Ik dacht echt waarquote:Op woensdag 14 december 2005 22:16 schreef worldpimber het volgende:
Vorig keer waren het anders wel de arbeiders die vooral niet te laat wilden meeten met dat karten![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nachtmeet.....zoiets heb ik ook al es op MF gezien......isdawa....lullig rijden met een donker
vizier. En wat die avondmeet betreft.....dawasvoormijntijd
errugjammur
Neuh, in juni was ik nog niet ver genoeg gevorderd met m'n inburgeringquote:Op woensdag 14 december 2005 22:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Was in juni ofzo.![]()
Bosche bollen kenden Martie wel/ niet niet.![]()
Wel jammer ja dat we jullie niet een jaartje eerder hebben leren kennen.![]()
[..]
Het cafe was in de buurt van Schoonhoven, dus ik was relatief dichtbij toen de meet officieel over was.![]()
En dat was maar beter ook, want onderweg bleken er geen nachtpompen in de regio te zijn.
Ben heel voorzichtig naar huis gereden op het laatste restje benzine.![]()
![]()
We hadden daar op de dijkjes namen best lopen gassen.![]()
Deze zomer dan maar weer.....Rebbel includedquote:Op woensdag 14 december 2005 22:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jammer van de baggerfoto, was ook de enige keer volgens mij dat Martie zijn dashbord verlichting heeft gezien. Volgens hem dan.
...euh...ja..quote:Op woensdag 14 december 2005 22:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
......geen drank dus omdat je nog moest rijden![]()
Neem een motor waar je vriendin ook achterop past, heb je zogenaamd iets voor samen gekocht.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:35 schreef Makster het volgende:![]()
Mooi die reacties.![]()
Maar mijn huis is precies goed getaxeerd zodat mijn extra hypotheek vrij besteedbaar is en mijn overwaarde niet aangetoond hoeft te worden met praxis bonnen. Tja dan spint er toch ineens een rare gedachte door mijn koppie
Z1000, Duc 748![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:42 schreef FemaleRebbel het volgende:
Deze zomer dan maar weer.....Rebbel included![]()
Beswel eeuhh tofquote:Op woensdag 14 december 2005 22:41 schreef Makster het volgende:
Duc Bleg Klik
Deze bijvoorbeeld maar maar 88 pk's
Zal wel koppel hebben dan
Ga je een buikje ontwikkelen dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef worldpimber het volgende:
Die kleine bikes passen misschien ook wat beter bij mijn lengte. Alleen even een deuk in de tank slaan bij het zadel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat idd nooit mee dus dan toch maar een monoquote:Op woensdag 14 december 2005 22:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
...euh...ja..![]()
![]()
[..]
Neem een motor waar je vriendin ook achterop past, heb je zogenaamd iets voor samen gekocht.![]()
Ze gaat toch nooit mee...
Hahahahahaaquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef worldpimber het volgende:
Blaat blaat blaat blaat blaat, ik sintk, blaat blaat popen, blaat
Alleen even een deuk in de tank slaan bij het zadel.![]()
Hahahahahahha ook wle grappigquote:Op woensdag 14 december 2005 22:52 schreef Worldbeater het volgende:
Of komt het door die schapenverwenner dat je meer ruimte nodig hebt.![]()
Hounievanvlaggutjusquote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh nee, das meer voor Fulcrum"Fryske Fok Meet"
Over die vriendin horen we ook maar weinig, wat zijn haar specsquote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
Gaat idd nooit mee dus dan toch maar een mono![]()
Niet zo raar dat je aan poep moet denken.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:57 schreef worldpimber het volgende:
poep met een korte oe![]()
Anders hadden jullie wel andere inkoppertjes gemaakt
![]()
IQ -45quote:Op woensdag 14 december 2005 23:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Over die vriendin horen we ook maar weinig, wat zijn haar specs![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga nog even een avondwandeling doen.![]()
Moet morgen geld in huis hebben.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:05 schreef Makster het volgende:
[..]
IQ -45
EQ + 4
Volle hand, schat in B
Kont, goed strak.
Haar donkerblond
Bloedgroep, 1/8 ste indo 7/8 kaas
Had je trouwens paar bladzijden terug wat gevraagd joh![]()
Mzzl, ga je nu wandelenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet zo raar dat je aan poep moet denken.![]()
[afbeelding]
Sal ff bellu naar m'n criminele achterbanquote:Op woensdag 14 december 2005 23:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:07 schreef Makster het volgende:
FF serieus, verkoop je je kont bij de Mac op Hoogvliet![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 23:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Mzzl, ga je nu wandelen![]()
![]()
FF serieus, verkoop je je kont bij de Mac op Hoogvliet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |