Vond ze eerst ook altijd lelijk toen ik ze op MF zag, maar ben van mening verandert door de gele versie die ik vandaag in het echie zag, en de pic onderaan in de OP met Devil dempersquote:Op zondag 11 december 2005 19:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja en die Ducs zijn lelijk, veel te ronde tank![]()
Nee, dat denk je niet alleen maarquote:Op zondag 11 december 2005 17:43 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ziet deze alp er beter uit of denk ik dat maar?
Feli in ieder geval![]()
Die zijn wel best leuk ja.. die 'standaard' kontjes vind ik maar niks, zoals op de meeste in de OP. Bij die 1e zwarte past het kontje ook wat beter bij de tankquote:Op zondag 11 december 2005 19:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]deze is ruig
[afbeelding]
Die tweede heeft wel een beetje een VTR 1000 kontje zo met die hoog aan de zijkant zittende dempersquote:Op zondag 11 december 2005 19:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]deze is ruig
[afbeelding]
Wel hoorquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
de plaatjes in de OP doen het niet
ik kan ze ook nog steeds niet zien.quote:Op zondag 11 december 2005 19:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wel hoor.Fok had net trouwens helemaal weer een beetje kuren
.
sterke verhalen ?quote:Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Raus en Martie naar een meet geweest ofzo? Heb ik even gemistMaar sterke verhalen weer van newbe's die ze tegen kwamen op motoren
Sterke verhalen ?quote:Op zondag 11 december 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Raus en Martie naar een meet geweest ofzo? Heb ik even gemistMaar sterke verhalen weer van newbe's die ze tegen kwamen op motoren
oke dan is het goedquote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef worldpimber het volgende:
Ja, die newbe die bijna van de weg ragde toch
Sterke verhalen = niet onzinverhalen
Maar volgens mij heb ik echt wat gemist dus lees het morgen wel weer![]()
Ey, Jorisquote:Op zondag 11 december 2005 19:22 schreef SterkStaaltje het volgende:
[afbeelding]deze is ruig
[afbeelding]
Ah op die manier. Ik vroeg me al af of ik de introductie van SterkStaaltje had gemist.quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
Stinky± gefeliciteerd met de nieuwe bike.![]()
Rebbel± was Alpientje niet zo aardig=![]()
Hicham± lange sluitertijden wil ik ook op mijn cam.Maakte vroeger al dat soort pics.
Mijn leestekens doen het even niet, kunnen jullie het merken=![]()
Moet nu ook alla Richardgie de smileys aanklikken.![]()
[..]
Ey, Joris, we zijn vorige week met de hele club bij je in de buurt geweest.
Op een paarna dan.
![]()
Alles wat ik aanklik of in wil kijken zie ik foto's hoor,en voor de rest ziet Fok er ook het zelfde uit als normaal.quote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik kan ze ook nog steeds niet zien.![]()
Wij nu ook weer.quote:Op zondag 11 december 2005 20:13 schreef richardgie het volgende:
[..]
Alles wat ik aanklik of in wil kijken zie ik foto's hoor,en voor de rest ziet Fok er ook het zelfde uit als normaal.![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond eerst de Ducati Monster niet zo tof, maar ik moet zeggen dat ik 'm steeds mooier vind.Ik weet niet zeker of de Monster ook met strepen bestaan (heb die eens in een showroom gezien), maar dat is extra vet. Rood of eventueel zwart met witte strepen boven over de tank.
![]()
Vertel, waar zijn jullie geweest?quote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
Stinky± gefeliciteerd met de nieuwe bike.![]()
Hicham± lange sluitertijden wil ik ook op mijn cam.Maakte vroeger al dat soort pics.
Mijn leestekens doen het even niet, kunnen jullie het merken=![]()
Moet nu ook alla Richardgie de smileys aanklikken.![]()
[..]
Ey, Joris, we zijn vorige week met de hele club bij je in de buurt geweest.
Op een paarna dan.
![]()
Oh ja, ik ga ook even wat anders doen weer. )i'![]()
Idd deze!!! Echt heel vet.quote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Schumacher rijdt daar op geloof ik
quote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wij nu ook weer.Het probleem lag aan de router.
Jouw icon doet het niet bij mijquote:Op zondag 11 december 2005 19:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
de plaatjes in de OP doen het niet
Karten in Harderwijkquote:Op zondag 11 december 2005 20:18 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Vertel, waar zijn jullie geweest?![]()
Die vind ik persoonlijk dan weer wat minderquote:Op zondag 11 december 2005 20:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Schumacher rijdt daar op geloof ik
Ligt er natuurlijk maar net aan wie ze gepost heeft, als Lars het doet weten we hoe laat het isquote:Op zondag 11 december 2005 20:05 schreef worldpimber het volgende:
Sterke verhalen = niet onzinverhalen
Was een toppie verhaalquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Was een toppie verhaalen héél stoer dat jullie zijn gaan rijden.....
![]()
het enige sterke aan ut verhaal is dat ze Rebbeltjuh kende![]()
POSERquote:Op zondag 11 december 2005 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
NOTHING WRONG WITH REBBELSTYLEquote:Op zondag 11 december 2005 21:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]en het over jouw rijstijl hadden
Vet hoor zo'n Ducatiquote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Zo een S4R mag ook wel wat kosten, 14.000 euro's tweedehands
Einde monoloog
Ik vindt het nog wel mee vallen.Die van mij was ruim €13.000,- tweedehands.Maar wel met en hoop extra's danquote:Op zondag 11 december 2005 20:45 schreef hicham het volgende:
Zo een S4R mag ook wel wat kosten, 14.000 euro's tweedehands
Einde monoloog
Links en rechts,zoals vroegerquote:Op zondag 11 december 2005 21:28 schreef R2-D2 het volgende:
Ik vind het type met de dubbele pijpen het mooist![]()
ja, alleen komt op de 'eigen' afdeling dagelijk meerdere mensen van support ofzo bij mensen overleggen of zoiets.... gaat dus denk ik niet echt werken...quote:Op zondag 11 december 2005 14:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Duh, alleen voor de 'eigen' afdeling natuurlijk, aso![]()
[..]
Oww, ik zocht altijd een rekenkundig verband tussen al die getallen
Maar in 1 vakje van 3 x 3 kolommen moeten dus de getallen 1 t/m 9 allemaal minimaal 1 keer staan (en dus automatisch niet dubbel) maar als je het ten opzichte van het veld bekijkt (9 vakken met ieder 3x3 kolommen) mag een getal niet 2x in dezelfde rij (horizontaal of verticaal) staan?
over dat 25kw verhaal sluit ik me dus een beetje hierbij aanquote:Op zondag 11 december 2005 15:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Conclusie: Dat is uitermate dom, 3 jaar lang rukken in je kamertje is ook niet echte en nuttige bezigheid.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2005 17:58 schreef hicham het volgende:
[..]
WTF, stinkie die foto's post. Ben je ziek ofzo??Boejjuh @ topkoffer + valbeugels, komt alleen maar goed uit want het is een pekelwoonwerkfiets toch?
En lekker dagje gehad zo te lezen Raus & MercyToen ik een keer met de motor studenten amsterdam meereed was er ook iemand bij die net z'n rijbewijs had, ging ook maar net goed toen die ging inhalen. We reden met zo een 8 man, de eerste 5 gingen inhalen en hij ging als 6de blindeling erachteraan. Blijkt achteraf dat ze het niet met 6 man gaan halen dus moest een deel tussen de auto's invoegen. Alleen had meneer ik-heb-mijn-A-nog-maar-net dat niet op tijd door en knalde bijna op zijn voorganger omdat ie niet doorhad dat ie aan het remmen was. Hij vol op z'n achterrem en een mooie slipspoor + rookwolkje achtergelaten
Ik me de pleuris geschrokken (samen met de laatste man die nog achter me reed) maar gelukkig ging het allemaal nog net goedNet niet onderuit geremd en net niet op zijn voorganger geknald
Maar wel een wijze les voor hem
Hadden we dat trouwens ook niet met 1 van onze meets, zo een mannetje .. he roderick
leuke foto'squote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
Bijna vol ja
Kwam er gister achter dat m'n digicam ook sluitertijden van 15, 30 of 60 seconden aankan
Ff een test gedaan, 's nachts vanuit het raam genomen met 30 seconden sluitertijd
[afbeelding]
[afbeelding]
3 verjaardagen binnen 3 weken.Let op dit is dus zonder,nog eventuele,zon en feestdagen!quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef Roderick2085 het volgende:bezoek is weer weg, dus ik ben er weer ff zo ff tv kijken
[..]
ja, alleen komt op de 'eigen' afdeling dagelijk meerdere mensen van support ofzo bij mensen overleggen of zoiets.... gaat dus denk ik niet echt werken...
[..]
over dat 25kw verhaal sluit ik me dus een beetje hierbij aanliever 2 jaar 25kw rijden dan nog langer wachten
alleen moet ik bijna tot m'n 22ste 25kw rijden
![]()
[..]
leuke fiets, nogmaals gefeliciteerd
![]()
[..]
![]()
toen ik begin te lezen dacht ik al zoiets, he, dat begin klinkt bekend
![]()
[..]
leuke foto's![]()
btw, welke camera had je ook al weer gekochtmijn pa wil waarschijnlijk ook een nieuwe kopen...
hmm, verjaardag post vergeten te qouteniemand riep van 3 verjaardagen in december, maar stinkie is deze maand toch ook al jarig geweest
![]()
deze post is wel weer lang genoeg, moet nu waarschijnlijk alweer 2 pagina's bijlezen ofzo![]()
Even voor de duidelijkheid, dat verhaal ging dus niet over jou he?quote:Op zondag 11 december 2005 21:36 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
toen ik begin te lezen dacht ik al zoiets, he, dat begin klinkt bekend
![]()
Panasonic DMC-FX9, mooi dingetjequote:[..]
leuke foto's![]()
btw, welke camera had je ook al weer gekochtmijn pa wil waarschijnlijk ook een nieuwe kopen...
quote:Op zondag 11 december 2005 21:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Links en rechts,zoals vroeger,of bedoel je zo onder het zadel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |