Vond ze eerst ook altijd lelijk toen ik ze op MF zag, maar ben van mening verandert door de gele versie die ik vandaag in het echie zag, en de pic onderaan in de OP met Devil dempersquote:Op zondag 11 december 2005 19:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja en die Ducs zijn lelijk, veel te ronde tank![]()
Nee, dat denk je niet alleen maarquote:Op zondag 11 december 2005 17:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ziet deze alp er beter uit of denk ik dat maar?
Feli in ieder geval![]()
Die zijn wel best leuk ja.. die 'standaard' kontjes vind ik maar niks, zoals op de meeste in de OP. Bij die 1e zwarte past het kontje ook wat beter bij de tankquote:Op zondag 11 december 2005 19:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]deze is ruig
[afbeelding]
Die tweede heeft wel een beetje een VTR 1000 kontje zo met die hoog aan de zijkant zittende dempersquote:Op zondag 11 december 2005 19:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]deze is ruig
[afbeelding]
Wel hoorquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
de plaatjes in de OP doen het niet
ik kan ze ook nog steeds niet zien.quote:Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wel hoor.Fok had net trouwens helemaal weer een beetje kuren
.
sterke verhalen ?quote:Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Raus en Martie naar een meet geweest ofzo? Heb ik even gemistMaar sterke verhalen weer van newbe's die ze tegen kwamen op motoren
Sterke verhalen ?quote:Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Raus en Martie naar een meet geweest ofzo? Heb ik even gemistMaar sterke verhalen weer van newbe's die ze tegen kwamen op motoren
oke dan is het goedquote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef worldpimber het volgende:
Ja, die newbe die bijna van de weg ragde toch
Sterke verhalen = niet onzinverhalen
Maar volgens mij heb ik echt wat gemist dus lees het morgen wel weer![]()
Ey, Jorisquote:Op zondag 11 december 2005 19:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]deze is ruig
[afbeelding]
Ah op die manier. Ik vroeg me al af of ik de introductie van SterkStaaltje had gemist.quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
Stinky± gefeliciteerd met de nieuwe bike.![]()
Rebbel± was Alpientje niet zo aardig=![]()
Hicham± lange sluitertijden wil ik ook op mijn cam.Maakte vroeger al dat soort pics.
Mijn leestekens doen het even niet, kunnen jullie het merken=![]()
Moet nu ook alla Richardgie de smileys aanklikken.![]()
[..]
Ey, Joris, we zijn vorige week met de hele club bij je in de buurt geweest.
Op een paarna dan.
![]()
Alles wat ik aanklik of in wil kijken zie ik foto's hoor,en voor de rest ziet Fok er ook het zelfde uit als normaal.quote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik kan ze ook nog steeds niet zien.![]()
Wij nu ook weer.quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Alles wat ik aanklik of in wil kijken zie ik foto's hoor,en voor de rest ziet Fok er ook het zelfde uit als normaal.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond eerst de Ducati Monster niet zo tof, maar ik moet zeggen dat ik 'm steeds mooier vind.Ik weet niet zeker of de Monster ook met strepen bestaan (heb die eens in een showroom gezien), maar dat is extra vet. Rood of eventueel zwart met witte strepen boven over de tank.
![]()
Vertel, waar zijn jullie geweest?quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
Stinky± gefeliciteerd met de nieuwe bike.![]()
Hicham± lange sluitertijden wil ik ook op mijn cam.Maakte vroeger al dat soort pics.
Mijn leestekens doen het even niet, kunnen jullie het merken=![]()
Moet nu ook alla Richardgie de smileys aanklikken.![]()
[..]
Ey, Joris, we zijn vorige week met de hele club bij je in de buurt geweest.
Op een paarna dan.
![]()
Oh ja, ik ga ook even wat anders doen weer. )i'![]()
Idd deze!!! Echt heel vet.quote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Schumacher rijdt daar op geloof ik
quote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wij nu ook weer.Het probleem lag aan de router.
Jouw icon doet het niet bij mijquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
de plaatjes in de OP doen het niet
Karten in Harderwijkquote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Vertel, waar zijn jullie geweest?![]()
Die vind ik persoonlijk dan weer wat minderquote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Schumacher rijdt daar op geloof ik
Ligt er natuurlijk maar net aan wie ze gepost heeft, als Lars het doet weten we hoe laat het isquote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef worldpimber het volgende:
Sterke verhalen = niet onzinverhalen
Was een toppie verhaalquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Was een toppie verhaalen héél stoer dat jullie zijn gaan rijden.....
![]()
het enige sterke aan ut verhaal is dat ze Rebbeltjuh kende![]()
POSERquote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
NOTHING WRONG WITH REBBELSTYLEquote:Op zondag 11 december 2005 21:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en het over jouw rijstijl hadden
Vet hoor zo'n Ducatiquote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Zo een S4R mag ook wel wat kosten, 14.000 euro's tweedehands
Einde monoloog
Ik vindt het nog wel mee vallen.Die van mij was ruim €13.000,- tweedehands.Maar wel met en hoop extra's danquote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Zo een S4R mag ook wel wat kosten, 14.000 euro's tweedehands
Einde monoloog
Links en rechts,zoals vroegerquote:Op zondag 11 december 2005 21:28 schreef R2-D2 het volgende:
Ik vind het type met de dubbele pijpen het mooist![]()
ja, alleen komt op de 'eigen' afdeling dagelijk meerdere mensen van support ofzo bij mensen overleggen of zoiets.... gaat dus denk ik niet echt werken...quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Duh, alleen voor de 'eigen' afdeling natuurlijk, aso![]()
[..]
Oww, ik zocht altijd een rekenkundig verband tussen al die getallen
Maar in 1 vakje van 3 x 3 kolommen moeten dus de getallen 1 t/m 9 allemaal minimaal 1 keer staan (en dus automatisch niet dubbel) maar als je het ten opzichte van het veld bekijkt (9 vakken met ieder 3x3 kolommen) mag een getal niet 2x in dezelfde rij (horizontaal of verticaal) staan?
over dat 25kw verhaal sluit ik me dus een beetje hierbij aanquote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Conclusie: Dat is uitermate dom, 3 jaar lang rukken in je kamertje is ook niet echte en nuttige bezigheid.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 17:58 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF, stinkie die foto's post. Ben je ziek ofzo??Boejjuh @ topkoffer + valbeugels, komt alleen maar goed uit want het is een pekelwoonwerkfiets toch?
En lekker dagje gehad zo te lezen Raus & MercyToen ik een keer met de motor studenten amsterdam meereed was er ook iemand bij die net z'n rijbewijs had, ging ook maar net goed toen die ging inhalen. We reden met zo een 8 man, de eerste 5 gingen inhalen en hij ging als 6de blindeling erachteraan. Blijkt achteraf dat ze het niet met 6 man gaan halen dus moest een deel tussen de auto's invoegen. Alleen had meneer ik-heb-mijn-A-nog-maar-net dat niet op tijd door en knalde bijna op zijn voorganger omdat ie niet doorhad dat ie aan het remmen was. Hij vol op z'n achterrem en een mooie slipspoor + rookwolkje achtergelaten
Ik me de pleuris geschrokken (samen met de laatste man die nog achter me reed) maar gelukkig ging het allemaal nog net goedNet niet onderuit geremd en net niet op zijn voorganger geknald
Maar wel een wijze les voor hem
Hadden we dat trouwens ook niet met 1 van onze meets, zo een mannetje .. he roderick
leuke foto'squote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Bijna vol ja
Kwam er gister achter dat m'n digicam ook sluitertijden van 15, 30 of 60 seconden aankan
Ff een test gedaan, 's nachts vanuit het raam genomen met 30 seconden sluitertijd
[afbeelding]
[afbeelding]
3 verjaardagen binnen 3 weken.Let op dit is dus zonder,nog eventuele,zon en feestdagen!quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef Roderick2085 het volgende:bezoek is weer weg, dus ik ben er weer ff zo ff tv kijken
[..]
ja, alleen komt op de 'eigen' afdeling dagelijk meerdere mensen van support ofzo bij mensen overleggen of zoiets.... gaat dus denk ik niet echt werken...
[..]
over dat 25kw verhaal sluit ik me dus een beetje hierbij aanliever 2 jaar 25kw rijden dan nog langer wachten
alleen moet ik bijna tot m'n 22ste 25kw rijden
![]()
[..]
leuke fiets, nogmaals gefeliciteerd
![]()
[..]
![]()
toen ik begin te lezen dacht ik al zoiets, he, dat begin klinkt bekend
![]()
[..]
leuke foto's![]()
btw, welke camera had je ook al weer gekochtmijn pa wil waarschijnlijk ook een nieuwe kopen...
hmm, verjaardag post vergeten te qouteniemand riep van 3 verjaardagen in december, maar stinkie is deze maand toch ook al jarig geweest
![]()
deze post is wel weer lang genoeg, moet nu waarschijnlijk alweer 2 pagina's bijlezen ofzo![]()
Even voor de duidelijkheid, dat verhaal ging dus niet over jou he?quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
toen ik begin te lezen dacht ik al zoiets, he, dat begin klinkt bekend
![]()
Panasonic DMC-FX9, mooi dingetjequote:[..]
leuke foto's![]()
btw, welke camera had je ook al weer gekochtmijn pa wil waarschijnlijk ook een nieuwe kopen...
quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Links en rechts,zoals vroeger,of bedoel je zo onder het zadel?
Lekker kontje he?quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Lekker kontje he?![]()
Vindt het persoonlijk alleen mooier als ze naast elkaar onder het zadel zitten![]()
Eh,wat zit er onder het kruisje als ik vragen mag?quote:
Als het goed is kan je het nu wel zien.quote:Op zondag 11 december 2005 22:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Eh,wat zit er onder het kruisje als ik vragen mag?![]()
Kan het inderdaad nu wel zienquote:Op zondag 11 december 2005 22:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als het goed is kan je het nu wel zien.
Seatpipes zijn mooi onder een SS of Streetfighter, maar niet onder een Naked![]()
* R2-D2 gaat slapen![]()
![]()
Komt hij weer met zijn flarequote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga ook maffen, zag net nog even deze bike staan, maar misschien is het toch wat te braafjes.
Triumph Trident 900 sprint 1996 voor (na contact met de eigenaar) ¤ 2.250 euro.Klik!
dat ziet er netjes uitquote:Op maandag 12 december 2005 09:00 schreef worldpimber het volgende:
Damn, nog ff oefenen
[afbeelding]
heb je hem er tenminste niet voor niks opzittenquote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef stinkie het volgende:
Ik heb deze ochtend mijn topkoffer gebruikt
Een supersport is toch wat te beperkt, zoek iets meer multi.quote:
ik heb zo'n ding in het echt kunnen aanschouwen en moet zeggen ziet er niet echt verkeerd uitquote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een supersport is toch wat te beperkt, zoek iets meer multi.
Ik ben akkoord met een Aprilia Futura.
Bod geaccepteerd.............![]()
[afbeelding]
Alleen lichte glijschade en zilver..![]()
Leeftijd.quote:Op maandag 12 december 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb zo'n ding in het echt kunnen aanschouwen en moet zeggen ziet er niet echt verkeerd uit![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef stinkie het volgende:
Fok! doet het gelukkig, was niet helemaal in mijn hum met alleen MF.quote:Op maandag 12 december 2005 10:12 schreef Makster het volgende:
Mogguh :w
Fok doet het weer is, ook weleens leuk
En waht the fuck is een Futura
Dat gevoel ken ik maar al te goedquote:Op maandag 12 december 2005 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nog wat voorbereiden, maar wakker worden zonder Fok! is geen leven.![]()
Oh ja, das waar ookquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef stinkie het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik "mijn" motor laat spuiten ziet hij er straks zo uit.![]()
[afbeelding]
Pomp er 1.000 euro in, en hij is gelijk 3.000 meer waard.![]()
En ook een mooie koffer.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen
![]()
Om te beginnen:
Roderick1343482570870 Gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
En nu gauw verder troep opruimen van vrijdag![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 11:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik maar al te goed
Leuk die motor die je op het oog hebt, bouwjaar - prijs![]()
En eerste pic was slechts ter vormgeving neem ik aan, gezien de reflector aan de zijkant?
[..]
Oh ja, das waar ook
Feli roderick
quote:, eindelijk 12
quote:Op maandag 12 december 2005 11:03 schreef worldpimber het volgende:R2 D2 Reminds us
[afbeelding]
[..]Handig toch joh
Naar ik weet ziet deze er ook zeker beter uit dan die ander
[..]
Begint ie meteen weer over knutselen
![]()
Maar als je hem makkelijk kwijt kunt raken is die 2000 euro toch wel mooi meegenomen![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 11:00 schreef hicham het volgende:
Oh ja, das waar ook
Feli roderick, eindelijk 12
quote:
Dat je daar een heel weekend tegenaan kan gaan zitten koekeloeren zegquote:Op maandag 12 december 2005 10:35 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen
![]()
En nu gauw verder troep opruimen van vrijdag![]()
![]()
Er valt ook nog wel een vette streetfighter van te maken eventueel.quote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef Makster het volgende:
Aha een futura dus, klinkt in potentie wel ok
Nu je het zegt, ik geloof dat de balhoofdshoek ook 2 graden minder steil is dan een RSV.quote:Kan je er ook hard een bocht mee om
Ben van plan om komend jaar ook een M 16 te gaan kopenquote:Op maandag 12 december 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
Feli Roderickwanna play?
(Peerke doet vast mee met de wapenwedloop
)
[afbeelding]
Ik zocht eigenlijk cheerleaders.![]()
RODE-RICK RODER-ICK RODEEERRRR-ICK!
![]()
[..]
Er valt ook nog wel een vette streetfighter van te maken eventueel.
[..]
Nu je het zegt, ik geloof dat de balhoofdshoek ook 2 graden minder steil is dan een RSV.
Maar het zal best sturen verder.![]()
En 90% van het rijden is tegenwoordig rechtuit, bij een meeting tot plaats van aankomst, en dan de hele dag die 2 lekkere bochtjes opzoeken.En dan weer frustrerend rechtuit naar huis.
Even zwart wit gezien dan.![]()
Met de Futura kan ik trouwens ook eens met de motor op vakantie.![]()
![]()
![]()
Ziet er strak uit en klinkt geweldig,een beetje een donderend geluidquote:Op maandag 12 december 2005 11:23 schreef R2-D2 het volgende:
Als het weer een beetje meezit ga ik zaterdag naar Arie Molenaar toe. Ik wil weleens kijken hoe zo'n VTR er in het echie uitziet en hoe het klinkt.
![]()
Mijn neukertje pepijn-taal voor monteur zegt dat er niks te vergelijken is met een 2-pitter 2-cylinder.
2-pitter verwijst naar het aantal bougies en niet naar het aantal cylinders![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
En 90% van het rijden is tegenwoordig rechtuit, bij een meeting tot plaats van aankomst, en dan de hele dag die 2 lekkere bochtjes opzoeken.En dan weer frustrerend rechtuit naar huis.
Dat zei hij ja.quote:Op maandag 12 december 2005 11:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ziet er strak uit en kllinkt geweldig,een beetje een donderend geluid.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:23 schreef R2-D2 het volgende:
Mijn neukertje pepijn-taal voor monteur zegt dat er niks te vergelijken is met een 2-pitter 2-cylinder.
2-pitter verwijst naar het aantal bougies en niet naar het aantal cylinders![]()
HeeeH, daar is ineens Richardgie weer als een duvel uit de doos.quote:Op maandag 12 december 2005 11:27 schreef richardgie het volgende:
Ziet er strak uit en klinkt geweldig,een beetje een donderend geluid.
Right on!quote:Op maandag 12 december 2005 11:28 schreef worldpimber het volgende:
Maar je heb gelijk, als je nou wat grotere afstanden kan afleggen kan je meereizen naar motorparadijzen in Duitsland.
Klinkt zelfs met de standaard dempers al niet verkeerdquote:Op maandag 12 december 2005 11:30 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat zei hij ja.
Ik citeer: "Een 2-Cylinder met bepaald merk/type uitlaat klinkt alsof er onweer op je afkomt".![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
Feli Roderickwanna play?
)
[afbeelding]
Ik zocht eigenlijk cheerleaders.![]()
RODE-RICK RODER-ICK RODEEERRRR-ICK!
![]()
[..]
Er valt ook nog wel een vette streetfighter van te maken eventueel.
[..]
Nu je het zegt, ik geloof dat de balhoofdshoek ook 2 graden minder steil is dan een RSV.
Maar het zal best sturen verder.![]()
Met de Futura kan ik trouwens ook eens met de motor op vakantie.![]()
![]()
![]()
Ik wil niet meer meeten, OPM en jij kunnen ineens wel sturen..quote:Op maandag 12 december 2005 11:44 schreef Mercy_symbol het volgende:het is te merken dat jij lang niet gemeet heb
Ja,Richardgie heeft nog heel even tijd voordat ie weer naar z'n werk vertrektquote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
HeeeH, daar is ineens Richardgie weer als een duvel uit de doos.![]()
[..]
Right on!![]()
MPPquote:Op maandag 12 december 2005 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
Maar om naar een meeting te rijden ben je toch wel even 100-300 kilometer snelwegkilometers zoet.![]()
Ik hoef zelfs geen Pilot Powers meer, ga lekker voor meer kilometers met het model eronder.
quote:Op maandag 12 december 2005 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten, OPM en jij kunnen ineens wel sturen..![]()
Maar om naar een meeting te rijden ben je toch wel even 100-300 kilometer snelwegkilometers zoet.![]()
Ik hoef zelfs geen Pilot Powers meer, ga lekker voor meer kilometers met het model eronder.
In Belgie zetten ze seatpipes op de Futura's.ow ja, normaal zit er zo'n dikke pot onder.
Ik begin geloof ik al flieft te worden.![]()
[afbeelding]
Die spiegels sloop ik er nog af.![]()
En die rij je vrij vlot aan de grond heb ik gelezen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2002 23:32 schreef Maverick het volgende:
De Futura komt deze maand in de Promotor als de beste toerfiets uit de bus.
Beter dan de Triumph ST Sprint, Ducati St4s en de Honda VFR VTEC.
De vormgeving lijkt mij geen blijvertje
ik ben gisteren wel weer herinnerd aan het nadeel van de MPP of de MPSquote:Op maandag 12 december 2005 11:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
MPP [afbeelding] MPP [afbeelding] MPP [afbeelding]
Die zithoudingen op die filmpjes zeggen genoeg, al zijn jullie beide wel een beetje stiekeme posers natuurlijk.quote:Op maandag 12 december 2005 11:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe weet jij dat nou ? volgens mij heb je ons beide nog niet live zien sturen met onze nieuwe speeltjes
![]()
dat is volgens mij met alle middenbokkenquote:Op maandag 12 december 2005 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En die rij je vrij vlot aan de grond heb ik gelezen.
Maar ik heb bij een andere motor die er ook al eens af gesloopt, allemaal onnodig gewicht.![]()
Uit een Futura topic... klinkt wel leuk de beste .. maar waarvan ...![]()
![]()
![]()
[..]
die zithouding was alleen voor de foto hoorquote:Op maandag 12 december 2005 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die zithoudingen op die filmpjes zeggen genoeg, al zijn jullie beide wel een beetje stiekeme posers natuurlijk.![]()
Journalisten gaan ook vaak alleen voor de foto even verzitten.![]()
Nee, mooi filmmateriaal gezien van jullie.
![]()
Hij is ook degene die me heeft afgeraden om een Aprillia of Ducati te kopen i.v.m. de onderhoudskosten en het gebrek aan ervaringquote:Op maandag 12 december 2005 11:40 schreef Worldbeater het volgende:
Is je dat bijgebleven uit mijn post.
![]()
Maar ik ben het wel helemaal met hem eensz, al hadden wij ook al gezegd dat 2 pitters gewoon veel meer karakter hebben.. het lijkt dus wel alsof je monteur behalve handig met zijn handen ook met zijn koppie de dingen juist weet over te brengen.![]()
De frituur Futura is overigens ook een 2 cylinder.![]()
Of je tuin laten asfalterenquote:Op maandag 12 december 2005 12:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hij is ook degene die me heeft afgeraden om een Aprillia of Ducati te kopen i.v.m. de onderhoudskosten en het gebrek aan ervaring![]()
Ik wilde een motor voor alledag, nu ben ik erachter dat je eigenlijk 3 motoren moet hebben![]()
1. Werkmotor/Motor voor alledag [afbeelding]
2. Racemotor [afbeelding]
3. Supermotard/Crossmotor om het gras om te spitten![]()
Dus niet die drie twee die ik nog heb![]()
Voor die Duc gaat dat zeker op, Aprilia in iets mindere mate.quote:Op maandag 12 december 2005 12:03 schreef R2-D2 het volgende:
Hij is ook degene die me heeft afgeraden om een Aprillia of Ducati te kopen i.v.m. de onderhoudskosten en het gebrek aan ervaring![]()
Dus je prioriteiten liggen meer bij je hart dan wat je werkelijk nodig hebt.quote:1. Werkmotor/Motor voor alledag [afbeelding]
Ik ben het type dat zich niet laat begrenzen door gebrek aan ervaringquote:
Ik ben een rationeel mens, dat af-en-toe impulsaankopen doetquote:Dus je prioriteiten liggen meer bij je hart dan wat je werkelijk nodig hebt.![]()
(en ut wordt winter... duszzz)
quote:Puntje nummero 1 is nog duidelijk niet ingevuld... voorzetje....
afbeelding
Met antislip frame~wielcombi.
![]()
Dat is iets waar ik wel aandacht jah, een BMW voor alledagquote:
toen Aprillia op sterven na dood was werd er ook afgeraden om een motor van dat merk te kopenquote:Op maandag 12 december 2005 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor die Duc gaat dat zeker op, Aprilia in iets mindere mate.
Maar gebrek aan ervaring.![]()
[..]
Dus je prioriteiten liggen meer bij je hart dan wat je werkelijk nodig hebt.![]()
(en ut wordt winter... duszzz)
Puntje nummero 1 is nog duidelijk niet ingevuld... voorzetje....
[afbeelding]
Met antislip frame~wielcombi.
![]()
Nee, ok, bedoelde een motor in je andere lievelingskleur.![]()
[afbeelding]
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 12 december 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
toen Aprillia op sterven na dood was werd er ook afgeraden om een motor van dat merk te kopende onderdelen levering was dus ook gelijk stopgezet
![]()
Bimota is ook 5 keer failliet geweest in 10 jaar.quote:ik las in de Moto73 dat Benelli in chinese handen isen nog een paar andere Italiaanse merken
bijvoorbeeld Piaggio.
Zo ging de Engelse motorindustrie ook ten onder begin jaren 70, onderschatting van de concurrent.quote:dan toch maar eens afvragen wat beter is een Japanner of een Cinees![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
Die (ex)collega's die naar China waren enkele maanden geleden zagen ook kogelkranen geproduceerd worden met made in Italy erop.
U vraagt en wij draaien.. maakt die glimoogjes niets uit.![]()
maar kwalitatief staan de Chinezen nog onderaan hoorquote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
It did not slipped my mind at the moment..
Maar ze zijn verder wel betrouwbaar, en niet zo dom als Ducati om aandrijfriemen voor de nokkenassen te gebruiken op sommige modellen.
Iedere 10.000 kilometer moeten daar nieuwe in.
[..]
Bimota is ook 5 keer failliet geweest in 10 jaar.
Maffialand.
[..]
Zo ging de Engelse motorindustrie ook ten onder begin jaren 70, onderschatting van de concurrent.![]()
They are learning pretty fast..
Die (ex)collega's die naar China waren enkele maanden geleden zagen ook kogelkranen geproduceerd worden met made in Italy erop.
U vraagt en wij draaien.. maakt die glimoogjes niets uit.![]()
Good luckquote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
D-day, schoenen gepoetst, overhemd aan, ready for some (final
![]()
) action. Wish me luck.
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik begin geloof ik al flieft te worden.![]()
Duh, daar is de middenbok toch ook voorquote:Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is volgens mij met alle middenbokkenik had met de VFR ook regelmatig dat kl£$$£"$£ ding aan de grond
op drempels ook altijd
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
: Ik wil graag een Ducati
[afbeelding] : Kjoepoek bai ?
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
: Ik wil graag een Ducati
[afbeelding] : Kjoepoek bai ?
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
D-day, schoenen gepoetst, overhemd aan, ready for some (final
![]()
) action. Wish me luck.
![]()
![]()
[afbeelding]
mijn ervaring is dat dat ding altijd op de meest verkeerde momenten aan de grond zatquote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom jij zoveel motoren hebt gehad. Jij koopt eerst een motor en bekijkt daarna pas of je de motor wel wilt en met een beetje mazzel word je er nog verliefd op ook
[..]
Duh, daar is de middenbok toch ook voorVoetje erop, zwaaitje aan de motor en huppakee, middenbok op de grond en motor blijft rechtop staan zonder dat je wat hoeft te doen verder
Of heb je het over tegen de grond aan rijden in een bocht?
[..]![]()
Dus je komt ook gewoon op meets?quote:Op maandag 12 december 2005 12:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben het type dat zich niet laat begrenzen door gebrek aan ervaring![]()
sambal baai ?quote:Op maandag 12 december 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
: Ik wil graag een Benelli
[afbeelding] : Witte lijs of Paami?
[afbeelding]
Totzover Italianen en Chinezen
Goed punt Rausquote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus je komt ook gewoon op meets?![]()
al die vrouwen op de motor halen wel de snelheid uit de meets hoorquote:Op maandag 12 december 2005 13:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Goed punt Raus, volgende keer moet R2D2 ook maar meeten
![]()
three girls![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
al die vrouwen op de motor halen wel de snelheid uit de meets hoor![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus je komt ook gewoon op meets?![]()
Dat ligt helemaal aan je zelf. je moet er ook niet achter blijven plakken om naar die strakke broekjes te kijken hequote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
al die vrouwen op de motor halen wel de snelheid uit de meets hoor![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je zelf. je moet er ook niet achter blijven plakken om naar die strakke broekjes te kijken he
quote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je zelf. je moet er ook niet achter blijven plakken om naar die strakke broekjes te kijken he
Jij petst liever ondeugend op d'r reet he?quote:Op maandag 12 december 2005 13:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ga niet naar een strakke leren mannenbibs kijken hoor
![]()
Bochtjes kan je beter niet op meets oefenenquote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Da's een goeie![]()
De volgende meet in het nieuwe jaar was ik van plan om mee te gaan, dan heb ik in ieder geval genoeg rijervaring om niet door die 25Kw om de oren gereden te wordenen kan ik van jou bochtjes leren nemen
![]()
quote:als je een bochtje meerdere keren neemt dan ga je wel steeds beter en harder erdoor heen
je kan je bochtentechniek dan steeds makkelijker verbeteren
ik?quote:Op maandag 12 december 2005 13:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij petst liever ondeugend op d'r reet he?
Als ie dat probeert dan zal raus hem op z'n bips petsen zekerquote:Op maandag 12 december 2005 13:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij petst liever ondeugend op d'r reet he?
Ik vrees dat ik dan niet meer zo heel zachtaardig ben.quote:Op maandag 12 december 2005 14:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Als ie dat probeert dan zal raus hem op z'n bips petsen zeker![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 14:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan niet meer zo heel zachtaardig ben.![]()
Volgens de Pencak Silat trainer moet ik tijdens de lessen raak trappen om de reflexen te trainen. Ik ben bang dat mijn pas net getrainde reflexen dan ineens toch wel z'n werk gaan doen.![]()
[..]
Volgens de Pencak Silat trainer moet ik tijdens de lessen raak trappen om de reflexen te trainen. Ik ben bang dat mijn pas net getrainde reflexen dan ineens toch wel z'n werk gaan doen.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik welquote:Op maandag 12 december 2005 13:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik ga niet naar een strakke leren mannenbibs kijken hoor
![]()
Ben je het geworden of niet?quote:Op maandag 12 december 2005 15:47 schreef Worldbeater het volgende:
Je bent heel concurrerend als ik zo alle kandidaten van het afgelopen jaar bekijk.
Eerst even de primaire voorwaarden tot het gebruikelijke wederzijdsequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/789533/3/50#33016415]maandag 12 december 2005
Ben je het geworden of niet?
maar vast een voorzichtige gefeliciteerd danquote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerst even de primaire voorwaarden tot het gebruikelijke wederzijdseaccoord brengen.
Wel raar dat eerste gesprek met het Engelse hoofdkantoor op de speaker als de interviewers.
Maar ik werd nadat ik even in de gang moest plaatsnemen en later weer opgehaald al voorgesteld aan de receptionist als de nieuwe medewerker.![]()
Ik zou deze week meer horen, en dan volgende week op het vliegtuig, het contract tekenen in Engeland.
Maar ik ga nog niet met desmileys wapperen.
![]()
![]()
De leaseauto komt pas na de inwerkperiode van 3 maanden.![]()
Ik trakteer alvastquote:Op maandag 12 december 2005 16:07 schreef Roderick2085 het volgende:
maar vast een voorzichtige gefeliciteerd dan![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En jullie deden wel vaker aan fysiek geweld had ik begrepen..
.. jij miste wel eens een meet of kwam met bolle ogen.![]()
Hij had het over mijn bolluh ogen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zie nu wel hoe snel fabeltjes zich vermenigvuldigen
![]()
de meets die ik gemist heb kwam niet door Rausje hoorwas een ander soort pijnlijke confrontatie
![]()
volgens mij komt dat door jouw voorgaande postquote:Op maandag 12 december 2005 16:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Hij had het over mijn bolluh ogen.![]()
![]()
gek, op het werk vermenigvuldigen dat soort fabeltjes zich ook![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef hicham het volgende:
Nu begrijp ik waarom jij zoveel motoren hebt gehad. Jij koopt eerst een motor en bekijkt daarna pas of je de motor wel wilt en met een beetje mazzel word je er nog verliefd op ook
Ow.. dat bedoelde ik inderdaad niet, maar vertel?quote:Op maandag 12 december 2005 16:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
was een ander soort pijnlijke confrontatie[/sub]
quote:Nieuw in het assortiment van EasyParts.nl zijn Michelin banden in grotere maten zoals 16, 17 en 18 inch.
Zo hebben we onder andere de Michelin Pilot Sporty, de Michelin Pilot Activ, de Michelin A39/M39, de Michelin M45 en de Michelin Sirac.
quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
Easyparts heeft een Michelin band die niemand anders heeft.
[..]
quote:Welkom bij de tuningparts van EasyParts.nl. Hier vindt je hoogwaardige onderdelen om de performance van je scooter te verbeteren.
Ik kan me onze 1e telefonische vergadering nog herinneren, samen met m'n collega gekke bekken trekken en middelvinger opsteken naar de speakerquote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerst even de primaire voorwaarden tot het gebruikelijke wederzijdseaccoord brengen.
Wel raar dat eerste gesprek met het Engelse hoofdkantoor op de speaker als de interviewers.
Bugatti voor Pep!quote:Maar ik werd nadat ik even in de gang moest plaatsnemen en later weer opgehaald al voorgesteld aan de receptionist als de nieuwe medewerker.![]()
Ik zou deze week meer horen, en dan volgende week op het vliegtuig, het contract tekenen in Engeland.
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 15:57 schreef Worldbeater het volgende:
En jullie deden wel vaker aan fysiek geweld had ik begrepen..
.. jij miste wel eens een meet of kwam met bolle ogen.![]()
Heb je weer goed geregeld Peppoquote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar ik werd nadat ik even in de gang moest plaatsnemen en later weer opgehaald al voorgesteld aan de receptionist als de nieuwe medewerker.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
!!!tijd voor de cheerleaders!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende week woensdag een dagje naar Engeland om te tekenen.![]()
Riep iemand mijn naam?quote:Op maandag 12 december 2005 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
Feli Roderickwanna play?
)
[afbeelding]
Moet jij wetenquote:
Vectra .. die klasse althans, maar Opel is het huismerk v/h bedrijf.quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef worldpimber het volgende:
Heb je weer goed geregeld PeppoZal natuurlijk wel weer komen doordat je nog voor een stap binnen te zetten 4 vrouwelijke medewerkers had versierd
![]()
Laten we zeggen dat ik meer dan redelijk kansloos was.quote:Maar wat voor functie ligt er in het verschiet dan ook alweer? Garagemonteur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het betreft aqcuisitie, demonstratie en verkoop van een softwarepakket.
Ik heb nog wel gezegd dat ik over 7 jaar leiding wil geven aan een heel team van verkopers en wat meer de administratie en marketing kant op wil.. maar de actieve verkoop nooit uit het oog wil verliezen.
Dat was ook hun visie.![]()
Verder niet al teveel details @ Fok! pleasze.![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Worldbeater op 12-12-2005 17:55:37 ]
quote:Op maandag 12 december 2005 17:32 schreef PeerkeMikuni het volgende:
Riep iemand mijn naam?![]()
[edit] Lekkere wijven zónder wapens krijgen ook mijn belangstelling hoor[/edit]
Heb 1.000 euro minder geboden dan de vraagprijs en was hem alweer vergeten eigenlijk.quote:Geen tijd/zin om bij te lezen, maar mooie motor die Aprilia!
Heb je hem binnenkort of moet je dat bod afwachten?
quote:Op maandag 12 december 2005 17:30 schreef R2-D2 het volgende:
Ohja, Feli![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Da's een vriendje minder om mee te kunnen FOK!-en overdag
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wie is PMquote:Hoe is de AIVD tot in de darkroom van PM geinfiltreerd?
Feli Pepperoniquote:Op maandag 12 december 2005 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
!!!tijd voor de cheerleaders!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende week woensdag een dagje naar Engeland om te tekenen.![]()
quote:
quote:
Ik bespeur een bepaalde trend.quote:
je mag ook helemaal niet met vuurwerk spelenquote:Op maandag 12 december 2005 17:29 schreef worldpimber het volgende:
Ik blijf bescheiden vandaag: [afbeelding]
zat nog ff goed te kijken, maar wat zien die spiegels er maf uitquote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik bespeur een bepaalde trend.![]()
Volgende week krijg ik al wel alvast de laptop, en tevens een wireless routerals ik aan kan tonen dat ik er ook thuis mee ga werken.
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:Dude! Wanneer ga je beginnen? Hopelijk in de lente volgend jaar, dan kan ik je tenminste nog eens zien bij een meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het betreft aqcuisitie, demonstratie en verkoop van een softwarepakket.
Ik heb nog wel gezegd dat ik over 7 jaar leiding wil geven aan een heel team van verkopers en wat meer de administratie en marketing kant op wil.. maar de actieve verkoop nooit uit het oog wil verliezen.
Dat was ook hun visie.![]()
![]()
In ieder geval gefeliciteerd![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Roderick2085 het volgende:
Zat nog ff goed te kijken, maar wat zien die spiegels er maf uit![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dude! Wanneer ga je beginnen? Hopelijk in de lente volgend jaar, dan kan ik je tenminste nog eens zien bij een meet![]()
In ieder geval gefeliciteerd![]()
ik vind die spiegels een beetje veel hierop lijkenquote:Op maandag 12 december 2005 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd, dat ziet er gewoon niet uit.
![]()
Maar tegenwoordig hebben ze hele mooie vervangingsspiegels met knippers.
[..]![]()
Je zou het wel denken ja .. heb nog een hoop te leren.
En onder het mom van het nieuwe zorgstelsel nemen ze mij deze maand nog niet aan.
Dat had hij zelf graag gewild, maar de accountant zat in de weg.![]()
![]()
![]()
Over 2 weken al wel samen met die collega even een klant bezoeken om alvast mee te koekeloeren.
Kan ik tot in het nieuwe jaar even mentaal voorbereiden en verwerken hoe dat ging.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Dus de bescheidenheid is er af en mag plaats maken voor de uitbundigheid?
Wel dan:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Jouw emoticonquote:Op maandag 12 december 2005 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind die spiegels een beetje veel hierop lijken
[afbeelding]
O god o god o god laten die kleine meid en dat bolle jong van m'n zuster het maar niet zien.Zit ome Ries de hele dag te printenquote:
Dansende superhero's.quote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat heb jij daar links zitten?Bewegende streepjes![]()
Dansense poppetjesquote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wat heb jij daar links zitten?Bewegende streepjes![]()
Goe gedaanquote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
De spoiler niet goed gelezen? Live in the area of Rotterdam.quote:Op maandag 12 december 2005 20:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ga je ook verhuizen dan? Of is het een functie in Nederland
Die functie is het niet geworden, heb ze wel even laten weten dat ik inmiddels niet meer beschikbaar ben.quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer thuis en @ Worldbeater,als je handig bent ga je effe naar de bieb om te kijken wat er voor soort druktechnieken zijn.Zie je al helemaal een bill-board verkopen,terwijl er alleen maar een Tokje staat
.
Nee, de eerste 3 maanden geen klantenbezoeken, en omdat ze 3-4 jaar aan een contract zitten ook nog even geen lease bakkie. Eerst na die maanden evalueren, en dan instappen maar.quote:Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
tijdens die inwerkperiode krijg je toch zeker wel zo'n Budget-Rent-a-Car![]()
Jouw ex ook blij, krijgt ze meer Ali Mentatiequote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de eerste 3 maanden geen klantenbezoeken, en omdat ze 3-4 jaar aan een contract zitten ook nog even geen lease bakkie. Eerst na die maanden evalueren, en dan instappen maar.![]()
Moet het straks doen met een benzineslurpend monster en een kilometervergoeding naar de zaak.![]()
Oh ja, laat ik ook eens mijn ouders en zus bellen.
Nick was al lang en breed op de hoogte .. en liet nog even weten hij blij hij met zijn MP3 is.![]()
Dit is het dansje wat ze doen...quote:Op maandag 12 december 2005 20:42 schreef richardgie het volgende:
o ja nu je het zegt,ik zie spiderman geloof iken nog een stel vreemde vogels
.
Is wel zo netjes van jequote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
Die functie is het niet geworden, heb ze wel even laten weten dat ik inmiddels niet meer beschikbaar ben.![]()
Tip van het huis: Hou er strakkies rekening mee dat je bijtelling voor je auto meteen van je salaris afgaat hequote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, de eerste 3 maanden geen klantenbezoeken, en omdat ze 3-4 jaar aan een contract zitten ook nog even geen lease bakkie. Eerst na die maanden evalueren, en dan instappen maar.![]()
Moet het straks doen met een benzineslurpend monster en een kilometervergoeding naar de zaak.![]()
Oh ja, laat ik ook eens mijn ouders en zus bellen..
Nick was al lang en breed op de hoogte .. en liet nog even weten hoe blij hij met zijn MP3 is.![]()
Nope, net geen 5 jaar getrouwd, dus ik betaal geen partneralimentatie.quote:Op maandag 12 december 2005 20:48 schreef R2-D2 het volgende:
Jouw ex ook blij, krijgt ze meer Ali Mentatie
quote:Ohw, jouw "benzineslurpend monster" is niet echt representatief, mischien krijg je toch een "Budget rent-a-car" na de 1e bezoeken![]()
dat is een avatar vanquote:Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is het dansje wat ze doen...![]()
[afbeelding]
Volgens mij heb je tot ca.€400,- per maand vrijstelling,wat je dus wel als reiskosten kan opvoeren.Weet niet precies hoe het zit,maar toen ik nog in de landmeterij/bouwmaatvoering zat,weet ik wel dat de auto van me zelf was,maar me geen cent koste.Zat per maand ongeveer aan Fl.1200,- onkostenvergoeding.Dit was dan wel inclusief koffie,lunch etc.,maar kan me niet herinneren dat ik er aan te kort kwam.Hield er eerder aan over.quote:Op maandag 12 december 2005 20:53 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Tip van het huis: Hou er strakkies rekening mee dat je bijtelling voor je auto meteen van je salaris afgaat he, niet dat je je strakkies rijk rekent met een mega salaris de 1e 3 maanden....
een auto van de zaak is nog altijd goedkoper dan er zelf eentje rijden![]()
Volgens mij is er best weer het een en ander veranderd, maar ik weet niet precies hoe het met de auto van de zaak is. Sowieso moet je het ook aangeven op je jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting.quote:Op maandag 12 december 2005 21:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je tot ca.�400,- per maand vrijstelling,wat je dus wel als reiskosten kan opvoeren.Weet niet precies hoe het zit,maar toen ik nog in de landmeterij/bouwmaatvoering zat,weet ik wel dat de auto van me zelf was,maar me geen cent koste.Zat per maand ongeveer aan Fl.1200,- onkostenvergoeding.Dit was dan wel inclusief koffie,lunch etc.,maar kan me niet herinneren dat ik er aan te kort kwam.Hield er eerder aan over.
Ik bedoelde ut ook in de trant van onderhoud, tanken en eventuele schadegevalletjes. Per saldo is dan een auto van de zaak voordeligerquote:Op maandag 12 december 2005 21:04 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je tot ca.€400,- per maand vrijstelling,wat je dus wel als reiskosten kan opvoeren.Weet niet precies hoe het zit,maar toen ik nog in de landmeterij/bouwmaatvoering zat,weet ik wel dat de auto van me zelf was,maar me geen cent koste.Zat per maand ongeveer aan Fl.1200,- onkostenvergoeding.Dit was dan wel inclusief koffie,lunch etc.,maar kan me niet herinneren dat ik er aan te kort kwam.Hield er eerder aan over.
Inderdaad,ik doe op belastinggebied etc. dus echt niks zelf,dan weet ik zeker dat ik tekort kom of te vel betaal.
Dat is nou net wat er per 01-01-2006 aan verandert, gelijk verrekening met je salarisquote:Op maandag 12 december 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij is er best weer het een en ander veranderd, maar ik weet niet precies hoe het met de auto van de zaak is. Sowieso moet je het ook aangeven op je jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting
Ohquote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De spoiler niet goed gelezen? Live in the area of Rotterdam.
Maar mijn collega was 2 weken geleden in Noorwegen, afgelopen week in Engeland, en is midden van deze week in Frankrijk.![]()
Het werkgebied zal over het algemeen Rotterdam Rijnmond zijn.![]()
Heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat zit.Belastingbiljetten etc invullen doe ik dus echt niet zelf,ja m,n naam,maar daar houdt het ook op.Snap er eerlijk gezegd ook geen reet van maar er wordt me wel verteld wat ik kan verwachten,hetzij bijtelling hetzij teruggave.Is trouwens bijna altijd extra teruggave,dank zij het eigen huis en binnenkort de bijzondere ziekte kosten.Heb inderdaad een kroon in m'n mond waar jij ook aan mee gaat betalenquote:Op maandag 12 december 2005 21:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij is er best weer het een en ander veranderd, maar ik weet niet precies hoe het met de auto van de zaak is. Sowieso moet je het ook aangeven op je jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting.
Een deuk in de motorkap bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik bedoelde ut ook in de trant van onderhoud, tanken en eventuele schadegevalletjes.
Per saldo is dan een auto van de zaak voordeliger![]()
Maar als jouw onkosten €100,- zijn en je krijgt €100,- vergoed,dan rij je volgens mij voor niks,zonder verandwoording af te hoeven leggen,dit is dan incl.eventuele afschrijving etc.quote:Op maandag 12 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik bedoelde ut ook in de trant van onderhoud, tanken en eventuele schadegevalletjes. Per saldo is dan een auto van de zaak voordeliger![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een deuk in de motorkap bijvoorbeeld.![]()
Ik zit al 25 minuten aan de foon met mijn ouders de DVD speler uit te leggen...![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een deuk in de motorkap bijvoorbeeld.![]()
Moet je eens vanuit een busje weer in een personen auto stappenquote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
vandaag dagje cursus in Gent, kreeg vrijdag een splinternieuwe S40 170pk mee(ok, zo goed als met 1800 km op de klok) lekker weekendje van genoten dus
leuke cursusgoede lunch maaltijd
lange dag
morgen auto weer inleveren
en terug in mijn auto die ws als skelter zal aanvoelen
Als jouw onkosten E. 100,00 zijn, wat rij je dan in vredesnaamquote:Op maandag 12 december 2005 21:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar als jouw onkosten €100,- zijn en je krijgt €100,- vergoed,dan rij je volgens mij voor niks,zonder verandwoording af te hoeven leggen,dit is dan incl.eventuele afschrijving etc.
Vertel nooit waar ik in het weekend ben geweest en wat ik doequote:En inderdaad een auto van de zaak is dan misschien voordeliger,maar een auto die je voor niks rijdt vindt ik ook niet erg,zonder te hoeven vertellen waar ik in het weekend ben geweest etc.
Misschien een leuk cadeautje voor je verjaardag a.s......iemand die je administratie doetquote:Je moet bij een auto van de zaak inderdaad een kilometeradministratie bij gaan houden,en dat is aan mij dus echt niet besteed.Alles wat met administratie te maken heeft niet,van daar.
Ik heb ze 4 jaar geleden gewoon een compie cadeau gegeven.quote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef richardgie het volgende:
.Ik probeer al 5 jaar m'n vader uit teleggen hoe een computer werkt,hij kan al E-Mail verzenden en ontvangen
,de volgende stap:ik ga het nu m'n moeder proberen te vertellen,wordt helemaal een gebed zonder eind
.
Een skelter heeft een goede wegligging.quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lange dag
Ik kan nogal ruw rijden.quote:
Neuh, dat niet hoorquote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
En @ Rebbel,ben jij zo,n deuken koningin dan![]()
.
mijn skelter nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
Een skelter heeft een goede wegligging.![]()
dat zekerquote:Wel lekker een dagje wieberen @ cursus.![]()
€100,- is een fictief bedrag,en met een auto van de zaak zal je kilometerverantwoording af moeten leggen,dus deze week naar klant A en 100 km rijden en volgende week weer naar klant A en dan 250 km rijden,dan gaat er iets niet kloppen en geloof mij maar dat dat vroeg of laat op gaat vallen.Het aantal "vrije"kilometers is trouwens ook al terug gebracht naar 500 per jaar.Dus stel dat je 4 keer per jaar naar het ziekenhuis gaat met de auto van de baas,en dat is 10 km heen en 10 km terug,ben je al bijna 25% van je vrij besteedbare kilometers kwijtquote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als jouw onkosten E. 100,00 zijn, wat rij je dan in vredesnaam![]()
[..]
Vertel nooit waar ik in het weekend ben geweest en wat ik doe![]()
[..]
Misschien een leuk cadeautje voor je verjaardag a.s......iemand die je administratie doet![]()
Ah, ik zie dat je erg goed moet zijn in de pijpindustrie, gelukkig kan je kennelijk goed pijpenquote:Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
The candidate should have the following personal attributes and qualifications:
Degree in mechanical engineering
Proven experience in AutoCAD
Drive to close down sales cycles successfully
Accuracy and self-supporting
Multifunctional and happy in a small but dynamic team
Driving licence
Live in the area of Rotterdam
Experience in the piping industry is an advantage
Languages: Dutch and English fluently, German and French are an advantage.
Die grap was al eerder gemaakt. Had hem alleen niet van jou verwacht.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
Ah, ik zie dat je erg goed moet zijn in de pijpindustrie, gelukkig kan je kennelijk goed pijpen
quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
, gelukkig kan je kennelijk goed pijpen![]()
Nee hoor,richardgie is alleen maar effe patat aan het bakken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
Goffderikkie21.40 thuis aankomen en iedereen slaapt al
Lekker gezellig
Dan maar aan de drank chocoladepepernoten
[..]
Ah, ik zie dat je erg goed moet zijn in de pijpindustrie, gelukkig kan je kennelijk goed pijpen![]()
Had ik ook wel verwacht, inkoppertjequote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
Die grap was al eerder gemaakt. Had hem alleen niet van jou verwacht.![]()
![]()
![]()
We doen niet aan het feest, dus wij betalen niet de hoofdprijsquote:En wat doe jij met chocoladepepernotenwaren nu zeker ver na 5 dec in de aanbieding.
![]()
Is ut sowieso niet een feest voor ongelovigen wat je moet mijden..aankleding incluis.![]()
Das me net wat te gortquote:Op maandag 12 december 2005 21:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor,richardgie is alleen maar effe patat aan het bakken.![]()
![]()
Baaiquote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga even de ochtendkrant van vandaag lezen nu. Heb alweer achterstand vanaf donderdag ofzo.![]()
Liep nu door fokken, mailen en bellen ook alweer uit.
Vergeet voor het gemak ff je bijtellingquote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Auto + tankpas van de zaak lijkt me echt tof trouwens.
In deze bittere benzine tijden
Frietje speciaal dan voor mijquote:Op maandag 12 december 2005 21:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor,richardgie is alleen maar effe patat aan het bakken.![]()
![]()
Patat,mayo,ketchup,uitje,richardgie eet het wel op hoorquote:
Zal ik m'n adres effe doorgevenquote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Frietje speciaal dan voor mij
heb reuzehonger![]()
't Is ook alleen maar leuk als je veul krijgt....quote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak ff je bijtelling
Echt ik ben blij dat ik GEEN auto van de zaak heb met mijn (ex) starter salaris. Verdien je wat meer dan is het nog wel leuk maar nu
is het ookquote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Auto + tankpas van de zaak lijkt me echt tof trouwens.
In deze bittere benzine tijden
Hoogland was ut hequote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik m'n adres effe doorgeven![]()
.
Ga me nu dus nog effe bezig houden met een kroket.Barst van de honger,zou alleen niet weten hoe dat nu weer komt.
Behalve krijgen, verdien ik ook te weinigquote:Op maandag 12 december 2005 22:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't Is ook alleen maar leuk als je veul krijgt....
je krijgt altijd te weinig![]()
Je kan lang zoeken in het telefoonboek naar R.Gie hoor,staat er niet in,en ik woon vlak bij de stadsdorpskernquote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hoogland was ut he, bij een maaiveld he
![]()
tssssss, waflauwnou....en er gaat nog wel een alarm bij mij over 17 dagen![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Behalve krijgen, verdien ik ook te weinigSnappie
Ook leuk, ff keukens sjoppen![]()
"Hee meneer de verkoper hoe duur is die keuken daar"? "
"Owww die is nu in de aanbieding kleine rooie jonguh, speciaal deze maand maar 17.000 Euro"
"17.000 Euro !?!?!?, ff serieus meneer de verkoper"
"Jaaaah echt waar heeft een werkblad geboetseerd uit afghaans klei, dat vlekt niet"
"Aha en daarom is ie 17.000 euro"
"JAwel, goede prijs toch? "
![]()
![]()
Kansloos......
Heb je het nu over je motor of je poserbak?quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het ookzo een 170 peekaa-er lust een aardige slok
als je een beetje doorrijdt
quote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
"Owww die is nu in de aanbieding kleine rooie jonguh, speciaal deze maand maar 17.000 Euro"
"Jaaaah echt waar heeft een werkblad geboetseerd uit afghaans klei, dat vlekt niet"
![]()
![]()
Kansloos......
Gaat hem ook niet worden daarquote:
Ja, van dat krijgen en verdienen is MIJ helemaal duidelijk, you made your pointquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kansloos......
Mission Impossiblequote:Op maandag 12 december 2005 22:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je kan lang zoeken in het telefoonboek naar R.Gie hoor,staat er niet in,en ik woon vlak bij de stadsdorpskernEn maaivelden zat hier
.En ik kan een hoop hebben hoor
.
Ik heb het effe voor je verbeterd,Flevolandse klei schijnt de beste te zijnquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
"Aha en waarom is ie 17.000 euro"
![]()
![]()
Kansloos......
Was het probleem met schakelen danquote:Op maandag 12 december 2005 22:19 schreef worldpimber het volgende:
En weet iemand misschien waardoor het komt dat ik maar een beetje zit te roeren in mijn schakelbak? Als ik terugschakelen schakel ik af en toe "in de leegte", vooral naar zijn 1 gaat lastig. Daar krijg ik hem gewoon niet in. Normaal schakel je naar 1 en lukt het niet meer het pedaal naar beneden te drukken. Ik krijg het pedaal naar beneden gedrukt, maar hij 'valt' er niet in, ook geen 'klak' te horen.
En in zijn 2 optrekken is ook zo bagger, en met dat geknutsel hoor je de boel daarbeneden ook maar een beetje te ratelen. Heb zo een flauw vermoeden dat het niet ligt aan de koppeling die ook niet echt jofel is kennelijk![]()
Maar die sukkels bij de dealer krijgen het probleem volgens mij ook niet opgelost.(ja of de zooi moet gewoon uit elkaar, maar dan moet ik volgens mij veel geld gaan poepen
)
[..]![]()
![]()
Je kan wel gestoord veel afdingen op keukens, las laatst een topic over op Tweakers waar ex-verkopers ook hun woordje deden. Daar kan gewoon soms meer dan de helft vanaf![]()
Heb al extra, maar niet financieel de man om 10.000 euro voor een keuken neer te leggen. En dat hoeft ook helemaal niet heb ik wel gemerkt. Alleen die kansloze pauper verkoopsjappen denken dat ik van Mars kom ofzoquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
En van keukens kijken wordt je niet blij, ik zou wat maar meer hypotheek nemenvoor je keuken en de badkamer (mocht je die willen slopen).
Ja en ketchup,alleen er waren geen uien meer,maar als je ook wilt,vetpan is nog warm.quote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mission Impossible![]()
je kunt veel hebben?????? Frietjes met mayo he![]()
Ok dat van schakelen van 1 naar 2 wist ik nog niet echt, maar ik ramde hem gewoon extra hard omdat het rauwe me bekend was. Dat was dan ook het probleem niet, maar vandaag kreeg ik de versnellingsbak gewoon niet goed terug meer, zeker wanneer ie koud isquote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Was het probleem met schakelen dan
Kawa staan zo ie zo bekend om de rauwe versnellingsbak. Schakelen van 1 naar 2 moet je in principe in 2 stappen doen. Maar hoor mij lullen, je blaast me nu toch poep. Heb deze zomer zeker 1000 km gereden![]()
quote:Karten daarentegen I PWN 1337 Ur A$$
Mmmm......had idd iets gelezen ja.....over dat je bijna ut leven liet enzo...quote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja en ketchup,alleen er waren geen uien meer,maar als je ook wilt,vetpan is nog warm.
En ik heb inderdaad een heel brede rug,of eigenlijk weinig gevoel.Zie ongeveer 8 Topics terug,staat een heel stuk over mijn levensverhaal.O ja jij wordt in positieve zin belicht.
Hmmm klinkt kutquote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok dat van schakelen van 1 naar 2 wist ik nog niet echt, maar ik ramde hem gewoon extra hard omdat het rauwe me bekend was. Dat was dan ook het probleem niet, maar vandaag kreeg ik de versnellingsbak gewoon niet goed terug meer, zeker wanneer ie koud isVoor het stoplicht lukte het me bijvoorbeeld meerdere keren niet om hem in zijn 1 te krijgen (leuk om dan voor te dringen
)
Het is alsof je van 6 naar 5,4,3 3 etc schakeld maar dat ie niet erin valt. Je drukt hem dus naar beneden maar hij valt gewoon weer terug en komt niet in 1 terecht. Terwijl je normaal bij zijn 1 dat hele pedaal gewoon niet meer in kan drukken.
Lastig uit te leggen, maar ik probeer het morgen wel uit te leggen aan die stinkdealert
[..]
![]()
![]()
![]()
Neuh.....weet nu what your looks arequote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Heb al extra, maar niet financieel de man om 10.000 euro voor een keuken neer te leggen. En dat hoeft ook helemaal niet heb ik wel gemerkt. Alleen die kansloze pauper verkoopsjappen denken dat ik van Mars kom ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Hmmm klinkt kut![]()
Wat je kan proberen is om tijdens het terug schakelen (als je stil staat) even de koppeling een stukje op te laten komen. Dus wanneer je in zijn 2 staat bv en hij pakt de 1 niet heel even de koppeling op laten komen zodat ie net niet aangrijpt en dan weer terug trappen. Meestal werkt dat wel...
Heb je al een motor op het oog?quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef ondeugend het volgende:Gefeliciteerd met je nieuwe baan Pepsel
Er zijn een aantal mensen op Fok Mc waar ik iet warmere gevoelens voor koester,ondanks dat ik ze bijna geen van alle ken o.a R2-D2,Worldbeater,Hicham,Raus en jij.Waarom?Omdat de enige waren die niet meteen begonnen te mokken als er eens iets fout ging,en R2-D2 kent mijn hele levensverhaal nu zo'n beetje geloof ik,en hicham heb ik in levende lijve ontmoet en is gewoon een aardige vent en Worldbeater die toen nog Patrick 281 heette en een beetje nestor eigenschappen heeft op Fok Mcquote:Op maandag 12 december 2005 22:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mmmm......had idd iets gelezen ja.....over dat je bijna ut leven liet enzo.... Maar help me ff met die positieve toelichting......dat stuk heb ik net gemist
![]()
Nee ik kijk bewust nog niet... ik maak mezelf dan gek.quote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je al een motor op het oog?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen op Fok Mc waar ik iet warmere gevoelens voor koester,ondanks dat ik ze bijna geen van alle ken o.a R2-D2,Worldbeater,Hicham,Raus en jij.Waarom?Omdat de enige waren die niet meteen begonnen te mokken als er eens iets fout ging,en R2-D2 kent mijn hele levensverhaal nu zo'n beetje geloof ik,en hicham heb ik in levende lijve ontmoet en is gewoon een aardige vent met een beetje nestor eigenschappen op Fok Mc.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]Werkte altijd ja
nu niet meer.
Maar fix dat fucking probleem gewoon zonder eromheen te draaien kankertdealertsFrustraties zijn hoog, ik wil rijden lijers.
![]()
![]()
En ik danquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen op Fok Mc waar ik iet warmere gevoelens voor koester,ondanks dat ik ze bijna geen van alle ken o.a R2-D2,Worldbeater,Hicham,Raus en jij.Waarom?Omdat de enige waren die niet meteen begonnen te mokken als er eens iets fout ging,en R2-D2 kent mijn hele levensverhaal nu zo'n beetje geloof ik,en hicham heb ik in levende lijve ontmoet en is gewoon een aardige vent met een beetje nestor eigenschappen op Fok Mc.
Demn,ik wist dat ik mensen zou gaan vergeten,maar is niet bewust,sorryquote:
Nog ff voor het slapen gaanquote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Demn,ik wist dat ik mensen zou gaan vergeten,maar is niet bewust,sorry![]()
Maar een ieder die zich een beetje herkent in dit verhaal haalt zich zelf er wel uit hoop ik.
Is goed,en die staartjes moet je dus alleen doen als je me echt helemaal tegen het plafont wil laten gaan,vindt dat dus echt leuk een vrouw op een motor met staartjes onder d'r helm vandaanquote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu kom ik zeker een keer frietjes halen
en straks heb ik ook nog staartjes![]()
Heb ik wel zitten mokken?quote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef richardgie het volgende:
Demn,ik wist dat ik mensen zou gaan vergeten,maar is niet bewust,sorry![]()
Maar een ieder die zich een beetje herkent in dit verhaal haalt zich zelf er wel uit hoop ik.
Best aandoenlijk, zo een vrouw die er echt nog in geloofd op hetzelfde niveau als de beste mannen te kunnen rijdenquote:Op maandag 12 december 2005 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Nog even een gevalletje van Girlpower.![]()
Hehe minibikes zijn wel leuk spul eigenlijk. Vooral op kartbaan is erg gaaf. Op een mooi geasfalteerd parkeerterrein zou je zelf ook wel een leuk parcours uit kunnen zetten, alleen jammer dat we ze hiero bijna niet hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Edit: minibike .. min of meer dan, die van Nick komt donderdag binnen.
Van het weekend maar even inrijden.....
Weer een jaartje wachten op je verjaardag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef Roderick2085 het volgende:voor mij is het ook weer eens tijd om te slapen
![]()
![]()
met mijn 400 wel eens gehadquote:Op maandag 12 december 2005 22:19 schreef worldpimber het volgende:
En weet iemand misschien waardoor het komt dat ik maar een beetje zit te roeren in mijn schakelbak? Als ik terugschakelen schakel ik af en toe "in de leegte"
19,435 Kwquote:En in zijn 2 optrekken is ook zo bagger
quote:Op dinsdag 13 december 2005 06:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
19,435 Kw![]()
![]()
nee, geen idee...nooit last van gehad
En dan te bedenken dat jij ook nog aardig wat uitgelegd moet krijgen van onsquote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
.Ik probeer al 5 jaar m'n vader uit teleggen hoe een computer werkt,hij kan al E-Mail verzenden en ontvangen
,de volgende stap:ik ga het nu m'n moeder proberen te vertellen,wordt helemaal een gebed zonder eind
Dit in het kader van de belastingaangifte.
Aha, een S40 140 pkquote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
vandaag dagje cursus in Gent, kreeg vrijdag een splinternieuwe S40 170pk mee(ok, zo goed als met 1800 km op de klok) lekker weekendje van genoten dus
lange dag
Keukens zijn strontquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kansloos......
Hey, nu je dat konijntje hebt gepost staat ie niet meer in je iconquote:Op maandag 12 december 2005 23:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb ik wel zitten mokken? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
blaat
quote:Op maandag 12 december 2005 23:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is goed,en die staartjes moet je dus alleen doen als je me echt helemaal tegen het plafont wil laten gaan,vindt dat dus echt leuk een vrouw op een motor met staartjes onder d'r helm vandaan,maar dat wist je dus al.
En de vetpan staat altijd paraat.
Dan weet je dus zo'n beetje alles wat met mij te maken heeft.
Mijn Fazert hangt ook aan de Optimate...........althans de accu dan....Fazert staat lekker ingepakt in de garagequote:Roderick2085 - dinsdag 13 december 2005 @ 09:16
GS500E 25kW
mogeh
optimate gaf vanmorgen aan dat mijn accu weer vol is als het een beetje lekker weer is misschien vanavond eens ff opstappen, want dit weekend word weer helemaal niks met het weer geloof ik
Moggequote:Op dinsdag 13 december 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Mogge
kwam gisteren tot de ontdekking dat ik woensdag mijn Blade aan de ketting moet leggenen de sleutels bij me moet houden
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:37 schreef hicham het volgende:
Hey, nu je dat konijntje hebt gepost staat ie niet meer in je icon![]()
Mogguh
quote:
quote:
quote:
Das dezelfde?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet wel een verbetering ten opzichte van Mercy hebben natuurlijk
lalala
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet wel een verbetering ten opzichte van Mercy hebben natuurlijk
lalala
Begreep het nut van de post ook al niet.quote:
Ik bedoelde dezequote:
Ik bedoelde dezequote:
Ik bedoelde dezequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Begreep het nut van de post ook al niet.![]()
172PKquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
ga je ook je ondertitel aanpassen als later blijkt dat je ook al niet met veul koppel overweg kan ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef Makster het volgende:
Pk's zijn voor Homo's![]()
Koppel that's the shit![]()
![]()
Die gixxer van me heeft geloof ik een pktje of 108 aan het achterwielZit een factorykit in en er komen KN's op, wordt dus ook weer wat geld reserveren voor een dynorunnetje of 3
![]()
Had ik al verteld dat ik vrij weinig zin ambitie heb om iets te doenMijn horoscoop in de Metro heeft mij ook verteld dat ik geen dingen geforceerd moet gaan doen, dus daarom maar besloten om eieren voor mijn geld te kiezen en vandaagm ijn werkproces te besteden aan FOK, keukens, vloeren en wat porn
![]()
Jammerquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Maar helaas ben ik geen goudmijn. Ik heb juist die ene gepost omdat die nog betaalbaar zou kunnen zijn.![]()
Dat hebbie met die vrouwen he, je denkt eerst nog dat je er de pot met goud kan vinden, maar je vind er nog geen roestige spijkerquote:
bij ervaren type's vind je soms stilstaande hologes en ringen maar daar houd het ook gelijk mee opquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat hebbie met die vrouwen he, je denkt eerst nog dat je er de pot met goud kan vinden, maar je vind er nog geen roestige spijker
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij ervaren type's vind je soms stilstaande hologes en ringen maar daar houd het ook gelijk mee op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat Raus deze toch mooier vind![]()
Ook al niet, ik kan alles behalve een CR500 aantrappenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je ook je ondertitel aanpassen als later blijkt dat je ook al niet met veul koppel overweg kan ?![]()
dan blijft er alleen nog maar Porn over![]()
Watjequote:Op dinsdag 13 december 2005 11:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Ook al niet, ik kan alles behalve een CR500 aantrappen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |