Haha ja okee, Prince Poetry doet wel bellen rinkelen idd, maar van die afkorting had ik dus echt nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ga je schamen![]()
![]()
Prince Po a.k.a. Prince Poetry
oftewel de helft van het legendarische Organized Konfusion![]()
helaas is zijn pas uitgekomen solo album niet bagger maar echt schandalige bagger.![]()
hou je sowieso niet van MF Doom?quote:Op maandag 14 november 2005 13:35 schreef Mip1988 het volgende:
Vaudeville Villain![]()
ik vindt eht een rot album
Ik heb hem helemaal beluisterd, nu weet ik weer waarom ik enkel Opgezwolle goed vind.quote:Op zondag 13 november 2005 23:00 schreef MMaRsu het volgende:
Bevalt die Topnotch mixtape?
kloptquote:Op maandag 14 november 2005 15:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hou je sowieso niet van MF Doom?
volgens mij ookquote:Op maandag 14 november 2005 18:02 schreef Mar10Segovia het volgende:
De titel klopt trouwens niet, toch?
Volgens mij moet het LVI zijn.
hou jij ook sowieso niet van MF Doom?quote:Op maandag 14 november 2005 18:50 schreef S-Two het volgende:
Vind het eigenlijk ook niet zo'n superalbum.
Ik weet het eigenlijk niet... In het begin vond ik het niet echt niets, maar de laatste tijd als ik het weer eens hoor vind ik het al wel wat beter. Misschien dat ik er aan moet wennen ofso. Maar het is sowieso niet mijn favoriete hiphop.quote:Op maandag 14 november 2005 19:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hou jij ook sowieso niet van MF Doom?
ik vond het de eerste keer dat ik het hoorde ook nogal een vreemd album, toen een paar maanden later ging ik het weer luisteren en toen opeens vond ik het dopequote:Op maandag 14 november 2005 19:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet... In het begin vond ik het niet echt niets, maar de laatste tijd als ik het weer eens hoor vind ik het al wel wat beter. Misschien dat ik er aan moet wennen ofso. Maar het is sowieso niet mijn favoriete hiphop.
Misschien heeft hij net als mij, een hekel aan mensen die een masker dragen.quote:Op maandag 14 november 2005 19:08 schreef jimjim1983 het volgende:
hou jij ook sowieso niet van MF Doom?
kan mij 't schelen hoe die gast eruit ziet, al heeft ie een petje met propeller op z'n kop, als ie vette muziek maakt dan luister ik ernaar.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Misschien heeft hij net als mij, een hekel aan mensen die een masker dragen.
Maakt mij wel degelijk uit, ik noem als voorbeeld slipknot. Ook al maakte ze hemelse muziek (want ze niet doen maar goed), ze dienen er wel normaal uit te zien. Ik heb een hekel aan mensen die zo overdreven doen, met een achterlijke maskertje op gaan lopen net alsof je 4 bent.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:17 schreef jimjim1983 het volgende:
kan mij 't schelen hoe die gast eruit ziet, al heeft ie een petje met propeller op z'n kop, als ie vette muziek maakt dan luister ik ernaar.
dat ben ik met je eens maar ik vind het geen reden om niet naar de muziek te luisteren, als je muziek luistert zie je immers niet hoe degene van wie het is eruit ziet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:24 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Maakt mij wel degelijk uit, ik noem als voorbeeld slipknot. Ook al maakte ze hemelse muziek (want ze niet doen maar goed), ze dienen er wel normaal uit te zien. Ik heb een hekel aan mensen die zo overdreven doen, met een achterlijke maskertje op gaan lopen net alsof je 4 bent.
Nee, maar je weet wel hoe hij er uit ziet. Er zijn maar weinig artiesten waar je een album van koopt, en niet weet hoe hij er uit ziet. Image.quote:dat ben ik met je eens maar ik vind het geen reden om niet naar de muziek te luisteren, als je muziek luistert zie je immers niet hoe degene van wie het is eruit ziet.
Casablanca, away forever, Casablanca, untill I die, Casablanca, we will be together.quote:maarja dit verklaart wel weer waarom jij naar Fabio en David Hasslehoff luistert he angel is gay![]()
als ik muziek luister dan zie ik gelukkig niet de artiest voor me, jij blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:31 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, maar je weet wel hoe hij er uit ziet. Er zijn maar weinig artiesten waar je een album van koopt, en niet weet hoe hij er uit ziet. Image.
Als je het koopt wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef jimjim1983 het volgende:
als ik muziek luister dan zie ik gelukkig niet de artiest voor me, jij blijkbaar wel.
ja als je het koopt maar dus niet als je het luistertquote:
En in het geval van MF DOOM ook naar de raps Angel, de RAPS!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Precies.
Luister gewoon 's naar de beats Angel, de BEATS!!
Yeah!quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:36 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
En in het geval van MF DOOM ook naar de raps Angel, de RAPS!
![]()
Laters!!
AA
Ik heb mezelf iig al even een Danger Doom-avatar aangemeten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:08 schreef Mar10Segovia het volgende:
Tuurlijk is DOOM wel coolEn ik vind het op zich wel wat hebben zijn hele act...
Tijd voor een MF DOOM smiley jongens
Superstoer die avatar!!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb mezelf iig al even een Danger Doom-avatar aangemeten.
vrijdag 18 november 013 tilburg: pete philly & perquisite.quote:Pete Philly ken je misschien van de shows met Nicotine. Hij rapt en zingt, soms tegelijkertijd, en is iemand met een eigen geluid en stijl. Ook Perquisite is veelzijdig: hij combineert samples en synths met live instrumenten en speelt met ritmes en tempo´s. Soms doen zijn beats denken aan Digable Planets, maar dan meer up to date. Rimshots en handclaps als snaredrums met jazzy akkoorden en baslijnen die je kunt voelen. Fans van Common zullen genieten. Ook Taleb Kweli is al fan en daarom hoor je hem op het briljante ‘Mindstate’.
quote:Benny Rodrigues
Darko Esser
K.Cee
Luke Slater
Speedy J
Ed Rush
Freestylers
Noisia
Optical
Joost van Bellen
MC: Pete Philly
3-12 in Oosterpoort
Als het goed is ga ik daar ook heenquote:Op dinsdag 15 november 2005 19:08 schreef Quannum het volgende:
en uit dit topic
Clash 3-12 Groningen
[..]
vette line-up wel, zeker de d&b!
En gelijk heb je!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik daar ook heen
In de november editie van LiveXS stond een goede reviewquote:Op woensdag 16 november 2005 20:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
Kent iemand Sound Directions - "The Funky Side of Life" ?
Het is een zoveelste project van Madlib wat enigszins schijnt te lijken op Yesterdays New Quintet, maar dan net iets anders
De moeite waard?
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef rotskibo het volgende:
Zat net Xzibit-At the speed of life te luisteren, had ff tijd nodig om aan de sound te wennen, maar hij is echt goed![]()
Goed als in positief?quote:Op woensdag 16 november 2005 22:17 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
In de november editie van LiveXS stond een goede review
vind zijn oude werk wel leuk maar hij is iig zwaar overrated. maar dat album is dacht ik nog niet uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:31 schreef El_Rolando het volgende:
Zijn hier Dr. Dre-fans? Ik ben zeker benieuwd naar z'n nieuwe album: Detox.
Op welke manier overrated?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:31 schreef jimjim1983 het volgende:
vind zijn oude werk wel leuk maar hij is iig zwaar overrated. maar dat album is dacht ik nog niet uit.
dat zijn beste beats gewoon 100% gekopieerd zijn van het origineel (gebeurt ook door anderen hoor).quote:
Ik zou niet zeggen voor de volle 100 %. Overigens ben ik de enigste die vindt dat er bij de "Outta Control Remix" nog al wat elementen geleend zijn van "Stranded On Death Row"?quote:dat zijn beste beats gewoon 100% gekopieerd zijn van het origineel (gebeurt ook door anderen hoor).
Zoals?quote:en tegenwoordig worden zijn beats al geniaal genoemd als ie een scheet en een paar drums achter elkaar plakt.
ken ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen voor de volle 100 %. Overigens ben ik de enigste die vindt dat er bij de "Outta Control Remix" nog al wat elementen geleend zijn van "Stranded On Death Row"?
recent voorbeeld is dat nummer van G-unit met mobb deep waar een clip van was, maar ik weet eerlijk gezegd niet zeker of die wel van hem isquote:Zoals?
Het is weinig vernieuwd meer, dat kopt. Maar goed, wat hij doet doet hij als de beste.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach Dre geeft tenminste toe dat ie zn eigen teksten niet schrijft , en tsja qua beats vind ik hem de laatste jaren ook niet echt sterk meer , begon al met chronic 2001 die opzich best aardig was maar naar mijn mening meer een chronic 2.0 was , de hele opzet en de beats leken te veel opelkaar.
Oh leukquote:Op zondag 20 november 2005 14:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die moet ik zeker uitchecken
de nieuwe Ugly Duckling is ook wel goed
En een tweede Danger Doom album schijnt er ook nog aan te komenquote:Doom recently told Pitchfork that a follow-up to 2004's Madlib collaboration Madvillainy is cooking, as are MF Doom and Viktor Vaughn solo joints and, surprisingly, another album with his old school agit-rap group K.M.D.
Doom produced a few tracks on the forthcoming Ghostface record Fish Scale, and the pair are in the process of completing a full-length collaboration. He's also in talks with super-producer Just Blaze.
Het album is ook niet echt super, met als uitzondering van "Kenji". Die is wel aardig, die moet je maar eens luisteren.quote:Op zondag 20 november 2005 20:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@Angel:alleen de single,maar daar vond ik niks aan
Hmmsz.. op een zondag, en ik denk niet echt dat er een lekkere verbinding Sneek-Groningen isquote:Op maandag 21 november 2005 21:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
Zondag 18 december, Large Professor.
In Sneek
En DJ Premier komt op vrijdag 9 december naar Utrecht.
Samen met Big Shug.
Ik vind die cd 'never say die' toch niet zo'n goed album moet ik zeggen...quote:Op maandag 21 november 2005 21:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
En DJ Premier komt op vrijdag 9 december naar Utrecht.
Samen met Big Shug.
ik zou sowieso niet naar Large Pro gaan als ik jou was.quote:Op maandag 21 november 2005 21:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. op een zondag, en ik denk niet echt dat er een lekkere verbinding Sneek-Groningen is![]()
De plaat is vanaf heden in z'n geheel te beluisteren op 3voor12's Luisterpaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef rotskibo het volgende:
Nieuwe mixtape/cd van Talib Kweli is er, Rigt About Now, en hier kun je wat tracks luisteren:
is dat met Jawat enzo?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef ma_jojo het volgende:
Vrijdag naar de Grote Prijs van HipHop in 't Paard!
Yup! Eindelijk Jawat! live meemaken.quote:
Om te collecteren?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef ma_jojo het volgende:
Vrijdag naar de Grote Prijs van HipHop in 't Paard!
Merkwaardig. Hij staat er toch gewoon op hoor!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zie 'm ook niet staan bij de luisterpaal, dan maar ff the opposites luisteren
als je op luisterpaal klikt?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Merkwaardig. Hij staat er toch gewoon op hoor!
Wat raar. Bij mij staan er nog vier platen boven, waaronder die van Talib.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je op luisterpaal klikt?
ik zie alleen deze:
lindstrom & prins thomas ----------- chris liebing
black lips ------------ spinvis
10 ft ganja man-------------- ya te digo
mozez ---------------deformer
omar rodriguez ---------------- jazzdrummingwarmclarinet
dimitri from paris ------------- thomas brinkman
chris liebing --------------- babyshambles
fields of the nephilim -------------------break for love
opposites ----------- magnetophone
bong-ra ---------------- apparat organ quartet
vaag.
Nope, not Friday.quote:
Moet 'm nog steeds luisteren! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
nieuwe album van Ugly Duckling is trouwens echt dope!!! thanks Uzu
klinkt weer heerlijk ouderwets
wat ik daar van gehoord heb klonk niet zeer bijzonderquote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zie 'm ook niet staan bij de luisterpaal, dan maar ff the opposites luisteren
ik vind Jawat echt 10x niks, veel geschreeuw en weinig wolquote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef kokos het volgende:
Is Jawat solo live iets om te checken?
Opgezwolle zou eerst samen met Jawat hier komen maar zijn nu opgesplitst. Beide checken of Jawat links laten liggen?
nee ik vind 'm ook niet zo bijzonder, maar er staan wel 2 a 3 dope nummers op.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
wat ik daar van gehoord heb klonk niet zeer bijzonder
zolang ik niet alles vergelijkt met reflection eternal, kan talib zeker wel tof zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
hmmm.......die Talib Kweli is niets voor mij
ik vind die stijl niet vet, veel geklap en van die TADAA samplesquote:Op donderdag 24 november 2005 13:27 schreef Maruku het volgende:
[..]
zolang ik niet alles vergelijkt met reflection eternal, kan talib zeker wel tof zijn.
mjah... het heeft idd wel een aparte stijl. Maar ik weet niet... ik vind het wel tof. Maar mmisschien dat dat ook de reden is dat ik niets zo tof vind als reflection eternal, gewoon omdat dat geproduced is door hi-tek.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind die stijl niet vet, veel geklap en van die TADAA sampleshmmm zal wel niet te volgen zijn
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef S-Two het volgende:
Ik vind Jawat! wel dope en zou zeggen, ga gewoon heen
kan je beter wat soloalbums checkenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef 2pac het volgende:
Wu Tang Clan - The Iron Flag (Ik had the 36 chambers al en ik wou gelijk meer)
valt ook wel mee hoor , de eerste van raekwon en GZA zijn sterk en de eerste van ghostface , meth en cappadonna hooguit de moeite waardquote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan je beter wat soloalbums checken
Ik kan hem ook niet vindenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef jimjim1983 het volgende:
Enschede, Atak.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:59 schreef Maruku het volgende:
waar is hier?
solo in de bitterzoet laatst was wel tof, beetje kort maar wel tof. Sowieso was de sfeer wel ok. Je gaat sowieso niet een kut-avond hebben.
precies, en dat is beter dan alle wu-tang albums na 36 chambersquote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
valt ook wel mee hoor , de eerste van raekwon en GZA zijn sterk en de eerste van ghostface , meth en cappadonna hooguit de moeite waard
staan 2 a 3 vette nummers op vind ik, de rest vind ik niet zo goed. maar ik zie 'm nu ook niet meer staanquote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet vinden. Hoe vond je de Opposites dan? Ik heb net een paar nummers gehoord en vind het op het eerste gehoor best aardig.
Mee eensquote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ken alleen een nummer van hun op Duck Season van DJ Babu, die is wel vetquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Planet Asia?
Ik ben nooit echt onder de indruk geweest van 'm... maar het nummer Golden Age dat ik sinds kort ken is echt gaaf. Wat is verder aan te raden van 'm?
Dat lijken me wel essentialsquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef S-Two het volgende:
Net 3 albums gekocht:
Mobb Deep - Tha Infamous
Outkast - Stankonia
The Fugees - The Score
Hmmm... zeker ff gaan checken dan!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
dat moet je zeker doen!quote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... zeker ff gaan checken dan!
Bang For The Buckquote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
ho eheet het?
Het gaat maar door.quote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef -Angel- het volgende:
http://www.stopsnitchinstoplyin.com/ Hahaha, het wordt steeds grappiger.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef S-Two het volgende:
Bij de postbank kan je nu je eigen giropas maken (met eigen achtergrondje). Dus had ik een vette pic van turntablism opgezocht, mocht dat niet
De eigenschappen van de pic moeten zijn:
* Het bestand moet minimaal 30KB en maximaal 3MB zijn met een minimale resolutie van 480 bij 480 pixels.
* Alleen de bestandsformaten JPEG, BMP, GIF, TIFF en PNG kunnen gebruikt worden. Let op: op een Apple computer wordt het formaat BMP niet ondersteund.
* De inhoud mag niet in strijd zijn met de wet, goede zeden of openbare orde. De afbeelding mag geen religieuze of politieke inhoud bevatten. Gebruik geen auteursrechtelijk beschermd materiaal of handelsmerken, die niet je eigendom zijn.
Iemand die een mooi plaatje heeft, wel hiphop-gerelateerd natuurlijk?
edit: heb al 1![]()
haha coffee & cigarettesquote:Op maandag 28 november 2005 09:43 schreef Ez3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze had ik.. alleen dat mocht niet, er mochten nl geen bekende mensen op staan![]()
Ik kan er wel om lachen, de URL's alleen al.quote:
Queen vs Fittyquote:Op maandag 28 november 2005 18:34 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, de URL's mash-ups alleen al.![]()
sadquote:OAKLAND — Robbers pistol-whipped and then shot to death a West Oakland man Tuesday morning, moments after threatening one of his relatives to force him to reveal where his cash was, police said.
...
Slain was Tarus Jackson, 36, also known as Terrance Jackson, who police said was a "hype man" for The Coup, a well-known West Oakland rap group he had joined a year ago.
...
Green said Jackson's duties with The Coup included getting the audience primed for their performance. Relatives told police he had just returned from a three-week, 36-city tour on Thursday, Green said.
Inderdaad! Vooral Futurama is erg vet (Large Pro productie als ik me niet vergis). En Black Helicopters blijft inderdaad een echte classic (geweldige beat van Necro).quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Summoner het volgende:
Non Phixion - The Future is Now
Wat een vette plaat zeg. Met name de tracks "Futurama" en "Black Helicopters". PaRo bedankt, volgens mij heb je die mij ooit eens getipt.
Tevens één van die Shiggar Fraggar Show cd's van Invisibl Skratch Piklz gescoord. Wat een artiesten zijn het toch, vooral Q-Bert.
inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2005 23:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Tuurlijk kennen we die
dat is toch een neef van Ice Cube?
Komt de laatste tijd weer regelmatig op de Box voorbijquote:Op donderdag 1 december 2005 14:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mister Bob Dobalina vind ik wel vet van hem.
Je kunt beter vragen wie is er hier niet trots op?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef H00psta het volgende:
y0 wie is er hier ook zo trots op Bogarde?
Dat ie Missy naar Nederland heeft gehaald?
kapot trots.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef H00psta het volgende:
y0 wie is er hier ook zo trots op Bogarde?
Dat ie Missy naar Nederland heeft gehaald?
Is dat een B-side van een single ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef AboruAsli het volgende:
Probeer ook aan 'No Tomorrow' te komen van die gasten, ook een geweldige track!
Eehm, nou opzich? eehm. Nee?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef -MarkyMark- het volgende:
[..]
Net zo trots als op G-Unit toch?
jaWEL he! probeer Deltron 3030 ook eens.. of Hieroglyphics, of Gorillaz, of Handsome Boy Modeling Schoolquote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef S-Two het volgende:
Iemand van jullie bekend met "Del Tha Funky Homosapien"?
Laatst een nummer van hun gehoord en er helemaal aan verslaafd geraaktnu wat andere tracks aan het downloaden.....
Hee Summ, is een 12" uit 1996.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:30 schreef Summoner het volgende:
[..]
Is dat een B-side van een single ofzo?
Okay dán! Ik zal even wat zoekwerk verrichten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef AboruAsli het volgende:
Hee Summ, is een 12" uit 1996.
Echt een hele dope track!![]()
Laat me even weten wat je ervan vindt als je de kans hebt gehad hem te luisteren.
maakt mij geen fuck uit , iedereen weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:04 schreef kokos het volgende:
Tupac of 2pac?
Oke dan. Jaarlijst-waardig?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maakt mij geen fuck uit , iedereen weet wat je bedoelt.
maar iig die plaatjes van wax tailor , maker en blackalicious klinken zeer dope
niet meteen , ik moet ze nog beter luisteren , maar het klinkt tot nu to zeer goed/chill/dope enzoquote:
Andersom, The Craft is de naam van het album.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef kokos het volgende:
blackalicious van the craft?
Biggiequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:04 schreef kokos het volgende:
Tupac of 2pac?
die komt toch pas eind januariquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Oei, die nieuwe Public Enemy is wel erg zwak zeg! Hoe diep kun je zinken...
’New Whirl Odor’ is volgens mij al ruim een maand uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die komt toch pas eind januarien over welk album heb je het ?
Volgens mij ook. En hij is inderdaad erg zwak... Maar dat is eigenlijk geen verassing.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:33 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
’New Whirl Odor’ is volgens mij al ruim een maand uit.
oh die , iig niet die ik bedoeldequote:Op zaterdag 3 december 2005 16:33 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
’New Whirl Odor’ is volgens mij al ruim een maand uit.
Jij bedoelt die met productie van Paris?quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh die , iig niet die ik bedoelde
vind die 2 nummers nog wel aardig klinken eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 3 december 2005 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nope ik bedoel Rebirth Of A Nation ,ik kan de 2-3 nummers die te luisteren zijn alleen niet luisteren vanwege een kapotte soundcard ofzo
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:04 schreef kokos het volgende:
Tupac of 2pac?
2Pac en Biggie worden veel te vaak in 1 adem genoemt, terwijl ze absoluut niet te vergelijken zijnquote:
nee maar die beef weet je welquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:51 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
[..]
2Pac en Biggie worden veel te vaak in 1 adem genoemt, terwijl ze absoluut niet te vergelijken zijn![]()
ja tuurlijk. Biggie was veel beterquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:45 schreef Mip1988 het volgende:
ja like duhhhhhh die beef maar je begrijpt wat ik bedoel
Lekker nummer ja. Het verhaal is ook wel tof.quote:
Ik heb echt nooit naar Tupac geluisterd eigenlijk. Ja, (verplicht) naar die radiohits en van de tijd toen ie nog bij Digital Underground zat.quote:Op zondag 4 december 2005 16:12 schreef S-Two het volgende:
Vroeger luisterde ik wel redelijk veel 2pac, tegenwoordig eigenlijk niet zo veel meer, al vind ik een nummer op z'n tijd wel okay. Luister Biggie wel wat vaker, die man heeft echt een lekkere flow.
Zal niet de eerste verkrachting van Eminem zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 17:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
daar is nu toch zo'n goede remix van die geproduceerd is door eminem?![]()
Super man! Ben benieuwd.quote:Op zondag 4 december 2005 16:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oh Mar10.. heb eindeljik Mwalk gedigitaliseerd
er is een compleet nieuw biggie album uit als ik me niet vergisquote:Op zondag 4 december 2005 18:04 schreef kokos het volgende:
[..]
Zal niet de eerste verkrachting van Eminem zijn.
Mmm.. Ik deel jouw mening,quote:Op zondag 4 december 2005 16:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit naar Tupac geluisterd eigenlijk. Ja, (verplicht) naar die radiohits en van de tijd toen ie nog bij Digital Underground zat.
Nooit interessant gevonden eigenlijk. De beats niet en de raps niet.
Wél interessant is hetgeen ik van het weekend herontdekt heb:
Two Kings In A Cipher.. het album "from pyramids to projects"; is echt heel fresh.
Luister hier wat een sampletje van de openingstrack "defination of a king".
Oh Mar10.. heb eindeljik Mwalk gedigitaliseerd
Duets: The Final Chapter ja.quote:Op zondag 4 december 2005 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
er is een compleet nieuw biggie album uit als ik me niet vergis![]()
't Komt uit 1991.. maar heeft zeker die fijne 80's flavor!quote:Op zondag 4 december 2005 18:38 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Mmm.. Ik deel jouw mening,
ik ga zeker ff die two kings ish checken dan. Is het jaren 80-rap ofzo?
Oja, zeker. Damn, Stezo. Dat is echt een van mijn favoriete albums.. !!quote:grand daddy iu en stézo is ook wel mijn smaak, hoop dat het iets in die richting is
Ik heb 'm zelf niet, maar een kameraad heeft 't wel. Is er niet zooo enthousiast over geloof ik. Maar ik zal 's ff vragen.quote:Ik zoek nogsteeds stézo feat. dooley o - piece of the pie remix,
op plaat is ie niet meer te krijgen en op p2p zijn ze veels te geirig om te delen![]()
Checken?quote:Op zondag 4 december 2005 18:45 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Duets: The Final Chapter ja.
nog ff centjes verdienen he![]()
Tupac kan mij ook niet boeien nee... maar ik vind Stricktly 4 my Niggaz opzich wel een relaxed album!quote:Op zondag 4 december 2005 16:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit naar Tupac geluisterd eigenlijk. Ja, (verplicht) naar die radiohits en van de tijd toen ie nog bij Digital Underground zat.
Nooit interessant gevonden eigenlijk. De beats niet en de raps niet.
en features van jim jones, juelz santana, t.i, nelly, lil wayne, fat joe.....quote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef jimjim1983 het volgende:
zou het niet doen. is o.a. geproduceerd door Eminem![]()
Die EP. van digital underground (1991 ofzo) vond ik dan weer wél okay met tupac die rapt.quote:Op maandag 5 december 2005 00:37 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Tupac kan mij ook niet boeien nee... maar ik vind Stricktly 4 my Niggaz opzich wel een relaxed album!
quote:It's Official. It's been reported on the latest issue of SCRATCH Magazine that Nas & Primo are recording a full album..
Hierzo
Iets om naar uit te kijken dusquote:Op woensdag 7 december 2005 19:55 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb die Piece Of The Pie remix inmiddels.. nog belangstelling??quote:Op donderdag 8 december 2005 17:22 schreef a-child-in-chains het volgende:
nope, track van nas komt niet van de nieuwe premier/nas album.
en sorry als je problemen ondervond met luisteren. bij mij doen de links het nl. met 1 klik.
ik dacht hoe moeilijk kan een linkje met een audio-stream gaan doen. (maar kennelijk dus wel)
ik hoop dat anderen geen problemen hebben gehad met klikken. Wel dope tracks toch?
carol douglas track is gesampled in die nas track.
yes!quote:Op donderdag 8 december 2005 17:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb die Piece Of The Pie remix inmiddels.. nog belangstelling??
Mail me maar op cosmick apestaart mastamove punt comquote:Op donderdag 8 december 2005 18:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
yes!
Hoe gaan we dat doen?
En wat wil je ervoor terrug?
Doen we effe via email?
Nee! Maar wel lekkere 80's en fijn om te edittenquote:Op donderdag 8 december 2005 21:24 schreef a-child-in-chains het volgende:
Leuke list met edits cosmick! (op je site)
fun fun - ccolor my love?
exposé - point of no return?
ja die ken ik ook wel ja, nie echt hiphop
(en niet dat het wat uit maakt)
Klopt! Heb ik. Erg grappig. Tof nummer ook trouwens.quote:Er is trouwens een 'special stereo mix' van buffalo galls wist je dat?
de drums op 1 spoor en de vocals op de ander (dacht ik)
Ja joh? Cool! Er is toch nog wel een aardige edit-scene trouwens. Wereldwijd.quote:ik 'edit' zelf ook veel. en gebruik daarvoor alleen cooledit en recycle.
Mischien post ik binnekort es wat.
Ja, toevallig heb ik deze week weer eens wat nummertjes gedraaid. Wel leuk inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:34 schreef Mirel het volgende:
Kent er iemand Deliquent Habits? Latino hip hop.
Deliquent Habits - Return of the Tres en House of the Rising Drum zijn relaxed![]()
Ze zijn ook regelmatig te zien in de poppodia! Dat zijn vaak wel relaxte shows met een zeer gemixt publiek. De 'Rockers' staan te bouncen met de 'HipHoppers'quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:34 schreef Mirel het volgende:
Deliquent Habits - Return of the Tres en House of the Rising Drum zijn relaxed![]()
Die "Trés Delinquentés"? Tuurlijk ken ik die ook!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:34 schreef Mirel het volgende:
Woord omhoog!quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:19 schreef DubzOne het volgende:
[..]
..vaak wel relaxte shows met een zeer gemixt publiek. De 'Rockers' staan te bouncen met de 'HipHoppers'![]()
Ik kan zijn nieuwe album ook zeer goed waarderen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:14 schreef Twista101 het volgende:
Zojuist terug van Pete Philly. Heb me heel goed vermaakt![]()
Te ver.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Jawat staat 16/12/2005 in rumours Leeuwarden
voor de liefhebbers
Heb ik gezien op het Dour festival, leuke groep idd. Soms wel een beetje té vergelijkbaar met The Notwist vind ik.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:43 schreef Mar10Segovia het volgende:
13 & God - 13 & God
Aanrader! Het is geen gloednieuwe plaat (begin dit jaar) maar ikzelf ken het pas sinds deze week. Het is afkomstig van het Anticon label en het heeft veel weg van cLOUDDEAD. Nu ben ik daar niet weg van, maar 13 & God vind ik wel erg lekker. Het is wat meer recht toe recht aan.
22/12/2005 Bump Rotterdamquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
op http://www.utzwarteaap.nl staan wel meer datums
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:44 schreef AboruAsli het volgende:
Wellicht al bekend, Busta die zijn dreads eraf knipt:
http://boss.streamos.com/wmedia/interscope/bustarhymes/video/cuts_his_dread.asx
Het linkje kan wat vreemd doen, dus let op het adres in de adresbalk. Wellicht dat je deze een beetje aan moet passen nadat je hem aangeklikt hebt.
Laters!!
AA
Bosjesmanquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:44 schreef AboruAsli het volgende:
Wellicht al bekend, Busta die zijn dreads eraf knipt:
http://boss.streamos.com/wmedia/interscope/bustarhymes/video/cuts_his_dread.asx
Het linkje kan wat vreemd doen, dus let op het adres in de adresbalk. Wellicht dat je deze een beetje aan moet passen nadat je hem aangeklikt hebt.
Laters!!
AA
Nu pas ontdektquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:00 schreef Timo20 het volgende:
Heb een tijdje geleden dankzij dit topic die cd van Atmosphere (You Can`t Imagine How Much Fun We`re Having) ontdekt. Heb `m intussen al super vaak geluisterd, hij blijft geweldig![]()
Vanmorgen zag ik op de box trouwens de video van Roots Manuva - Colossal Insight. Heerlijke plaat om 07.15uur `s ochtends
Van welke cd is die track afkomstig? en, belangrijker, is de cd de moeite waard??
staat die op Diggin' in da vaults? zoja, dan ken ik 'mquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef a-child-in-chains het volgende:
Gisternacht helemaal voor 1 nummer een p2p prog geinstalleerd om het te downloaden.
Omdat ik em niet had (alleen op 12 en ik heb geen draaitafels meer) en ik wou em zo graag
weer eens horen
Wie kent Blackmoon - I Gotcha Opin (remix) nog?
Vette rmx inderdaad. Heb op dit moment Total Eclipse op m'n iPod staan. Dope album, hoewel niet zo dope als War zone en zeker niet zo dope als Enta da Stage. Toch wel de moeite waard, staan een aantal erg sterke tracks op (en geen muffe R&B hooks).quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef a-child-in-chains het volgende:
Gisternacht helemaal voor 1 nummer een p2p prog geinstalleerd om het te downloaden.
Omdat ik em niet had (alleen op 12 en ik heb geen draaitafels meer) en ik wou em zo graag
weer eens horen
Wie kent Blackmoon - I Gotcha Opin (remix) nog?
Kwam ook per toeval een tijd geleden een plaat van Mria Mulduar tegen.
Ik wist niet dat dat nummer van de Brand New Heavies Midnight at the Oasis
een cover was van eerst genoemde.
Okay niet echt hiphop, maar ach, ik denk voor wie het inetresseert :p
Unmm. Deze: http://www.putfile.com/docsnuggles (Hij stat op me putfile page, stream)quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
staat die op Diggin' in da vaults? zoja, dan ken ik 'm
met sticks en kubusquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:57 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Jawat staat 16/12/2005 in rumours Leeuwarden
voor de liefhebbers
ja dat is dezelfde. betekent dit dat je diggin' in dah vaults niet kent? moet je zeker checken, is een remix album van black moon met alleen maar hoogstaande remixes zoals die van jouquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Unmm. Deze: http://www.putfile.com/docsnuggles (Hij stat op me putfile page, stream)
Ik hoop dat die streams het doen.
En als jullie daar toch zijn, luister ook effe die drums1140 clip aub.
Weet iemand waar deze drums vandaan komen "origineel"?
Ik denk steeds aan incredible bongo band, of dennis coffey scorpio,
maar dat scijnt het niet te zijn
jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nu pas ontdekt? Oudere albums zijn ook zeer goed ..
zal `m eens proberen te vindenquote:Felt 2: A tribute to Lisa Bonet ook een erg lekker album
daar was ik al bang voor toen ik hem in die liberty 8 clip zag verschijnenquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik luister op dit moment luister ik de nieuwe Rev Run plaat
stay away from it..........niks bijzonders
Liberty wat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor toen ik hem in die liberty 8 clip zag verschijnen
tzou een 6 een 8 of een x kunnen zijn , dat weet ik ook niet hoor , ik heb thuis amper de tv aanstaan eilk(tenzij ik DVDs kijk)quote:
have funquote:Day By Day Entertainment presents KONG of Monsta Island Czars' LEAD SINGLE to upcoming album SHACKLES OFF...
BROKEN SAFETY
featuring SPIEGA
produced by MECCAGODZILLA
http://www.daybydayent.com/audio/BrokenSafety.mp3
Yeah, die Hyenas-track is idd wel gaaf.quote:Op zondag 18 december 2005 19:47 schreef jimjim1983 het volgende:
beste mixtape: zonder twijfel Where's me shoelaces
met daarop: Hyenas in the Desert - Concubinez http://www.clipland.com/Video/700000104/#![]()
Ken ik niet, wie staan daar zoal op dan?quote:Op zondag 18 december 2005 20:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
En die "Feel The Vibe" mixcd van C-Mon & Kypski vond ik ook wel aardig.
Ik heb die mixcd gewoon op http://www.c-monandkypski.nl/ besteld.. (15 euro).quote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:
die feel the vibe dat was toch die mix die je via coca-cola kon krijgen?
ken jij trouwens meer van Hyenas in the Desert? dat concubinez smaakt naar meer.
ja dat is die van coca-cola volgens mij, iig dezelfde hoes.quote:Op zondag 18 december 2005 20:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb die mixcd gewoon op http://www.c-monandkypski.nl/ besteld.. (15 euro).
Nee, ken er niet meer van. Wel de moeite waard om eens te chcken idd![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef Mip1988 het volgende:
Wu Tang Clan Met Live Band Optreden (Thanksgiving 2005)
quote:Op zondag 18 december 2005 19:40 schreef -Angel- het volgende:
Wat vinden jullie trouwens de beste mixtape van dit jaar?
45 king! ???quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:32 schreef cosmick het volgende:
Kypski rocks idd!
Zeg, ik ben opzoek naar de uitvoerende van deze 45 King productie.. komt uit eind jaren 80 / begin jaren 90 en heb ik destijds geteept van Tim Westwood's rapshow op BFBS (toen op de AM te ontvangen in Zwollywood).
edit:
't Is Lakim Shabazz & Apache met "smooth yet hard" ...
LINK
Yeah, bekend inmiddelsquote:Op woensdag 21 december 2005 15:47 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
45 king! ???
*stopt diamond d + winamp en klikt op link
edit: *in platenbak kijkt.
komt van de album rhythmical beatdown madness van 45 king.
Ik heb de cd van Hyenas. Was zijn tijd ver vooruit, maar duurt jammer genoeg maar erg kort. Ik zal ervoor zorgen dat je 'm binnenkort hebt JJ.quote:Op zondag 18 december 2005 20:35 schreef jimjim1983 het volgende:
die feel the vibe dat was toch die mix die je via coca-cola kon krijgen?
ken jij trouwens meer van Hyenas in the Desert? dat concubinez smaakt naar meer.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Ik heb de cd van Hyenas. Was zijn tijd ver vooruit, maar duurt jammer genoeg maar erg kort. Ik zal ervoor zorgen dat je 'm binnenkort hebt JJ.
Laters!!
AA
Zeker leuk. aparte stijlquote:Op woensdag 21 december 2005 23:18 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb een cd van iemand te leen gekregen.
camp lo - uptown satdurday night. Ik kende alleen luchini aka. this is it.
leuke cd.
Doorspoelen naar 1:41quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
En, wat waren de beste hiphop platen van het afgelopen jaar?
Zal voor mij toch wel in de richting van Edan, Blueprint, The Herbaliser of J-Zone liggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Koele show. Leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:
en misschien is die show zelf ook leuk
http://video.google.com/videosearch?q=distortion+2+static&btnG=Search+Video
Vind het een behoorlijk slecht optreden... die band heeft absoluut geen meerwaarde!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef Mip1988 het volgende:
Wu Tang Clan Met Live Band Optreden (Thanksgiving 2005)
Op die plaat van Blueprint ben ik toch een beetje uitgekeken inmiddels. Vorige week heb ik 'm weer eens gedraaid, maar het deed me niet zoveel meer als toen 'ie net uit was. En dat geldt ook een beetje voor True & Livin' van Zion-I. Edan daarentegen..quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal voor mij toch wel in de richting van Edan, Blueprint, The Herbaliser of J-Zone liggen![]()
Meer naar oldschool geluisterd dan ooit trouwens; dit jaar.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:35 schreef cosmick het volgende:
Grandmaster Flash op MTV nu? Woord
Ja, toen haakte ik ook af. 't half uur was nog wel aardig; LL (met een helaas playbackende Cut Creator), Ice T en Grandmaster Flash. Was wel tof.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]gemist,toen ik ging kijken was het biggie dit biggie dat
![]()
time for some aksiun !quote:
Nou ja, DJ Debonaire heeft 't in iedergeval in "get silly" gebruikt.. ("get silly (with the muppet bass)") samen met Tricky D..quote:Op zondag 25 december 2005 20:47 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Hey mensen, Ik ben op zoek naar een hip-hop lied. Het is een remake van het manamana liedje van de Muppets. Het is heel goed mogelijk dat het van RJD2 is maar niet van het album 'Dead Ringer', ook is R.A. The Rugged Man een goede kans hebber. Wie weet dit of kan mij verder helpen in mijn queste?
Ik heb het eerder geprobeerd bij Help ik zoek een artist, maar dat schiet allemaal niet op. Ben nu al zo'n 150 posts genegeerd, dus neem aan dat niemand het weet.
Bedankt nog voor je hulp trouwens vorige week, Cos.quote:Op zondag 25 december 2005 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, DJ Debonaire heeft 't in iedergeval in "get silly" gebruikt.. ("get silly (with the muppet bass)") samen met Tricky D..
Kan wel ff een sampletje posten als je dat wil.
Eeeeeeeeeeeeeeeeerhm...quote:Op zondag 25 december 2005 23:12 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je hulp trouwens vorige week, Cos.
Maar wat zie ik nu net, Jan Smit?
Mmz dat kan hem zijn maar weet het niet zeker. Maar als je een sampletje kan posten kan ik het ff horen. In iedergeval al erg bedanktquote:Op zondag 25 december 2005 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, DJ Debonaire heeft 't in iedergeval in "get silly" gebruikt.. ("get silly (with the muppet bass)") samen met Tricky D..
Kan wel ff een sampletje posten als je dat wil.
Vette track!quote:
Op dat Quasimoto album na afgelopen jaar vrijwel geen boeiende 'underground' hiphop gehoord (al klonk dat Zion I nummer wel okay, maar geen tracks van het jaar materiaal), jammer maar helaas. Kijk wel uit naar J Dilla's nieuwe album. Bij deze dus m'n favoriete tracks waar waarschijnlijk niemand hier zich in zal kunnen vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |