Vreetbuien zijn er natuurlijk in verschillende gradaties, een hele bak tiramisu en een hele bak ijsquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:48 schreef Isabeau het volgende:
Heb ik dan een vreetbui gehad? Ik heb een hele bak Tiramisu opgegeten en een bak ijs
Blijven we hier nu over doorzagenquote:Op zondag 20 november 2005 08:39 schreef Faat het volgende:
[..]
Maar ik wil hier echt niet gaan bepalen wat wel en wat niet een vreetbui genoemd kan worden,
tenzij mensen het echt te bont maken en 3 koekjes een vreetbui gaan noemen![]()
Ik reageer één keer op jou en ik reageer één keer op Isabeau, is dat doorzagen?quote:
Nee dat is geen doorzagenquote:Op zondag 20 november 2005 09:18 schreef Faat het volgende:
[..]
Ik reageer één keer op jou en ik reageer één keer op Isabeau, is dat doorzagen?![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:10 schreef Isabeau het volgende:
poohy doet het southbeachdieet en daarvan is bekend dat je bibberig en slap wordt. Is ook niet gek, je lichaam ontbeert brandstof: koolhydraten. Met het southbeachdieet is sporten daarom ook bijna niet te doen, dat kan je lijf dan gewoon niet aan.
Wat voor sporten bedoelen jullie dan? Toen ik 2,5 jaar geleden Atkins volgende (en dan eet je nog veel minder koolhydraten!) kon ik prima hardlopen... duursporten blijken juist beter te gaan, low-carb dieten leiden misschien tot een iets lager piekvermogen maar het uithoudingsvermogen word juist groter (want lichaamsvet als energiebron is ruim voldoende aanwezig).quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:28 schreef poohy het volgende:
Zo en hierbij heb ik besloten om te stoppen met het SB dieet. Het is ideaal voor mij als ik niet beweeg. Maar inderdaad, in combinatie met sporten is het gewoon niet gezondIn januari ga ik vijf weken reizen en dan stap ik er wel weer op over
![]()
Als ik een vreetbui heb dan ga ik alle kastjes in huis langs op zoek naar eten. En als er niets is dan ga ik zelfs pindakaas lepelen of hagelslag snoepenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:29 schreef Riann het volgende:
Dankje Poohy
ik wil even op die vreetbuien terug komen. Wat zijn voor jullie dan vreetbuien.
Als ik een vreetbui heb kan ik goed 6 gevulde koeken op en een hele zak chips van 200 gram dat is voor een erge vreetbui ik weet niet wat het bij jullie is?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:26 schreef N.icka het volgende:
Ik zit er zo eens over na te denken en ik geloof dat het raarste dat ik zo'n bui gegeten heb is : en pak diepvries spinazie a la creme ,en nog niet eens goed warm maken he?![]()
owww wat zijn we erg zegquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
In een vreetbui heb ik wel eens koekjesdeeggemaakt omdat er verder niets in huis was (dus bloem, boter en suiker). Maar ik had het geduld niet om op de koekjes te wachtenToen heb ik de helft van et deeg opgegeten. Daar word je heel erg misselijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |