Doorspoelen naar 1:41quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
En, wat waren de beste hiphop platen van het afgelopen jaar?
Zal voor mij toch wel in de richting van Edan, Blueprint, The Herbaliser of J-Zone liggenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Koele show. Leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:07 schreef jimjim1983 het volgende:
en misschien is die show zelf ook leuk
http://video.google.com/videosearch?q=distortion+2+static&btnG=Search+Video
Vind het een behoorlijk slecht optreden... die band heeft absoluut geen meerwaarde!quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:48 schreef Mip1988 het volgende:
Wu Tang Clan Met Live Band Optreden (Thanksgiving 2005)
Op die plaat van Blueprint ben ik toch een beetje uitgekeken inmiddels. Vorige week heb ik 'm weer eens gedraaid, maar het deed me niet zoveel meer als toen 'ie net uit was. En dat geldt ook een beetje voor True & Livin' van Zion-I. Edan daarentegen..quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zal voor mij toch wel in de richting van Edan, Blueprint, The Herbaliser of J-Zone liggen![]()
Meer naar oldschool geluisterd dan ooit trouwens; dit jaar.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:35 schreef cosmick het volgende:
Grandmaster Flash op MTV nu? Woord
Ja, toen haakte ik ook af. 't half uur was nog wel aardig; LL (met een helaas playbackende Cut Creator), Ice T en Grandmaster Flash. Was wel tof.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]gemist,toen ik ging kijken was het biggie dit biggie dat
![]()
time for some aksiun !quote:
Nou ja, DJ Debonaire heeft 't in iedergeval in "get silly" gebruikt.. ("get silly (with the muppet bass)") samen met Tricky D..quote:Op zondag 25 december 2005 20:47 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Hey mensen, Ik ben op zoek naar een hip-hop lied. Het is een remake van het manamana liedje van de Muppets. Het is heel goed mogelijk dat het van RJD2 is maar niet van het album 'Dead Ringer', ook is R.A. The Rugged Man een goede kans hebber. Wie weet dit of kan mij verder helpen in mijn queste?
Ik heb het eerder geprobeerd bij Help ik zoek een artist, maar dat schiet allemaal niet op. Ben nu al zo'n 150 posts genegeerd, dus neem aan dat niemand het weet.
Bedankt nog voor je hulp trouwens vorige week, Cos.quote:Op zondag 25 december 2005 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, DJ Debonaire heeft 't in iedergeval in "get silly" gebruikt.. ("get silly (with the muppet bass)") samen met Tricky D..
Kan wel ff een sampletje posten als je dat wil.
Eeeeeeeeeeeeeeeeerhm...quote:Op zondag 25 december 2005 23:12 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Bedankt nog voor je hulp trouwens vorige week, Cos.
Maar wat zie ik nu net, Jan Smit?
Mmz dat kan hem zijn maar weet het niet zeker. Maar als je een sampletje kan posten kan ik het ff horen. In iedergeval al erg bedanktquote:Op zondag 25 december 2005 23:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou ja, DJ Debonaire heeft 't in iedergeval in "get silly" gebruikt.. ("get silly (with the muppet bass)") samen met Tricky D..
Kan wel ff een sampletje posten als je dat wil.
Vette track!quote:
Op dat Quasimoto album na afgelopen jaar vrijwel geen boeiende 'underground' hiphop gehoord (al klonk dat Zion I nummer wel okay, maar geen tracks van het jaar materiaal), jammer maar helaas. Kijk wel uit naar J Dilla's nieuwe album. Bij deze dus m'n favoriete tracks waar waarschijnlijk niemand hier zich in zal kunnen vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:54 schreef Mar10Segovia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |