Dikkequote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:52 schreef Backhander het volgende:
Motorclubbie!!!!
Jullie noemen jezelf natuurlijk de FOK!angels![]()
euh volgens mij zijn jullie hier verkeerd hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef artharpe het volgende:
sinds 8-12-05 m'n A rijbewijs!!
Had je maar zelf het nieuwe topic moeten openenquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef stinkie het volgende:
De verkeerde Alp staat in de OP stelletje kneuzen
Das ook geen aardige welkom voor artharpequote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
euh volgens mij zijn jullie hier verkeerd hoorhier rijden we niet op brommertjes
![]()
Proficiat!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef artharpe het volgende:
Laat dat nou net een goede reden zijn om je A rijbewijs te halen. En nee ik hoef geen <25Kw.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
euh volgens mij zijn jullie hier verkeerd hoorhier rijden we niet op brommertjes
![]()
Nou weten we natuurlijk wel meteen waar je woont, of ergens in de buurt daarvan. Misschien handig om die straatnaam op de achtergrond te censureren?quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat gaat het worden Raudouwer?
[afbeelding]
Mijn schatje voor het lijstje CBR600F '92
Dat was een pitstopquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou weten we natuurlijk wel meteen waar je woont, of ergens in de buurt daarvan. Misschien handig om die straatnaam op de achtergrond te censureren?
-edit
Map24 kan die straat niet vinden in de stad die in je profiel staat, zal dus wel ergens anders zijn
Las laatst een topic over die teller waarin niet echt positief gesproken werd over de nauwkeurigheid. Maar wellicht dat dat een kwestie van instellen en calibreren is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:13 schreef stinkie het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/118030/1
Geinig tellertje voor op de soes wel. Hoewel ik die RVS analooge tellers van Motozoom ook wel iets vond hebben. Nu dat ding nog goed rijdend zien te krijgen
perfecte redenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:08 schreef artharpe het volgende:
[..]
Laat dat nou net een goede reden zijn om je A rijbewijs te halen. En nee ik hoef geen <25Kw.
Nope, in maart komt de overwaarde pas vrij en zit dan te denken aan een hornet van 2004. Kan eigenlijk niet wachten...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
perfecte redenfeli
heb je ook al een motor ?
de Hornet van 2005 heeft veel mooiere goodiesquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:02 schreef artharpe het volgende:
[..]
Nope, in maart komt de overwaarde pas vrij en zit dan te denken aan een hornet van 2004. Kan eigenlijk niet wachten...
Ik weet het nog niet. Mijn CBR600F '96 rijdt ook heerlijk!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef SterkStaaltje het volgende:
Wat gaat het worden Raudouwer?
[afbeelding]
Mijn schatje voor het lijstje CBR600F '92
Ik vind de CBR900RR echt een beest om te zien, puur muscle!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Mijn CBR600F '96 rijdt ook heerlijk!!!Maar een RR zou ik echt wel gaaf vinden. Ik zou nog moeten proefrijden op een 600RR, maar ze zijn nog heel prijzig. Qua mogelijkheden zou ik beter voor een CBR900RR kunnen gaan.
![]()
Oeh ja die zijn gaaf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:02 schreef artharpe het volgende:
[..]
Nope, in maart komt de overwaarde pas vrij en zit dan te denken aan een hornet van 2004. Kan eigenlijk niet wachten...
Daar koop ik 'm natuurlijk voor he.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:21 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ik vind de CBR900RR echt een beest om te zien, puur muscle!
Vooral zo! Alleen schijnt het nogal een bitch te zijn,....
[afbeelding]
(de kleurstelling, duh!)
quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:53 schreef artharpe het volgende:
Hoerenjochquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:57 schreef stinkie het volgende:
De verkeerde Alp staat in de OP stelletje kneuzen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
Pimpber, de synchromesh lijkt wel een beetje naar de rambam door al dat raggen.
Boven Hilversumquote:Op dinsdag 13 december 2005 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag bij het thuiskomen weer eens een feedbacktopic bovenaan in mijn AT lijstje.![]()
Welkom aspirantleden, Backhander en Artharpe.
![]()
Doet onze man uit Apeldoorn gewoon doorrijden in de winter?![]()
Ik wil mijn motor kwijt, maar er moet nog een tweede nokkenasketting vervangen worden, en wat O-ringen installeren op 3 plaatsten. Hoopte hem dit weekend over te schrijven naar de nieuwe eigenaresse.
Maar de motorzaak was gisteren dicht, en vandaag is de eigenaar niet aanwezig. I need info.![]()
Had hem eigenlijk vandaag willen afgeven.
Affijn, zo even kijken waar Huizen ligt voor de Aprilia.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als het pekelvrij is laat ik hem af en toe wel even uit! Maar heb helaas dit hele seizoen gemist door ziekte dus ben nu een beetje huiverig om met dit weer weer op te stappen. Alhoewel het nu wel zacht is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zag bij het thuiskomen weer eens een feedbacktopic bovenaan in mijn AT lijstje.![]()
Welkom aspirantleden, Backhander en Artharpe.
![]()
Doet onze man uit Apeldoorn gewoon doorrijden in de winter?![]()
Ik wil mijn motor kwijt, maar er moet nog een tweede nokkenasketting vervangen worden, en wat O-ringen installeren op 3 plaatsten. Hoopte hem dit weekend over te schrijven naar de nieuwe eigenaresse.
Maar de motorzaak was gisteren dicht, en vandaag is de eigenaar niet aanwezig. I need info.![]()
Had hem eigenlijk vandaag willen afgeven.
Affijn, zo even kijken waar Huizen ligt voor de Aprilia.![]()
Wat dacht je van "Houdoe"quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hadoe of zo iets toch in het limburgs![]()
Met Zevenhuizen moet je oppassen.Het dorp hier aan het eind van de straat heet ook zo,maar ik neem aan dat jij Zevenhuizen bij Gouda in de buurt,zeg maar,bedoeld,en Bykorf Graphic Sevices heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord,maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er moest nog Zeven voor de huizen..dus gelukkig wat dichterbij..27 minuten rijden.
![]()
Maar ik blijf lekker thuis, want terug kom ik in de file op de A20.![]()
Morgen wat vroeger vertrekken.. 1 uur daar'o zijn lijkt me beter.![]()
[..]
Die vacature waar ik het eerder over had was trouwens bij Bykorf Graphic Services.
Misschien ken je ze?![]()
Import Brabo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Wat dacht je van "Houdoe"
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:23 schreef richardgie het volgende:
Met Zevenhuizen moet je oppassen.Het dorp hier aan het eind van de straat heet ook zo,maar ik neem aan dat jij Zevenhuizen bij Gouda in de buurt,zeg maar,bedoeld,
Zulle we knikkeren?quote:en Bykorf Graphic Sevices heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord,maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.
Mijn kennis van buitenlandse talen houdt bij het Nederlans op,moet nog wel een cursus ABH gaan volgen(Algemeen Beschaafd Hooglands),maar Utrechts spreek ik als geen ander.quote:
R2-D2 lijkt me een lieve meid,maar d'r geografische kennis heb ik net zo veel vertrouwen in als van een gemiddelde vrouwquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik wist al dat het Zuid Holland moest zijn, schrok even van R2 dus.![]()
[..]
Zulle we knikkeren?
http://www.bykorf.nl/bykorf/index.htm
Nieuwe mensenquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:45 schreef Roderick2085 het volgende:
nieuw topicnieuwe mensen
en hier ff een software paket deinstalleren voor de nieuwe erop kan![]()
moest ze toch iig ff gedag zeggen (of uitzwaaien, net hoe je het wil zienquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nieuwe mensenAlleen artharpe en SterkStaaltje zijn nieuw,maar zitten volgens mij in een verkeerd Topic,en de rest zijn gewoon ouwe bekende"
![]()
Ah,het welkomstcomitequote:Op dinsdag 13 december 2005 14:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
moest ze toch iig ff gedag zeggen (of uitzwaaien, net hoe je het wil zien)
Vanwaar verkeerd topic?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nieuwe mensenAlleen artharpe en SterkStaaltje zijn nieuw,maar zitten volgens mij in een verkeerd Topic,en de rest zijn gewoon "ouwe bekende"
![]()
Meende jullie in een auto forum gezien te hebben,inderdaad ben ik ook wel eens geweest,maar kan me natuurlijk vergissen.Heb wel effe in je profiel zitten kijken en dat gaat wel over een CBR.Maar ik reageer eerst en ga dan pas terug lezenquote:
Veluwe is idd mooiquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Meende jullie in een auto forum gezien te hebben,inderdaad ben ik ook wel eens geweest,maar kan me natuurlijk vergissen.Heb wel effe in je profiel zitten kijken en dat gaat wel over een CBR.Maar ik reageer eerst en ga dan pas terug lezen.
Trouwens,Apeldoorn is wel een mooie omgeving.
Mag wat mij betreft zo blijvenquote:
Maar al j e er zelf woont dan waardeer je het anders..quote:
heb je nou die Futura gekocht of niet ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef Worldbeater het volgende:
Volgende week even naar Engeland om een contract te tekenen. .![]()
Woensdag 21 dec om 9:45 vanaf Schiphol en zijn weer om 18:30 terug.
Het lijkt wel alsof de voorvork gaat bezwijken.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:42 schreef richardgie het volgende:
[..]
R2-D2 lijkt me een lieve meid,maar d'r geografische kennis heb ik net zo veel vertrouwen in als van een gemiddelde vrouw.
Zal zo wel wel weer beginnen te schelden![]()
Ik heb idd alleen een bod gedaan onder het mom van daar wil ik'em wel voor hebben, maar dat doen ze vast niet..quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb je nou die Futura gekocht of niet ?of is alleen jouw bod geaccepteerd maar weet jij nog niet of je dat ding wel wil hebben
![]()
is het bij een handelaar dan ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb idd alleen een bod gedaan onder het mom van daar wil ik'em wel voor hebben, maar dat doen ze vast niet..
.. zo ook op die Triumph en een Soes TL1000.
Het bod ligt 1.000 euro onder de vraagprijs die al niet echt hoog is.![]()
Die van de Aprilia vind geloof ik dat ik het ding moet afnemen, maar ik heb gezegd dat ik eerst even wil komen kijken.Ik vraag me nu ineens wel af of er nog btw bij komt, er staat: marge ja.
![]()
Dat stond niet op de andere site.![]()
Sommige autobedrijven zijn nog wel eens heel handig met adverteren enzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
is het bij een handelaar dan ?
als het Particulier is dan kan het niet zonder BTW verkocht worden
Hoie warquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hadoe of zo iets toch in het limburgs![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zoek een site om het kenteken na te trekken. Dit is niet de goede http://www.fileflirt.nl/![]()
quote:
steppies zijn er zo te zien ook afgehaaldquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net gevonden, en het addertje onder ut gras is dat er geen zitplaatsen zijn. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Staanplaatsen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:36 schreef stinkie het volgende:
steppies zijn er zo te zien ook afgehaald
hij heeft hem pas sind 1 December 2005 ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Net gevonden, en het addertje onder ut gras is dat er geen zitplaatsen zijn. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hintje.. denk even aan marge.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
hij heeft hem pas sind 1 December 2005 ?en is hem nu al zat
![]()
dat was me inmiddels al duidelijk hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hintje.. denk even aan marge.![]()
![]()
meestal is het de bruto prijs, maar rekenen die prijs terug totdat je netto op dat bedag uitkomt. Maakt voor jou als koper niet uit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was me inmiddels al duidelijk hoor
dat bedrijf plaats een advertentie voor een bepaalde prijs, en rekent daar dan later nog even BTW over ? die zal niet echt veel klanten houden lijkt me.![]()
maar ik betwijfel of het wel zo zal gaan hoorik denk dat je hem gewoon voor de door jou geboden prijs kan ophalen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:21 schreef R2-D2 het volgende:
@Pimber
Weet je al wat er mis met je koppeling/versnelling?![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
Wat valt er te smeren aan het schakelsysteembeetje WD40 op de asjes ofzo.
![]()
Boeien, het werktquote:Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef ZX Brabo het volgende:
Het punt waar de "pook" omheen scharniert.
Zal ff een piccie zoeken
1: hier gaat ie de bak in. 1 boutje om los te maken (boutje moet er helemaal uit). wel even met potlood een streepje op de as zetten waar het spleetje zit, dan hoef je achteraf niet te zoeken naar de juiste hoogtinstelling
2 en 3: beide losmaken (zitten behoorlijk vast!) zonder de inbusboutjes te mollen
4: hierachter zit de voetsteun vast met een inbus, losmaken als je het geheel voor je hebt liggen
5: hier scharniert de pook om de as tussen de voetsteun en de beugel aan het frame. Is een glijlager, dus moet gewoon schoon worden gemaakt en daarna insmeren met vet. Geheel terug in elkaar zetten en overtollig vet verwijderen.
Is dus, zoals je al hoopte, erg simpel klusje. Ik schat dat je binnen een half uur klaar bent:)
Succes!
groente,
zx brabo
Bestandsnaam ookquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:36 schreef R2-D2 het volgende:
Niet iedereen is blij met een RR![]()
[afbeelding]
Ik sta er niet eens in!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:51 schreef hicham het volgende:
Peppo ook maar die heeft nog geen nieuwe bike toch?Geen zin om terug te lezen
En ik twee keer, met 1 verkeerde motorquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens in!![]()
De laatste der mohikanen.![]()
Wie's dit danquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik sta er niet eens in!![]()
De laatste der mohikanen.![]()
Ik had het uiteraard over pic in de OP, niet de OP pic (subtiel verschil, het eerste gaat over het lijstje met motoren + pics en het tweede over het Fok!MC logo met een verzameling van meetfoto'squote:Op dinsdag 13 december 2005 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
Wat heb ik met die gozer te maken?quote:
Ow, een edit.. zal eensz even lezen.quote:En voordat je die Futura koopt, overweeg dan ook even deze moter. Je wou wel eens een circuitdagje rijden zei je toch?
Sorry, tunnelvisiequote:Op dinsdag 13 december 2005 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat heb ik met die gozer te maken?![]()
Die foto komt zeker nog uit de tijd dat je dagelijks naar de sportschool ging en je jezelf nog niet elke avond volpropte met chocoladewafelsquote:
Is dit toch een kontenbonken clubje?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
Sorry, tunnelvisieIk ben flieft op die gozer dus bij alles wat ik zeg of doe moet ik aan hem denken [afbeelding]
Neih, zo'n leren jas doet gewoon een hoop met de schouders.quote:Die foto komt zeker nog uit de tijd dat je dagelijks naar de sportschool ging en je jezelf nog niet elke avond volpropte met chocoladewafels![]()
quote:Aprilia Futura
If Aprilia doesn't cut this out, it's in serious danger of becoming our favorite motorcycle manufacturer.
Grappig, die foto met een spijkerbroekquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb gelijk maar dit testje doorgelezen elders. Klik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, het gaat dan welliswaar om motorlaarzen in dat geval, maar you get my point *
* Spreek uit als pwoà, op z'n Frans
En dit vond ik ook wel een leukeHet niveau van mijn posts daalt drastisch, dus ik ga douchen en dan pittenquote:Grondspeling kom je daarbij niet te kort; wie er in slaagt om op de openbare weg de voetsteuntjes aan de grond te rijden is waarschijnlijk op dat moment bezig om de lak van zijn helm tegen het asfalt te schuren.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Grappig, die foto met een spijkerbroek
[afbeelding]
Terwijl elders op dezelfde site deze foto is te vindenDe motor is wel mooi,alleen zitten de koffers naar mijn smaak iets te laag.Zitten bij mij toch een stuk hoger en dan heb je toch nog genoeg beenruimte achteropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, het gaat dan welliswaar om motorlaarzen in dat geval, maar you get my point *
* Spreek uit als pwoà, op z'n Frans
En dit vond ik ook wel een leuke
[..]
Het niveau van mijn posts daalt drastisch, dus ik ga douchen en dan pitten![]()
![]()
.
richardgie gaat zo trouwens weer weg,kom vannacht nog wel effe kijken.
Ja, jammer dat je urls niet even actief linkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:28 schreef hicham het volgende:
Het niveau van mijn posts daalt drastisch,
Ik vind hem wat te lomp qua kuip, maar misschien wen ik er nog wel aan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef richardgie het volgende:
De motor is wel mooi,alleen zitten de koffers naar mijn smaak iets te laag.Zitten bij mij toch een stuk hoger en dan heb je toch nog genoeg beenruimte achterop.
Die kuip is inderdaad een beetje van het lompe soort,maar zal wel een hoop bescherming bieden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je urls niet even actief linkt.![]()
Maar wel discipline als je nu al kan maffen.![]()
![]()
Als ik nog niet klaar ben met de dag ga ik nog uren te lang door.![]()
[..]
Ik vind hem wat te lomp qua kuip, maar misschien wen ik er nog wel aan.
In het zilver valt het overigens iets minder op.
Het mooiste vind ik het zadel.![]()
Verder misschien een mooie basis voor een naked.![]()
Ik ga mij ook even van de compie verwijderen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:22 schreef Makster het volgende:
Enige positieve aan heel die futura is het gemodificeerde Mille blok![]()
![]()
irl zien is geloven, zoals eerder met de Beemer.quote:Ziet er wel ok uit maar voor mij veelste veel toer
Heb je gelijk in, ik was sceptisch over de beemer, ten onrechtequote:Op dinsdag 13 december 2005 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En 114 pk 2 cylinder power is nog goed te doen.
Maar we kunnen natuurlijk altijd nog een RSV blok transplanteren.![]()
[..]
irl zien is geloven, zoals eerder met de Beemer.![]()
Maar het kan mij inderdaad ook wat minder voluptueus.(maar ik herhaal mijzelf
)
Maak jij die streetfighter maar eens snel af, hebben we volgend jaar weer een grote groep om te meeten.
Als je tenminste met die Duitse kont wel afstanden kan rijden.![]()
Dit heb ik vandaag vaker gehoord.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef hicham het volgende:
Sorry, tunnelvisieIk ben flieft op die gozer dus bij alles wat ik zeg of doe moet ik aan hem denken [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha, good old times...quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Makster het volgende:
Heb je gelijk in, ik was sceptisch over de beemer, ten onrechteNu weer een mening klaar over deze terwijl ik hem nooit irl heb gezien
Ik hou mijn muilo nog maar even
Haha, heb dat ding gezien, maar kon niet goed opmaken wat het wasz..quote:Op de fighter komt geen duitse bips maar een race kontje van een 2005 R1Beter mijn topic volgen
![]()
Dus spullen eraf slopen (10 minuten werkquote:Heb ook een beun gevonden om de KLX te spuiten, ook wel chill![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:44 schreef yup het volgende:
Hoi pimber
ik vind je een klootzak want je verraad dat ik een vieze ouwe bmw rijd op m-f.nl, nu zullen ze me nooit accepteren
doei pimber![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
Phatzak was vanmiddag goed bezig
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ssssssssttttt, iedereen slaapt al......
Wat een motorclubbie.... [afbeelding]
FOK! MC [afbeelding]
Tettenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef SterkStaaltje het volgende:
Truste!
Google Afbeeldingen > Tetten.quote:
Weer was even 2 dagen lekker, nou wordt het weer natte voeten halen.quote:btw, ik vind de RR een hele vette motor. Ik zal kijken of ik zaterdag iets aparts zie staan, dan maak ik er foto's van [afbeelding] alleen moet het weer een beetje meewerken...
[afbeelding]
![]()
Welterusten![]()
Initialenquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Leuke naam heb je daar ook, kan je niet eens op CTRL+F'en.Moet het ook nog wat betekenen?
![]()
[..]
![]()
Hopelijk kwam het niet over alsof ik scooterrijders steun met hun kutgejankMaar die op hun pik getrapte "hij kan niet rijden" jongetjes die opmerking die ik volgens mij al 3 jaar geleden las wask beetje beu
[..]
[afbeelding]![]()
Nietus.Ben net pas thuis.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:53 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Ssssssssttttt, iedereen slaapt al......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |