik heb er al bij mijn vriend op gereden...
En toch edit je gauw je openingspost, wahahha.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:11 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Sukkelik las je topic net, dat je (ex)vriendin weg is gelopen
Triest
![]()
Moet toch aanpassen voor de doordenkersquote:Op woensdag 14 december 2005 17:13 schreef t0y het volgende:
[..]
En toch edit je gauw je openingspost, wahahha.
Het was maar een grap, en eigenlijk een verkapte tvp, zoek zelf namelijk ook een minibike
Ik heb filmpjes gezien van mensen die ver boven de 20 waren en die er nog op reden, dat zou geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:18 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Moet toch aanpassen voor de doordenkersje bent zelfs nog 18 en dan nog doordenken
,
maar ik ben 13 en ik wil der een kopen, lijkt me tering gaaf om er een te hebben, pas je er nog wel op dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |