Bij 250 komt er zo'n irritante platgedrukte kever (911) in je binnenspiegel vervelen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:29 schreef BlueEyed het volgende:
350 + ? Dat lijkt me echt een enorme snelheid, zelfs 's nachts op de "autobahn"..
quote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bij 250 komt er zo'n irritante platgedrukte kever (911) in je binnenspiegel vervelen.
Ga je lekker aan de kant om hem te vervelen door op de bumper te gaan hangen.
Bij 280 moet ie afhaken en gaat aan de kant, gas op de bodem en gaaaaaaaaaaan met die bak.
NOOIT MEER!!!!!!
maar dan ook echt NOOIT MEER!!!!!!
Ik heb uren nodig gehad om bij te komen van die ervaring.
Haha, toch een hele prestatie!quote:Op maandag 28 november 2005 02:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
200 met een Mazda 323F 1.5i
[afbeelding]
Bergaf in duitsland![]()
Wel ff de TT goed lezen hequote:Op maandag 28 november 2005 02:15 schreef t0y het volgende:
Gilera Runner met polini evo 70cc en jolly moto pijp.
110 km/u
Ow ja, en 105 km/u bij me rijles
hihihi ...mocht mijn zwager ook niet en achteraf bleek, dat hij de kracht ook niet volledig dorst te benutten.quote:Op maandag 28 november 2005 09:05 schreef Taxi het volgende:
Honda Blackbird: 240 km/u (als ik nog harder ga, wat overigens makkelijk kan, vindt mijn broer mij niet meer zo aardig, aangezien het zijn motor is...).
Ohja, straks ga je ook zeggen dat de Playmobile driewieler-4WD auto een soort van Dakar auto is...quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 28 november 2005 09:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ohja, straks ga je ook zeggen dat de Playmobile driewieler-4WD auto een soort van Dakar auto is...
quote:Op maandag 28 november 2005 01:53 schreef bwt het volgende:
't is leuker om gewoon vlot over de polderweggetjes en over de boswegen te rijden.
Want? Omdat je daar meer risico loopt? Naar mijn weten zijn polderwegen ook gewoon rechtdoorquote:Op maandag 28 november 2005 01:53 schreef bwt het volgende:
't is leuker om gewoon vlot over de polderweggetjes en over de boswegen te rijden.
quote:Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Suzuki GS500E
---->
hecht meer waarde aan acceleratie
quote:Suzuki GS500E
---->
hecht meer waarde aan acceleratie
Heb ik hem snel genoemd dan?quote:Op maandag 28 november 2005 10:08 schreef Mauro het volgende:
Als je de acceleratie van een GS500E vergelijkt met een willekeurige (niet super-) auto, dan is die best heftig.
Maar als je hem gaat vergelijken met een andere motor.... Tja, dan valt het wat tegen inderdaad.
Dat had nou echt geen reet uitgemaakt. Met 200 ben je je rijbewijs ook kwijt. Dus had hem maar door getrapt.quote:Op maandag 28 november 2005 11:58 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Iets over de 200 met 993 carrera 4s, durfde aangezien rijbewijs / boete niet echt extreem veel harder te gaan. Komt er vast nog weleens van op een autobahn of Nordschleife.
Dat weet ik, maar goed ze controleren tegenwoordig best veel met camera-auto's op de A58 (Goes - Vlissingen). Trok hem eventjes door, durf dan toch iets minder snel even flat-out te gaan voor langere periodes.quote:Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat had nou echt geen reet uitgemaakt. Met 200 ben je je rijbewijs ook kwijt. Dus had hem maar door getrapt.![]()
Doe eens wat info posten over die chevy want k ben toch wel benieuwd na die 350+?quote:Op maandag 28 november 2005 01:24 schreef Mauro het volgende:
motor: 297, Kawa ZX9R, afsluitdijk.
auto: 350+, chevy '57 (volledig getuned), duitsland.
Boven de 250 krijg je tunnelvisie
Dan lijkt het net of de weg langer wordt en de zijkant verdwijnt.
Beide ervaringen éénmalig en nooit meer herhaald (angst)
Goede teller danquote:Op maandag 28 november 2005 15:30 schreef jochem8 het volgende:
230 km/h op de teller van mijn Mitusbishi Sigma Stationwagon 3.0 V6 uit 1994.
Lekker rustig, je merkt er niks van. Gewoon cruisen.
Da's niks, ik heb in de Fiat Panda 750 van m'n verloofde in z'n vier wel 142 gehaald... en dat ding mag officieel volgens het boekje niet harder dan 130!quote:Op maandag 28 november 2005 18:02 schreef Neverstop het volgende:
165 in Duitsland in een Suzuki Alto.
Ja echt waar, duurde wel een half uur voordat ie op die snelheid zat.
En je reed zelf natuurlijk>?quote:Op maandag 28 november 2005 18:34 schreef ondeugend het volgende:
Een bescheiden 245 km per uur in een BMW M3.
Me too, maar dan in een sedan uit 1996. Niks geen 205 km/h! En nog comfortabel ook.quote:Op maandag 28 november 2005 15:30 schreef jochem8 het volgende:
230 km/h op de teller van mijn Mitusbishi Sigma Stationwagon 3.0 V6 uit 1994.
Lekker rustig, je merkt er niks van. Gewoon cruisen.
Jaja, top van 250 en toch 272 gereden. Nu komen de mooie verhalen over hoeveel die gechiptuned en ontgrenst is. 500+ pk en natuurlijk een theoretische top van 400+ km/uur.quote:Op maandag 28 november 2005 15:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
272 geijkte km/h in een Volvo S60 T5 van een zekere overheidsdienst.
in mijn omgeving is genoeg bochtig te vinden. In de polder en in bosrijk gebied, al dan niet in duitsland.quote:Op maandag 28 november 2005 09:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Want? Omdat je daar meer risico loopt? Naar mijn weten zijn polderwegen ook gewoon rechtdoorEn bij mij staan boswegen ook niet bekend om hun bochten.
Leuk, als een tractor zich ineens voor je motor gooit op een polderweg, kom je daar aangereden met 200
Het was ongeveer 210 km/h op de GPS.quote:Op maandag 28 november 2005 15:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Goede teller danTop is 205 km/u
![]()
Sigma rijdt trouwens inderdaad erg lekker ja!
Wat voor Yaris?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:44 schreef Blik het volgende:
198 op de teller van Toyota Yaris, 's nachts op de snelweg in Frankrijk, bergje af
Naar Wenen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:28 schreef ToMaSZ het volgende:
240km/h in een passat 4motion, Den Haag - Wenen in 6.5 uur, op 1 tankje diesel. Fijne kar
ik meen een Yaris 1.3, was op de snelweg naar Parijs toe en we gingen een heuveltje afquote:
Nee wat in de folder staat zijn echte kilometers per uurquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:38 schreef Blik het volgende:
[..]
ik meen een Yaris 1.3, was op de snelweg naar Parijs toe en we gingen een heuveltje af
ik zie op de site van Toyota dat die officieel een topsnelheid heeft van 175 km/h, kan je zoiezo vermelden dat dat niet klopt, heb al een paar keer de 180 gehaald met dat ding op een normale snelheid
Vind je het erg als ik je niet geloof? Die dingen hebben de aerodynamica van een vrachtwagen. Koppel dat aan een groot frontaal oppervlakte en je hebt zeker 1000pk nodig om die snelheid te bereiken. Knappe jongen die dat uit een V8 haalt, met of zonder supercharger. Bovendien is er NO WAY dat zoiets bij 350kmu op de weg blijft, NO WAY. In 1957 wisten ze nul komma niks van downforce, ze wisten niet eens dat een auto voor zo'n snelheid zo laag moet zijn dat ie bijna tegen de weg aan plakt. Aangezien dat ding zeker 30cm boven de straat hangt vlieg je bij 200 al de lucht in. En de standaard bak verhoudingen van die dingen zijn allemaal gericht op lage snelheden, quarter miles en wat al niet. Dus tenzij er een totaal ander dif en bak in ligt haalt ie de 200 al niet eens.quote:Op maandag 28 november 2005 01:24 schreef Mauro het volgende:
auto: 350+, chevy '57 (volledig getuned), duitsland.
SSC ultimate aero @ 1046pk Knap genoeg?quote:... 1000pk ... Knappe jongen die dat uit een V8 haalt, met of zonder supercharger. ...
Het kan inderdaad wel hoor, ik zeg niet dat het onmogelijk isquote:Op woensdag 30 november 2005 02:32 schreef ninja-mod het volgende:
offtopic:
[..]
SSC ultimate aero @ 1046pk Knap genoeg?![]()
( sorry , moest even...)
als er ergens volledig getuned staat geloof ik het sowieso al niet meer...quote:Op woensdag 30 november 2005 02:25 schreef StefanP het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je niet geloof? Die dingen hebben de aerodynamica van een vrachtwagen. Koppel dat aan een groot frontaal oppervlakte en je hebt zeker 1000pk nodig om die snelheid te bereiken. Knappe jongen die dat uit een V8 haalt, met of zonder supercharger. Bovendien is er NO WAY dat zoiets bij 350kmu op de weg blijft, NO WAY. In 1957 wisten ze nul komma niks van downforce, ze wisten niet eens dat een auto voor zo'n snelheid zo laag moet zijn dat ie bijna tegen de weg aan plakt. Aangezien dat ding zeker 30cm boven de straat hangt vlieg je bij 200 al de lucht in. En de standaard bak verhoudingen van die dingen zijn allemaal gericht op lage snelheden, quarter miles en wat al niet. Dus tenzij er een totaal ander dif en bak in ligt haalt ie de 200 al niet eens.
Is dat navigatiesysteem nou zo pauper dat de aanwijzingen niet in het Nederlands zijn?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:08 schreef Spiller het volgende:
273 op de teller in een BMW M3 Cabrio in op de Autobahn.
Hier een filmpje van dezelfde dag waar die 250 gaat. Op de top geen film van.
volledig getuned bestaat nietquote:Op woensdag 30 november 2005 12:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
als er ergens volledig getuned staat geloof ik het sowieso al niet meer...
Denk juist dat veel mensen op de teller de max. opgegeven snelheid sneller zullen overtreffen in verband met de enorme tellerafwijkingen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:57 schreef R-Powa het volgende:
Ik vind het altijd weer fascinerend om te lezen hoe bijna iedereen de door de fabrikant opgegeven topsnelheid ruimschoots overtreft.
Neeeee, zou het!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Denk juist dat veel mensen op de teller de max. opgegeven snelheid sneller zullen overtreffen in verband met de enorme tellerafwijkingen.
Wil je dat nooit meer doen? Je aanwezigheid op het forum is daar veel te leuk voorquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, gisteren toevallig nog 170 gereden. ( Op de teller was het 172, gps was het 170)
Dat is toch wel het hardste tot nu toe wat ik zelf heb gereden.
In een Honda CRX overigens!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wil je dat nooit meer doen? Je aanwezigheid op het forum is daar veel te leuk voor
Dan is er toch ergens iets niet goed met je R want deze moeten toch zonder problemen de 260 op de teller halen. Zonder aanpassingen. Met wat kleine aanpassingen kom je daar zelfs boven. Kom je ook ooit op www.volvo850forum.com?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:57 schreef R-Powa het volgende:
Mijn 850R zou 250 moeten halen, ben nog niet verder gekomen dan 245 op de teller (dus misschien maar 230 "echt" of zo), omdat ik geen zin heb om vijftien minuten te trappen om de laatste drie kilometertjes er uit te krijgen.
dat rij ik ongeveer elke dag johquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, gisteren toevallig nog 170 gereden. ( Op de teller was het 172, gps was het 170)
Dat is toch wel het hardste tot nu toe wat ik zelf heb gereden.
In een Honda CRX overigens!
Uiteraard kom ik vaak op dat forum. Ook daar zijn mensen zat te vinden die de meter niet even uit rijden hoor. Ik zeg ook niet dat 'ie het niet haalt, ik rij hier vaak even 's-nachts een stukkie naar Leiden heen en weer, even blazen. Op dát stukkie kom ik "maar" tot de 235. Als je geduld hebt zal de 250+ wellicht ook wel lukken maar heb daar niet het geduld voor. Als 'ie binnenkort een keertje wordt gechipt gaat 260+ echt niet zomaar lukken hoor, daar zijn meer aanpassingen voor nodig. De beloofde 60pk extra is ook niet eens zo zeker hoor, dat gaat eigenlijk alleen met een dikkere downpipe en die is niet gratis... Autootje is verder snel zat hoor, je moet best een leuke auto hebben om dat sprintje naar Leiden te winnen, van 0-200 gaat redelijk rap (eerste meters niet, voorwielaandrijving SUCKSSSSSSquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef SvenThaMan het volgende:
Dan is er toch ergens iets niet goed met je R want deze moeten toch zonder problemen de 260 op de teller halen. Zonder aanpassingen. Met wat kleine aanpassingen kom je daar zelfs boven. Kom je ook ooit op www.volvo850forum.com?
Kan wel kloppen....ik heb met mijn Yaris 1.3 ook al een keertje 191 gereden (volgens de teller danquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:38 schreef Blik het volgende:
[..]
ik meen een Yaris 1.3, was op de snelweg naar Parijs toe en we gingen een heuveltje af
ik zie op de site van Toyota dat die officieel een topsnelheid heeft van 175 km/h, kan je zoiezo vermelden dat dat niet klopt, heb al een paar keer de 180 gehaald met dat ding op een normale snelheid
specs?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef Estolan het volgende:
388km/h gps snelheid in een Supra MK4 in Griekenland. T88 + AEM Powah
En ik heb mijn rijbewijs pas anderhalve maand, dus nog anderhalve maand te gaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat rij ik ongeveer elke dag joh
haha nee tegenwoordig niet meer... toen ik me cupra net had tikte ik elke dag wel ff de 200 aan... maar na 3 maanden gaat de lol er wel vanaf en ga je normaal rijden
Njoy... but watch 4 the copsquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik heb mijn rijbewijs pas anderhalve maand, dus nog anderhalve maand te gaan!
Die hebben me helaas al te pakken gehadquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Njoy... but watch 4 the cops
ik zeg niet snel dat iemand uit zn nek lult... maar met 285 km/h ga je 80 meter per seconde..........quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:29 schreef Ballebek het volgende:
285 GPS KM/u en tegelijk iemand naast mij met zijn broek vol...
Stond opeens een file
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die hebben me helaas al te pakken gehad!
En je gelooft het zelfquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef Estolan het volgende:
388km/h gps snelheid in een Supra MK4 in Griekenland. T88 + AEM Powah
Ik heb ook een beetje moeite om dit te gelovenquote:
Ging ook maar net goed en het was in oud oost duitsland.quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zeg niet snel dat iemand uit zn nek lult... maar met 285 km/h ga je 80 meter per seconde..........
dus laten we zeggen dat je na 2 seconde de file ziet en dan nog een sec reactietijd dat is dus al 240 meter voor dat je gaat remmen... + met het feit dat je van 285km/h niet in 1 x stil staat. het zal wel hard gegaan zijn maar 285?
Lijkt me best eng, niet meer op je teller durven te kijken terwijl je zo hard rijd. Maar goed, kwestie van wenning.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:28 schreef Kreator het volgende:
In de auto op de teller precies 260 in een ouwe Renault Alpine A610
[afbeelding]
Op de motor ongeveer dezelfde snelheid (durfde niet meer te kijken boven de 240..)
Dat was een Honda Fireblade (2004)
In m'n eigen ouwe brakke golfje gti 230 op de teller. (dat zal 160 echte km's zijn ofzo.)
Ik heb zelf geen brommert en dit was de liefde-van-z'n-leven-honda van een goeie vriend. Ik rij zelf niet al te vaak en er stond een stevige wind. Maar hij vond dat ik een keer voluit moest gaan en daar was ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:40 schreef t0y het volgende:
[..]
Lijkt me best eng, niet meer op je teller durven te kijken terwijl je zo hard rijd. Maar goed, kwestie van wenning.
quote:
En dat kan je ook echt lekker beoordelen bij 250 km/hquote:[
...z'n eigen veiligheid, vooropgesteld dat je die van anderen daarbij niet in het gedrang brengt natuurlijk![]()
Oh, ik vond de 220 in een opgevoerde mini (verlaagd, 13" velgen, rolkooi, andere motor, dubbel carbs, etc etc) ook veel spannender dan 260 in de Alpine.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:03 schreef rebel84 het volgende:
197 km/u op de teller in een Seat Leon 1.9 tdi. Enne, ook nog 145 km/u op de teller in een '87 Starlet 1.0DX, dat vond ik eigenlijk veel spannender.
sukkelquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:07 schreef Sport_Life het volgende:
180 in de bak van mn ouders paar weken geleden in Frankrijk. (stukje nieuwe snelweg van zo'n 200 KM lang, af en toe wat vrachtwagens inhalen, verder was er niemand). Paar keer bijna tegen de vangrail aangeslingerd tijdens het inhalen van grote vrachtwagen combinaties!
.
Had ook af en toe wel het idee dat we elk moment konden opstijgen.
Want als je zo'n beroerde chauffeur bent dat je enkele keren bijna in de vangrail klapt moet je niet zo hard rijden. Dan moet je eerst es wat oefenen met 120....of een cursus nemen....of talent kweken.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:07 schreef Sport_Life het volgende:
Paar keer bijna tegen de vangrail aangeslingerd tijdens het inhalen van grote vrachtwagen combinaties!.
Iemand met 10 jaar talent had hetzelfde gehad, lag gewoon aan de harde wind. Mn zussie had hetzelfde zei ze. Ik reed wel gewoon met een fatsoenlijke snelheid langs vrachtwagens (110 ong).quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want als je zo'n beroerde chauffeur bent dat je enkele keren bijna in de vangrail klapt moet je niet zo hard rijden. Dan moet je eerst es wat oefenen met 120....of een cursus nemen....of talent kweken.
Yeah rightquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef Estolan het volgende:
388km/h gps snelheid in een Supra MK4 in Griekenland. T88 + AEM Powah
Niet per ongeluk naar de afstand gekeken ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef Estolan het volgende:
388km/h gps snelheid in een Supra MK4 in Griekenland. T88 + AEM Powah
De groeten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:47 schreef Nerdmans het volgende:
245 met een seat ibiza
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef Estolan het volgende:
388km/h gps snelheid in een Supra MK4 in Griekenland. T88 + AEM Powah
Nerdquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Iemand met 10 jaar talent had hetzelfde gehad, lag gewoon aan de harde wind. Mn zussie had hetzelfde zei ze. Ik reed wel gewoon met een fatsoenlijke snelheid langs vrachtwagens (110 ong).
quote:Op zondag 4 december 2005 17:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
270, Suzuki RF900R rs2, nieuwe A50, Oss->Eindhoven
als dit een reply is op mijn post neequote:Op zondag 4 december 2005 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BMW?
Hoe lang was je het kwijt, en wat was je boete?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Night-Vision het volgende:
In Duitsland 220 km/h met een Seat Leon, leuke auto.![]()
En in Nederland 195 km/h in een VW Touran 2.0 TDI, dat betekende ook gelijk dat het rijbewijs ingeleverd kon worden.![]()
wat voor leon een gewone? of een gekietelde? want een leon cupra kan officeel maar 211quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Night-Vision het volgende:
In Duitsland 220 km/h met een Seat Leon, leuke auto.![]()
En in Nederland 195 km/h in een VW Touran 2.0 TDI, dat betekende ook gelijk dat het rijbewijs ingeleverd kon worden.![]()
Misschien bergafwaarts? Of op z'n teller?quote:Op woensdag 7 december 2005 08:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor leon een gewone? of een gekietelde? want een leon cupra kan officeel maar 211
Dat is niet zo knap hoor. Een kwestie van durven en je gas opendraaien. Een motor wordt alleen maar stabieler bij hogere snelheden. Snelheid is ook niet echt wat om over op te scheppen eigenlijk. Op de echte daredevils maakt het toch geen indruk en op 'gewone' mensen komt het alleen maar opschepperig en/of onverantwoord over.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:50 schreef itsontoday het volgende:
Maar ja ik heb echt respect voor de gasten met een motor hier en dan die hoge snelheden rijden, dat vind ik knap.
quote:
ghegheheh genaaidquote:Op zondag 11 december 2005 20:38 schreef richkes het volgende:
240 (260 op de teller) in het vr-zesje van de zoon van de directeur. Alleen niet aan gedacht dat er een boordcomputer in zo'n ding zat die de top bijhield...
wat ik heb toch een schijthekel aan dat soort tuig hequote:Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef Gisje het volgende:
Meegereden 200 in een alfa 90, geen centje pijn met 1 hand aan het stuur.
Maak je niet zo druk man.quote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat ik heb toch een schijthekel aan dat soort tuig he![]()
![]()
Pardon?quote:
Vind ik niet zo vreemd hoor..quote:Op zondag 11 december 2005 23:10 schreef greetoz_ het volgende:
180 (teller) BMW 316 al reed ik achter een vriend van me aan hij in een 2.2L diesel zafira met 195 op teller (vaag) (op de A28)
op de teller, jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef funkmaster het volgende:
en niet te vergeten...190 in m'n moeders twingo!! zonder gelul![]()
dat voelde een stuk onveiliger dan in de maserati
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bij mij hield ie op bij 158 op de teller (vlakke weg). Of heb ik een betere teller?quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef funkmaster het volgende:
en niet te vergeten...190 in m'n moeders twingo!! zonder gelul![]()
dat voelde een stuk onveiliger dan in de maserati
doet je moeders twingo gaat niet harder dan 50quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef funkmaster het volgende:
en niet te vergeten...190 in m'n moeders twingo!! zonder gelul![]()
dat voelde een stuk onveiliger dan in de maserati
190 in een twingo... dude wees eerlijk of post niet, en als je al crap post, zorg dan dat het geloofwaardig over komt. Zo zet je jezelf voor lulquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:31 schreef funkmaster het volgende:
en niet te vergeten...190 in m'n moeders twingo!! zonder gelul![]()
dat voelde een stuk onveiliger dan in de maserati
ik ga het volgende week nog el een keer doen en dan maak ik een foto!quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:57 schreef t0y het volgende:
[..]
190 in een twingo... dude wees eerlijk of post niet, en als je al crap post, zorg dan dat het geloofwaardig over komt. Zo zet je jezelf voor lul
jij snapt het tenminste (maarons boekje geeft toch echt hogere topsnelheid aan)quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:56 schreef Threepio het volgende:
Kan best... een twingo 1.2 16v kan officieel max 168km/h, dan haal je met wind mee/berg af ook wel 175km/h
tel daar 10% tellerafwijking bij op en je zit al over de 190km/h op de teller
Jij hebt denk ik de 8V ipv 16Vquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bij mij hield ie op bij 158 op de teller (vlakke weg). Of heb ik een betere teller?
maar een Toyota Yaris 1.0 met 186km/uur kan natuurlijk wel vanuit jou oogpuntquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:57 schreef t0y het volgende:
[..]
190 in een twingo... dude wees eerlijk of post niet, en als je al crap post, zorg dan dat het geloofwaardig over komt. Zo zet je jezelf voor lul
klopt, ik heb een achtklepper. Wist niet dat je de 16 klepper hebt, dan kan jouw snelheid best kloppen jaquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef funkmaster het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik de 8V ipv 16V
haha ja helaas kramen anderen mensen eerst onzin uit voor ze even uitzoeken hoe het daadwerkelijk zitquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:28 schreef MPG het volgende:
[..]
klopt, ik heb een achtklepper. Wist niet dat je de 16 klepper hebt, dan kan jouw snelheid best kloppen ja![]()
Ik had na mijn 220 echt zoiets van, wat de fuck heb ik nu weer gedaan...quote:Op woensdag 14 december 2005 00:34 schreef Mukie het volgende:
240, nissan 350z
Don't you just love the Deutsche Autobahn ?
Harder dan 220 hoeft voor mij echt niet meer, maar dit moest ik gewoon ff testen
en met je tengels van dat knopje blijven op een nat wegdekquote:Op woensdag 14 december 2005 01:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik had na mijn 220 echt zoiets van, wat de fuck heb ik nu weer gedaan...Hoeft van mij ook niet meer, qua gevaar enzo...
Nou, dan rijd ik al helemaaaaaalll geen 220!quote:Op woensdag 14 december 2005 01:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
en met je tengels van dat knopje blijven op een nat wegdek
Doet me aan die "Tweedartig" reclame denkenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:16 schreef funkmaster het volgende:
m'n eerste eigen auto net uitgetest --> Saab NG900 2.0 turbo--> 232km/uur
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doet me aan die "Tweedartig" reclame denken
Hehe daar kan ik over meepraten.. Heb hetzelfde voertuig, een 0,9 uit '94, 700 kilo wegende, tot 160 km/h gehad, uiteraard op de teller (is ook meteen de max van dat ding).. Ik weet niet hoeveel echte kilometers het waren, maar veilig voelt het idd niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:04 schreef BuBbliN het volgende:
152 km/h met fiat cinquecento uit 1995 zelf gereden
een hele lichte bocht nemen op die snelheid voelt niet echt safe met die fietsbandjes die er onderzitten (145 (of smaller, tenminste daar leek het op)/70/13 dacht ik)
Hoelang heb je die 260 volgehouden zonder kuip. Op mijn toenmalige GPX750 heb ik een keer 235 gereden zonder kuip, na 10 minuten had ik geen nek meer overquote:Op woensdag 14 december 2005 01:14 schreef $tranger het volgende:
280 op de teller van mijn voormalige Suzuki GSX-R750. Daarna een naked van gebouwd en nog een keer 260 gehaald.
quote:Op zondag 11 december 2005 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
wat ik heb toch een schijthekel aan dat soort tuig he![]()
![]()
quote:
daar ging het me dus om, zinloze toevoeging en patsgedrag, wat ook nog es helemaal geen indruk maakt omdat het met zulke snelheden gewoon achterlijk isquote:met 1 hand aan het stuur.
laat de mensen die snelheid wel leuk vinden er samen over praten, als jij het 110 rijdende watje wilt zijn houd toch ook niemand je tegen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
daar ging het me dus om, zinloze toevoeging en patsgedrag, wat ook nog es helemaal geen indruk maakt omdat het met zulke snelheden gewoon achterlijk is
Zinloos en patserig, zekerquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
daar ging het me dus om, zinloze toevoeging en patsgedrag, wat ook nog es helemaal geen indruk maakt omdat het met zulke snelheden gewoon achterlijk is
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:19 schreef funkmaster het volgende:
[..]
laat de mensen die snelheid wel leuk vinden er samen over praten, als jij het 110 rijdende watje wilt zijn houd toch ook niemand je tegen?![]()
of je leest ff wel, maar dat zal wel moeilijk zijn met 47 chromosoompjes he?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:19 schreef funkmaster het volgende:
[..]
laat de mensen die snelheid wel leuk vinden er samen over praten, als jij het 110 rijdende watje wilt zijn houd toch ook niemand je tegen?![]()
"Te hard" is relatief.... defineer "te hard" eens?quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef Robin__ het volgende:
[..]Ja precies want als je te hard rijd ben je stoer
![]()
De crimineel.... minimaal 4 jaar TBS geven. 200 rijden met 1 handquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:54 schreef Repeat het volgende:
Ik had het over met 1 hand sturen bij die snelheden, en dat ie dat zo tof vond om te vermelden, retard
quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Byte_Me het volgende:
(verhaal)
Hij heeft zijn BMW trouwens total los gereden bij een of andere race.
tis gewoon intens treurig om met dat soort snelheden met een hand te rijden. Je kan zwetsen wat je wilt, maar het is altijd een groter risico dan met 2 handen. En daarbij had ie het ook niet nog es tof hoeven vermelden, aangezien het helemaal niets inhoudelijks toevoegt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De crimineel.... minimaal 4 jaar TBS geven. 200 rijden met 1 hand![]()
![]()
En wat heb jij? Een Panda? Daar is 100 met TWEE handen aan het stuur al link.
* Googol mee eensch isquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
tis gewoon intens treurig om met dat soort snelheden met een hand te rijden. Je kan zwetsen wat je wilt, maar het is altijd een groter risico dan met 2 handen. En daarbij had ie het ook niet nog es tof hoeven vermelden, aangezien het helemaal niets inhoudelijks toevoegt.
en deze niet te vergeten, met de auto (foto genomen door bijrijder)quote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef generalist het volgende:
Dit is ook wel een leuke variant:
hoogste snelheid ooit: 270 km/u
Hoogste snelheid waarmee staande gehouden door oom agent: 270 km/u![]()
Merk: Yamaha
welkom in mijn triester-dan-triest-boekjequote:Op zaterdag 17 december 2005 15:55 schreef WaStEd het volgende:
Hard rijden in Duitsland is redelijk simpel, hard rijden binnen de bebouwde kom een stuk minder, dus zeg ik maar 180 (binnen de bebouwde kom)
Pardon?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:55 schreef WaStEd het volgende:
Hard rijden in Duitsland is redelijk simpel, hard rijden binnen de bebouwde kom een stuk minder, dus zeg ik maar 180 (binnen de bebouwde kom)
Obviously weet je het niet waarover je het hebt, want als ik jouw voorbeeld een beetje lees denk jij aan een woonerf ofzo.. om 180 in de bebouwde kom te rijden heb je een rechte weg nodig, zonder drempels.. zucht.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:21 schreef generalist het volgende:
[..]
Pardon?
Ter introductie, ik ben nou geen voorbeeld van rustig rijden, nooit geweest. Wel een voorbeeld van veilig rijden en wat jij hier zegt is wel het allerstomste wat je kan uitkramen!
Hard rijden, binnen de bebouwde kom, en nog pochen dat je dan goed bent want je kan het terwijl het moeilijk is.
Dat is juist de plek om dat soort dingen NIET te doen. Kinderen, huisdieren, wandelende mensen, oudere mensen - teveel om op te noemen. Factoren waar je met je onervarenheid en beperkt inzicht geen invloed of zicht op hebt.
Je rijbewijs door de schredder, dat moeten ze doen!
ga hier gewoon niet op in johquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:21 schreef generalist het volgende:
[..]
Pardon?
Ter introductie, ik ben nou geen voorbeeld van rustig rijden, nooit geweest. Wel een voorbeeld van veilig rijden en wat jij hier zegt is wel het allerstomste wat je kan uitkramen!
Hard rijden, binnen de bebouwde kom, en nog pochen dat je dan goed bent want je kan het terwijl het moeilijk is.
Dat is juist de plek om dat soort dingen NIET te doen. Kinderen, huisdieren, wandelende mensen, oudere mensen - teveel om op te noemen. Factoren waar je met je onervarenheid en beperkt inzicht geen invloed of zicht op hebt.
Je rijbewijs door de schredder, dat moeten ze doen!
Aan de post van funkmaster te zien, die ik dus quote, is 'te hard' harder dan de maximum snelheid. Beetje kansloos om te stellen dat je aan de regels houden voor watjes isquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
"Te hard" is relatief.... defineer "te hard" eens?
Waarom? Die kan je toch inhalen? Als mensen met 110 inhalen, dat is m.i. wèl godsgruwelijk irritant.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:47 schreef funkmaster het volgende:
dat heb ik ook nooit gezegd maar ok...ik had niet door dat het over met 1 hand rijden ging...dat is dom en daar ben ik het mee eens, ik haat gewoon mensen die 110 rijden op de snelweg
Bebouwde kom is om een reden de bebouwde kom.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:42 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Obviously weet je het niet waarover je het hebt, want als ik jouw voorbeeld een beetje lees denk jij aan een woonerf ofzo.. om 180 in de bebouwde kom te rijden heb je een rechte weg nodig, zonder drempels.. zucht.
Onervarenheid.. hmm, ook een aanname die je nergens aan kunt staven.
Je kan namelijk op een ringweg met 2 banen en een snelle auto gewoon hard van het ene naar het andere stoplicht rijden. en met een F355 lukt dat dan ook wel...
jaja, je bent de uber pimp met je F355quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:42 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Obviously weet je het niet waarover je het hebt, want als ik jouw voorbeeld een beetje lees denk jij aan een woonerf ofzo.. om 180 in de bebouwde kom te rijden heb je een rechte weg nodig, zonder drempels.. zucht.
Onervarenheid.. hmm, ook een aanname die je nergens aan kunt staven.
Je kan namelijk op een ringweg met 2 banen en een snelle auto gewoon hard van het ene naar het andere stoplicht rijden. en met een F355 lukt dat dan ook wel...
Idd, dat je daar 50 mag is niet om te irriteren ofzo. Denk eens aan inschattingsvermogen van andere mensen die bijvoorbeeld je weg op willen draaien (ik moet wel zeggen dat ik 50 in veel gevallen gewoon veel te langzaam is, maar dat terzijde).quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:06 schreef generalist het volgende:
[..]
Bebouwde kom is om een reden de bebouwde kom.
wat jank je nou man, staat er ergens dat het je eigen auto moest zijn.. neequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:10 schreef funkmaster het volgende:
[..]
jaja, je bent de uber pimp met je F355![]()
, dit is wel patsen to the limit zeg, en je argumenten slaan ook nergens op
Probeer eens over te schakelen naar een hogere versnelling, kan helpen!quote:Op zondag 18 december 2005 00:38 schreef MRPhone het volgende:
1e motor snelste 160 kmh = Suzuki GSX400E (1983) moest wel bleek niet 25kw
2e motor top 106 kmh (van de heuvel af bij tecklenburg duitsland) = Suzuki GN250 (1992) was helaas wel legaal 25kw op kenteken
3e motor snelste wat ik ermee heb gereden 175 kmh op de Deutche autobahn met mn huidige BMW K100LT moet harder kunnen, maar ik had de volledige vakantiebepakking erop.
autoke heeft een top van 142 geijkt, wind mee en op de lange duur. Moet ik minstens 5 km wind mee hebben zonder af te hoeven remmen. Mn autoke is een 205 diesel en heeft ookal de nodige ervaring qua kilometers.
wedden dat je daar binnen een week overheen bentquote:Op zondag 18 december 2005 13:07 schreef johnneman het volgende:
ik denk 130 ofzohaha, net twee dagen mn rijbewijs dus
![]()
ben daar in mn lessen al overheen gegaanquote:Op zondag 18 december 2005 14:01 schreef funkmaster het volgende:
[..]
wedden dat je daar binnen een week overheen bent![]()
Tsja ik zonder rijbewijs. Maar wat maakt het uit? 160 was het.quote:Op zondag 18 december 2005 15:07 schreef Repeat het volgende:
[..]
ben daar in mn lessen al overheen gegaan
ey me ma heeft ook een panda... daar heb ik wel een 150 mee gereden (naja de teller stuiterde van 140 naar 160 dus gok dat het ong 150 was)quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
De crimineel.... minimaal 4 jaar TBS geven. 200 rijden met 1 hand![]()
![]()
En wat heb jij? Een Panda? Daar is 100 met TWEE handen aan het stuur al link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |