nog nergens een verklaring gezienquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Had je trouwens al een officiele verklaring afgegeven over je beweegredenen?![]()
En ik zie hier zowel liefde voor bepaalde mensen als voor bepaalde motoren die in beide richtingen gaan ontstaan.
Welnee, SM is echt een hype momenteel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had dat als ik jou was toch wel gevraagdstraks moet je hem met veel verlies verkopen
![]()
dan ben je straks ook Koos Motorloosquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welnee, SM is echt een hype momenteel.
En hij mag ook pas volgende maand weg anders.![]()
Op MF was eigenlijk een testje of er belangstelling voor was.![]()
Ik dacht dat je nooit wat kon verkopen daar.![]()
Na een week was hij op Marktplaats gegaan..
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
nog nergens een verklaring gezien![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik mis burnen op de snelweg.
(terwijl dat eigenlijk de wegen zijn die je moet mijden.)
En daar kan de KLX niet zo goed tegen, blijft toch een crosser, mis een zesde versnelling.
En volgend jaar wil ik toch wel een circuitdagje meepikken.
En de woonkamer moet vrij, bovendien kan ik maar 1 fiets kwijt in de schuur.
Eerder op de week zat ik al naar een TL1000 te kijken toen jij de concurrenten van de SP2 vroeg.![]()
![]()
Dan kan ik tenminste weer eens gas bij geven als er een bocht aankomt.![]()
Been there, done that, back to the basics.![]()
Maar een SM vind ik wel verreweg het mooiste om naar te kijken, rijden en (ondeugend) mee te spelen.
![]()
Misschien ooit weer.![]()
Je postings hier en daar leken erop dat je binnenkort weer ging kontebonken, magoed.. kan het verkeerd hebbenquote:
En ook niet met een motorscooterquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
je mag echt niet meeten met de Fiero volgend jaar hoor![]()
Ow, genoeg hemels genot zo tussendoor hoor, maar er is nog geen relatie op komst.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
Je postings hier en daar leken erop dat je binnenkort weer ging kontebonken, magoed.. kan het verkeerd hebben
nietquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
Zo een TL-1000 ziet er best geil uit zonder complete fairings en bolle kont
[afbeelding]
echt topgear humorquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Truste
Leuk filmpje, dikke wagens in Parijs + parkeergarage = slechte combinatie
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, maar die voorkuip is toch standaard.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Jij kunt niet eens karten, dus je hebt geen recht van sprekenquote:
Jij kon niet eens karten, dus je hebt geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien als je dat plastic ervoor eraf slaat
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:52 schreef hicham het volgende:
Truste
Leuk filmpje, dikke wagens in Parijs + parkeergarage = slechte combinatie
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]Top Gear blijft leuk
Fransozen![]()
En hier is hoe vrouwen dat doen.![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
En we gaan zeker volgend jaar op Zolder en Assen rijden.![]()
![]()
Maar jij bent dus ook zo een verminderd liefhebber van bwt en ralf motoren?quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
misschien als je dat plastic ervoor eraf slaat
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens karten, dus je hebt geen recht van spreken
[..]
Jij kon niet eens karten, dus je hebt geen recht van spreken
Best handig zo een part-time pappa hebben, gegarandeerd altijd pret.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
En nu even Nick zijn Sint cadeau vullen met WMA en MP3. Was onderwijl nog iets aan het downen.
Morgen staat hij weer aan het bed te springen als er niets op staat.![]()
Wat sprong hij trouwens een gat in de lucht, en schreeuwde hard: dank u wel, ondertussen de doos van de MP3 speler hard tegen zich aan drukkend dat het apparaat bijna platgewalst werd.
Daarna heeft hij het nog 10 keer gezegd... over de avond verspreid. Slimme sint hoor.![]()
ik vind halve motoren niet mooiquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar jij bent dus ook zo een verminderd liefhebber van bwt en ralf motoren?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt aan de versie die je neemtquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Inderdaad, maar die voorkuip is toch standaard.![]()
3 weken geleden nog sterk zitten twijfelen bij een Yamaha T500 @ MF.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
En ook niet met een motorscooter![]()
No way, die gaat niet meeDat ze dat ooit hebben toegelaten op een meet
![]()
![]()
Het zijn wel intense weekenden ja..quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:27 schreef worldpimber het volgende:
Best handig zo een part-time pappa hebben, gegarandeerd altijd pret.![]()
![]()
Ken ik niet, maar ik heb wel een ander tof liedje voor je *quote:Op zondag 11 december 2005 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dag Meneer kent u Ali B?
Ja.. ik ken Ali B da'tiz de Turksa greotneboir.. oien, kaernemailk, ain andare drinke.![]()
Kennen jullie die?![]()
Dit is uit Ali B vertelt het leven van de straat.quote:Op zondag 11 december 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
Ken ik niet, maar ik heb wel een ander tof liedje voor je *
Moet ik het naar je sturen?Nee, ik ben nog niet gaan pitten
Zal wat wezen. En ik kan het pas luisteren nádat het op de MP3 speler staat.quote:edit
* Voor Nick
Ken je wel, want jij had het ooit naar me toegestuurdquote:Op zondag 11 december 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik heb wel een ander tof liedje voor je *
Ow ja, nou weet ik het weerquote:Op zondag 11 december 2005 00:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is uit Ali B vertelt het leven van de straat.![]()
Stuur maar naar Lycos.![]()
Je wist me eerder te vinden.
quote:Op zondag 11 december 2005 00:50 schreef Worldbeater het volgende:
En sommigen mogen wat meer dankbaarheid tonen voor het uitvinden van Fok!![]()
als we zo gaan beginnen, ga ik denk ik winnenquote:Op zondag 11 december 2005 13:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wie is er over 18 dagen jarig?Ikke.![]()
![]()
Alvast gefeliciteerd en een prettige dag morgen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen, ga ik denk ik winnen![]()
morgen is het al zover![]()
Jah,heeft er een tijd uitgelegen he?Probeerde vanochtend om 10:30 al in te loggen,maar lukte nietquote:
alvast bedanktquote:Op zondag 11 december 2005 14:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd en een prettige dag morgen.![]()
Lekker gebak eten tochquote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alvast bedankt![]()
en morgen zit ik (helaas) gewoon de hele dag op m'n stage... er komt vanmiddag wel wat visite
Heb nog nooit gewerkt op m'n verjaardag en was ook niet van plan om het ooit te gaan doen.quote:Op zondag 11 december 2005 14:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alvast bedankt![]()
en morgen zit ik (helaas) gewoon de hele dag op m'n stage... er komt vanmiddag wel wat visite
Ik zie trouwens steeds vaker Sudoku puzzels overal verschijnen, trieste hypequote:
daar doen we wel aan... moet de jarige het alleen wel meenemen... morgen is het er dus nietquote:Op zondag 11 december 2005 14:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Lekker gebak eten tochOf doen jullie daar niet aan op stage?
het is niet zo moeilijk... in iedere rij, iedere kolom EN ieder vakje (van 3x3) mag maar 1 keer de getallen 1 t/m 9 staan.... (en moet er ook staan)quote:Op zondag 11 december 2005 14:30 schreef hicham het volgende:
Streetfighter werkplaatsen
Staan een paar verrekte handige schuurtjes tussen
(kan Makster gelijk ideeen opdoen voor zijn eigen plannen)
[..]
Ik zie trouwens steeds vaker Sudoku puzzels overal verschijnen, trieste hypeKan iemand mij uitleggen wat nou de bedoeling is van die puzzels, want begrijp er nog steeds niks van
Duh, alleen voor de 'eigen' afdeling natuurlijk, asoquote:Op zondag 11 december 2005 14:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar doen we wel aan... moet de jarige het alleen wel meenemen... morgen is het er dus niet![]()
(ik ga niet voor 100 man wat meenemen als ik daar over 3 weken weer weg ben)
Oww, ik zocht altijd een rekenkundig verband tussen al die getallenquote:[..]
het is niet zo moeilijk... in iedere rij, iedere kolom EN ieder vakje (van 3x3) mag maar 1 keer de getallen 1 t/m 9 staan.... (en moet er ook staan)
quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef hicham het volgende:
Maar in 1 vakje van 3 x 3 kolommen moeten dus de getallen 1 t/m 9 allemaal minimaal 1 keer staan (en dus automatisch niet dubbel) maar als je het ten opzichte van het veld bekijkt (9 vakken met ieder 3x3 kolommen) mag een getal niet 2x in dezelfde rij (horizontaal of verticaal) staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |