vind zijn oude werk wel leuk maar hij is iig zwaar overrated. maar dat album is dacht ik nog niet uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:31 schreef El_Rolando het volgende:
Zijn hier Dr. Dre-fans? Ik ben zeker benieuwd naar z'n nieuwe album: Detox.
Op welke manier overrated?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:31 schreef jimjim1983 het volgende:
vind zijn oude werk wel leuk maar hij is iig zwaar overrated. maar dat album is dacht ik nog niet uit.
dat zijn beste beats gewoon 100% gekopieerd zijn van het origineel (gebeurt ook door anderen hoor).quote:
Ik zou niet zeggen voor de volle 100 %. Overigens ben ik de enigste die vindt dat er bij de "Outta Control Remix" nog al wat elementen geleend zijn van "Stranded On Death Row"?quote:dat zijn beste beats gewoon 100% gekopieerd zijn van het origineel (gebeurt ook door anderen hoor).
Zoals?quote:en tegenwoordig worden zijn beats al geniaal genoemd als ie een scheet en een paar drums achter elkaar plakt.
ken ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:38 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen voor de volle 100 %. Overigens ben ik de enigste die vindt dat er bij de "Outta Control Remix" nog al wat elementen geleend zijn van "Stranded On Death Row"?
recent voorbeeld is dat nummer van G-unit met mobb deep waar een clip van was, maar ik weet eerlijk gezegd niet zeker of die wel van hem isquote:Zoals?
Het is weinig vernieuwd meer, dat kopt. Maar goed, wat hij doet doet hij als de beste.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ach Dre geeft tenminste toe dat ie zn eigen teksten niet schrijft , en tsja qua beats vind ik hem de laatste jaren ook niet echt sterk meer , begon al met chronic 2001 die opzich best aardig was maar naar mijn mening meer een chronic 2.0 was , de hele opzet en de beats leken te veel opelkaar.
Oh leukquote:Op zondag 20 november 2005 14:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
die moet ik zeker uitchecken
de nieuwe Ugly Duckling is ook wel goed
En een tweede Danger Doom album schijnt er ook nog aan te komenquote:Doom recently told Pitchfork that a follow-up to 2004's Madlib collaboration Madvillainy is cooking, as are MF Doom and Viktor Vaughn solo joints and, surprisingly, another album with his old school agit-rap group K.M.D.
Doom produced a few tracks on the forthcoming Ghostface record Fish Scale, and the pair are in the process of completing a full-length collaboration. He's also in talks with super-producer Just Blaze.
Het album is ook niet echt super, met als uitzondering van "Kenji". Die is wel aardig, die moet je maar eens luisteren.quote:Op zondag 20 november 2005 20:47 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
@Angel:alleen de single,maar daar vond ik niks aan
Hmmsz.. op een zondag, en ik denk niet echt dat er een lekkere verbinding Sneek-Groningen isquote:Op maandag 21 november 2005 21:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
Zondag 18 december, Large Professor.
In Sneek
En DJ Premier komt op vrijdag 9 december naar Utrecht.
Samen met Big Shug.
Ik vind die cd 'never say die' toch niet zo'n goed album moet ik zeggen...quote:Op maandag 21 november 2005 21:16 schreef Mar10Segovia het volgende:
En DJ Premier komt op vrijdag 9 december naar Utrecht.
Samen met Big Shug.
ik zou sowieso niet naar Large Pro gaan als ik jou was.quote:Op maandag 21 november 2005 21:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. op een zondag, en ik denk niet echt dat er een lekkere verbinding Sneek-Groningen is![]()
De plaat is vanaf heden in z'n geheel te beluisteren op 3voor12's Luisterpaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef rotskibo het volgende:
Nieuwe mixtape/cd van Talib Kweli is er, Rigt About Now, en hier kun je wat tracks luisteren:
is dat met Jawat enzo?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef ma_jojo het volgende:
Vrijdag naar de Grote Prijs van HipHop in 't Paard!
Yup! Eindelijk Jawat! live meemaken.quote:
Om te collecteren?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef ma_jojo het volgende:
Vrijdag naar de Grote Prijs van HipHop in 't Paard!
Merkwaardig. Hij staat er toch gewoon op hoor!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zie 'm ook niet staan bij de luisterpaal, dan maar ff the opposites luisteren
als je op luisterpaal klikt?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Merkwaardig. Hij staat er toch gewoon op hoor!
Wat raar. Bij mij staan er nog vier platen boven, waaronder die van Talib.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je op luisterpaal klikt?
ik zie alleen deze:
lindstrom & prins thomas ----------- chris liebing
black lips ------------ spinvis
10 ft ganja man-------------- ya te digo
mozez ---------------deformer
omar rodriguez ---------------- jazzdrummingwarmclarinet
dimitri from paris ------------- thomas brinkman
chris liebing --------------- babyshambles
fields of the nephilim -------------------break for love
opposites ----------- magnetophone
bong-ra ---------------- apparat organ quartet
vaag.
Nope, not Friday.quote:
Moet 'm nog steeds luisteren! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
nieuwe album van Ugly Duckling is trouwens echt dope!!! thanks Uzu
klinkt weer heerlijk ouderwets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |