Inderdaad! Vooral Futurama is erg vet (Large Pro productie als ik me niet vergis). En Black Helicopters blijft inderdaad een echte classic (geweldige beat van Necro).quote:Op woensdag 30 november 2005 23:43 schreef Summoner het volgende:
Non Phixion - The Future is Now
Wat een vette plaat zeg. Met name de tracks "Futurama" en "Black Helicopters". PaRo bedankt, volgens mij heb je die mij ooit eens getipt.
Tevens één van die Shiggar Fraggar Show cd's van Invisibl Skratch Piklz gescoord. Wat een artiesten zijn het toch, vooral Q-Bert.
inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2005 23:03 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Tuurlijk kennen we die
dat is toch een neef van Ice Cube?
Komt de laatste tijd weer regelmatig op de Box voorbijquote:Op donderdag 1 december 2005 14:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mister Bob Dobalina vind ik wel vet van hem.
Je kunt beter vragen wie is er hier niet trots op?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef H00psta het volgende:
y0 wie is er hier ook zo trots op Bogarde?
Dat ie Missy naar Nederland heeft gehaald?
kapot trots.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef H00psta het volgende:
y0 wie is er hier ook zo trots op Bogarde?
Dat ie Missy naar Nederland heeft gehaald?
Is dat een B-side van een single ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:35 schreef AboruAsli het volgende:
Probeer ook aan 'No Tomorrow' te komen van die gasten, ook een geweldige track!
Eehm, nou opzich? eehm. Nee?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef -MarkyMark- het volgende:
[..]
Net zo trots als op G-Unit toch?
jaWEL he! probeer Deltron 3030 ook eens.. of Hieroglyphics, of Gorillaz, of Handsome Boy Modeling Schoolquote:Op woensdag 30 november 2005 21:59 schreef S-Two het volgende:
Iemand van jullie bekend met "Del Tha Funky Homosapien"?
Laatst een nummer van hun gehoord en er helemaal aan verslaafd geraaktnu wat andere tracks aan het downloaden.....
Hee Summ, is een 12" uit 1996.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:30 schreef Summoner het volgende:
[..]
Is dat een B-side van een single ofzo?
Okay dán! Ik zal even wat zoekwerk verrichten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef AboruAsli het volgende:
Hee Summ, is een 12" uit 1996.
Echt een hele dope track!![]()
Laat me even weten wat je ervan vindt als je de kans hebt gehad hem te luisteren.
maakt mij geen fuck uit , iedereen weet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:04 schreef kokos het volgende:
Tupac of 2pac?
Oke dan. Jaarlijst-waardig?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maakt mij geen fuck uit , iedereen weet wat je bedoelt.
maar iig die plaatjes van wax tailor , maker en blackalicious klinken zeer dope
niet meteen , ik moet ze nog beter luisteren , maar het klinkt tot nu to zeer goed/chill/dope enzoquote:
Andersom, The Craft is de naam van het album.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef kokos het volgende:
blackalicious van the craft?
Biggiequote:Op vrijdag 2 december 2005 20:04 schreef kokos het volgende:
Tupac of 2pac?
die komt toch pas eind januariquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:03 schreef DaisyDuke het volgende:
Oei, die nieuwe Public Enemy is wel erg zwak zeg! Hoe diep kun je zinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |