quote:Op zondag 11 december 2005 22:00 schreef richardgie het volgende:
[..]
Lekker kontje he?![]()
Vindt het persoonlijk alleen mooier als ze naast elkaar onder het zadel zitten![]()
Eh,wat zit er onder het kruisje als ik vragen mag?quote:
Als het goed is kan je het nu wel zien.quote:Op zondag 11 december 2005 22:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Eh,wat zit er onder het kruisje als ik vragen mag?![]()
Kan het inderdaad nu wel zienquote:Op zondag 11 december 2005 22:18 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als het goed is kan je het nu wel zien.
Seatpipes zijn mooi onder een SS of Streetfighter, maar niet onder een Naked![]()
* R2-D2 gaat slapen![]()
![]()
Komt hij weer met zijn flarequote:Op zondag 11 december 2005 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga ook maffen, zag net nog even deze bike staan, maar misschien is het toch wat te braafjes.
Triumph Trident 900 sprint 1996 voor (na contact met de eigenaar) ¤ 2.250 euro.Klik!
dat ziet er netjes uitquote:Op maandag 12 december 2005 09:00 schreef worldpimber het volgende:
Damn, nog ff oefenen
[afbeelding]
heb je hem er tenminste niet voor niks opzittenquote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef stinkie het volgende:
Ik heb deze ochtend mijn topkoffer gebruikt
Een supersport is toch wat te beperkt, zoek iets meer multi.quote:
ik heb zo'n ding in het echt kunnen aanschouwen en moet zeggen ziet er niet echt verkeerd uitquote:Op maandag 12 december 2005 10:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een supersport is toch wat te beperkt, zoek iets meer multi.
Ik ben akkoord met een Aprilia Futura.
Bod geaccepteerd.............![]()
[afbeelding]
Alleen lichte glijschade en zilver..![]()
Leeftijd.quote:Op maandag 12 december 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb zo'n ding in het echt kunnen aanschouwen en moet zeggen ziet er niet echt verkeerd uit![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef stinkie het volgende:
Fok! doet het gelukkig, was niet helemaal in mijn hum met alleen MF.quote:Op maandag 12 december 2005 10:12 schreef Makster het volgende:
Mogguh :w
Fok doet het weer is, ook weleens leuk
En waht the fuck is een Futura
Dat gevoel ken ik maar al te goedquote:Op maandag 12 december 2005 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet eigenlijk nog wat voorbereiden, maar wakker worden zonder Fok! is geen leven.![]()
Oh ja, das waar ookquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 09:23 schreef stinkie het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef Worldbeater het volgende:
Als ik "mijn" motor laat spuiten ziet hij er straks zo uit.![]()
[afbeelding]
Pomp er 1.000 euro in, en hij is gelijk 3.000 meer waard.![]()
En ook een mooie koffer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |