Een deuk in de motorkap bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik bedoelde ut ook in de trant van onderhoud, tanken en eventuele schadegevalletjes.
Per saldo is dan een auto van de zaak voordeliger![]()
Maar als jouw onkosten €100,- zijn en je krijgt €100,- vergoed,dan rij je volgens mij voor niks,zonder verandwoording af te hoeven leggen,dit is dan incl.eventuele afschrijving etc.quote:Op maandag 12 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik bedoelde ut ook in de trant van onderhoud, tanken en eventuele schadegevalletjes. Per saldo is dan een auto van de zaak voordeliger![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een deuk in de motorkap bijvoorbeeld.![]()
Ik zit al 25 minuten aan de foon met mijn ouders de DVD speler uit te leggen...![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een deuk in de motorkap bijvoorbeeld.![]()
Moet je eens vanuit een busje weer in een personen auto stappenquote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
vandaag dagje cursus in Gent, kreeg vrijdag een splinternieuwe S40 170pk mee(ok, zo goed als met 1800 km op de klok) lekker weekendje van genoten dus
leuke cursusgoede lunch maaltijd
lange dag
morgen auto weer inleveren
en terug in mijn auto die ws als skelter zal aanvoelen
Als jouw onkosten E. 100,00 zijn, wat rij je dan in vredesnaamquote:Op maandag 12 december 2005 21:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar als jouw onkosten €100,- zijn en je krijgt €100,- vergoed,dan rij je volgens mij voor niks,zonder verandwoording af te hoeven leggen,dit is dan incl.eventuele afschrijving etc.
Vertel nooit waar ik in het weekend ben geweest en wat ik doequote:En inderdaad een auto van de zaak is dan misschien voordeliger,maar een auto die je voor niks rijdt vindt ik ook niet erg,zonder te hoeven vertellen waar ik in het weekend ben geweest etc.
Misschien een leuk cadeautje voor je verjaardag a.s......iemand die je administratie doetquote:Je moet bij een auto van de zaak inderdaad een kilometeradministratie bij gaan houden,en dat is aan mij dus echt niet besteed.Alles wat met administratie te maken heeft niet,van daar.
Ik heb ze 4 jaar geleden gewoon een compie cadeau gegeven.quote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef richardgie het volgende:
.Ik probeer al 5 jaar m'n vader uit teleggen hoe een computer werkt,hij kan al E-Mail verzenden en ontvangen
,de volgende stap:ik ga het nu m'n moeder proberen te vertellen,wordt helemaal een gebed zonder eind
.
Een skelter heeft een goede wegligging.quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuke cursusgoede lunch maaltijd
lange dag
morgen auto weer inleveren
en terug in mijn auto die ws als skelter zal aanvoelen
Ik kan nogal ruw rijden.quote:
Neuh, dat niet hoorquote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
En @ Rebbel,ben jij zo,n deuken koningin dan![]()
.
mijn skelter nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
Een skelter heeft een goede wegligging.![]()
dat zekerquote:Wel lekker een dagje wieberen @ cursus.![]()
€100,- is een fictief bedrag,en met een auto van de zaak zal je kilometerverantwoording af moeten leggen,dus deze week naar klant A en 100 km rijden en volgende week weer naar klant A en dan 250 km rijden,dan gaat er iets niet kloppen en geloof mij maar dat dat vroeg of laat op gaat vallen.Het aantal "vrije"kilometers is trouwens ook al terug gebracht naar 500 per jaar.Dus stel dat je 4 keer per jaar naar het ziekenhuis gaat met de auto van de baas,en dat is 10 km heen en 10 km terug,ben je al bijna 25% van je vrij besteedbare kilometers kwijtquote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als jouw onkosten E. 100,00 zijn, wat rij je dan in vredesnaam![]()
[..]
Vertel nooit waar ik in het weekend ben geweest en wat ik doe![]()
[..]
Misschien een leuk cadeautje voor je verjaardag a.s......iemand die je administratie doet![]()
Ah, ik zie dat je erg goed moet zijn in de pijpindustrie, gelukkig kan je kennelijk goed pijpenquote:Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
The candidate should have the following personal attributes and qualifications:
Degree in mechanical engineering
Proven experience in AutoCAD
Drive to close down sales cycles successfully
Accuracy and self-supporting
Multifunctional and happy in a small but dynamic team
Driving licence
Live in the area of Rotterdam
Experience in the piping industry is an advantage
Languages: Dutch and English fluently, German and French are an advantage.
Die grap was al eerder gemaakt. Had hem alleen niet van jou verwacht.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
Ah, ik zie dat je erg goed moet zijn in de pijpindustrie, gelukkig kan je kennelijk goed pijpen
quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
, gelukkig kan je kennelijk goed pijpen![]()
Nee hoor,richardgie is alleen maar effe patat aan het bakken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
Goffderikkie21.40 thuis aankomen en iedereen slaapt al
Lekker gezellig
Dan maar aan de drank chocoladepepernoten
[..]
Ah, ik zie dat je erg goed moet zijn in de pijpindustrie, gelukkig kan je kennelijk goed pijpen![]()
Had ik ook wel verwacht, inkoppertjequote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
Die grap was al eerder gemaakt. Had hem alleen niet van jou verwacht.![]()
![]()
![]()
We doen niet aan het feest, dus wij betalen niet de hoofdprijsquote:En wat doe jij met chocoladepepernotenwaren nu zeker ver na 5 dec in de aanbieding.
![]()
Is ut sowieso niet een feest voor ongelovigen wat je moet mijden..aankleding incluis.![]()
Das me net wat te gortquote:Op maandag 12 december 2005 21:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor,richardgie is alleen maar effe patat aan het bakken.![]()
![]()
Baaiquote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga even de ochtendkrant van vandaag lezen nu. Heb alweer achterstand vanaf donderdag ofzo.![]()
Liep nu door fokken, mailen en bellen ook alweer uit.
Vergeet voor het gemak ff je bijtellingquote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Auto + tankpas van de zaak lijkt me echt tof trouwens.
In deze bittere benzine tijden
Frietje speciaal dan voor mijquote:Op maandag 12 december 2005 21:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor,richardgie is alleen maar effe patat aan het bakken.![]()
![]()
Patat,mayo,ketchup,uitje,richardgie eet het wel op hoorquote:
Zal ik m'n adres effe doorgevenquote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Frietje speciaal dan voor mij
heb reuzehonger![]()
't Is ook alleen maar leuk als je veul krijgt....quote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak ff je bijtelling
Echt ik ben blij dat ik GEEN auto van de zaak heb met mijn (ex) starter salaris. Verdien je wat meer dan is het nog wel leuk maar nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |