Lijkt me de ultieme reden om je down te voelen... Jij zou toch moeten weten wat hormonen allemaal met je kunnen doenquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet trouwens ook ongesteld worden, dus misschien is dat het wel.
En voor lekkere dingen moet ik het huis uit en het regent. Dus dat scheelt weer
Done... zo en nu allemaal uppen ipv downenquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
uh niet om te zeurenmaar mijn regeltje klopt niet? het gewicht wat eraf is wel : - 19.8 maar weegt moet zijn : 95.7 ipv 98.8 .... zou dat veranderd kunnen worden????
mijn update volgt einde van de week...
en ik heb ook een beetje een dieetdipje
Totaal tot nu toe: 882 kcal waarvan 27,7 gr vetquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:49 schreef Iksje het volgende:
Vraagje: ik ben opgestaan om half zes en dit is wat ik gegeten heb tot nu.
Mij lijkt het wat veel, of wat vet?
ontbijt:
- 1 banaan (middelgroot) -> 100 kcal 0 gr vet
- 1 clementijn -> 15 kcal 0 gr vet
- mini-ciabatta met plakje 30+kaas en mosterd -> hoe mini is mini? +/- 100 kcal voor de
ciabatta 0.0 vet, kaas 60 kcal 3,6 gr vet, mosterd +/- 10 kcal 1 gr vet
tussendoor:
- 2 grote wortels en bosje radijsjes -> wortels 20 kcal 0,1 gr vet radijs 20 kcal 0 gr vet
- 1 mini-babybel light -> +/- 30 kcal 2 gr vet
- 1 clementijn -> 15 kcal 0 gr vet
- warme chocomelk uit de automaat (water dus) -> 58 kcal 0,3 gr vet
middagmaal:
- pastaslaatje met paprika’s, tomaat en olijfolie -> 140 kcal voor de pasta 0.7 gr vet (100 gram gerekend) paprika 20 kcal 0 gr vet (50 gr gerekend) tomaat 12 kcal 0 gr vet (1 tomaat gerekend) olijfolie 82 kcal 9 gr vet (10 ml gerekend)
- kleine bruine boterham met eiersalade -> brood 75 kcal 1 gr vet eiersalade 125 kcal 10 gr vet (50 gr gerekend)
Kappen nou hoor jij, vrouwen willen wel iets hebben om zich aan vast te kunnen houdenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:37 schreef StefanCJ het volgende:
* Trots is!
8 maanden geleden begonnen met zo`n 90 kilo, nu 69,8 en met een vetpercentage van 9,9%
* Hopelijk met recht trots is!
nee...leonidas supermelkchocoladequote:Op dinsdag 15 november 2005 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Dat is als mod een stuk eenvoudiger, Faat
Oh lekker, kwakveenseToch wel puur hè?
* Isabeau is trouwens weer heel fijn down aan het worden, gaat weer eens niet fijn. Met lijnen voor de verandering wel, met gevoel niet.
Je bent 70 delen bezig?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:49 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje, deel 70 alweer, en ik ben nog steeds niet dun.
Nee, hoor. Tenminste, ik ben ongetwijfeld al bezig sinds deel 1 bestaat alleen toen zat ik nog niet op Fokquote:
Gelukkig eet ik veel soepquote:Op woensdag 16 november 2005 09:08 schreef Kleintje het volgende:
Koningin... soep is goed, dat is zout, ga je weer meer van drinken en weer meer piessen
Hoe komt het dat het niet lekker loopt koningin?
Meimeltje jeetje wat een naar bericht. Ik weet niet hoe lang geleden dit is gebeurd, maar mochtquote:Op woensdag 16 november 2005 21:50 schreef Meimeltje het volgende:
Ik kan me hier weer melden. Had me een tijdje terug afgemeld vanwege mn zwangerschap, maar heb ondertussen een miskraam gehad.
Ben in de afgelopen weken wel 5 kilo aangekomen, dus die moeten er weer gauw af. Afgelopen 2 dagen is er al 1 kilo afgegaan
Zag dat ik nogsteeds in de lijst stond, dus wil er nu toch eigenlijk wel weer blijven staan.
Mn nieuwe regel is:
Meimeltje (1m64) (30,9) was 92,5 kg, weegt nu 83 kg en wil graag 65 kg wegen –9,5
Is het ook, ik ben gek op smoothie's en probeer elke keer weer wat te variëren ermee. Voorquote:Op woensdag 16 november 2005 08:42 schreef Kleintje het volgende:
Voelen jullie je vandaag al minder dippreig!
Faat, dat klinkt lekker wat jij gaat eten....
Teigan wat is je AD?? Ik neem zomaar aan dat je het niet over de krant het Algemeen Dagbladquote:Op woensdag 16 november 2005 09:33 schreef teigan het volgende:
Ik voel me nog steeds niet echt goed, heb mijn AD gehalveerd sinds ruim een week en daardoor begin ik nu een beetje vervelend voor mezelf en mijn vriendje te worden..
Rare is dat ik nu wel weer heel netjes eet, hoewel ik dat ook wel eens zat ben, ik ben soms voor mijn gevoel de hele dag aan het eten...
Ik heb 'm uit het lijstje gehaald, maar vind het wel de moeite waard om 'm nog even hier te zetten!quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef mallemeid het volgende:
Ik zou graag uit het lijstje willen. Ik post niet echt actief mee en dan voelt het niet 'eerlijk' ofzo om wel in het lijstje te staan. Mijn streefgewicht heb ik bijna bereikt, op 2 kilo na. Nu is het belangrijk om het komende halfjaar op dit gewicht te blijven dus ik heb hier ook niet echt veel meer te melden
.
Iedereen die nog aan het lijnen is heel veel succes en sterkte!
Sorry Isabeau....quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wanneer deze week. Liever niet in het weekend, freecell en het liefst met z'n tweeën. (ik heb de Optimelzegeltjes wel)
streefgewicht heb je zelf vastgesteld? en met welke reden is dat je streefgewicht? ik vraag me het af omdat je nog een BMI hebt van >30 en dit nog steeds geen "gezond" gewicht is?quote:Op donderdag 17 november 2005 11:20 schreef mallemeid het volgende:
Ik zou graag uit het lijstje willen. Ik post niet echt actief mee en dan voelt het niet 'eerlijk' ofzo om wel in het lijstje te staan. Mijn streefgewicht heb ik bijna bereikt, op 2 kilo na. Nu is het belangrijk om het komende halfjaar op dit gewicht te blijven dus ik heb hier ook niet echt veel meer te melden
.
Iedereen die nog aan het lijnen is heel veel succes en sterkte!
Streefgewicht is met de dietiste vastgesteldquote:Op donderdag 17 november 2005 17:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
streefgewicht heb je zelf vastgesteld? en met welke reden is dat je streefgewicht? ik vraag me het af omdat je nog een BMI hebt van >30 en dit nog steeds geen "gezond" gewicht is?
ik bedoel dit niet aanvallend ofzo? ben gewoon nieuwsgieriggroetjes
Blablablaquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:27 schreef Björk het volgende:
heb eens over dit topic heen zitten lezen maar ik zie mensen die van de bijna 100 KG naar de 60 KG willen
Is dit niet een beetje te. En heb je niet veel kans op "los vel" ( of hoe je dat ook mag noemen )
En ik heb van mening dat afvallen echt iets is dat tussen je oren zit
Want het enige wat je moet doen ( bij de meeste tenminste ), is stoppen met al die tussendoortjes, gezonder eten, veel water drinken, en gaan sporten ( duursporten ).
Maar veel mensen kunnen niet tegen zichzelf zeggen van, Nou stop ik met al die tussendoortjes enz.
Eerst even 69 topics lezen voor je commentaar levert. Op http://overgewicht.eigenstart.nl/ is dat allemaal heel simpel aan te klikken. Succes.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:27 schreef Björk het volgende:
heb eens over dit topic heen zitten lezen maar ik zie mensen die van de bijna 100 KG naar de 60 KG willen
Is dit niet een beetje te. En heb je niet veel kans op "los vel" ( of hoe je dat ook mag noemen )
Want het enige wat je moet doen ( bij de meeste tenminste ), is stoppen met al die tussendoortjes, gezonder eten, veel water drinken, en gaan sporten ( duursporten ).
Maar veel mensen kunnen niet tegen zichzelf zeggen van, Nou stop ik met al die tussendoortjes enz.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:27 schreef Björk het volgende:
een paar tips:quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:12 schreef poohy het volgende:
Bedankt Kwakveense![]()
Ik heb het even nagerekend, ik heb vandaag 1050 calorieen 'gegeten' .. Dus da's te weinig. Ik vind het zo raar om meer te gaan eten omdat het helemaal tegen mijn gedachtengang ingaat. Wat er in geramd is: hoe minder je eet hoe meer je afvalt![]()
Ik ben nu aan het uitzoeken wat voor gezonde (of seimi-gezonde) dingen ik kan gaan eten om aan die 1400 calorieen te komen. Dat is wat die handige site vermelde die je me hebt gegeven. Jee dit zal moeilijk worden! Maar ik moet het doen om meer af te vallen![]()
Ik ben zeer benieuwd!
Nu nog maar 19,8!! Toppie dus, ga zo doorquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:23 schreef N.icka het volgende:
Ik ben boos , heb de hele week keurig maximaal 1500 Kcal naar binnnen gekregen en heb elke dag een uur aan beweging gedaan ( nog nooit eerder in mn leven zo hard gewerkt) en ben deze week maar 2 ons afgevallen. mopper mopper , dat had best iets meer mogen zijn.
Ow ja , ik moet er dus ongeveer 20 kilo kwijt![]()
Heb ik dan een vreetbui gehad? Ik heb een hele bak Tiramisu opgegeten en een bak ijsquote:Op zaterdag 19 november 2005 08:18 schreef Faat het volgende:
Sorry als ik wat wijsneuserig overkom, maar ik word altijd een beetje kriegelig als mensen het
over een "vreetbui" hebben met zulke hoeveelheden. Kom op zeg, ik durf hier niet eens te posten
wat een vreetbui écht is en wat je dan allemaal wel niet naar binnen kunt werken![]()
Ik begrijp de hint, dank jequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik dan een vreetbui gehad? Ik heb een hele bak Tiramisu opgegeten en een bak ijs
Schrok vanmorgen op de weegschaal, het ging namelijk heel erg goed, maar er was 2 kilo (groot deel vocht neem ik aan) bijgekomenMaar ik ga maar gewoon weer verder met gezond eten en eens kijken hoe ik die dipjes nou eigenlijk moet voorkomen.
Vreetbuien zijn er natuurlijk in verschillende gradaties, een hele bak tiramisu en een hele bak ijsquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik dan een vreetbui gehad? Ik heb een hele bak Tiramisu opgegeten en een bak ijs
Blijven we hier nu over doorzagenquote:Op zondag 20 november 2005 08:39 schreef Faat het volgende:
[..]
Maar ik wil hier echt niet gaan bepalen wat wel en wat niet een vreetbui genoemd kan worden,
tenzij mensen het echt te bont maken en 3 koekjes een vreetbui gaan noemen![]()
Ik reageer één keer op jou en ik reageer één keer op Isabeau, is dat doorzagen?quote:
Nee dat is geen doorzagenquote:Op zondag 20 november 2005 09:18 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik reageer één keer op jou en ik reageer één keer op Isabeau, is dat doorzagen?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:10 schreef Isabeau het volgende:
poohy doet het southbeachdieet en daarvan is bekend dat je bibberig en slap wordt. Is ook niet gek, je lichaam ontbeert brandstof: koolhydraten. Met het southbeachdieet is sporten daarom ook bijna niet te doen, dat kan je lijf dan gewoon niet aan.
Wat voor sporten bedoelen jullie dan? Toen ik 2,5 jaar geleden Atkins volgende (en dan eet je nog veel minder koolhydraten!) kon ik prima hardlopen... duursporten blijken juist beter te gaan, low-carb dieten leiden misschien tot een iets lager piekvermogen maar het uithoudingsvermogen word juist groter (want lichaamsvet als energiebron is ruim voldoende aanwezig).quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:28 schreef poohy het volgende:
Zo en hierbij heb ik besloten om te stoppen met het SB dieet. Het is ideaal voor mij als ik niet beweeg. Maar inderdaad, in combinatie met sporten is het gewoon niet gezondIn januari ga ik vijf weken reizen en dan stap ik er wel weer op over
![]()
Als ik een vreetbui heb dan ga ik alle kastjes in huis langs op zoek naar eten. En als er niets is dan ga ik zelfs pindakaas lepelen of hagelslag snoepenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef Riann het volgende:
Dankje Poohy
ik wil even op die vreetbuien terug komen. Wat zijn voor jullie dan vreetbuien.
Als ik een vreetbui heb kan ik goed 6 gevulde koeken op en een hele zak chips van 200 gram dat is voor een erge vreetbui ik weet niet wat het bij jullie is?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:26 schreef N.icka het volgende:
Ik zit er zo eens over na te denken en ik geloof dat het raarste dat ik zo'n bui gegeten heb is : en pak diepvries spinazie a la creme ,en nog niet eens goed warm maken he?![]()
owww wat zijn we erg zegquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
In een vreetbui heb ik wel eens koekjesdeeggemaakt omdat er verder niets in huis was (dus bloem, boter en suiker). Maar ik had het geduld niet om op de koekjes te wachtenToen heb ik de helft van et deeg opgegeten. Daar word je heel erg misselijk van.
Ik ook maar daar denk ik nu liever niet meer aan terug , ik eet nu een paar weken gezond en matig en ik voel mer er eigenlijk heel lekker bij . dus dat wil ik volhoudenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heb me regelmatig heel erg verrot gevoeld door mijn eigen vreetgedrag
ja erg herkenbaar ik heb ooit een halve mik (brood) uit de vriezer gehaald en ik had op heel die halve mik besmeert met 3 potjes leverpastei we hadden niks in huis en echt helemaal opgegeten terwijl ik smorgens met 1 snee en smiddags met 2 sneetjes wel genoeg heb.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:21 schreef N.icka het volgende:
Als ik een vreetbui heb eet ik werkelijk alles en heel erg veel , dus alle snoep dat ik in huis heb daarna plunder ik de vrieskist en ga bitterballen , kaassoufles ed maken. Of rustig een pond kaas en een stuk leverworst of als ik niks in huis heb eet ik dan 3 kwart brood met dik beleg , het moet in een korte tijd veel zijn, zoveel dat het bijna pijn in mn maag doet.
Je had het toch wel eerst ontdooid he?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef Riann het volgende:
[..]
ja erg herkenbaar ik heb ooit een halve mik (brood) uit de vriezer gehaald en ik had op heel die halve mik besmeert met 3 potjes leverpastei we hadden niks in huis en echt helemaal opgegeten terwijl ik smorgens met 1 snee en smiddags met 2 sneetjes wel genoeg heb.
Je zit hier in een dieettopic hè, wij proberen juist om minder te eten en onze snackdrang onderquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:49 schreef Mano het volgende:
....Ik probeer genoeg te eten en heb overdreven veel fruit en groente in huis voor als ik 's avonds snackdrang krijg.......
Voor mijn gevoel maak je het jezelf daar juist heel moeilijk mee. Als je immers altijd aan trek toegeeft,quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik heb met mezelf de afspraak dat ik onbeperkt groente en fruit mag eten hoor, Faat. Ik wil dàt snacken helemaal niet onder controle krijgen, maar juist aanmoedigen
Fruit en groente snacken is een goede keuze dat klopt. Maar het is niet handig om tijdens je dieetquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:08 schreef Mano het volgende:
Ja precies, fruit en groente snacken is toch juist goed? Allemaal vitamientjes en andere gezonde stoffen.
Dat is eigenlijk wel de bedoelingquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is een illusie dat je moet leren het eten onder controle te krijgen, dat hou je niet vol namelijk.
Volgens mij hebben we daar allemaal in meer of mindere mate last van, maar tijdens het lijnenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef Pandorah het volgende:
.....Het hoe en waarom is mij nu ook wat duidelijker: het hangt ook bij mij samen met mijn cyclus.....
Ik wist niet dat jij ook aan het lijnen wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef Mano het volgende:
Mja, het is maar net wat voor jou werkt inderdaad. Ik val nu een kilo per week af dus hoe ik het doe werkt voor mij. Plus ik heb nauwelijks honger en geen last van vreetbuien. En ik eet gezond.
Ik had een soort hele lange vreetbuien. Ik propte niet een pak koekjes in tien minuten naar binnen of zo. Ik at 9 zakken caramelpopcorn in een weekend, bijvoorbeeld. Of gewoon echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel chocolade en chocoladekoekjes op een dag. Het was bij mij nooit achter elkaar naar binnen proppen, het was echt langdurig achter elkaar blijven eten, allemaal dingen die ik het huis in smokkelde.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef Riann het volgende:
Dankje Poohy
ik wil even op die vreetbuien terug komen. Wat zijn voor jullie dan vreetbuien.
Als ik een vreetbui heb kan ik goed 6 gevulde koeken op en een hele zak chips van 200 gram dat is voor een erge vreetbui ik weet niet wat het bij jullie is?
Volgens mij is melkchocolade veel vetter dan pure (of bittere) chocolade. Misschien gaat dat vette je wel tegenstaan. Pure chocolade is trouwens wel beter voor je, hoe puurder hoe beter.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:32 schreef freecell het volgende:
Hmmm, een paar dagen geleden heb ik 's avonds voor mezelf voor het slapengaan nog even een blik knakworsten warm gemaakt en die uitgespreid over vier broodjes.
Gisteren even chocola gekocht, snapte niet zo goed waarom, kan meestal goed van de chocola afblijven en word altijd in het weekend ongesteld, dus dat kon het ook niet zijn.
Vanmorgen ongesteld.....
Raar lijf van mij....
Sinds ik aan het lijnen ben, valt me wel op dat ik niet meer van die hele lichte melkchocolade houd, maar van pure??? dat vond ik vroeger nooit lekker???
Bij deze alvast heel veel plezier gewenstquote:Op woensdag 23 november 2005 13:48 schreef freecell het volgende:
ik wil jullie nog één keer wijzen op de meeting van komende zaterdag:
Dieetclubmeeting deel VIII
dus
Helaas... ik ga al naar deze meet zaterdag, dus misschien een volgende keerquote:Op woensdag 23 november 2005 13:48 schreef freecell het volgende:
dus
Naar de sauna?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:48 schreef freecell het volgende:
dus
Ja ik dacht al dat ik het goed las, maar ik was even in shockquote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Faat, naar de sauna........
Ik was erg graag meegegaan. Vooral omdat ik me nu een beetje schaam. Maar dat zal op z'n meet inderdaad wel anders zijn omdat het je lotgenoten zijn. En die elkaar begrijpen. Wanneer gaan we weer, dan ga ik graag meequote:Op woensdag 23 november 2005 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Het is juist prettiger om met mede-lijners naar een sauna te gaan dan met een stel slanke dennen vriendinnen![]()
Ik lust geen optimel.. dan kan ik dus ook niet meequote:Op woensdag 23 november 2005 14:19 schreef Isabeau het volgende:
We gaan volgend jaar vast weer een keer. Ik heb nu 9 optimelzegeltjes
Ohw ja, week 47 is het nu, die zou ik doenquote:Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef ymme het volgende:
Oh wie gaat er over de lijstjes, ik wil er graag tussen staan![]()
Nou spannend is een understatement, ik krijg bij het idee alleen al hartkloppingenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:43 schreef teigan het volgende:
Faat ik ga ook voor de eerste keer hoor, en ik vind het ook spannend, als klein propje lijk ik natuurlijk met grote afstand de dikste
Nee....quote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Heb je ervaring met hardlopen, ymme?
Ik ga eerst wandelend het dorp uit. En dan een beetje bij het onbewoonde ga ik pas hardlopenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Rekken is op zich volslagen nutteloos, maar als het je een goed en sportief gevoel geeft moet je het maar doenEerst een stuk wandelen om wat warm te worden is wel effectief.
Haha ja inderdaad.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, zou ik ook doenIn het begin dacht ik ook dat ik als een soort Dombo-die-niet-kon-vliegen over het asfalt beukte.
De warmtequote:Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat schrikt je eigenlijk zo af in een sauna, Faat?
Droeke wat een naar nieuws johquote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef Droeke het volgende:
ohhh jongens... heel offtopic, maar ik moet het even kwijt.
Tjonge wat voel ik me k*t... Mijn oma (moeder van mijn vader) heeft een absentie-verklaring die morgen ingaat (dat wil zeggen dat ze alleen nog pijnstillers krijgt en als ze niet meer kan eten of drinken... jammer dan) en de zus van mijn moeder ligt op sterven. Hele familie natuurlijk in rep en roer en nu moet ik morgenavond op stel-en-sprong (heel waarschijnlijk) naar Limburg om mijn ouders bij te staan... Oh ik voel me echt ff kut. En dan heb ik ook nog pillen tegen mijn rug/nekpijn en daar word ik dus echt SUPERmisselijk van en mijn buik raakt er helemaal van slag van. Ik heb de hele tijd krampen en buikpijn... oh wat voel ik me K*T!!! Zowel lichamelijk als geestelijk...![]()
Enige plus-puntje is dat ik vrijwel de hele tijd misselijk ben en dus niet echt heel veel eten naar binnen krijg (dus ook geen snoep-eten, wat ik normaal wel eet als ik me emotioneel slecht voel). En ik moest net ook even grinneken om het "Dombo-die-niet-kan-vliegen"-verhaal... Zooo herkenbaar....
Dat van die hitte was maar een smoes hoor Pandorahquote:Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef Pandorah het volgende:
Faat >> in eerste instantie vond ik de sauna ook eng maar je moet er even aan wennen aan de blote mensen en de hitte. En die hitte is best meegevallen. Bovendien: als het je te heet wordt, kan je altijd nog in het zwembad springen.
Normaal liep ik al z'n 60 min per dag met de hond. Mijn vriend doet dan meestal 's avonds met hem fietsen. Nou dat moment ga ik nou dus in beslag nemen. voor 4x in de week.. Overdag als ik uit school kom, heb ik niet zoveel tijd om een heel eind met de hond te gaan lopen, dan ben ik druk met huishouden/eten en studeren voor school.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:23 schreef Mano het volgende:
Faat inderdaad [over Droeke]
Stress of problemen kunnen veel invloed hebben op de manier waarop je in het leven staat/eet. Op momenten van stress of paniek ga ik ook eten/ aan de wijn.
Veel succes Droeke!
Ymme, ik wandel nu sinds een paar maanden veel met mijn hond [niet schrikken: twee en half uur per dag]. Ik wandel best wel door. Ik was al bezig met gezonder eten dus dat scheelt ook een hoop. Ben nu in totaal 23 kilo afgevallen en ik weet zeker dat dat gewandel daar een rol in speelde. Er gaat meer tijd in zitten maar als de afstand die je aflegt even ver is [zeg 5 km] maakt het qua calorieen niet zo heel veel uit of je wandelt dan wel hardloopt.
Ik loop ook graag. Samen met collega's loop ik in de lunchpauze een half uur, daarnaast loop ik 's avonds ook soms nog een stuk (gisteren 70 minuten). Hardlopen begin ik (voorlopig) niet aan, moet ik mijn gewrichten echt niet aandoen.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:21 schreef ymme het volgende:
Wie van jullie hier, doet er ook aan stevig wandelen? En hoelang loop je dan? En hoevaak per dag?
En nee, ik ben niet nieuwschierig wil alleen graag alles weten
Hoi dunnetjequote:Op donderdag 24 november 2005 11:27 schreef Rewimo het volgende:
*Komt ondanks eigen topic en andere insteek even een kijkje nemen hier*
Faat
Ohhh zoooo liefquote:Op donderdag 24 november 2005 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Droeke, ik hoop dat je morgen toch een beetje afleiding vindt in het theater en samen met je vriend zijn verjaardag viert. Heel erg veel sterkte voor jou en je familie toegewenst. Op momenten als dit is het net of je anders leeft, anders voelt. Gedenk de fijne dingen en probeer tot steun te zijn voor de mensen waar je van houdt. Dan hoop ik dat de mensen die van jou houden jou zo veel mogelijk zullen steunen. Sterkte.
Pffff maak je daar voorlopig maar geen zorgen overquote:Op donderdag 24 november 2005 13:57 schreef Faat het volgende:
Hoi dunnetje
Zeg je BMI is toch nog wel >25 hè anders "mag" je hier niet eens komen![]()
Even zoeken hoor, ergens in ons eigen topic staan foto's...quote:Op donderdag 24 november 2005 20:21 schreef Sjeen het volgende:
Rewimo... we willen foto's!!! Gewoon al ruim 25 kilo kwijt, goed zeg!
Wauw!!! Echt goed zegquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even zoeken hoor, ergens in ons eigen topic staan foto's...
Oja:
September, in Turkije, genomen door zoonlief
[afbeelding]
En deze is van 31 oktober (6 weken na de operatie):
[afbeelding]
Ik ken dat maar al te goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef Riann het volgende:
Ik ben gister dus bij de weight watchers geweest
ik moet dus meer gaan eten van wat ik normaal at kom ik lang niet aan mijn punten. Dus dadelijk word het 4 sneden brood in plaats van wat ik normaal 2 at. Ik ben benieuwd of het gaat werken ik vind het zo'n raar idee dat ik meer moet gaan eten voor af te gaan vallen.
maar iedereen weer veel succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |