Bij 250 komt er zo'n irritante platgedrukte kever (911) in je binnenspiegel vervelen.quote:Op maandag 28 november 2005 01:29 schreef BlueEyed het volgende:
350 + ? Dat lijkt me echt een enorme snelheid, zelfs 's nachts op de "autobahn"..
quote:Op maandag 28 november 2005 01:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Bij 250 komt er zo'n irritante platgedrukte kever (911) in je binnenspiegel vervelen.
Ga je lekker aan de kant om hem te vervelen door op de bumper te gaan hangen.
Bij 280 moet ie afhaken en gaat aan de kant, gas op de bodem en gaaaaaaaaaaan met die bak.
NOOIT MEER!!!!!!
maar dan ook echt NOOIT MEER!!!!!!
Ik heb uren nodig gehad om bij te komen van die ervaring.
Haha, toch een hele prestatie!quote:Op maandag 28 november 2005 02:08 schreef VjenneKloetn het volgende:
200 met een Mazda 323F 1.5i
[afbeelding]
Bergaf in duitsland![]()
Wel ff de TT goed lezen hequote:Op maandag 28 november 2005 02:15 schreef t0y het volgende:
Gilera Runner met polini evo 70cc en jolly moto pijp.
110 km/u
Ow ja, en 105 km/u bij me rijles
hihihi ...mocht mijn zwager ook niet en achteraf bleek, dat hij de kracht ook niet volledig dorst te benutten.quote:Op maandag 28 november 2005 09:05 schreef Taxi het volgende:
Honda Blackbird: 240 km/u (als ik nog harder ga, wat overigens makkelijk kan, vindt mijn broer mij niet meer zo aardig, aangezien het zijn motor is...).
Ohja, straks ga je ook zeggen dat de Playmobile driewieler-4WD auto een soort van Dakar auto is...quote:
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 28 november 2005 09:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ohja, straks ga je ook zeggen dat de Playmobile driewieler-4WD auto een soort van Dakar auto is...
quote:Op maandag 28 november 2005 01:53 schreef bwt het volgende:
't is leuker om gewoon vlot over de polderweggetjes en over de boswegen te rijden.
Want? Omdat je daar meer risico loopt? Naar mijn weten zijn polderwegen ook gewoon rechtdoorquote:Op maandag 28 november 2005 01:53 schreef bwt het volgende:
't is leuker om gewoon vlot over de polderweggetjes en over de boswegen te rijden.
quote:Op maandag 28 november 2005 09:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Suzuki GS500E
---->
hecht meer waarde aan acceleratie
quote:Suzuki GS500E
---->
hecht meer waarde aan acceleratie
Heb ik hem snel genoemd dan?quote:Op maandag 28 november 2005 10:08 schreef Mauro het volgende:
Als je de acceleratie van een GS500E vergelijkt met een willekeurige (niet super-) auto, dan is die best heftig.
Maar als je hem gaat vergelijken met een andere motor.... Tja, dan valt het wat tegen inderdaad.
Dat had nou echt geen reet uitgemaakt. Met 200 ben je je rijbewijs ook kwijt. Dus had hem maar door getrapt.quote:Op maandag 28 november 2005 11:58 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Iets over de 200 met 993 carrera 4s, durfde aangezien rijbewijs / boete niet echt extreem veel harder te gaan. Komt er vast nog weleens van op een autobahn of Nordschleife.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |