abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:10:30 #101
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32490249
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Ja, heb me regelmatig heel erg verrot gevoeld door mijn eigen vreetgedrag
Ik ook maar daar denk ik nu liever niet meer aan terug , ik eet nu een paar weken gezond en matig en ik voel mer er eigenlijk heel lekker bij . dus dat wil ik volhouden

Ik ben matiger gaan eten mede omdat ik van veel kanten de vraag kreeg of ik zwanger was , ik voelde me echt net als dat meisje uit de reclame Het was wel een eye opener , ik dacht dat het wel meeviel.

Ik ga nu op voor de - 20 kilo
pi_32490404
Gewoon doorgaan en die positieve eetgewoontes vasthouden hoor N.icka!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:16:12 #103
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32490430
Ik doe mn best , jij ook ?
pi_32490566
Ik probeer zo gezond mogelijk te eten, dat is nu mijn dieet en daarmee val ik ook af (heel langzaam, maar ik val af).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:27:44 #105
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32490772
Kijk dat is goed nieuws , dan zijn we er op tijd bij om van de zomer in leuke rokjes te lopen
( niet dat ik die draag , maar toch )
pi_32490787
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:21 schreef N.icka het volgende:
Als ik een vreetbui heb eet ik werkelijk alles en heel erg veel , dus alle snoep dat ik in huis heb daarna plunder ik de vrieskist en ga bitterballen , kaassoufles ed maken. Of rustig een pond kaas en een stuk leverworst of als ik niks in huis heb eet ik dan 3 kwart brood met dik beleg , het moet in een korte tijd veel zijn, zoveel dat het bijna pijn in mn maag doet.
ja erg herkenbaar ik heb ooit een halve mik (brood) uit de vriezer gehaald en ik had op heel die halve mik besmeert met 3 potjes leverpastei we hadden niks in huis en echt helemaal opgegeten terwijl ik smorgens met 1 snee en smiddags met 2 sneetjes wel genoeg heb.
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:30:40 #107
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32490858
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef Riann het volgende:

[..]

ja erg herkenbaar ik heb ooit een halve mik (brood) uit de vriezer gehaald en ik had op heel die halve mik besmeert met 3 potjes leverpastei we hadden niks in huis en echt helemaal opgegeten terwijl ik smorgens met 1 snee en smiddags met 2 sneetjes wel genoeg heb.
Je had het toch wel eerst ontdooid he?
pi_32491411
Vreetbuien worden volgens mij vaak opgewekt doordat je te weinig eet. Ook wel om andere redenen maar als je te weinig eet heb je er nog meer kans op.
Ik probeer genoeg te eten en heb overdreven veel fruit en groente in huis voor als ik 's avonds snackdrang krijg. Beter fruit dan slecht eten.
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:51:07 #109
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32491469
Hey zeg, dit is apart! Ik merk een verandering in mezelf op na 13 weken lijnen

Ik word namelijk een beetje misselijk als ik al die dingen lees die jullie posten over vreetbuien.
Normaal gesproken zou ik er alleen maar honger van krijgen of zelfs "lekkere" ideeën uitpikken

Zou "normaal" dan eindelijk niet meer normaal zijn voor me, ik hoop het zo

Die 3 potjes leverpastei van jou Riann slaan alles, mijn maag begint zowat een beetje om te draaien
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_32491499
Nee hoor, Mano, bij mij worden ze opgewekt door mijn cyclus. Ik weet al precies wanneer mijn volgende vreetbui zal zijn en het maakt dan niet uit of ik stevig ontbijt, iets bij de thee neem, goed lunch etc eet.
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:54:56 #111
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32491603
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:49 schreef Mano het volgende:
....Ik probeer genoeg te eten en heb overdreven veel fruit en groente in huis voor als ik 's avonds snackdrang krijg.......
Je zit hier in een dieettopic hè, wij proberen juist om minder te eten en onze snackdrang onder
controle te krijgen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32491644
Och, ik heb met mezelf de afspraak dat ik onbeperkt groente en fruit mag eten hoor, Faat. Ik wil dàt snacken helemaal niet onder controle krijgen, maar juist aanmoedigen
pi_32492018
Ja precies, fruit en groente snacken is toch juist goed? Allemaal vitamientjes en andere gezonde stoffen.
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:33:40 #114
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32493023
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:56 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik heb met mezelf de afspraak dat ik onbeperkt groente en fruit mag eten hoor, Faat. Ik wil dàt snacken helemaal niet onder controle krijgen, maar juist aanmoedigen
Voor mijn gevoel maak je het jezelf daar juist heel moeilijk mee. Als je immers altijd aan trek toegeeft,
zelfs als je dit nu dan dus veranderd in gezonde etenswaren zoals fruit, dan is de kans dat je jezelf
niet onder controle kunt houden voor mij te groot. Op deze manier leer ik namelijk niet om mijn trek in
bedwang te houden en de keuze om naar minder gezonde etenswaren te grijpen is dan gevaarlijk dichtbij.

Beetje lastig uitleggen eigenlijk wel, maar ik denk dat dit best eens voor iedereen anders zou
kunnen zijn. Mijn grote probleem is namelijk dat als ik altijd toegeef aan trek ik de hele dag door eet.
Daar heb ik nu verandering in gebracht door een heel strak schema van tijden waarop ik mag eten.
Uiteraard is de keuze nu alleen maar gezonde en laag calorische voedingsmiddelen, maar ik hoop
daarmee uiteindelijk te bereiken dat ik dit schema aanhoudt en later als ik op gewicht ben iets kan
variëren in de keuzes, maar niet in de tijden. Hoop dat je vat wat ik bedoel trouwens

Het voor mij meest effectieve schema is:

8.30 ontbijt
11.00 tussendoortje
tussen half 1 en half 2 lunch
16.00 tussendoortje
tussen half 6 en half 7 diner
21.00 tussendoortje
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:36:03 #115
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32493131
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:08 schreef Mano het volgende:
Ja precies, fruit en groente snacken is toch juist goed? Allemaal vitamientjes en andere gezonde stoffen.
Fruit en groente snacken is een goede keuze dat klopt. Maar het is niet handig om tijdens je dieet
onbeperkt de hele dag door te eten, dat is zo'n beetje de strekking van mijn verhaal hierboven
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32493273
Het is een illusie dat je moet leren het eten onder controle te krijgen, dat hou je niet vol namelijk. Als ik dat probeer zit ik zo weer met mijn mond aan een pak hagelslag. Als ik onbeperkt mandarijntjes mag eten dan kom ik heus niet verder dan 3 mandarijntjes. En 3 mandarijntjes is heel wat beter dan een half pak hagelslag, boterhammen met pindakaas, een blik soep dat nog in de kast stond plus de zak spekjes die ik nog had.

Maar zoals je al zegt: dat is voor iedereen weer anders. Luister naar je eigen lichaam en gebruik de kennis die je over jezelf hebt verzameld. Wat voor jou werkt, werkt niet voor iedereen en wat voo rmij werkt gaat ook niet altijd voor anderen op.
pi_32493619
Jeetje, wat kunnen jullie flink veel naar binnen stouwen als jullie een vreetbui hebben . Ik word al misselijk van een halve bak ijs. Drie koekjes (niet van de magere maar uiteraard van die vette roze
koeken oid) zie ik ook als flink te buiten gaan tegenwoordig. Maar ik noem het dan geen vreetbui maar meer een vreetkick. Dit temeer omdat je in korte tijd wat weg loopt te stouwen (en snel hoopt weg te gooien dan). Het hoe en waarom is mij nu ook wat duidelijker: het hangt ook bij mij samen met mijn cyclus en met de winter .

Anyway: ik probeer ook een strak eetschema aan te houden wat alleen lukt als ik werk. Maar als ik teveel aan eten op werk moet denken werkt ook weer niet. Dan eet ik maar wat verantwoords wat ik mee heb genomen.

Ik heb laatst in de aanbieding zo'n fitnessbal gekocht. Best grappige dingen kan je ermee doen. Het lijkt op een skippybal maar dan kleiner (of ben ik nu te groot?) .
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:52:14 #118
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32493730
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is een illusie dat je moet leren het eten onder controle te krijgen, dat hou je niet vol namelijk.
Dat is eigenlijk wel de bedoeling

Als ik het namelijk niet onder controle krijg weeg ik over een jaar, misschien over 2 jaar > 150 kg
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32493872
Mja, het is maar net wat voor jou werkt inderdaad. Ik val nu een kilo per week af dus hoe ik het doe werkt voor mij. Plus ik heb nauwelijks honger en geen last van vreetbuien. En ik eet gezond.
  dinsdag 22 november 2005 @ 22:59:48 #120
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32493970
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:49 schreef Pandorah het volgende:
.....Het hoe en waarom is mij nu ook wat duidelijker: het hangt ook bij mij samen met mijn cyclus.....
Volgens mij hebben we daar allemaal in meer of mindere mate last van, maar tijdens het lijnen
valt het ineens wel heel erg op natuurlijk. Met mijn oude eetpatroon viel het me gewoon minder
op, omdat ik eigenlijk áltijd wel trek had in lekkere dingen

Nu tijdens het lijnen laat ik die dagen gewoon de teugels wat vieren, om dan als ik eenmaal weer
ongesteld ben de boel weer wat strakker aan te trekken.
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:02:08 #121
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32494027
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:57 schreef Mano het volgende:
Mja, het is maar net wat voor jou werkt inderdaad. Ik val nu een kilo per week af dus hoe ik het doe werkt voor mij. Plus ik heb nauwelijks honger en geen last van vreetbuien. En ik eet gezond.
Ik wist niet dat jij ook aan het lijnen was

Dacht dat je gewoon een voorbijvliegende forummer was die alleen op de postjes van vreetbuien
reageerde
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32494076
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef Riann het volgende:
Dankje Poohy

ik wil even op die vreetbuien terug komen. Wat zijn voor jullie dan vreetbuien.

Als ik een vreetbui heb kan ik goed 6 gevulde koeken op en een hele zak chips van 200 gram dat is voor een erge vreetbui ik weet niet wat het bij jullie is?
Ik had een soort hele lange vreetbuien. Ik propte niet een pak koekjes in tien minuten naar binnen of zo. Ik at 9 zakken caramelpopcorn in een weekend, bijvoorbeeld. Of gewoon echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel chocolade en chocoladekoekjes op een dag. Het was bij mij nooit achter elkaar naar binnen proppen, het was echt langdurig achter elkaar blijven eten, allemaal dingen die ik het huis in smokkelde.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 22 november 2005 @ 23:07:53 #123
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32494227
Dat noemen ze "binge-eating" Maeghan. Zonder kotsen dus doorgaan en doorgaan
en dit over een behoorlijke tijd uitspreiden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32494268
Een lijner die het gevaar van vreetbuien heel serieus neemt .. :/

Maar inderdaad, drie mandarijntjes is echt wel mijn maximum. Terwijl ik drop, chips en chocola kan blijven eten.
pi_32494401
En als ik roep dat ik van mezelf onbeperkt groente en fruit mag eten dan komt er altijd wel iemand met een opmerking over de energetische waarde van bananen....voor iemand dat doet: 1 banaan is voor mij wel onbeperkt genoeg
  woensdag 23 november 2005 @ 00:21:55 #126
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32496382
Misschien dat jullie wel mazzel hebben dat fruit en groente blijkbaar wel een soort van
verzadigingsgevoel geeft waardoor jullie stoppen bij een redelijk normale hoeveelheid?

Ik krijg echt steeds meer en meer "honger" ervan als ik het onbeperkt zou mogen eten van mezelf

Heeft wat mij betreft dus niets met calorieën te maken, maar met het afleren van een heel erg fout
eetpatroon.
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  woensdag 23 november 2005 @ 07:39:04 #127
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32499471
In het begin had ik ontzettend veel moeite om van al het lekkers af te blijven naast het gezonde eten. Het vulde allemaal wel, maar de drang naar chips en snoep bleef. Vooral als ik ongesteld moest worden was het een regelrechte ramp

Maar na een anderhalve maand bereikte ik een punt dat het me allemaal niet meer zo boeide. Vond mijn salades enzo eigenlijk veel lekkerder. En ook kon ik eindelijk zonder problemen door het lekkere gangpad van de suup lopen zonder depri te worden omdat ik het niet mocht eten

Over het algemeen snak ik niet meer naar snoep en chips. Maar soms uit het niets heb ik van die dagen dat ik zo'n verschrikkelijke trek in chocola heb. Want dat smaakt sinds mijn lijnsessie echt goddelijk Dat is eigenlijk mijn enige zwakte

Ik heb nu ook heel veel rust gekregen. Hoe vaak ik vroeger wel niet door kastjes snuffelde op zoek naar iets lekkers. Ik was altijd op zoek of ik nou nog trek had of niet. Ook was ik altijd ontzettend hebberig met eten. Als mijn vriend en ik naar de bios gingen en we hadden snoep, dan was ik degene die het helemaal alleen opat

Zo, het is weer tijd voor mijn dagevaluatie Nu ik meer tijdens de dag zelf eet, kom ik niet met een uitgehongerd gevoel thuis Ik heb dan ook niet het idee dat ik de hele dag in moet gaan halen met eten. Eerst nam ik best een groot bord vol met avondeten en de rest van de avond had ik dan nog trek. Dan besloot ik maar om vroeg naar bed te gaan zodat ik niet meer kon eten. Nu heb ik eigenlijk weinig trek meer als ik thuiskom
pi_32500147
Ik had ook meer het binge eating... Bij mij ging het dan met zakken snoep, bij de lunch een frikandel met veeel mayo, avondeten werd dan snel iets van aardappelschijfjes met een hamburger ofzo en daar dan ook veel mayo bij....

Chips heb ik niet zoveel mee, snoep dan dus wel. Bepaalde dingen haal ik nog steeds niet in huis, omdat ik weet dat het dan mis gaat.
Maar ik at verder dan ook niet zoveel brood, en nu ik 6 boterhammen op een dag eet(en veel meer op vaste momenten) gaat het veel beter met mij. Anders denk ik dat ik nu op de 105 ongeveer had gezeten, en ik zit nu op 90..... Tel uit je winst..

Maar ik heb er dus een half jaar voor in de deeltijdopname gezeten, ik denk niet dat het me anders was gelukt...

Ik mocht vanmorgen weer op de weegschaal, en ik was deze week 4 ons kwijt!!!! Ik ben er eigenlijk wel blij mee, maar ik zit nog steeds niet onder het gewicht wat hier nog staat, ik zit er nu een halve kilo ofzo boven. Maar als ik zo doorga dan ben ik er voor oud en nieuw vast nog wel een keertje onder
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32500483
Hmmm, een paar dagen geleden heb ik 's avonds voor mezelf voor het slapengaan nog even een blik knakworsten warm gemaakt en die uitgespreid over vier broodjes.
Gisteren even chocola gekocht, snapte niet zo goed waarom, kan meestal goed van de chocola afblijven en word altijd in het weekend ongesteld, dus dat kon het ook niet zijn.
Vanmorgen ongesteld.....
Raar lijf van mij....
Sinds ik aan het lijnen ben, valt me wel op dat ik niet meer van die hele lichte melkchocolade houd, maar van pure??? dat vond ik vroeger nooit lekker???
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 november 2005 @ 11:15:42 #130
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32502682
Oud:
Sjeen (1m70) (28,5) was 105 kg, weegt nu 82,3 kg en wil graag <80 kg wegen -22,7

Nieuw:
Sjeen (1m70) (28,4) was 105 kg, weegt nu 82,2 kg en wil graag <80 kg wegen -22,8

Ik heb geloof ik al heel lang geen echte vreetbui meer gehad... De snoep/chipskast ligt hier echt propvol, maar dan kan ik meestal nog niks vinden Beetje verwend geloof ik...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_32504440
quote:
Op woensdag 23 november 2005 09:32 schreef freecell het volgende:
Hmmm, een paar dagen geleden heb ik 's avonds voor mezelf voor het slapengaan nog even een blik knakworsten warm gemaakt en die uitgespreid over vier broodjes.
Gisteren even chocola gekocht, snapte niet zo goed waarom, kan meestal goed van de chocola afblijven en word altijd in het weekend ongesteld, dus dat kon het ook niet zijn.
Vanmorgen ongesteld.....
Raar lijf van mij....
Sinds ik aan het lijnen ben, valt me wel op dat ik niet meer van die hele lichte melkchocolade houd, maar van pure??? dat vond ik vroeger nooit lekker???
Volgens mij is melkchocolade veel vetter dan pure (of bittere) chocolade. Misschien gaat dat vette je wel tegenstaan. Pure chocolade is trouwens wel beter voor je, hoe puurder hoe beter.

[stiekemmode]ik had een toblerone gekocht voor in het vliegtuig omdat je daar niets te eten krijgt. Zit er nu pas van te smikkelen in de pauze op school. Ik heb wel een zwak voor toblerone geloof ik...[/stiekemmode]
pi_32504517
toblerone is ook wel heel erg lekker
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 november 2005 @ 12:42:17 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32504648
Toblerone.... hmmm, dat vind ik ook echt lekker
pi_32504671
* Isabeau neemt maar weer Optimel bij het ontbijt
pi_32505349
toblerone is heerlijk....

Maar niet te vaak...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_32506325
ik wil jullie nog één keer wijzen op de meeting van komende zaterdag:
Dieetclubmeeting deel VIII
dus
pi_32506389
quote:
Op woensdag 23 november 2005 13:48 schreef freecell het volgende:
dus
Bij deze alvast heel veel plezier gewenst
Voor de volgende meeting houd ik me aanbevolen.

(gisteren trouwens op de weegschaal gestaan..... 91 kilo)

Dus ik kan ook een regeltje maken, moet ik eerst even kijken hoe ik dat moet doen..
pi_32506469
Ymme (1m66) () was 91 kg, weegt nu 91kg en wil graag <70 kg wegen -0,0

Kan iemnad ergens mijn bmi uitrekenen ?
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 november 2005 @ 13:54:40 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32506498
quote:
dus
Helaas... ik ga al naar deze meet zaterdag, dus misschien een volgende keer
pi_32506516
Ok, dus nu is het de bedoeling dat ik elke week een update post..

Ik ga morgen eerst snel zelf een weegschaal kopen, ik weeg nu bij mijn moeder..
En van volgende week ook elke week bij een lijnclub.. dus gaat helemaal goed komen.

Ook ga ik vanavond echt ( JA NU ECHT) beginnen met hardlopen. Wel als het donker is, zodat ik me dan iets minder hoef te schamen. Heb al z'n oranje vestje gekocht.
  woensdag 23 november 2005 @ 14:07:08 #141
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32506816
quote:
dus
Naar de sauna?

Naar de sauna????????
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32506850
Ja, Faat, naar de sauna (waar je tot de conclusie komt dat de helft van de aanwezigen ook wel lid mag komen worden van de dieetclub).
  woensdag 23 november 2005 @ 14:10:25 #143
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32506896
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef Isabeau het volgende:
Ja, Faat, naar de sauna........
Ja ik dacht al dat ik het goed las, maar ik was even in shock
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32506916
Het is juist prettiger om met mede-lijners naar een sauna te gaan dan met een stel slanke dennen vriendinnen
pi_32506995
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Het is juist prettiger om met mede-lijners naar een sauna te gaan dan met een stel slanke dennen vriendinnen
Ik was erg graag meegegaan. Vooral omdat ik me nu een beetje schaam. Maar dat zal op z'n meet inderdaad wel anders zijn omdat het je lotgenoten zijn. En die elkaar begrijpen. Wanneer gaan we weer, dan ga ik graag mee

Oh wie gaat er over de lijstjes, ik wil er graag tussen staan
pi_32507175
We gaan volgend jaar vast weer een keer. Ik heb nu 9 optimelzegeltjes
pi_32507460
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:19 schreef Isabeau het volgende:
We gaan volgend jaar vast weer een keer. Ik heb nu 9 optimelzegeltjes
Ik lust geen optimel.. dan kan ik dus ook niet mee
pi_32509552
Faat ik ga ook voor de eerste keer hoor, en ik vind het ook spannend, als klein propje lijk ik natuurlijk met grote afstand de dikste

En ik zal het heus ook wel overleven...
Ik heb gezwommen op een speciaal uurtje voor mensen met overgewicht...
En daar was ik de dunste, was ook wle eens leuk..
MAar je went er snel aan hoor... En zo erg schaam je je dan ook al snel niet meer..
  woensdag 23 november 2005 @ 16:10:12 #149
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32510367
quote:
Op woensdag 23 november 2005 14:13 schreef ymme het volgende:
Oh wie gaat er over de lijstjes, ik wil er graag tussen staan
Ohw ja, week 47 is het nu, die zou ik doen

Is er nog een vaste dag ofzo voor, einde van de week of begin van de week of middenin de week?

Ik ben nu even aan het pauzeren, omdat ik een wandje aan het verven ben, dus kan het nu niet
doen, maar als ik het lijstje update zal ik je ertussen zetten ymme
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  woensdag 23 november 2005 @ 16:13:47 #150
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32510455
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:43 schreef teigan het volgende:
Faat ik ga ook voor de eerste keer hoor, en ik vind het ook spannend, als klein propje lijk ik natuurlijk met grote afstand de dikste
Nou spannend is een understatement, ik krijg bij het idee alleen al hartkloppingen

Ik wacht gewoon rustig tot er een BBQ-meet komt waar we lekkere magere dingen enzo gaan testen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')