En dat kan je ook echt lekker beoordelen bij 250 km/hquote:[
...z'n eigen veiligheid, vooropgesteld dat je die van anderen daarbij niet in het gedrang brengt natuurlijk![]()
Oh, ik vond de 220 in een opgevoerde mini (verlaagd, 13" velgen, rolkooi, andere motor, dubbel carbs, etc etc) ook veel spannender dan 260 in de Alpine.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:03 schreef rebel84 het volgende:
197 km/u op de teller in een Seat Leon 1.9 tdi. Enne, ook nog 145 km/u op de teller in een '87 Starlet 1.0DX, dat vond ik eigenlijk veel spannender.
sukkelquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:07 schreef Sport_Life het volgende:
180 in de bak van mn ouders paar weken geleden in Frankrijk. (stukje nieuwe snelweg van zo'n 200 KM lang, af en toe wat vrachtwagens inhalen, verder was er niemand). Paar keer bijna tegen de vangrail aangeslingerd tijdens het inhalen van grote vrachtwagen combinaties!
.
Had ook af en toe wel het idee dat we elk moment konden opstijgen.
Want als je zo'n beroerde chauffeur bent dat je enkele keren bijna in de vangrail klapt moet je niet zo hard rijden. Dan moet je eerst es wat oefenen met 120....of een cursus nemen....of talent kweken.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:07 schreef Sport_Life het volgende:
Paar keer bijna tegen de vangrail aangeslingerd tijdens het inhalen van grote vrachtwagen combinaties!.
Iemand met 10 jaar talent had hetzelfde gehad, lag gewoon aan de harde wind. Mn zussie had hetzelfde zei ze. Ik reed wel gewoon met een fatsoenlijke snelheid langs vrachtwagens (110 ong).quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Want als je zo'n beroerde chauffeur bent dat je enkele keren bijna in de vangrail klapt moet je niet zo hard rijden. Dan moet je eerst es wat oefenen met 120....of een cursus nemen....of talent kweken.
Yeah rightquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef Estolan het volgende:
388km/h gps snelheid in een Supra MK4 in Griekenland. T88 + AEM Powah
Niet per ongeluk naar de afstand gekeken ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef Estolan het volgende:
De groeten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:47 schreef Nerdmans het volgende:
245 met een seat ibiza
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:21 schreef Estolan het volgende:
Nerdquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Iemand met 10 jaar talent had hetzelfde gehad, lag gewoon aan de harde wind. Mn zussie had hetzelfde zei ze. Ik reed wel gewoon met een fatsoenlijke snelheid langs vrachtwagens (110 ong).
quote:Op zondag 4 december 2005 17:12 schreef TR_Roadkill het volgende:
270, Suzuki RF900R rs2, nieuwe A50, Oss->Eindhoven
als dit een reply is op mijn post neequote:Op zondag 4 december 2005 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
BMW?
Hoe lang was je het kwijt, en wat was je boete?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Night-Vision het volgende:
In Duitsland 220 km/h met een Seat Leon, leuke auto.![]()
En in Nederland 195 km/h in een VW Touran 2.0 TDI, dat betekende ook gelijk dat het rijbewijs ingeleverd kon worden.![]()
wat voor leon een gewone? of een gekietelde? want een leon cupra kan officeel maar 211quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Night-Vision het volgende:
In Duitsland 220 km/h met een Seat Leon, leuke auto.![]()
En in Nederland 195 km/h in een VW Touran 2.0 TDI, dat betekende ook gelijk dat het rijbewijs ingeleverd kon worden.![]()
Misschien bergafwaarts? Of op z'n teller?quote:Op woensdag 7 december 2005 08:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat voor leon een gewone? of een gekietelde? want een leon cupra kan officeel maar 211
Dat is niet zo knap hoor. Een kwestie van durven en je gas opendraaien. Een motor wordt alleen maar stabieler bij hogere snelheden. Snelheid is ook niet echt wat om over op te scheppen eigenlijk. Op de echte daredevils maakt het toch geen indruk en op 'gewone' mensen komt het alleen maar opschepperig en/of onverantwoord over.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:50 schreef itsontoday het volgende:
Maar ja ik heb echt respect voor de gasten met een motor hier en dan die hoge snelheden rijden, dat vind ik knap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |