in mijn omgeving is genoeg bochtig te vinden. In de polder en in bosrijk gebied, al dan niet in duitsland.quote:Op maandag 28 november 2005 09:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Want? Omdat je daar meer risico loopt? Naar mijn weten zijn polderwegen ook gewoon rechtdoorEn bij mij staan boswegen ook niet bekend om hun bochten.
Leuk, als een tractor zich ineens voor je motor gooit op een polderweg, kom je daar aangereden met 200
Het was ongeveer 210 km/h op de GPS.quote:Op maandag 28 november 2005 15:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Goede teller danTop is 205 km/u
![]()
Sigma rijdt trouwens inderdaad erg lekker ja!
Wat voor Yaris?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:44 schreef Blik het volgende:
198 op de teller van Toyota Yaris, 's nachts op de snelweg in Frankrijk, bergje af
Naar Wenen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:28 schreef ToMaSZ het volgende:
240km/h in een passat 4motion, Den Haag - Wenen in 6.5 uur, op 1 tankje diesel. Fijne kar
ik meen een Yaris 1.3, was op de snelweg naar Parijs toe en we gingen een heuveltje afquote:
Nee wat in de folder staat zijn echte kilometers per uurquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:38 schreef Blik het volgende:
[..]
ik meen een Yaris 1.3, was op de snelweg naar Parijs toe en we gingen een heuveltje af
ik zie op de site van Toyota dat die officieel een topsnelheid heeft van 175 km/h, kan je zoiezo vermelden dat dat niet klopt, heb al een paar keer de 180 gehaald met dat ding op een normale snelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |