Een deuk in de motorkap bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik bedoelde ut ook in de trant van onderhoud, tanken en eventuele schadegevalletjes.
Per saldo is dan een auto van de zaak voordeliger![]()
Maar als jouw onkosten €100,- zijn en je krijgt €100,- vergoed,dan rij je volgens mij voor niks,zonder verandwoording af te hoeven leggen,dit is dan incl.eventuele afschrijving etc.quote:Op maandag 12 december 2005 21:10 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ik bedoelde ut ook in de trant van onderhoud, tanken en eventuele schadegevalletjes. Per saldo is dan een auto van de zaak voordeliger![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een deuk in de motorkap bijvoorbeeld.![]()
Ik zit al 25 minuten aan de foon met mijn ouders de DVD speler uit te leggen...![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een deuk in de motorkap bijvoorbeeld.![]()
Moet je eens vanuit een busje weer in een personen auto stappenquote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
vandaag dagje cursus in Gent, kreeg vrijdag een splinternieuwe S40 170pk mee(ok, zo goed als met 1800 km op de klok) lekker weekendje van genoten dus
leuke cursusgoede lunch maaltijd
lange dag
morgen auto weer inleveren
en terug in mijn auto die ws als skelter zal aanvoelen
Als jouw onkosten E. 100,00 zijn, wat rij je dan in vredesnaamquote:Op maandag 12 december 2005 21:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar als jouw onkosten €100,- zijn en je krijgt €100,- vergoed,dan rij je volgens mij voor niks,zonder verandwoording af te hoeven leggen,dit is dan incl.eventuele afschrijving etc.
Vertel nooit waar ik in het weekend ben geweest en wat ik doequote:En inderdaad een auto van de zaak is dan misschien voordeliger,maar een auto die je voor niks rijdt vindt ik ook niet erg,zonder te hoeven vertellen waar ik in het weekend ben geweest etc.
Misschien een leuk cadeautje voor je verjaardag a.s......iemand die je administratie doetquote:Je moet bij een auto van de zaak inderdaad een kilometeradministratie bij gaan houden,en dat is aan mij dus echt niet besteed.Alles wat met administratie te maken heeft niet,van daar.
Ik heb ze 4 jaar geleden gewoon een compie cadeau gegeven.quote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef richardgie het volgende:
.Ik probeer al 5 jaar m'n vader uit teleggen hoe een computer werkt,hij kan al E-Mail verzenden en ontvangen
,de volgende stap:ik ga het nu m'n moeder proberen te vertellen,wordt helemaal een gebed zonder eind
.
Een skelter heeft een goede wegligging.quote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lange dag
Ik kan nogal ruw rijden.quote:
Neuh, dat niet hoorquote:Op maandag 12 december 2005 21:35 schreef richardgie het volgende:
[..]
En @ Rebbel,ben jij zo,n deuken koningin dan![]()
.
mijn skelter nietquote:Op maandag 12 december 2005 21:41 schreef Worldbeater het volgende:
Een skelter heeft een goede wegligging.![]()
dat zekerquote:Wel lekker een dagje wieberen @ cursus.![]()
€100,- is een fictief bedrag,en met een auto van de zaak zal je kilometerverantwoording af moeten leggen,dus deze week naar klant A en 100 km rijden en volgende week weer naar klant A en dan 250 km rijden,dan gaat er iets niet kloppen en geloof mij maar dat dat vroeg of laat op gaat vallen.Het aantal "vrije"kilometers is trouwens ook al terug gebracht naar 500 per jaar.Dus stel dat je 4 keer per jaar naar het ziekenhuis gaat met de auto van de baas,en dat is 10 km heen en 10 km terug,ben je al bijna 25% van je vrij besteedbare kilometers kwijtquote:Op maandag 12 december 2005 21:40 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Als jouw onkosten E. 100,00 zijn, wat rij je dan in vredesnaam![]()
[..]
Vertel nooit waar ik in het weekend ben geweest en wat ik doe![]()
[..]
Misschien een leuk cadeautje voor je verjaardag a.s......iemand die je administratie doet![]()
Ah, ik zie dat je erg goed moet zijn in de pijpindustrie, gelukkig kan je kennelijk goed pijpenquote:Op maandag 12 december 2005 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
The candidate should have the following personal attributes and qualifications:
Degree in mechanical engineering
Proven experience in AutoCAD
Drive to close down sales cycles successfully
Accuracy and self-supporting
Multifunctional and happy in a small but dynamic team
Driving licence
Live in the area of Rotterdam
Experience in the piping industry is an advantage
Languages: Dutch and English fluently, German and French are an advantage.
Die grap was al eerder gemaakt. Had hem alleen niet van jou verwacht.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
Ah, ik zie dat je erg goed moet zijn in de pijpindustrie, gelukkig kan je kennelijk goed pijpen
quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
, gelukkig kan je kennelijk goed pijpen![]()
Nee hoor,richardgie is alleen maar effe patat aan het bakken.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef worldpimber het volgende:
Goffderikkie21.40 thuis aankomen en iedereen slaapt al
Lekker gezellig
Dan maar aan de drank chocoladepepernoten
[..]
Ah, ik zie dat je erg goed moet zijn in de pijpindustrie, gelukkig kan je kennelijk goed pijpen![]()
Had ik ook wel verwacht, inkoppertjequote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
Die grap was al eerder gemaakt. Had hem alleen niet van jou verwacht.![]()
![]()
![]()
We doen niet aan het feest, dus wij betalen niet de hoofdprijsquote:En wat doe jij met chocoladepepernotenwaren nu zeker ver na 5 dec in de aanbieding.
![]()
Is ut sowieso niet een feest voor ongelovigen wat je moet mijden..aankleding incluis.![]()
Das me net wat te gortquote:Op maandag 12 december 2005 21:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor,richardgie is alleen maar effe patat aan het bakken.![]()
![]()
Baaiquote:Op maandag 12 december 2005 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga even de ochtendkrant van vandaag lezen nu. Heb alweer achterstand vanaf donderdag ofzo.![]()
Liep nu door fokken, mailen en bellen ook alweer uit.
Vergeet voor het gemak ff je bijtellingquote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Auto + tankpas van de zaak lijkt me echt tof trouwens.
In deze bittere benzine tijden
Frietje speciaal dan voor mijquote:Op maandag 12 december 2005 21:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nee hoor,richardgie is alleen maar effe patat aan het bakken.![]()
![]()
Patat,mayo,ketchup,uitje,richardgie eet het wel op hoorquote:
Zal ik m'n adres effe doorgevenquote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Frietje speciaal dan voor mij
heb reuzehonger![]()
't Is ook alleen maar leuk als je veul krijgt....quote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak ff je bijtelling
Echt ik ben blij dat ik GEEN auto van de zaak heb met mijn (ex) starter salaris. Verdien je wat meer dan is het nog wel leuk maar nu
is het ookquote:Op maandag 12 december 2005 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Auto + tankpas van de zaak lijkt me echt tof trouwens.
In deze bittere benzine tijden
Hoogland was ut hequote:Op maandag 12 december 2005 22:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zal ik m'n adres effe doorgeven![]()
.
Ga me nu dus nog effe bezig houden met een kroket.Barst van de honger,zou alleen niet weten hoe dat nu weer komt.
Behalve krijgen, verdien ik ook te weinigquote:Op maandag 12 december 2005 22:08 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't Is ook alleen maar leuk als je veul krijgt....
je krijgt altijd te weinig![]()
Je kan lang zoeken in het telefoonboek naar R.Gie hoor,staat er niet in,en ik woon vlak bij de stadsdorpskernquote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Hoogland was ut he, bij een maaiveld he
![]()
tssssss, waflauwnou....en er gaat nog wel een alarm bij mij over 17 dagen![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Behalve krijgen, verdien ik ook te weinigSnappie
Ook leuk, ff keukens sjoppen![]()
"Hee meneer de verkoper hoe duur is die keuken daar"? "
"Owww die is nu in de aanbieding kleine rooie jonguh, speciaal deze maand maar 17.000 Euro"
"17.000 Euro !?!?!?, ff serieus meneer de verkoper"
"Jaaaah echt waar heeft een werkblad geboetseerd uit afghaans klei, dat vlekt niet"
"Aha en daarom is ie 17.000 euro"
"JAwel, goede prijs toch? "
![]()
![]()
Kansloos......
Heb je het nu over je motor of je poserbak?quote:Op maandag 12 december 2005 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is het ookzo een 170 peekaa-er lust een aardige slok
als je een beetje doorrijdt
quote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
"Owww die is nu in de aanbieding kleine rooie jonguh, speciaal deze maand maar 17.000 Euro"
"Jaaaah echt waar heeft een werkblad geboetseerd uit afghaans klei, dat vlekt niet"
![]()
![]()
Kansloos......
Gaat hem ook niet worden daarquote:
Ja, van dat krijgen en verdienen is MIJ helemaal duidelijk, you made your pointquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kansloos......
Mission Impossiblequote:Op maandag 12 december 2005 22:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je kan lang zoeken in het telefoonboek naar R.Gie hoor,staat er niet in,en ik woon vlak bij de stadsdorpskernEn maaivelden zat hier
.En ik kan een hoop hebben hoor
.
Ik heb het effe voor je verbeterd,Flevolandse klei schijnt de beste te zijnquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
"Aha en waarom is ie 17.000 euro"
![]()
![]()
Kansloos......
Was het probleem met schakelen danquote:Op maandag 12 december 2005 22:19 schreef worldpimber het volgende:
En weet iemand misschien waardoor het komt dat ik maar een beetje zit te roeren in mijn schakelbak? Als ik terugschakelen schakel ik af en toe "in de leegte", vooral naar zijn 1 gaat lastig. Daar krijg ik hem gewoon niet in. Normaal schakel je naar 1 en lukt het niet meer het pedaal naar beneden te drukken. Ik krijg het pedaal naar beneden gedrukt, maar hij 'valt' er niet in, ook geen 'klak' te horen.
En in zijn 2 optrekken is ook zo bagger, en met dat geknutsel hoor je de boel daarbeneden ook maar een beetje te ratelen. Heb zo een flauw vermoeden dat het niet ligt aan de koppeling die ook niet echt jofel is kennelijk![]()
Maar die sukkels bij de dealer krijgen het probleem volgens mij ook niet opgelost.(ja of de zooi moet gewoon uit elkaar, maar dan moet ik volgens mij veel geld gaan poepen
)
[..]![]()
![]()
Je kan wel gestoord veel afdingen op keukens, las laatst een topic over op Tweakers waar ex-verkopers ook hun woordje deden. Daar kan gewoon soms meer dan de helft vanaf![]()
Heb al extra, maar niet financieel de man om 10.000 euro voor een keuken neer te leggen. En dat hoeft ook helemaal niet heb ik wel gemerkt. Alleen die kansloze pauper verkoopsjappen denken dat ik van Mars kom ofzoquote:Op maandag 12 december 2005 22:20 schreef FemaleRebbel het volgende:
En van keukens kijken wordt je niet blij, ik zou wat maar meer hypotheek nemenvoor je keuken en de badkamer (mocht je die willen slopen).
Ja en ketchup,alleen er waren geen uien meer,maar als je ook wilt,vetpan is nog warm.quote:Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mission Impossible![]()
je kunt veel hebben?????? Frietjes met mayo he![]()
Ok dat van schakelen van 1 naar 2 wist ik nog niet echt, maar ik ramde hem gewoon extra hard omdat het rauwe me bekend was. Dat was dan ook het probleem niet, maar vandaag kreeg ik de versnellingsbak gewoon niet goed terug meer, zeker wanneer ie koud isquote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Was het probleem met schakelen dan
Kawa staan zo ie zo bekend om de rauwe versnellingsbak. Schakelen van 1 naar 2 moet je in principe in 2 stappen doen. Maar hoor mij lullen, je blaast me nu toch poep. Heb deze zomer zeker 1000 km gereden![]()
quote:Karten daarentegen I PWN 1337 Ur A$$
Mmmm......had idd iets gelezen ja.....over dat je bijna ut leven liet enzo...quote:Op maandag 12 december 2005 22:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ja en ketchup,alleen er waren geen uien meer,maar als je ook wilt,vetpan is nog warm.
En ik heb inderdaad een heel brede rug,of eigenlijk weinig gevoel.Zie ongeveer 8 Topics terug,staat een heel stuk over mijn levensverhaal.O ja jij wordt in positieve zin belicht.
Hmmm klinkt kutquote:Op maandag 12 december 2005 22:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok dat van schakelen van 1 naar 2 wist ik nog niet echt, maar ik ramde hem gewoon extra hard omdat het rauwe me bekend was. Dat was dan ook het probleem niet, maar vandaag kreeg ik de versnellingsbak gewoon niet goed terug meer, zeker wanneer ie koud isVoor het stoplicht lukte het me bijvoorbeeld meerdere keren niet om hem in zijn 1 te krijgen (leuk om dan voor te dringen
)
Het is alsof je van 6 naar 5,4,3 3 etc schakeld maar dat ie niet erin valt. Je drukt hem dus naar beneden maar hij valt gewoon weer terug en komt niet in 1 terecht. Terwijl je normaal bij zijn 1 dat hele pedaal gewoon niet meer in kan drukken.
Lastig uit te leggen, maar ik probeer het morgen wel uit te leggen aan die stinkdealert
[..]
![]()
![]()
![]()
Neuh.....weet nu what your looks arequote:Op maandag 12 december 2005 22:30 schreef Makster het volgende:
Heb al extra, maar niet financieel de man om 10.000 euro voor een keuken neer te leggen. En dat hoeft ook helemaal niet heb ik wel gemerkt. Alleen die kansloze pauper verkoopsjappen denken dat ik van Mars kom ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 22:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Hmmm klinkt kut![]()
Wat je kan proberen is om tijdens het terug schakelen (als je stil staat) even de koppeling een stukje op te laten komen. Dus wanneer je in zijn 2 staat bv en hij pakt de 1 niet heel even de koppeling op laten komen zodat ie net niet aangrijpt en dan weer terug trappen. Meestal werkt dat wel...
Heb je al een motor op het oog?quote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef ondeugend het volgende:Gefeliciteerd met je nieuwe baan Pepsel
Er zijn een aantal mensen op Fok Mc waar ik iet warmere gevoelens voor koester,ondanks dat ik ze bijna geen van alle ken o.a R2-D2,Worldbeater,Hicham,Raus en jij.Waarom?Omdat de enige waren die niet meteen begonnen te mokken als er eens iets fout ging,en R2-D2 kent mijn hele levensverhaal nu zo'n beetje geloof ik,en hicham heb ik in levende lijve ontmoet en is gewoon een aardige vent en Worldbeater die toen nog Patrick 281 heette en een beetje nestor eigenschappen heeft op Fok Mcquote:Op maandag 12 december 2005 22:39 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Mmmm......had idd iets gelezen ja.....over dat je bijna ut leven liet enzo.... Maar help me ff met die positieve toelichting......dat stuk heb ik net gemist
![]()
Nee ik kijk bewust nog niet... ik maak mezelf dan gek.quote:Op maandag 12 december 2005 22:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb je al een motor op het oog?
quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen op Fok Mc waar ik iet warmere gevoelens voor koester,ondanks dat ik ze bijna geen van alle ken o.a R2-D2,Worldbeater,Hicham,Raus en jij.Waarom?Omdat de enige waren die niet meteen begonnen te mokken als er eens iets fout ging,en R2-D2 kent mijn hele levensverhaal nu zo'n beetje geloof ik,en hicham heb ik in levende lijve ontmoet en is gewoon een aardige vent met een beetje nestor eigenschappen op Fok Mc.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]Werkte altijd ja
nu niet meer.
Maar fix dat fucking probleem gewoon zonder eromheen te draaien kankertdealertsFrustraties zijn hoog, ik wil rijden lijers.
![]()
![]()
En ik danquote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen op Fok Mc waar ik iet warmere gevoelens voor koester,ondanks dat ik ze bijna geen van alle ken o.a R2-D2,Worldbeater,Hicham,Raus en jij.Waarom?Omdat de enige waren die niet meteen begonnen te mokken als er eens iets fout ging,en R2-D2 kent mijn hele levensverhaal nu zo'n beetje geloof ik,en hicham heb ik in levende lijve ontmoet en is gewoon een aardige vent met een beetje nestor eigenschappen op Fok Mc.
Demn,ik wist dat ik mensen zou gaan vergeten,maar is niet bewust,sorryquote:
Nog ff voor het slapen gaanquote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Demn,ik wist dat ik mensen zou gaan vergeten,maar is niet bewust,sorry![]()
Maar een ieder die zich een beetje herkent in dit verhaal haalt zich zelf er wel uit hoop ik.
Is goed,en die staartjes moet je dus alleen doen als je me echt helemaal tegen het plafont wil laten gaan,vindt dat dus echt leuk een vrouw op een motor met staartjes onder d'r helm vandaanquote:Op maandag 12 december 2005 22:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nu kom ik zeker een keer frietjes halen
en straks heb ik ook nog staartjes![]()
Heb ik wel zitten mokken?quote:Op maandag 12 december 2005 22:58 schreef richardgie het volgende:
Demn,ik wist dat ik mensen zou gaan vergeten,maar is niet bewust,sorry![]()
Maar een ieder die zich een beetje herkent in dit verhaal haalt zich zelf er wel uit hoop ik.
Best aandoenlijk, zo een vrouw die er echt nog in geloofd op hetzelfde niveau als de beste mannen te kunnen rijdenquote:Op maandag 12 december 2005 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Nog even een gevalletje van Girlpower.![]()
Hehe minibikes zijn wel leuk spul eigenlijk. Vooral op kartbaan is erg gaaf. Op een mooi geasfalteerd parkeerterrein zou je zelf ook wel een leuk parcours uit kunnen zetten, alleen jammer dat we ze hiero bijna niet hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
Edit: minibike .. min of meer dan, die van Nick komt donderdag binnen.
Van het weekend maar even inrijden.....
Weer een jaartje wachten op je verjaardag.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef Roderick2085 het volgende:voor mij is het ook weer eens tijd om te slapen
![]()
![]()
met mijn 400 wel eens gehadquote:Op maandag 12 december 2005 22:19 schreef worldpimber het volgende:
En weet iemand misschien waardoor het komt dat ik maar een beetje zit te roeren in mijn schakelbak? Als ik terugschakelen schakel ik af en toe "in de leegte"
19,435 Kwquote:En in zijn 2 optrekken is ook zo bagger
quote:Op dinsdag 13 december 2005 06:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
19,435 Kw![]()
![]()
nee, geen idee...nooit last van gehad
En dan te bedenken dat jij ook nog aardig wat uitgelegd moet krijgen van onsquote:Op maandag 12 december 2005 21:29 schreef richardgie het volgende:
[..]
.Ik probeer al 5 jaar m'n vader uit teleggen hoe een computer werkt,hij kan al E-Mail verzenden en ontvangen
,de volgende stap:ik ga het nu m'n moeder proberen te vertellen,wordt helemaal een gebed zonder eind
Dit in het kader van de belastingaangifte.
Aha, een S40 140 pkquote:Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
vandaag dagje cursus in Gent, kreeg vrijdag een splinternieuwe S40 170pk mee(ok, zo goed als met 1800 km op de klok) lekker weekendje van genoten dus
lange dag
Keukens zijn strontquote:Op maandag 12 december 2005 22:13 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kansloos......
Hey, nu je dat konijntje hebt gepost staat ie niet meer in je iconquote:Op maandag 12 december 2005 23:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb ik wel zitten mokken? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
blaat
quote:Op maandag 12 december 2005 23:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is goed,en die staartjes moet je dus alleen doen als je me echt helemaal tegen het plafont wil laten gaan,vindt dat dus echt leuk een vrouw op een motor met staartjes onder d'r helm vandaan,maar dat wist je dus al.
En de vetpan staat altijd paraat.
Dan weet je dus zo'n beetje alles wat met mij te maken heeft.
Mijn Fazert hangt ook aan de Optimate...........althans de accu dan....Fazert staat lekker ingepakt in de garagequote:Roderick2085 - dinsdag 13 december 2005 @ 09:16
GS500E 25kW
mogeh
optimate gaf vanmorgen aan dat mijn accu weer vol is als het een beetje lekker weer is misschien vanavond eens ff opstappen, want dit weekend word weer helemaal niks met het weer geloof ik
Moggequote:Op dinsdag 13 december 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Mogge
kwam gisteren tot de ontdekking dat ik woensdag mijn Blade aan de ketting moet leggenen de sleutels bij me moet houden
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:37 schreef hicham het volgende:
Hey, nu je dat konijntje hebt gepost staat ie niet meer in je icon![]()
Mogguh
quote:
quote:
quote:
Das dezelfde?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet wel een verbetering ten opzichte van Mercy hebben natuurlijk
lalala
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Je moet wel een verbetering ten opzichte van Mercy hebben natuurlijk
lalala
Begreep het nut van de post ook al niet.quote:
Ik bedoelde dezequote:
Ik bedoelde dezequote:
Ik bedoelde dezequote:Op dinsdag 13 december 2005 10:28 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Begreep het nut van de post ook al niet.![]()
172PKquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
[..]
Ik bedoelde deze
ga je ook je ondertitel aanpassen als later blijkt dat je ook al niet met veul koppel overweg kan ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:43 schreef Makster het volgende:
Pk's zijn voor Homo's![]()
Koppel that's the shit![]()
![]()
Die gixxer van me heeft geloof ik een pktje of 108 aan het achterwielZit een factorykit in en er komen KN's op, wordt dus ook weer wat geld reserveren voor een dynorunnetje of 3
![]()
Had ik al verteld dat ik vrij weinig zin ambitie heb om iets te doenMijn horoscoop in de Metro heeft mij ook verteld dat ik geen dingen geforceerd moet gaan doen, dus daarom maar besloten om eieren voor mijn geld te kiezen en vandaagm ijn werkproces te besteden aan FOK, keukens, vloeren en wat porn
![]()
Jammerquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Maar helaas ben ik geen goudmijn. Ik heb juist die ene gepost omdat die nog betaalbaar zou kunnen zijn.![]()
Dat hebbie met die vrouwen he, je denkt eerst nog dat je er de pot met goud kan vinden, maar je vind er nog geen roestige spijkerquote:
bij ervaren type's vind je soms stilstaande hologes en ringen maar daar houd het ook gelijk mee opquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat hebbie met die vrouwen he, je denkt eerst nog dat je er de pot met goud kan vinden, maar je vind er nog geen roestige spijker
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij ervaren type's vind je soms stilstaande hologes en ringen maar daar houd het ook gelijk mee op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik denk dat Raus deze toch mooier vind![]()
Ook al niet, ik kan alles behalve een CR500 aantrappenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga je ook je ondertitel aanpassen als later blijkt dat je ook al niet met veul koppel overweg kan ?![]()
dan blijft er alleen nog maar Porn over![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |