abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32510474
Wat schrikt je eigenlijk zo af in een sauna, Faat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32512172
Ik ga dadelijk hard lopen. Alleen.

Wat voor een tips hebben jullie voordat ik ga vertrekken zo meteen?

pi_32512258
Heb je ervaring met hardlopen, ymme?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_32512278
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Heb je ervaring met hardlopen, ymme?
Nee....
pi_32512452
Oh jee...

Mijn allerbelangrijkste tip: goede hardloopschoenen
Verder moet je je niet al te warm kleden ook al lijkt het koud buiten.
Beetje opbouwen: stuk stevig wandelen, dan een tijdje hardlopen (kijk maar hoelang dat wil, als het 1 minuut is: prima, als het meer dan 10 is: geweldig). Lukt het je niet om lang hard te lopen dan kan je afwisselen: stukje hardlopen, stukje wandelen, stukje hardlopen etc. Je zult er verstelt van staan hoe snel je conditie vooruit gaat.
pi_32512478
Rekken is op zich volslagen nutteloos, maar als het je een goed en sportief gevoel geeft moet je het maar doen Eerst een stuk wandelen om wat warm te worden is wel effectief.
pi_32512583
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Rekken is op zich volslagen nutteloos, maar als het je een goed en sportief gevoel geeft moet je het maar doen Eerst een stuk wandelen om wat warm te worden is wel effectief.
Ik ga eerst wandelend het dorp uit. En dan een beetje bij het onbewoonde ga ik pas hardlopen
pi_32512632
Ja, zou ik ook doen In het begin dacht ik ook dat ik als een soort Dombo-die-niet-kon-vliegen over het asfalt beukte.
pi_32512890
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, zou ik ook doen In het begin dacht ik ook dat ik als een soort Dombo-die-niet-kon-vliegen over het asfalt beukte.
Haha ja inderdaad.
Als ik wat slanker ben, dan denk ik dat ik me minder hard schaam, maar op het moment te erg om door het dorp zelf te gaan lopen
pi_32512912
Ik ga nu. Ik begin denk ik vandaag met een half uurtje. En dan kijken hoe lang ik het hardlopen vol houdt..

Nou ik zal straks verslag doen.
pi_32513030
Succes hoor!
  woensdag 23 november 2005 @ 18:11:10 #162
92279 N.icka
Windforce 11
pi_32513715
Ik heb het hardlopen tig keer geprobeerd , kreeg er hielspoor van En ik kon in het begin niet eens 1 minuut hardlopen

Nu zwem ik en dat gaat beter
pi_32514240
Nou ik ben weer terug hoor

Wat voelt dat lekker zeg.
Ik heb drie kwartier flink doorgelopen, en af en toe een stukje hardlopen tussen door gedaan.
Dit ging er goed. Maar ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik het gewone flink stevig doorlopen, toch fijner vind dan hardlopen.
Ik denk dat ik daarom ook zou hou, flink door wandelen en af en toe een stukje hardlopen. Hiermee verbrand je toch ook een hoop vet etc..

En dan dit toch bijna elke avond, vol te houden. Ja als je een hond hebt MOET je wel. Maar eerder was het meer slungelen onder het lopen, dan echt lopen. En mijn vriend gaat 's avonds vaak met de hond fietsen. Dus vanaf nu is de hond 's avonds minimaal 4x per week van mij. Goed toch.
pi_32514973
Ymme > Met stevig doorwandelen (het zgn sportief wandelen ) kan je ook je conditie verbeteren. Je kan ook intervaltrainingen inbouwen bij wandelen (wat minder stevig - steviger wandelen). Wandelen is ook minder blessuregevoelig dan hardlopen. Ik kan bijv alleen nog maar op onverharde paden hardlopen omdat dat iets beter is voor mijn knieen. En met de hond gaan wandelen is al helemaal goed! Dat beestje heeft ook beweging nodig en als het even lukt kan je ook met hem gaan hardlopen . Oja, even de waarschuwing van Isabeau herhalen: zorg dat je goede spullen / schoenen hebt anders krijg je sneller blessures!
  woensdag 23 november 2005 @ 20:08:58 #165
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32517253
hey, volgende meeting hou ik me ook aanbevolen!

hallo vanuit londen! alwaar ik niet gezond eet, want te vet en nauwelijks groente. maar goed...volgende week weer beter!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:48:39 #166
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32518462
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Wat schrikt je eigenlijk zo af in een sauna, Faat?
De warmte
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_32522091
Jaaaaah jongens, de chocola was lekker!
Sanity is (not) statistical
  woensdag 23 november 2005 @ 22:35:26 #168
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_32522404
ohhh jongens... heel offtopic, maar ik moet het even kwijt.

Tjonge wat voel ik me k*t... Mijn oma (moeder van mijn vader) heeft een absentie-verklaring die morgen ingaat (dat wil zeggen dat ze alleen nog pijnstillers krijgt en als ze niet meer kan eten of drinken... jammer dan) en de zus van mijn moeder ligt op sterven. Hele familie natuurlijk in rep en roer en nu moet ik morgenavond op stel-en-sprong (heel waarschijnlijk) naar Limburg om mijn ouders bij te staan... Oh ik voel me echt ff kut. En dan heb ik ook nog pillen tegen mijn rug/nekpijn en daar word ik dus echt SUPERmisselijk van en mijn buik raakt er helemaal van slag van. Ik heb de hele tijd krampen en buikpijn... oh wat voel ik me K*T!!! Zowel lichamelijk als geestelijk...

Enige plus-puntje is dat ik vrijwel de hele tijd misselijk ben en dus niet echt heel veel eten naar binnen krijg (dus ook geen snoep-eten, wat ik normaal wel eet als ik me emotioneel slecht voel). En ik moest net ook even grinneken om het "Dombo-die-niet-kan-vliegen"-verhaal... Zooo herkenbaar ....
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 november 2005 @ 22:40:42 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32522583
Veel sterkte de komende tijd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_32524605
Faat >> in eerste instantie vond ik de sauna ook eng maar je moet er even aan wennen aan de blote mensen en de hitte. En die hitte is best meegevallen. Bovendien: als het je te heet wordt, kan je altijd nog in het zwembad springen .

Droeke >> Wat heftig allemaal ineens zeg... Heel veel sterkte de komende tijd

Meaghan >> Mooi dat de chocola lekker was. En nu het andere stukje evt weggooien.

Oh, ik heb vandaag toch iets leuks gelezen. Op de playstation 2 hebben ze een fitnessspel ontwikkeld waarbij je je 4 soorten oefeningen kan doen met je eigen personal trainer (zie eyetoykinetic.com). Handig voor mensen die niet veel tijd hebben om naar de sportschool te gaan en/of dat te duur vinden. Je moet het natuurlijk wel volhouden en inplannen. Maar als dat lukt, lijkt mij best grappig om te gaan doen (reactie vriendjelief: " goh dat wil je zeker wel hebben dan he?" ).

[ Bericht 21% gewijzigd door Pandorah op 24-11-2005 00:03:41 ]
  donderdag 24 november 2005 @ 11:07:06 #171
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32531567
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef Droeke het volgende:
ohhh jongens... heel offtopic, maar ik moet het even kwijt.

Tjonge wat voel ik me k*t... Mijn oma (moeder van mijn vader) heeft een absentie-verklaring die morgen ingaat (dat wil zeggen dat ze alleen nog pijnstillers krijgt en als ze niet meer kan eten of drinken... jammer dan) en de zus van mijn moeder ligt op sterven. Hele familie natuurlijk in rep en roer en nu moet ik morgenavond op stel-en-sprong (heel waarschijnlijk) naar Limburg om mijn ouders bij te staan... Oh ik voel me echt ff kut. En dan heb ik ook nog pillen tegen mijn rug/nekpijn en daar word ik dus echt SUPERmisselijk van en mijn buik raakt er helemaal van slag van. Ik heb de hele tijd krampen en buikpijn... oh wat voel ik me K*T!!! Zowel lichamelijk als geestelijk...

Enige plus-puntje is dat ik vrijwel de hele tijd misselijk ben en dus niet echt heel veel eten naar binnen krijg (dus ook geen snoep-eten, wat ik normaal wel eet als ik me emotioneel slecht voel). En ik moest net ook even grinneken om het "Dombo-die-niet-kan-vliegen"-verhaal... Zooo herkenbaar ....
Droeke wat een naar nieuws joh

In feite is dit helemaal niet offtopic trouwens, want zoals bij zovelen van ons zijn dit nou typisch
van die dingen die de geestelijke trek en drang om te snoepen of eten enorm versterken.
En juist omdat je niet op je sterkst bent op dit soort momenten is de kans groot dat je het dieëten
niet volhoudt. Dat lijkt me meer dan voldoende ONtopic dit in een dieettopic

Misschien heb je een mazzeltje met de misselijkheid door de pillen en kom je er, wat betreft eten,
goed doorheen. Verder kan ik je alleen maar meegeven om als er nog wat is dat je tegen je oma
of tegen je tante wil zeggen dat absoluut te doen en niets voor je te houden. Dat is zó belangrijk!!

Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd voor jou en je familie in ieder geval
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  donderdag 24 november 2005 @ 11:09:32 #172
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32531626
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef Pandorah het volgende:
Faat >> in eerste instantie vond ik de sauna ook eng maar je moet er even aan wennen aan de blote mensen en de hitte. En die hitte is best meegevallen. Bovendien: als het je te heet wordt, kan je altijd nog in het zwembad springen .
Dat van die hitte was maar een smoes hoor Pandorah

Ik wens jullie iig een hartstikke leuke saunameet toe en ben zelf op zaterdag gewoon aan het werk
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32531964
Wie van jullie hier, doet er ook aan stevig wandelen? En hoelang loop je dan? En hoevaak per dag?

En nee, ik ben niet nieuwschierig wil alleen graag alles weten
pi_32532003
Faat inderdaad [over Droeke]
Stress of problemen kunnen veel invloed hebben op de manier waarop je in het leven staat/eet. Op momenten van stress of paniek ga ik ook eten/ aan de wijn.

Veel succes Droeke!

Ymme, ik wandel nu sinds een paar maanden veel met mijn hond [niet schrikken: twee en half uur per dag]. Ik wandel best wel door. Ik was al bezig met gezonder eten dus dat scheelt ook een hoop. Ben nu in totaal 23 kilo afgevallen en ik weet zeker dat dat gewandel daar een rol in speelde. Er gaat meer tijd in zitten maar als de afstand die je aflegt even ver is [zeg 5 km] maakt het qua calorieen niet zo heel veel uit of je wandelt dan wel hardloopt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 november 2005 @ 11:27:41 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32532118
*Komt ondanks eigen topic en andere insteek even een kijkje nemen hier*

Faat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32532157
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:23 schreef Mano het volgende:
Faat inderdaad [over Droeke]
Stress of problemen kunnen veel invloed hebben op de manier waarop je in het leven staat/eet. Op momenten van stress of paniek ga ik ook eten/ aan de wijn.

Veel succes Droeke!

Ymme, ik wandel nu sinds een paar maanden veel met mijn hond [niet schrikken: twee en half uur per dag]. Ik wandel best wel door. Ik was al bezig met gezonder eten dus dat scheelt ook een hoop. Ben nu in totaal 23 kilo afgevallen en ik weet zeker dat dat gewandel daar een rol in speelde. Er gaat meer tijd in zitten maar als de afstand die je aflegt even ver is [zeg 5 km] maakt het qua calorieen niet zo heel veel uit of je wandelt dan wel hardloopt.
Normaal liep ik al z'n 60 min per dag met de hond. Mijn vriend doet dan meestal 's avonds met hem fietsen. Nou dat moment ga ik nou dus in beslag nemen. voor 4x in de week.. Overdag als ik uit school kom, heb ik niet zoveel tijd om een heel eind met de hond te gaan lopen, dan ben ik druk met huishouden/eten en studeren voor school.
Dus ik denk dat ik vanaf gisteren ook wel aan z'n bijna 2 uur per dag kom... Netjes toch...
  donderdag 24 november 2005 @ 11:30:31 #177
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_32532199
Faat, Sjeen en Pandorah: Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Ik zit nu maar wat op mijn werk en ga wat van koffie-pauze naar koffie-pauze. Gelukkig is iedereen hier heel lief voor me... Ik kan me echt niet concentreren, maar om nou thuis te gaan zitten en lekker de hele dag te piekeren: nou nee dankjewel. Ben eigk niks aan het doen op mijn werk, maar gelukkig begrijpen ze het wel.

Als klap op de vuurpijl: mijn vriend is morgen jarig. Dat wordt dus echt niet gezellig, maar gelukkig heb ik wel al de cadeautjes en de slingers in huis (moet ze alleen heel vroeg morgen ophangen). En we gaan 's avonds naar het toneelstuk 'Amadeus' in het theater aan het vrijthof in Maastricht. Ik hoop dat ik me dan ook wat lekkerder voel. Maar voor mijn vriend is dat natuurlijk ook niet leuk...
pi_32534297
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:21 schreef ymme het volgende:
Wie van jullie hier, doet er ook aan stevig wandelen? En hoelang loop je dan? En hoevaak per dag?

En nee, ik ben niet nieuwschierig wil alleen graag alles weten
Ik loop ook graag. Samen met collega's loop ik in de lunchpauze een half uur, daarnaast loop ik 's avonds ook soms nog een stuk (gisteren 70 minuten). Hardlopen begin ik (voorlopig) niet aan, moet ik mijn gewrichten echt niet aandoen.
Het wandelen 's avonds doe ik in de plaats van zwemmen, dat deed ik eerst 3 keer in de week, maar ik heb met deze kou geen zin om naar 't zwembad te gaan en vervolgens met nat haar over straat te moeten...

Naast het lopen fiets ik ook 3 kwartier per dag, naar mijn werk en terug. Merk wel dat ik fitter ben dan een maand of 8 geleden. Probeer trouwens ook 1 keer per week naar de sportschool te gaan voor "bodycombat" maar daar is de laatste 2 weken al weer bar weinig van terecht gekomen.

Gewicht staat trouwens al sinds begin september stil, beetje irritant... Weeg nogsteeds precies het zelfde als hier in het lijstje staat (en dat staat er dus al bijna 3 maanden). Ach, misschien komt het wel weer op gang... misschien moet ik ook gewoon weer wat harder mijn best gaan doen. Maar ik ben zo'n fan van pepernoten, koekjes en chocolade... zucht... slechtste tijd van het jaar om over gewicht na te moeten denken..

Hoi Rewimo, leuk dat je hier 'ns komt kijken! Het is hier best gezellig, hoor!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_32534408
Idd, de feestdagen zijn erg slecht voor de lijn.
Maar met de dagen zelf, let ik natuurlijk wel op, maar probeer ik wel na te denken voordat ik wat pak of eet. Maar alles laten staan, nee dat ben ik niet van plan. Na de feestdagen (en de dagen tussen door) flink aan beweging doen, en dan wel goed opletten. Dan gaat dat helemaal goed komen denk ik..
pi_32534953
Lieve Droeke, ik hoop dat je morgen toch een beetje afleiding vindt in het theater en samen met je vriend zijn verjaardag viert. Heel erg veel sterkte voor jou en je familie toegewenst. Op momenten als dit is het net of je anders leeft, anders voelt. Gedenk de fijne dingen en probeer tot steun te zijn voor de mensen waar je van houdt. Dan hoop ik dat de mensen die van jou houden jou zo veel mogelijk zullen steunen. Sterkte.
  donderdag 24 november 2005 @ 13:57:21 #181
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32535922
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:27 schreef Rewimo het volgende:
*Komt ondanks eigen topic en andere insteek even een kijkje nemen hier*

Faat
Hoi dunnetje

Zeg je BMI is toch nog wel >25 hè anders "mag" je hier niet eens komen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  donderdag 24 november 2005 @ 14:14:40 #182
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_32536375
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:20 schreef Isabeau het volgende:
Lieve Droeke, ik hoop dat je morgen toch een beetje afleiding vindt in het theater en samen met je vriend zijn verjaardag viert. Heel erg veel sterkte voor jou en je familie toegewenst. Op momenten als dit is het net of je anders leeft, anders voelt. Gedenk de fijne dingen en probeer tot steun te zijn voor de mensen waar je van houdt. Dan hoop ik dat de mensen die van jou houden jou zo veel mogelijk zullen steunen. Sterkte.
Ohhh zoooo lief Maakt me een beetje Het klopt wel wat je zegt... Het lijkt wel alsof er een ander tijds-waarneming optreedt. Ik droom veel weg en toch lijkt de tijd langzaam te gaan... Wat zijn jullie allemaal lief!

P.S.: Ik ben best trots op me dat ik de verleidingen van de kantine vandaag heb kunnen weerstaan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 november 2005 @ 14:36:14 #183
13151 crew  Rewimo
pi_32536971
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:57 schreef Faat het volgende:
Hoi dunnetje

Zeg je BMI is toch nog wel >25 hè anders "mag" je hier niet eens komen
Pffff maak je daar voorlopig maar geen zorgen over

Bedankt voor de welkomstwoorden allemaal
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_32544171
zo vanavond weight watchers

spannend

ik heb vanmorgen hier gewogen ik hou gewoon hier mijn gewicht aan van thuis.

mijn nieuw zinnetje schaam schaam schaam:

Riann (1m72) (28.7) was 102 kg, weegt nu 85 kg en wil graag 70 kg wegen -17

Maar we gaan er weer wat aan doen na vanavond.
Maar het raare is wel ik heb nog steeds dezelfde maat het zit alleen ietsje pietje strakker maar kan het nog goed aan. En mijn gezicht is weer ietsje dikker geworden en mijn vetrol onder mijn borsten is wat dikker geworden.
Maar goed ik hoop dat dit gaat werken.

Wish me good luck
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 november 2005 @ 20:21:51 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32546533
Rewimo... we willen foto's!!! Gewoon al ruim 25 kilo kwijt, goed zeg!

Droeke, sterkte meid! Ik weet niet of jij er iets aan hebt, maar als je toch in Maastricht bent morgen. Ik ga op zo'n momenten altijd even een kaarsje branden in de Onze Lieve Vrouwe Basiliek...
pi_32547387
Sterkte Droeke, geef jezelf de tijd om dingen te verwerken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 november 2005 @ 07:33:37 #187
13151 crew  Rewimo
pi_32557853
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:21 schreef Sjeen het volgende:
Rewimo... we willen foto's!!! Gewoon al ruim 25 kilo kwijt, goed zeg!
Even zoeken hoor, ergens in ons eigen topic staan foto's...

Oja:
September, in Turkije, genomen door zoonlief

En deze is van 31 oktober (6 weken na de operatie):
pi_32558511
Wow, verschil in onderkin!
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:44:16 #189
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32559230
Jee, je hele gezicht is veranderd, te gek zeg

Ein-de-lijk heb kan ik een nieuw regeltje doorgeven. Heb me 's avonds maar gewogen in een winkel op een ouderwetse weegschaal. En de eindstand is 74 kiloooo Ben ZO blij! Als ik me 's ochtends had gewogen was het nog minder geweest, maar ik wil mezelf niet het voordeel van de twijfel geven

Oud:

poohy (1m71)(25.2) was 81,4 kg, weegt nu 75,2 kg en wil graag 68 kg wegen -6,2

Nieuw
poohy (1m71)(25.3) was 81.4 kg weegt nu 74 kg en wil graag 68 wegen -7.4
Ik zie dat ik de vorige keer in mijn enthousiasme mijn BMi verkeerd heb berekend

Jee nog even en dan heb ik een gezond gewicht! Het gaat dit weekend wel zwaar worden want mijn vriendlief is jarig Dus met mate maar aan het gebak
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:13:07 #190
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32561048
Update week 47

Anne1982 (1m75) (27,4) was 92,0 kg, weegt nu 84,0 kg en wil graag 75 kg wegen -8,0
Babbelzz (1m78) (27,0) was 90,6 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 69 kg wegen -5,0
babyfeet (1m72) (28,4) was 91,5 kg, weegt nu 84,0 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5
Beessie-jen (1m85) (27,9) was 115,5 kg, weegt nu 95,5 kg en wil graag 85 kg wegen -20,0
Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4,0
Cutie (1m87) (25,2) was 108,0 kg, weegt nu 88,0 kg en wil graag 75 kg wegen -20,0
Droeke (1m70) (29,2) was 92,5 kg, weegt nu 84,5 kg en wil graag 75 kg wegen -8,0
dnzl (1m88) (25,5) was 107,0 kg, weegt nu 90,2 kg en wil graag 85 kg wegen -16,8
Eefje2602 (1m65) (27,2) was 105,0 kg, weegt nu 74 kg en wil graag 68 kg wegen -31,0
Faat (1m65) (37,5) was 114,0 kg, weegt nu 102,0 kg en wil graag 80 kg wegen -12,0
Faithy (1m75) (26,2) was 85,0 kg, weegt nu 80,5 kg en wil graag 70 kg wegen -4,5
Fannetje (1m75) (28,0) was 99,0 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 76 kilo wegen -13,4
Freecell (1m74) (25,76) was 87,0 kg, weegt nu 78 kg en wil graag 65 kg wegen -9,0
Foetre (1m78) (26,5) was 91,0 kg, weegt nu 83 kg en wil graag 70 kg wegen -8,0
Fuente (1m77) (35,7) was 114,2 kg, weegt nu 112 kg en wil graag 99 kg wegen –2,3
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen -14,5
Glimworm (1m75) (28,4) was 98,0 kg, weegt nu 87,0 kg en wil graag 70 kg wegen -11,0
Iksje (1m71) (25,3) was 79,5 kg, weegt nu 74 kg en wil graag 70 kg wegen -5,5
IlseV (1m69) (27,8) was 81,0 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 70 kg wegen -1,5
Jolene (1m58) (34,6) was 89,0 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 85 kg wegen -2,5
Joyvke (1m60) (37,62) was 97,5 kg, weegt nu 96,3 kg en wil graag 60 kg wegen -1,2
Koningin (1m70) (28,4) woog 85,0 kg, weegt nu 82,0 kg en wil graag 75 kg wegen -2,8
Kaputwiehund (1m73) (25,2) was 114,5 kg, weegt nu 75,5 kg, en wil graag 75 kg wegen -39,0
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114,0 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag 100 kg wegen -8,6
Kroeltroel (1,83) (25,4) was 90,0 kg, weegt nu 85,2 kg en wil graag 73 kg wegen -4,8
Kwakveense (1m60) (35,7) was 101,5 weegt nu 91,5, wil graag 75 kg wegen -9,0
Ladybos (1m61) (28,8) was 76,5 kg, weegt nu 75,0 kg en wil graag 60 kg wegen -1,5
Levitation (1m70) (32) was 102,7 kg, weegt nu 92,4 kg en wil graag 80 kg wegen -10,3
m@x (1m65) (30,9) was 88,0 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -4,0
Maeghan (1m67) (29,3) was 93,6 kg, weegt nu 81,8 kg en wil graag 65 kg wegen -11,8
Malchevia (1m87) (26,1) was 100,3 kg, weegt nu 91,2 kg en wil graag 85 kg wegen -9,1
Meimeltje (1m64) (30,9) was 92,5 kg, weegt nu 83 kg en wil graag 65 kg wegen –9,5
miss_dynastie (1m70) (38,5) was 114,0 kg, weegt nu 111,3 kg en wil graag 100 kg wegen -2,7
Miss_S (1m67) (31,9) was 96,0 kg, weegt nu 89,0 kg en wil graag 70 kg wegen -7,0
Octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15,0
Pandorah (1m68) (25,01) was 95,0 kg, weegt nu 70,6 kg en wil graag 65 kg wegen -24,4
poohy (1m71)(25.3) was 81,4 kg weegt nu 74,0 kg en wil graag 68 wegen -7,4
Riann (1m72) (28.7) was 102,0 kg, weegt nu 85,0 kg en wil graag 70 kg wegen -17,0
Sjeen (1m70) (28,4) was 105,0 kg, weegt nu 82,2 kg en wil graag <80 kg wegen -22,8
Stoopkind (1m76) (27,6) was 92,0 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
Stout (1m70) (32,3) was 106,8, weegt nu 93,5 kg en wil graag 70 kg wegen -13,3
teigan (1m60) (35,0) was 96,1 kg, weegt nu 89,5 kg en wil graag 85 kg wegen -6,6
ThAzOnE (1m98) (26,5) was 110,0 kg, weegt nu 104,0 kg en wil graag 99/100 kg wegen -6,0
Vogue (1m70) (29,2) was 85,4 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 66 kg wegen -0,6
Ymme (1m66) (33,0) was 91,0 kg, weegt nu 91,0 kg en wil graag <70 kg wegen -0,0
Zusje (1m77) (27,9) was 107,3 kg, weegt nu 87,3 kg en wil graag 80 kg wegen -20,0

Week 47:

* toegevoegd: Kwakveense en Ymme
*verwijderd: Mallemeid (op verzoek) en Jojogirl (baby op komst!)

Updatelijstje:

Week 48: miss_dynastie
Week 49: Sjeen
Week 50: Pandorah
Week 51: Teigan
Week 52: Faat
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_32561657
JA ik sta in het lijstje
Kan iedereen vanaf nu zien, hoe goed ik ben
Ik hoop dat ik volgende week een leuke opdate neer kan zetten..
Ik ga vanmiddag een weegschaal kopen misschien dat er nu al wat vanaf is..
Maar vanaf dinsdag ga ik 1x in de week naar de dieetclub met 2 vriendinnen, en vanaf dan zal ik ook elke avond dan, mijn update posten.
Ik hoop dat ik snel een - met een groot cijfer achter mijn naam zie staan.

Ik heb er het volste vertrouwen in
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 november 2005 @ 11:43:32 #192
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_32561889
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 07:33 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Even zoeken hoor, ergens in ons eigen topic staan foto's...

Oja:
September, in Turkije, genomen door zoonlief
[afbeelding]

En deze is van 31 oktober (6 weken na de operatie):
[afbeelding]
Wauw!!! Echt goed zeg
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:47:46 #193
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_32562020
hoi allemaal! post niet zoveel, maar lees wel elke keer het topic helemaal door. Mijn dieet gaat langzaam... maja ben de eerste 20 kilo kwijt...moet nog 10 kilo en dan ben ik heel tevreden.
Gister was mijn vader jarig (50!) en heb ik gewoon lekker even een avondje meegedaan... (lees 2 gebakjes gehad ).. moet een keertje kunnen vind ik.
moet de laatste weken erg veel werken, dus mijn beweging krijg ik wel. Volleybal ook gewoon...dus moet goed komen...

antwoord ymme: ik loop nooit voor de lol hard.. alleen op volleybaltraining om warm te worden. Ik kan me niet motiveren om buiten te rennen, omdat ik er gewoonweg helemaal geen plezier in heb. (heb het wel eens geprobeerd), dus ik hou me gewoon bij mijn sport
maar ik vind het erg knap van je dat jij het wel doet.

allemaal weer veel suc6 gewenst!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_32562807
Ik ben gister dus bij de weight watchers geweest

ik moet dus meer gaan eten van wat ik normaal at kom ik lang niet aan mijn punten. Dus dadelijk word het 4 sneden brood in plaats van wat ik normaal 2 at. Ik ben benieuwd of het gaat werken ik vind het zo'n raar idee dat ik meer moet gaan eten voor af te gaan vallen.

maar iedereen weer veel succes
  vrijdag 25 november 2005 @ 12:31:02 #195
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32563217
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 12:14 schreef Riann het volgende:
Ik ben gister dus bij de weight watchers geweest

ik moet dus meer gaan eten van wat ik normaal at kom ik lang niet aan mijn punten. Dus dadelijk word het 4 sneden brood in plaats van wat ik normaal 2 at. Ik ben benieuwd of het gaat werken ik vind het zo'n raar idee dat ik meer moet gaan eten voor af te gaan vallen.

maar iedereen weer veel succes
Ik ken dat maar al te goed Met een gezonde tegenzin ben ik meer gaan eten omdat ik het fysiek niet meer volhield. Vanwege het vele fietsen enzo. Maar nu ik een paar dagen meer eet, voel ik me een stuk beter. En ik heb ook het idee dat ik sneller af zal vallen. Dat moet ik natuurlijk nog zien

Succes verder!
pi_32563299
Ik heb vanochtend een bord havermout op. Met een druppeltje zoetstof en een beetje kaneel.
Maar nee... dank je niet lekker.
Dit hebben wij altijd in huis voor de hond, die geniet hier van. Opzich ruikt het wel lekker. Maar het is gewoon niet te eten.
Ik ga straks boodschappen doen met mijn moeder. Wat zijn de must haves, die ik in huis moet hebben, om het lijnen goed vol te kunnen houden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 november 2005 @ 13:09:05 #197
13151 crew  Rewimo
pi_32564221
Meer eten is goed voor je ja Troel en ik moeten ook meerdere malen per dag eten, zo om de twee uur. Dat houdt je verbranding aan de gang. Als je te weinig eet gaat je lichaam in de spaarstand en val je niet af.

In principe moeten wij veel eiwitten eten, heel weinig suiker (kunnen we beroerd van worden als gevolg van de operatie) en met name gezonde vetten (vette vis). Eigenlijk is dat voor iedereen een prima dieetbeginsel
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:54:01 #198
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_32585436
Sinds het begin van mijn dieet ben ik meer vis gaan eten en ik vind het heerlijk Ben echt een viswijf geworden
  zaterdag 26 november 2005 @ 08:02:04 #199
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_32588997
Vaste prik bij mij om elke donderdag op de markt hier vis te halen. I love it!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 november 2005 @ 11:10:40 #200
13151 crew  Rewimo
pi_32590610
Sinds vanmorgen door de 27 kilo heen

&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')