Gecondoleerd met het overlijden van je poesquote:
Nog wel, maar ik ga d'r nu ook weer in, morgen een lange dag.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:43 schreef richardgie het volgende:
He,jij ook nog wakker.
Wetrusten dan maar vastquote:Op woensdag 14 december 2005 00:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nog wel, maar ik ga d'r nu ook weer in, morgen een lange dag.
Trustehquote:Op woensdag 14 december 2005 00:47 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wetrusten dan maar vast.
richardgie begint zo langzamerhand zo dronken als een tor te worden,en gaat zodadelijk ook z'n krib maar eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dit heb ik vandaag vaker gehoord.![]()
Deja vu.![]()
Maar sorry, ik denk dat je baard teveel kriebelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deja vu.quote:Goeie smiliesquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ssssssssttttt, iedereen slaapt al......
Wat een motorclubbie.... [afbeelding]
FOK! MC [afbeelding]Wat, wie, hoe, waarquote:
Van oudheid of iets anders?
Sterkte![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
Weetje wat nou echt klote is, en niet eens zo zeer klote maar vooral tering irritant
Nee heh dat weten jullie niet, nou ik vertel het wel ff
Hebben hier dus een plee dat niet rechtstreeks op het riool aangesloten zit omdat het pand op de 1ste verdieping in 2en gedeeld is. Ze hebben dus een of andere zuigplee geinstalleerd die niet eens een normale "doortrek/druk" knop heeft.
Gevolg, als er dus mensen hier komen pissen weten ze niet eens hoe je dat ding door moet trekken, nog verveleder, stel je pis mis dan sta je dus onder 220 V omdat dat ding met een stekker gevoed wordt en die stekker zit NAAST de pot
Maar nu het meest kutte van allemaal, dat doortrek afzuig ding werkt dus niet altijd dus soms blijf je drol dus gewoon liggen, echt ZO fucking irritant. Moet je weet wachten tot die poepzuiger opgeladen is, vervolgens komt er ook nog is een shitload water bij en heb je dus kans dat de pot overloopt met water en stront. Lukt het dus neit om je drol in 2 keer weg te pompen dan ben je dus de sjaak![]()
![]()
Collega van mij heeft zelfs een keer dat ding kapot gepoept, maarja das ook een brabo die hebben harde keutels heb ik me laten vertellen![]()
Gecondoleerd......ik had al van RB tijdens het karten gehoord dat het heel slecht ging met je kat en dat ie al 14 jaar was. Er stond nl. nog een foto op je camera vandaar. Heel veel sterktequote:
Weetje wat nou echt klote is, en niet eens zo zeer klote maar vooral tering irritant
Nee heh dat weten jullie niet, nou ik vertel het wel ff
Collega van mij heeft zelfs een keer dat ding kapot gepoept, maarja das ook een brabo die hebben harde keutels heb ik me laten vertellen![]()
Dixiquote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat dit wel een tijdelijke oplossing is Voilį voor uw werkplek.
quote:Op woensdag 14 december 2005 10:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Daar kun je mee thuis komen
Vrouwlief, weet je wat ik vandaag heb gedaan![]()
De WC kapotgepoept, ben je niet ontzettend trots op me
Dat is heel triest, voor altijd een apart plekje in je hart, maar een leeg gevoel in je maag.quote:
Ze was bijna 19 zelfs.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:30 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gecondoleerd......ik had al van RB tijdens het karten gehoord dat het heel slecht ging met je kat en dat ie al 14 jaar was. Er stond nl. nog een foto op je camera vandaar. Heel veel sterkte![]()
ik weet ongeveer hoe je je moet voelen, heb al 2 poezen af moeten geven![]()
![]()
![]()
En hoe voelt dat nou?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef Makster het volgende:
stel je pis mis dan sta je dus onder 220 V omdat dat ding met een stekker gevoed wordt en die stekker zit NAAST de pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |