Dat weet ik, maar goed ze controleren tegenwoordig best veel met camera-auto's op de A58 (Goes - Vlissingen). Trok hem eventjes door, durf dan toch iets minder snel even flat-out te gaan voor langere periodes.quote:Op maandag 28 november 2005 12:55 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dat had nou echt geen reet uitgemaakt. Met 200 ben je je rijbewijs ook kwijt. Dus had hem maar door getrapt.![]()
Doe eens wat info posten over die chevy want k ben toch wel benieuwd na die 350+?quote:Op maandag 28 november 2005 01:24 schreef Mauro het volgende:
motor: 297, Kawa ZX9R, afsluitdijk.
auto: 350+, chevy '57 (volledig getuned), duitsland.
Boven de 250 krijg je tunnelvisie
Dan lijkt het net of de weg langer wordt en de zijkant verdwijnt.
Beide ervaringen éénmalig en nooit meer herhaald (angst)
Goede teller danquote:Op maandag 28 november 2005 15:30 schreef jochem8 het volgende:
230 km/h op de teller van mijn Mitusbishi Sigma Stationwagon 3.0 V6 uit 1994.
Lekker rustig, je merkt er niks van. Gewoon cruisen.
Da's niks, ik heb in de Fiat Panda 750 van m'n verloofde in z'n vier wel 142 gehaald... en dat ding mag officieel volgens het boekje niet harder dan 130!quote:Op maandag 28 november 2005 18:02 schreef Neverstop het volgende:
165 in Duitsland in een Suzuki Alto.
Ja echt waar, duurde wel een half uur voordat ie op die snelheid zat.
En je reed zelf natuurlijk>?quote:Op maandag 28 november 2005 18:34 schreef ondeugend het volgende:
Een bescheiden 245 km per uur in een BMW M3.
Me too, maar dan in een sedan uit 1996. Niks geen 205 km/h! En nog comfortabel ook.quote:Op maandag 28 november 2005 15:30 schreef jochem8 het volgende:
230 km/h op de teller van mijn Mitusbishi Sigma Stationwagon 3.0 V6 uit 1994.
Lekker rustig, je merkt er niks van. Gewoon cruisen.
Jaja, top van 250 en toch 272 gereden. Nu komen de mooie verhalen over hoeveel die gechiptuned en ontgrenst is. 500+ pk en natuurlijk een theoretische top van 400+ km/uur.quote:Op maandag 28 november 2005 15:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
272 geijkte km/h in een Volvo S60 T5 van een zekere overheidsdienst.
in mijn omgeving is genoeg bochtig te vinden. In de polder en in bosrijk gebied, al dan niet in duitsland.quote:Op maandag 28 november 2005 09:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Want? Omdat je daar meer risico loopt? Naar mijn weten zijn polderwegen ook gewoon rechtdoorEn bij mij staan boswegen ook niet bekend om hun bochten.
Leuk, als een tractor zich ineens voor je motor gooit op een polderweg, kom je daar aangereden met 200
Het was ongeveer 210 km/h op de GPS.quote:Op maandag 28 november 2005 15:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Goede teller danTop is 205 km/u
![]()
Sigma rijdt trouwens inderdaad erg lekker ja!
Wat voor Yaris?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:44 schreef Blik het volgende:
198 op de teller van Toyota Yaris, 's nachts op de snelweg in Frankrijk, bergje af
Naar Wenen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:28 schreef ToMaSZ het volgende:
240km/h in een passat 4motion, Den Haag - Wenen in 6.5 uur, op 1 tankje diesel. Fijne kar
ik meen een Yaris 1.3, was op de snelweg naar Parijs toe en we gingen een heuveltje afquote:
Nee wat in de folder staat zijn echte kilometers per uurquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:38 schreef Blik het volgende:
[..]
ik meen een Yaris 1.3, was op de snelweg naar Parijs toe en we gingen een heuveltje af
ik zie op de site van Toyota dat die officieel een topsnelheid heeft van 175 km/h, kan je zoiezo vermelden dat dat niet klopt, heb al een paar keer de 180 gehaald met dat ding op een normale snelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |