quote:Op woensdag 14 december 2005 11:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze was bijna 19 zelfs.
Ja ze was ziek en heb haar gisteren in moeten laten slapen.. alwaar ik dan ook wel dagen stress door heb gehad. Die voorkennis zeg maar
Maar ja het is heel vreemd als zo'n mormel er na 18 jaar zo ineens niet meer is.....
Ja het was ook best drama hoor... even helemaal niet stoer meer...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb pas twee jaar katten dus ik heb het gelukkig nog niet zelf meegemaakt, maar ik kan me in ieder geval voorstellen hoe vreselijk veel verdriet ik nu al om deze twee poezebeesten zou hebben als ze er niet meer zouden zijn.
Is ook heel triest.......maar aan de andere kant.....je hebt wel héél lang van poezebeest kunnen genieten, mijn poes was nog maar 10 jaar en de andere poes nog maar 9 maandenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ze was bijna 19 zelfs.
Ja ze was ziek en heb haar gisteren in moeten laten slapen.. alwaar ik dan ook wel dagen stress door heb gehad. Die voorkennis zeg maar
Maar ja het is heel vreemd als zo'n mormel er na 18 jaar zo ineens niet meer is.....
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
Collega van mij heeft zelfs een keer dat ding kapot gepoept, maarja das ook een brabo die hebben harde keutels heb ik me laten vertellen![]()
Dat is inderdaad ook heel naar zeg.quote:
Kijk....that's the spiritquote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook heel naar zeg.
Wel hét nadeel van huisdieren he, dat je ze weer in moet leveren.
Maar nieuw leven is onderweg.... kan het mooi mijn kerstboom afbreken die ik dit weekend op ga zetten.
Ergens op Fok! stond de tip dat je voor je kerstboom versierd eerst de kat erin moet smijten, wordt ie er vanzelf bang voorquote:Op woensdag 14 december 2005 11:43 schreef ondeugend het volgende:
Maar nieuw leven is onderweg.... kan het mooi mijn kerstboom afbreken die ik dit weekend op ga zetten.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kerstboom aftuigenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Vorig jaar was er een topic van Ondeugend over kerstbomen aftuigen .. of zoiets.![]()
Geen idee meer waar het over ging.![]()
Handig ook een goede search functie.. kan Hicham niet wat sleutelen voor Danny?![]()
Oh ja, dat was dit topicquote:Op woensdag 14 december 2005 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Vorig jaar was er een topic van Ondeugend over kerstbomen aftuigen .. of zoiets.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr kerstboom aftuigen![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, dat was dit topic
Uuh, ik bedoel deze
Ik heb alle topics van ondeugend op me PC staan.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:58 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe heeft Pimber dat topic gevonden trouwens.![]()
![]()
Inderdaad en stel je dan eens voro dat dat ding NIET doortrekt en voordat ie gaat zuigen ook nog is een plens water in de pot gooit!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:42 schreef worldpimber het volgende:
Wel een voldoenend gevoel hoor, dat ding tot de rand toe vullen en dan met 1 druk op de knop alles verdwenen![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:00 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb alle topics van ondeugend op me PC staan. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck is dat .. ow wacht.. de smaakpolitie.quote:
Juistumquote:
ik moest mijn kater ook laten inslapenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is ook heel triest.......maar aan de andere kant.....je hebt wel héél lang van poezebeest kunnen genieten, mijn poes was nog maar 10 jaar en de andere poes nog maar 9 maanden, ik bracht hem naar de dierenarts voor de castratie en hoor me nog zeggen "Niet dood laten gaan he", ze keken me vreemd aan.....maar 3 kwartier later ging hier wel de telefoon , of ik even wilde komen want het ging niet zo goed met poezebeest.......hij had vocht in z'n longen en een vergroot hart
![]()
kan er nu nog om janken![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik heb wat tegen klusjes die langer dan 5 minuten duren..
Geen grappen -sommige dingen zijn geen klusjes maar een belevenis, daar trek ik wel tijd voor uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |