Daar hebben we nooit genoeg aanquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:40 schreef Snakey het volgende:
En weer open.
Ondanks dat Alexxxx de afspraak met Pool heeft gemaakt dat het bij 1 topic zou blijven open ik het weer. Zoals ik eerder aangaf willen we niet dat er een nieuwe SC / reeks bijkomt dus zal het ook het laatste Frieslandtopic zijn. Hierin kunnen jullie je meet regelen en alles zeggen wat er verder te zeggen valt over Friesland. ()
un wilekeurig oar sub-forumquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:wer iepen
En no de grutte fraag: wêr iepenie we diel trije
Ontdek je plekje in Fryslân zou misschien leuk zijn bij de Userfoto'squote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:wer iepen
Dan open je maar je eigen Frieslandforum!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Daar hebben we nooit genoeg aan![]()
hey, ben vrouw!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan open je maar je eigen Frieslandforum!!![]()
Heb ik al!quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
een Fryslan sub forum op fok?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
heb je al even onder mijn favo's gezet.. zal het binnenkort even bekijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik al!![]()
Maar dat is geen Fok
Maakt geen kans.. ikzelf zou eerder een minderhedensubfourm voorstellen, loop ik al langer mee rond in mn hoofd, zou een Fryslân trada ook erg goed opp zn plek zijn.. maar er is een stop qua nieuwe subfora, helaas..quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
een Friesland sub forum op fok?
hmm nou dan ga ik daar ook maar eens kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ik al!![]()
Maar dat is geen Fok
We gaan keihard voor een Friesland-slowchat reeks natuurlijk. Watn een onzin.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:wer iepen
anders plegen we een aanslag op fok toch ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
We gaan keihard voor een Friesland-slowchat reeks natuurlijk. Watn een onzin.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
anders plegen we een aanslag op fok toch ?![]()
Een aanslag met sukerboaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik lul ze wel om en anders gaan we naar TTK en gooien we het op de taal.
dan moet ik wel eerst beter leren fries typenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Een aanslag met sukerboale
Maar ik lul ze wel om en anders gaan we naar TTK en gooien we het op de taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |