wat ik daar van gehoord heb klonk niet zeer bijzonderquote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zie 'm ook niet staan bij de luisterpaal, dan maar ff the opposites luisteren
ik vind Jawat echt 10x niks, veel geschreeuw en weinig wolquote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef kokos het volgende:
Is Jawat solo live iets om te checken?
Opgezwolle zou eerst samen met Jawat hier komen maar zijn nu opgesplitst. Beide checken of Jawat links laten liggen?
nee ik vind 'm ook niet zo bijzonder, maar er staan wel 2 a 3 dope nummers op.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
wat ik daar van gehoord heb klonk niet zeer bijzonder
zolang ik niet alles vergelijkt met reflection eternal, kan talib zeker wel tof zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
hmmm.......die Talib Kweli is niets voor mij
ik vind die stijl niet vet, veel geklap en van die TADAA samplesquote:Op donderdag 24 november 2005 13:27 schreef Maruku het volgende:
[..]
zolang ik niet alles vergelijkt met reflection eternal, kan talib zeker wel tof zijn.
mjah... het heeft idd wel een aparte stijl. Maar ik weet niet... ik vind het wel tof. Maar mmisschien dat dat ook de reden is dat ik niets zo tof vind als reflection eternal, gewoon omdat dat geproduced is door hi-tek.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind die stijl niet vet, veel geklap en van die TADAA sampleshmmm zal wel niet te volgen zijn
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:40 schreef S-Two het volgende:
Ik vind Jawat! wel dope en zou zeggen, ga gewoon heen
kan je beter wat soloalbums checkenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:03 schreef 2pac het volgende:
Wu Tang Clan - The Iron Flag (Ik had the 36 chambers al en ik wou gelijk meer)
valt ook wel mee hoor , de eerste van raekwon en GZA zijn sterk en de eerste van ghostface , meth en cappadonna hooguit de moeite waardquote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan je beter wat soloalbums checken
Ik kan hem ook niet vindenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zie 'm ook niet staan bij de luisterpaal, dan maar ff the opposites luisteren
Enschede, Atak.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:59 schreef Maruku het volgende:
waar is hier?
solo in de bitterzoet laatst was wel tof, beetje kort maar wel tof. Sowieso was de sfeer wel ok. Je gaat sowieso niet een kut-avond hebben.
precies, en dat is beter dan alle wu-tang albums na 36 chambersquote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
valt ook wel mee hoor , de eerste van raekwon en GZA zijn sterk en de eerste van ghostface , meth en cappadonna hooguit de moeite waard
staan 2 a 3 vette nummers op vind ik, de rest vind ik niet zo goed. maar ik zie 'm nu ook niet meer staanquote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet vinden. Hoe vond je de Opposites dan? Ik heb net een paar nummers gehoord en vind het op het eerste gehoor best aardig.
Mee eensquote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
nieuwe album van Ugly Duckling is trouwens echt dope!!! thanks Uzu
klinkt weer heerlijk ouderwets
Ik ken alleen een nummer van hun op Duck Season van DJ Babu, die is wel vetquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:59 schreef Mar10Segovia het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Planet Asia?
Ik ben nooit echt onder de indruk geweest van 'm... maar het nummer Golden Age dat ik sinds kort ken is echt gaaf. Wat is verder aan te raden van 'm?
Dat lijken me wel essentialsquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef S-Two het volgende:
Net 3 albums gekocht:
Mobb Deep - Tha Infamous
Outkast - Stankonia
The Fugees - The Score
Hmmm... zeker ff gaan checken dan!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
nieuwe album van Ugly Duckling is trouwens echt dope!!! thanks Uzu
klinkt weer heerlijk ouderwets
dat moet je zeker doen!quote:Op zondag 27 november 2005 18:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Hmmm... zeker ff gaan checken dan!
Bang For The Buckquote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef a-child-in-chains het volgende:
ho eheet het?
Het gaat maar door.quote:Op zondag 27 november 2005 21:15 schreef -Angel- het volgende:
http://www.stopsnitchinstoplyin.com/ Hahaha, het wordt steeds grappiger.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 21:23 schreef S-Two het volgende:
Bij de postbank kan je nu je eigen giropas maken (met eigen achtergrondje). Dus had ik een vette pic van turntablism opgezocht, mocht dat niet
De eigenschappen van de pic moeten zijn:
* Het bestand moet minimaal 30KB en maximaal 3MB zijn met een minimale resolutie van 480 bij 480 pixels.
* Alleen de bestandsformaten JPEG, BMP, GIF, TIFF en PNG kunnen gebruikt worden. Let op: op een Apple computer wordt het formaat BMP niet ondersteund.
* De inhoud mag niet in strijd zijn met de wet, goede zeden of openbare orde. De afbeelding mag geen religieuze of politieke inhoud bevatten. Gebruik geen auteursrechtelijk beschermd materiaal of handelsmerken, die niet je eigendom zijn.
Iemand die een mooi plaatje heeft, wel hiphop-gerelateerd natuurlijk?
edit: heb al 1![]()
haha coffee & cigarettesquote:Op maandag 28 november 2005 09:43 schreef Ez3 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze had ik.. alleen dat mocht niet, er mochten nl geen bekende mensen op staan![]()
Ik kan er wel om lachen, de URL's alleen al.quote:
Queen vs Fittyquote:Op maandag 28 november 2005 18:34 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, de URL's mash-ups alleen al.![]()
sadquote:OAKLAND — Robbers pistol-whipped and then shot to death a West Oakland man Tuesday morning, moments after threatening one of his relatives to force him to reveal where his cash was, police said.
...
Slain was Tarus Jackson, 36, also known as Terrance Jackson, who police said was a "hype man" for The Coup, a well-known West Oakland rap group he had joined a year ago.
...
Green said Jackson's duties with The Coup included getting the audience primed for their performance. Relatives told police he had just returned from a three-week, 36-city tour on Thursday, Green said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |