Of je tuin laten asfalterenquote:Op maandag 12 december 2005 12:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Hij is ook degene die me heeft afgeraden om een Aprillia of Ducati te kopen i.v.m. de onderhoudskosten en het gebrek aan ervaring![]()
Ik wilde een motor voor alledag, nu ben ik erachter dat je eigenlijk 3 motoren moet hebben![]()
1. Werkmotor/Motor voor alledag [afbeelding]
2. Racemotor [afbeelding]
3. Supermotard/Crossmotor om het gras om te spitten![]()
Dus niet die drie twee die ik nog heb![]()
Voor die Duc gaat dat zeker op, Aprilia in iets mindere mate.quote:Op maandag 12 december 2005 12:03 schreef R2-D2 het volgende:
Hij is ook degene die me heeft afgeraden om een Aprillia of Ducati te kopen i.v.m. de onderhoudskosten en het gebrek aan ervaring![]()
Dus je prioriteiten liggen meer bij je hart dan wat je werkelijk nodig hebt.quote:1. Werkmotor/Motor voor alledag [afbeelding]
Ik ben het type dat zich niet laat begrenzen door gebrek aan ervaringquote:
Ik ben een rationeel mens, dat af-en-toe impulsaankopen doetquote:Dus je prioriteiten liggen meer bij je hart dan wat je werkelijk nodig hebt.![]()
(en ut wordt winter... duszzz)
quote:Puntje nummero 1 is nog duidelijk niet ingevuld... voorzetje....
afbeelding
Met antislip frame~wielcombi.
![]()
Dat is iets waar ik wel aandacht jah, een BMW voor alledagquote:
toen Aprillia op sterven na dood was werd er ook afgeraden om een motor van dat merk te kopenquote:Op maandag 12 december 2005 12:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor die Duc gaat dat zeker op, Aprilia in iets mindere mate.
Maar gebrek aan ervaring.![]()
[..]
Dus je prioriteiten liggen meer bij je hart dan wat je werkelijk nodig hebt.![]()
(en ut wordt winter... duszzz)
Puntje nummero 1 is nog duidelijk niet ingevuld... voorzetje....
[afbeelding]
Met antislip frame~wielcombi.
![]()
Nee, ok, bedoelde een motor in je andere lievelingskleur.![]()
[afbeelding]
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 12 december 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
toen Aprillia op sterven na dood was werd er ook afgeraden om een motor van dat merk te kopende onderdelen levering was dus ook gelijk stopgezet
![]()
Bimota is ook 5 keer failliet geweest in 10 jaar.quote:ik las in de Moto73 dat Benelli in chinese handen isen nog een paar andere Italiaanse merken
bijvoorbeeld Piaggio.
Zo ging de Engelse motorindustrie ook ten onder begin jaren 70, onderschatting van de concurrent.quote:dan toch maar eens afvragen wat beter is een Japanner of een Cinees![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
Die (ex)collega's die naar China waren enkele maanden geleden zagen ook kogelkranen geproduceerd worden met made in Italy erop.
U vraagt en wij draaien.. maakt die glimoogjes niets uit.![]()
maar kwalitatief staan de Chinezen nog onderaan hoorquote:Op maandag 12 december 2005 12:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.
It did not slipped my mind at the moment..
Maar ze zijn verder wel betrouwbaar, en niet zo dom als Ducati om aandrijfriemen voor de nokkenassen te gebruiken op sommige modellen.
Iedere 10.000 kilometer moeten daar nieuwe in.
[..]
Bimota is ook 5 keer failliet geweest in 10 jaar.
Maffialand.
[..]
Zo ging de Engelse motorindustrie ook ten onder begin jaren 70, onderschatting van de concurrent.![]()
They are learning pretty fast..
Die (ex)collega's die naar China waren enkele maanden geleden zagen ook kogelkranen geproduceerd worden met made in Italy erop.
U vraagt en wij draaien.. maakt die glimoogjes niets uit.![]()
Good luckquote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
D-day, schoenen gepoetst, overhemd aan, ready for some (final
![]()
) action. Wish me luck.
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik begin geloof ik al flieft te worden.![]()
Duh, daar is de middenbok toch ook voorquote:Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is volgens mij met alle middenbokkenik had met de VFR ook regelmatig dat kl£$$£"$£ ding aan de grond
op drempels ook altijd
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
: Ik wil graag een Ducati
[afbeelding] : Kjoepoek bai ?
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 13:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
: Ik wil graag een Ducati
[afbeelding] : Kjoepoek bai ?
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 december 2005 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
D-day, schoenen gepoetst, overhemd aan, ready for some (final
![]()
) action. Wish me luck.
![]()
![]()
[afbeelding]
mijn ervaring is dat dat ding altijd op de meest verkeerde momenten aan de grond zatquote:Op maandag 12 december 2005 13:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom jij zoveel motoren hebt gehad. Jij koopt eerst een motor en bekijkt daarna pas of je de motor wel wilt en met een beetje mazzel word je er nog verliefd op ook
[..]
Duh, daar is de middenbok toch ook voorVoetje erop, zwaaitje aan de motor en huppakee, middenbok op de grond en motor blijft rechtop staan zonder dat je wat hoeft te doen verder
Of heb je het over tegen de grond aan rijden in een bocht?
[..]![]()
Dus je komt ook gewoon op meets?quote:Op maandag 12 december 2005 12:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben het type dat zich niet laat begrenzen door gebrek aan ervaring![]()
sambal baai ?quote:Op maandag 12 december 2005 13:13 schreef R2-D2 het volgende:
: Ik wil graag een Benelli
[afbeelding] : Witte lijs of Paami?
[afbeelding]
Totzover Italianen en Chinezen
Goed punt Rausquote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus je komt ook gewoon op meets?![]()
al die vrouwen op de motor halen wel de snelheid uit de meets hoorquote:Op maandag 12 december 2005 13:33 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Goed punt Raus, volgende keer moet R2D2 ook maar meeten
![]()
three girls![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
al die vrouwen op de motor halen wel de snelheid uit de meets hoor![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dus je komt ook gewoon op meets?![]()
Dat ligt helemaal aan je zelf. je moet er ook niet achter blijven plakken om naar die strakke broekjes te kijken hequote:Op maandag 12 december 2005 13:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
al die vrouwen op de motor halen wel de snelheid uit de meets hoor![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je zelf. je moet er ook niet achter blijven plakken om naar die strakke broekjes te kijken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |