ik zou sowieso niet naar Large Pro gaan als ik jou was.quote:Op maandag 21 november 2005 21:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz.. op een zondag, en ik denk niet echt dat er een lekkere verbinding Sneek-Groningen is![]()
De plaat is vanaf heden in z'n geheel te beluisteren op 3voor12's Luisterpaal.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:33 schreef rotskibo het volgende:
Nieuwe mixtape/cd van Talib Kweli is er, Rigt About Now, en hier kun je wat tracks luisteren:
is dat met Jawat enzo?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef ma_jojo het volgende:
Vrijdag naar de Grote Prijs van HipHop in 't Paard!
Yup! Eindelijk Jawat! live meemaken.quote:
Om te collecteren?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:52 schreef ma_jojo het volgende:
Vrijdag naar de Grote Prijs van HipHop in 't Paard!
Merkwaardig. Hij staat er toch gewoon op hoor!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:47 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zie 'm ook niet staan bij de luisterpaal, dan maar ff the opposites luisteren
als je op luisterpaal klikt?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:01 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Merkwaardig. Hij staat er toch gewoon op hoor!
Wat raar. Bij mij staan er nog vier platen boven, waaronder die van Talib.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je op luisterpaal klikt?
ik zie alleen deze:
lindstrom & prins thomas ----------- chris liebing
black lips ------------ spinvis
10 ft ganja man-------------- ya te digo
mozez ---------------deformer
omar rodriguez ---------------- jazzdrummingwarmclarinet
dimitri from paris ------------- thomas brinkman
chris liebing --------------- babyshambles
fields of the nephilim -------------------break for love
opposites ----------- magnetophone
bong-ra ---------------- apparat organ quartet
vaag.
Nope, not Friday.quote:
Moet 'm nog steeds luisteren! Ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef jimjim1983 het volgende:
nieuwe album van Ugly Duckling is trouwens echt dope!!! thanks Uzu
klinkt weer heerlijk ouderwets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |