abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32988725
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef R2-D2 het volgende:
3 jarigen deze maand en morgen de 1e

Hoe zit het eigenlijk met die 25 Kw regeling? Als je 18 bent mag je je motorrijbewijs halen en dan 2 jaar op klein rijden en op je 20-ste mag je dan groot rijden?
Of
Op je 21-ste groot halen?
Voor je 21ste je rijbewijs halen = 2 jaar 25 kW rijden.
Dus ook als je 20.99999 bent en je haalt je rijbewijs moet je tot 22.99999 begrenst rijden.

Of je rijdt daarna weer af voor groot rijbewijs
pi_32988811
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef R2-D2 het volgende:
3 jarigen deze maand en morgen de 1e

Hoe zit het eigenlijk met die 25 Kw regeling? Als je 18 bent mag je je motorrijbewijs halen en dan 2 jaar op klein rijden en op je 20-ste mag je dan groot rijden?
Of
Op je 21-ste groot halen?
Eigenlijk is het heel simpel, maar best lastig voor iemand die net van die regeling hoort. Hier komt het op neer: Voor je 21ste (dus ook als je 20 jaar en 364 dagen oud bent) kun je alleen je A beperkt halen (25 KW max dus) en dan moet je 2 jaar lang 25 KW rijden (tenzij je in die tussentijd ouder dan 21 wordt en opnieuw examen doet voor A onbeperkt). Als je 21 jaar of ouder bent dan kun je A onbeperkt halen, of als je een debiel bent kun je zelfs dan nog voor je A beperkt gaan, die dan na 2 jaar onbeperkt wordt

-edit: worldpimber
pi_32988840
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef hicham het volgende:

[..]

Eigenlijk is het heel simpel, maar best lastig voor iemand die net van die regeling hoort. Hier komt het op neer: Voor je 21ste (dus ook als je 20 jaar en 364 dagen oud bent) kun je alleen je A beperkt halen (25 KW max dus) en dan moet je 2 jaar lang 25 KW rijden (tenzij je in die tussentijd ouder dan 21 wordt en opnieuw examen doet voor A onbeperkt). Als je 21 jaar of ouder bent dan kun je A onbeperkt halen, of als je een debiel bent kun je zelfs dan nog voor je A beperkt gaan, die dan na 2 jaar onbeperkt wordt
Doe je dat vaker papegaai ?

pi_32988871
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:50 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Voor je 21ste je rijbewijs halen = 2 jaar 25 kW rijden.
Dus ook als je 20.99999 bent en je haalt je rijbewijs moet je tot 22.99999 begrenst rijden.

Of je rijdt daarna weer af voor groot rijbewijs
Dus je kan op je 20-ste al een normale motor kopen als je op je 18-de je rijbewijs hebt gehaald?

Andere vraagje aan jou:
Hoe rijdt een begrensde ZX-6R? Kan je de 1e en de 2e versnelling volledig benutten of is dat al begrensd?
intuition will take you further than logics will ever do
pi_32988936
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:54 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Ducati Monster

Vond het eerst altijd een -motor,
maar zag vandaag een gele staan en vond hem eigenlijk best mooi

Zonder spiegels (of iig een ander model spiegels) wordt het al stukken beter

(geile dempers , voor zover ze een dempende werking hebben dan )
pi_32988971
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:53 schreef hicham het volgende:

[..]

-edit: worldpimber
Dus je kan op je 20-ste al een normale motor kopen als je op je 18-de je rijbewijs hebt gehaald?

Andere vraagje aan jou:
Hoe rijdt een begrensde GS600N? Kan je de 1e en de 2e versnelling volledig benutten of is dat al begrensd?

pi_32989102
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ja dat kan, pimber en ik kunnen ook al voor ons 21ste een niet-25KW motor legaal berijden omdat we nog niet 19 waren toen we ons A-beperkt rijbewijs haalden
quote:
Andere vraagje aan jou:
Hoe rijdt een begrensde GS600N? Kan je de 1e en de 2e versnelling volledig benutten of is dat al begrensd?

Je kunt de 1ste en 2de versnelling volledig benutten, maar het is niet zoals een onbegrenste motor natuurlijk. Je kunt dus gewoon tot de toerenbegrenzer doortrekken, maar hij zal nooit en te nimmer meer dan 25 KW vermogen afgeven.

Jij rijdt op een onbegrenste motor en je weet waarschijnlijk wel dat je op een onbegrenste 600 cc sportmotor meestal nog een extra vermogen kick krijgt zo ergens rond de 8.000 toeren (als je een 4cilinder hebt). Dat mis je dus bij de 25KW Hij trekt daar wel door, maar niet een extra trap ofzo. Hij zal eerder steeds langzamer optrekken

Vanwaar ineens die vragen eigenlijk
pi_32989120
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:59 schreef R2-D2 het volgende:
Andere vraagje aan jou:

Je merkt er eerst niets van, maar het is gewoon baggerrrrrr. Zodra die echt flink eraan gaat trekken (7000 + ) dan merk je daar met een 25kW niets van, hij dompelt juist in. Oftewel, er blijft helemaal geen vermogen meer over. Je blijft of continu 10.000 rpm rijden om het een beetje spannend te houden of je schakelt heel snel, maar dik acceleren en je armen van je lijf laten rukken omdat je er niet spartaan voor getrained bent zit er niet bij

En bij 120+ km/u hou je helemaal niets meer over, ja leuk ok dat je de 180 kan halen. Maar dan wel met het koppooollll van een brommert

Geen vragen over stellen, 25kW moet doodgezwegen worden
pi_32989137
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:05 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Je merkt er eerst niets van, maar het is gewoon baggerrrrrr. Zodra die echt flink eraan gaat trekken (7000 + ) dan merk je daar met een 25kW niets van, hij dompelt juist in. Oftewel, er blijft helemaal geen vermogen meer over. Je blijft of continu 10.000 rpm rijden om het een beetje spannend te houden of je schakelt heel snel, maar dik acceleren en je armen van je lijf laten rukken omdat je er niet spartaan voor getrained bent zit er niet bij

En bij 120+ km/u hou je helemaal niets meer over, ja leuk ok dat je de 180 kan halen. Maar dan wel met het koppooollll van een brommert

Geen vragen over stellen, 25kW moet doodgezwegen worden

pi_32989170
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:05 schreef hicham het volgende:

Ducati Monster

Vond het eerst altijd een -motor,
maar zag vandaag een gele staan en vond hem eigenlijk best mooi

Zonder spiegels (of iig een ander model spiegels) wordt het al stukken beter

(geile dempers , voor zover ze een dempende werking hebben dan )
pi_32989210
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:04 schreef hicham het volgende:

[..]

Ja dat kan, pimber en ik kunnen ook al voor ons 21ste een niet-25KW motor legaal berijden omdat we nog niet 19 waren toen we ons A-beperkt rijbewijs haalden
[..]

Je kunt de 1ste en 2de versnelling volledig benutten, maar het is niet zoals een onbegrenste motor natuurlijk. Je kunt dus gewoon tot de toerenbegrenzer doortrekken, maar hij zal nooit en te nimmer meer dan 25 KW vermogen afgeven.

Jij rijdt op een begrensde motor en je weet waarschijnlijk wel dat je op een onbegrensde 600 cc sportmotor meestal nog een extra vermogen kick krijgt zo ergens rond de 8.000 toeren (als je een 4cilinder hebt). Dat mis je dus bij de 25KW Hij trekt daar wel door, maar niet een extra trap ofzo. Hij zal eerder steeds langzamer optrekken

Vanwaar ineens die vragen eigenlijk
Ik vroeg me af of het dan niet slimmer was om tot je 21-ste te wachten zodat je al die beperkingen niet hebt.
pi_32989259
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik vroeg me af of het dan niet slimmer was om tot je 21-ste te wachten zodat je al die beperkingen niet hebt.
Conclusie: Dat is uitermate dom, 3 jaar lang rukken in je kamertje is ook niet echte en nuttige bezigheid.
pi_32989285
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Conclusie: Dat is uitermate dom, 3 jaar lang rukken in je kamertje is ook niet echte en nuttige bezigheid.

Edit:
Je bedoelt 3 jaar langer trekken

[ Bericht 20% gewijzigd door R2-D2 op 11-12-2005 15:16:37 ]
pi_32989393
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:09 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Liever 25KW rijden dan helemaal geen motor Met 25KW kun je ook wel lol beleven hoor Alleen is het zo klote als je met niet-25KW'ers gaat rijden. Dan merk je wat je nog allemaal te wachten staat Gelukkig zijn de meeste niet-25KW'ers waarmee ik rij toch een stelletje newbe's dus ik kan ze nog aardig bijhouden, dan valt het alweer stukken mee
pi_32989412
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik zie trouwens steeds vaker Sudoku puzzels overal verschijnen, trieste hype Kan iemand mij uitleggen wat nou de bedoeling is van die puzzels, want begrijp er nog steeds niks van
Sudoku? Ha das echt een kut puzzel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32989471
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:11 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Anders neem je even weer een andere avatar, verwar je nu steeds met pimber
pi_32989653
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:15 schreef hicham het volgende:

[..]

Liever 25KW rijden dan helemaal geen motor Met 25KW kun je ook wel lol beleven hoor Alleen is het zo klote als je met niet-25KW'ers gaat rijden. Dan merk je wat je nog allemaal te wachten staat Gelukkig zijn de meeste niet-25KW'ers waarmee ik rij toch een stelletje newbe's dus ik kan ze nog aardig bijhouden, dan valt het alweer stukken mee
Zo is het wel ja. Zoals ik jullie zie rijden maken jullie in de bochten wel goed wat je op het rechte stuk moet laten liggen

pi_32989935
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:17 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Anders neem je even weer een andere avatar, verwar je nu steeds met pimber
Yes Master
pi_32990041
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Yes Master
Wtf nu verwarde ik je met mezelf

'Heb ik dat gepost?'
pi_32990062

Maar even een fotootje posten dan
pi_32990252
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:37 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Wtf nu verwarde ik je met mezelf

'Heb ik dat gepost?'
Dit is een bocht naar rechts, onmogelijk dat jij het kan zijn toch?
Tenzij de foto is gedownload en gespiegeld

pi_32990281
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:44 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Dit is een bocht naar rechts, onmogelijk dat jij het kan zijn toch?
Tenzij de foto is gedownload en gespiegeld

Idd, lijkt erg onwerkelijk

Lijkt erg plat ineens
pi_32990290
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:34 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Yes Master
Hé Fullie

ohneetognie......strakke actie R2D2....avatar in spiegelbeeld
*I'll do what I want, cuz I can*
  zondag 11 december 2005 @ 15:45:49 #274
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_32990295
quote:
Op zondag 11 december 2005 13:48 schreef hicham het volgende:
Pepijn, wat vond je van het rapnummertje
Nog niet geluisterd, zal zo even de MP3 speler van Nick confisqueren.

Moet er wel een nummer van Ali B af.
(ik mocht er zelfs meer aframmelen, want er moet meer Baas B op zei hij... isz beter )
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
Als we zo gaan beginnen, ga ik denk ik winnen
morgen is het al zover
Ach, ik voel me soms iedere dag jarig.

En nu net uit het zwembad, even bijkomen..
pi_32990325
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:45 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Hé Fullie

ohneetognie......strakke actie R2D2....avatar in spiegelbeeld
pi_32990427
* R2-D2 gaat even iets nuttigs doen
Om verwarring te voorkomen maar eventjes andere icon gekozen

Kane op RTL5
pi_32990470
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef R2-D2 het volgende:

Kane op RTL5
Goed zo..

pi_32990787
quote:
Op zondag 11 december 2005 00:01 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

3 weken geleden nog sterk zitten twijfelen bij een Yamaha T500 @ MF.
Dan had Nick voortaan ook meekunt met de Fok! meetings.
Ik ken die Alpientje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een paar keer meegereden met topic Eindhoven, vandaar . Maarre.....ik denk
SPOILER
........wat ik denk is trouwens totally niet ter zake doende
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_32990996
Lees het nu pas goed door
quote:
Het leek me wel grappig om met mijn zoontje van 7 achterop je scoot met de motorclub mee te kunnen rijden.
pi_32991768
*bump*
  zondag 11 december 2005 @ 17:23:47 #281
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32991818
hey, niet stiekum het topic dichter naar het ein dtoe brengen hè
Doe ik toch ook niet??????

toch?
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_32991949
quote:
Op zondag 11 december 2005 15:51 schreef R2-D2 het volgende:

Goh,nu je het zegt,was me nog niet opgevallen.
  zondag 11 december 2005 @ 17:34:05 #283
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_32992053

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 11 december 2005 @ 17:35:04 #284
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32992087

wij zijn ook weer terug van ons koude avontuurtje het was koud maar toch ging het wel lekker vanmiddag er waren 2 Gasten uit Helmond die mee reden, 1 op een Blade uit 2001 en een had een splinternieuwe R1 wat een geweldig ding is dat zeg

heb ook even op die 2001 Blade gereden en het PeeKaa verschil tussen de mijne is helemaal niet zo merkbaar als ik verwacht had maar dat dashboard ziet er echt geweldig mooi uit zeg dat wil ik ook hebben en wat ook gemakkelijk is een Gear indicator je weet dan tenminste 100% zeker in welke versnelling je zit.

hij was bijna onderuit gegaan toen hij probeerde Raus in te halen volgens Raus ging ie flink aan het glibberen toen ie haar net voorbij was. achteraf bleek dat ie maar net 1 jaar zijn rijbewijs had en dus ook niet zoveel ervaring, wat ik wel verwacht had eigenlijk gezien zijn leeftijd.

toen ik er even op ging rijden zei hij tegen Raus dat ik me helemaal aan het uitleven was terwijl ik vanwege het weer toch wel rustig reed heb uiteraard wel even flink gas gegeven toen ik voorbij kwam rijden en even voor hem de 3CM schaamrandjes eraf gereden

op de terugweg waren Raus en ik even gewisseld van motor en nu ik live gezien heb hoe mijn knippers eruit zien ben ik er meer dan tevreden over alleen zag ook dat mijn kentekenplaat iets scheef zit

oh ja hij kende Rebbeltje ook en schijnt al een paar keer met haar gereden te hebben en dacht dat zij alleen maar aan rustig toeren deed

was weer een leuk dagje

[ Bericht 2% gewijzigd door Mercy_symbol op 11-12-2005 17:44:26 ]
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 11 december 2005 @ 17:37:02 #285
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32992129
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:34 schreef stinkie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk kleurtje die Transalp, stoere valbeugels ook alleen die koffer achterop =

Feli Stinkie *met je nieuwe brommer
Let's race
Buienradar
pi_32992174
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:35 schreef Mercy_symbol het volgende:

wij zijn ook weer terug van ons koude avontuurtje het was koud maar toch ging het wel lekker vanmiddag er waren 2 Gasten uit Helmond die mee reden 1 op een Blade uit 2001 en en had een splinternieuwe R1 wat een geweldig ding is dat zeg

was weer een leuk dagje
Bikkels

Vandaag de optimate voor de 1e keer gebruikt
pi_32992281
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet deze alp er beter uit of denk ik dat maar?

Feli in ieder geval
pi_32992446

Fok was de hele tijd down. Dus zjin we maar even gaan rijden. Echt koud aan de vingers. Maar ik vond het gaaf dat we toch zjin gegaan. Dit zal wel de laatste keer zijn dat mijn CBR uit de schuur komt. Nog een paar daagjes en dan gaat mijn winterstop in. Ik vind het erg jammer, maar van de andere kant is het met deze temperaturen ook niet meer echt lekker rijden.

Best grappig met die Helmonders erbij. Ik vond het best gezellig. Het bleek wel dat ze niet zo veel ervaring hebben, met name de Blade-rijder dan. Daar had ik helemaal niet op gerekend. De Blade-rijder was wel bang dat hij ons niet bij kon houden. Tja... ik zei al dat ik maar een 600-tje heb. De rest had allemaal een powermachine bij zich.

Idd die Blade-rijder zwiepte enorm. Hij bleef maar steeds achter me, dus ik vroeg me al af waarom hij me niet inhaalde Later bleek dan dat hij niet eens zo lang rijdt. Hij kwam me idd inhalen, maar had nog ruimte genoeg voor de bocht. Hij begon in de bocht echter flink te glijden. Waarschijnlijk te vroeg teruggeschakeld of iets dergelijks.

Het is wel lekker rijden, maar het is wel minder prettig met een koude ondergrond en kunststof kleding aan. Ik gleed alle kanten op op het zadel.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_32992474
Oh ja en die Blade....

Best ruig rijden man.

Zucht, ik wil ook wel iets met RR.
  zondag 11 december 2005 @ 17:54:47 #290
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32992569
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:51 schreef Rausdouwer het volgende:
Oh ja en die Blade....

Best ruig rijden man.

Zucht, ik wil ook wel iets met RR.
Zoiets ?

Let's race
Buienradar
pi_32992658
quote:
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF, stinkie die foto's post. Ben je ziek ofzo?? Boejjuh @ topkoffer + valbeugels, komt alleen maar goed uit want het is een pekelwoonwerkfiets toch?

En lekker dagje gehad zo te lezen Raus & Mercy Toen ik een keer met de motor studenten amsterdam meereed was er ook iemand bij die net z'n rijbewijs had, ging ook maar net goed toen die ging inhalen. We reden met zo een 8 man, de eerste 5 gingen inhalen en hij ging als 6de blindeling erachteraan. Blijkt achteraf dat ze het niet met 6 man gaan halen dus moest een deel tussen de auto's invoegen. Alleen had meneer ik-heb-mijn-A-nog-maar-net dat niet op tijd door en knalde bijna op zijn voorganger omdat ie niet doorhad dat ie aan het remmen was. Hij vol op z'n achterrem en een mooie slipspoor + rookwolkje achtergelaten

Ik me de pleuris geschrokken (samen met de laatste man die nog achter me reed) maar gelukkig ging het allemaal nog net goed Net niet onderuit geremd en net niet op zijn voorganger geknald Maar wel een wijze les voor hem

Hadden we dat trouwens ook niet met 1 van onze meets, zo een mannetje .. he roderick
pi_32992782
zow, fok doet het weer een keer
pi_32992840
Het was weer even heel leuk en veel te lang geleden. Ik vond het overigens veel te kort vandaag, maar het was erg koud. Iedereen had verkleumde vingers en daarna wilde mijn linkerbeen niet meer meewerken, dus langer had ook niet echt gegaan.
pi_32993028
quote:
Op zondag 11 december 2005 17:35 schreef Mercy_symbol het volgende:

wij zijn ook weer terug van ons koude avontuurtje het was koud maar toch ging het wel lekker vanmiddag er waren 2 Gasten uit Helmond die mee reden, 1 op een Blade uit 2001 en een had een splinternieuwe R1 wat een geweldig ding is dat zeg

heb ook even op die 2001 Blade gereden en het PeeKaa verschil tussen de mijne is helemaal niet zo merkbaar als ik verwacht had maar dat dashboard ziet er echt geweldig mooi uit zeg dat wil ik ook hebben en wat ook gemakkelijk is een Gear indicator je weet dan tenminste 100% zeker in welke versnelling je zit.

hij was bijna onderuit gegaan toen hij probeerde Raus in te halen volgens Raus ging ie flink aan het glibberen toen ie haar net voorbij was. achteraf bleek dat ie maar net 1 jaar zijn rijbewijs had en dus ook niet zoveel ervaring, wat ik wel verwacht had eigenlijk gezien zijn leeftijd.

toen ik er even op ging rijden zei hij tegen Raus dat ik me helemaal aan het uitleven was terwijl ik vanwege het weer toch wel rustig reed heb uiteraard wel even flink gas gegeven toen ik voorbij kwam rijden en even voor hem de 3CM schaamrandjes eraf gereden

op de terugweg waren Raus en ik even gewisseld van motor en nu ik live gezien heb hoe mijn knippers eruit zien ben ik er meer dan tevreden over alleen zag ook dat mijn kentekenplaat iets scheef zit

oh ja hij kende Rebbeltje ook en schijnt al een paar keer met haar gereden te hebben en dacht dat zij alleen maar aan rustig toeren deed

was weer een leuk dagje
Wat, het R6 model van 2006?
  zondag 11 december 2005 @ 18:15:54 #295
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32993046
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Wat, het R6 model van 2006? [afbeelding] [afbeelding]
2005
Let's race
Buienradar
pi_32993053
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:15 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

2005
Oh die zuigt
  zondag 11 december 2005 @ 18:29:03 #297
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32993292
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:16 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Oh die zuigt
was trouwens geen R6 maar een R1
Let's race
Buienradar
pi_32993745
quote:
Op zondag 11 december 2005 18:29 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

was trouwens geen R6 maar een R1
Oh ok, dan valt het nog mee

Bijna vol trouwens
pi_32994087
Bijna vol ja

Kwam er gister achter dat m'n digicam ook sluitertijden van 15, 30 of 60 seconden aankan

Ff een test gedaan, 's nachts vanuit het raam genomen met 30 seconden sluitertijd

pi_32994154
Leuke foto's

Tevens één-na-laatste post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')