quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:35 schreef JoVd_girl het volgende:
Deze Abercrombie jas heb ik net ontvangen![]()
quote:
quote:
PiMP hier met je nieuwe KLEDINGG #16quote:
Post dan wat stijlvols uit je kledingkastquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:25 schreef Markster het volgende:
Ik zie alleen maar lelijke kleding voorbij komen, waar zijn de stijlvolle kledingstukken ?
Heb momenteel geen nieuwe kledingquote:Op vrijdag 11 november 2005 21:35 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Post dan wat stijlvols uit je kledingkast![]()
In het algemeen ben ik het hiermee eens, Nederlanders kleden zich zowieso foeilelijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:25 schreef Markster het volgende:
Ik zie alleen maar lelijke kleding voorbij komen, waar zijn de stijlvolle kledingstukken ?
Goed puntquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:42 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Kan iemand de topicnaam AUB veranderen in de varianten die tot en met #15 aan bod kwamen. Show in plaats van P.I.M.P.
Dit ziet er écht niet uit
In Leiden bij een klein boetiekje Glow.quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef heinl het volgende:
Die onderste trui uit de OP, waar is die gekocht en hoe duur was die?
waar heb je dat vest gehaald? en hoe duur was hij?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Abercrombie & Fitch vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
ebay.com, 50 dollar excl. verzendkosten(18 dollar)quote:Op woensdag 16 november 2005 16:43 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
waar heb je dat vest gehaald? en hoe duur was hij?![]()
beiden errug vetquote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel broek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
2e hands neem ik aan? kan je daar alleen met credit card betalen?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ebay.com, 50 dollar excl. verzendkosten(18 dollar)
Nee man, ga geen 2e hands kleding kopenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
2e hands neem ik aan? kan je daar alleen met credit card betalen?![]()
http://upload.server8.org/p671.JPG zie ik daar een merkje?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
2e hands neem ik aan? kan je daar alleen met credit card betalen?![]()
?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
http://upload.server8.org/p671.JPG zie ik daar een merkje?
iddquote:Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan lijk thet mij niet echt 2e hands
tijdje geleden gekocht in een outlet store voor 72 euriesquote:Op zondag 6 november 2005 13:08 schreef zenith_ust het volgende:
gister deze broek gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
nice pantsquote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel broek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Via m'n overbuurman, en die krijgt/haalt dat soort dingen uit amsterdam en duitsland bij een bedrijf die kleding die niet verkocht worden terugneemt uit winkels(ofzo, weet verder ook niet precies).. Ik heb 'm voor 120 euro van hem gekocht. Lekker vaagquote:Op woensdag 16 november 2005 18:31 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
nice pants![]()
waar heb je ze gehaald en hoe duur?![]()
Dan ben je proper fucked door je overbuurmanquote:Op woensdag 16 november 2005 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Via m'n overbuurman, en die krijgt/haalt dat soort dingen uit amsterdam en duitsland bij een bedrijf die kleding die niet verkocht worden terugneemt uit winkels(ofzo, weet verder ook niet precies).. Ik heb 'm voor 120 euro van hem gekocht. Lekker vaag![]()
Nee hoor.. Zal ff opzoeken hoe dat heet in amsterdam.. Prijskaartjes(189 euro) + tags van winkels zaten er nog aan.. En t is ook geen pauperbuurman ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan ben je proper fucked door je overbuurman.
Want die kleren "koopt" hij dan waarschijnlijk voor een schijntje.
Wil niet zeggen dat hij ze haalt voor 189 euries......quote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee hoor.. Zal ff opzoeken hoe dat heet in amsterdam.. Prijskaartjes(189 euro) + tags van winkels zaten er nog aan.. En t is ook geen pauperbuurman ofzo![]()
Dat doet een winkel ook niet, die hebben ook een marge. Dus de buurman kan dat ook best doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef BigB het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij ze haalt voor 189 euries......
geef mij ook maar zo'n buurman!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee hoor.. Zal ff opzoeken hoe dat heet in amsterdam.. Prijskaartjes(189 euro) + tags van winkels zaten er nog aan.. En t is ook geen pauperbuurman ofzo![]()
Dat zeg ik ook niet, maar hij 'krijgt' ze van die organisatie voor 120 euro, en kijkt of hij ze aan mensen kan verkopen hier.. zoniet geeft ie t weer terug..quote:Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef BigB het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij ze haalt voor 189 euries......
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef Bierkameel het volgende:
Dat je geld gaat betalen voor zulke verotte kleding, duik eens een kledingbak in van het leger des heils, dat is een stuk cheaper
Dudequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef Smaakpolitie het volgende:
Dat mensen nog steeds die Onitsuka Tigers kopen.![]()
![]()
.
Zekersquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
DudeDie witte zijn een beetje uit, maar die nieuwe lijn is vet
![]()
Ik heb een nieuwe jas, bij Chasin' gekocht, ik zal wel ff een foto maken want die foto op Score.nl doet hem weinig eer aan
Leuk! Waar heb je het gekocht?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Topje gekocht, hopelijk heb ik hem snel binnen.
Van e-bay of tweedehands? Want met dat logo achterop worden al een tijd niet meer verkocht. Of je moet in turkije of op e-bay kijken of bij gasten met nep kleren gaan kijken.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Diesel broek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker belangrijk dat jij ze niet meer ziet in de (diesel)winkel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Van e-bay of tweedehands? Want met dat logo achterop worden al een tijd niet meer verkocht. Of je moet in turkije of op e-bay kijken of bij gasten met nep kleren gaan kijken.![]()
EDIT: zie dat je hem via je buurman hebt. Je hebt veel te veel betaald. Deze is niet eens in de Diesel winkel te koop. Go figure waar hij vandaan komt. Ga maar kijken in Diesel winkel.
Nog niet nodig gehad. Ik heb inmiddels al voor meer dan 1000 euro gekocht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe zit het met de garantie als je een horloge of kleding online bij yoox koopt?
Volgens mij is dat niet de strekking van mijn post, maar om aan te geven dat het een veilig bedrijf betreft. Maar je bent dan ook een sneu ventje.quote:
Humor! denk alleen dat niet al teveel mensen Napoleon Dynamite hebben gezienquote:
ja om die humor te snappen moet je inderdaad wel de film hebben gezien.quote:
Mooi horlogequote:
Bij jou straalt de sneuheid er vanaf.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de strekking van mijn post, maar om aan te geven dat het een veilig bedrijf betreft. Maar je bent dan ook een sneu ventje.
Terugsturen, is dat gratis bij Score?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
Replay broek @ online Score shop @ 89,95 euro.
Ik denk dat ik hem alleen maar weer ga terugsturen, ding zit wel heel erg wijd (baggy??) aan de bovenkant. Aan de onderkant zit ie perfekt, en de kleur is ook perfekt precies wat ik zocht maarja ...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Topje gekocht, hopelijk heb ik hem snel binnen.
ik heb m ook zal ff foto zoekequote:Op donderdag 1 december 2005 00:06 schreef Soldier2000 het volgende:
Als jullie dat zo'n relax broekje vinden, post dan eens een pic waar jullie hem aan hebben, ff kijken hoe ie bij jullie staat
Nee ik verkoop hem zo niet, heb nog 14 dagen dat ik hem kosteloos kan ruilen![]()
Die sigaarquote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik heb m ook zal ff foto zoeke
gevonden let niet op de foto zelf![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Die broek zit bij jouw een stuk beter, die van mij gaat gewoon terug, ik vind hem verdomd lang uitvallen, en hij blijft me wat te breed aan de bovenkant. Nix dat online shoppen.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:58 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
ik heb m ook zal ff foto zoeke
gevonden let niet op de foto zelf![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe duur was dat shirtje? Dat heb ik nu al twee jaar in mijn kast hangen... (In het geel)quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef zwahiel het volgende:
G-star Radar Lose
[afbeelding]
Nudie Kurt, Evil Hawk t-shirt (alleen in mosterd kleur ipv donker)
[afbeelding]
en nog een noname shirtje met een geinige opdruk
17 euroquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:20 schreef heinl het volgende:
[..]
Hoe duur was dat shirtje? Dat heb ik nu al twee jaar in mijn kast hangen... (In het geel)
Mooie jeansquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:40 schreef zwahiel het volgende:
G-star Radar Lose
[afbeelding]
Nudie Kurt, Evil Hawk t-shirt (alleen in mosterd kleur ipv donker)
[afbeelding]
en nog een noname shirtje met een geinige opdruk
nietquote:
Crap, hoe kom je aan die 50% korting dat wil ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef zwahiel het volgende:
[..]
niet
¤ 119,90 - 50% korting = ¤ 59,95
Bijenkorf![]()
:| Bij Score is hij 99.95quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef zwahiel het volgende:
[..]
niet
¤ 119,90 - 50% korting = ¤ 59,95
Bijenkorf![]()
je bent 16, dat scheelt... les voor de toekomst: geen bruine schoenen onder een pak!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef Aenarion het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe Pak voor het kerstbal :-) (ik krijg hem in het antraciet, en de mouwen+pijpen worden nog iets bijgeschaafd)![]()
Merk= J-Philipp (je kunt ernaar googlen)
Maat= 44 (zeer smal dus)
Prijs= 279 euro (alleen broek en jasje/colbert)
Ik ben 16 voor de duidelijkheid :-)
Ik heb nog een overhemd nodig! Ik ben zeer smal, dus ik zou graag een getailleerd Wit overhemd willen, zodat ik het ook nog op een spijkbroek kan dragen ofzo ;-)
Ik kon bij deze zaak een overhemd op maat laten maken, waarbij ik een hele hoop kon kiezen, maar dta zou me minimaal 90 euro gaan kosten
Groet Tom
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:01 schreef Billy_Mack het volgende:
[..]
je bent 16, dat scheelt... les voor de toekomst: geen bruine schoenen onder een pak!
Hoi Spierbal.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:13 schreef Aenarion het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe Pak voor het kerstbal :-) (ik krijg hem in het antraciet, en de mouwen+pijpen worden nog iets bijgeschaafd)![]()
Merk= J-Philipp (je kunt ernaar googlen)
Maat= 44 (zeer smal dus)
Prijs= 279 euro (alleen broek en jasje/colbert)
Ik ben 16 voor de duidelijkheid :-)
Ik heb nog een overhemd nodig! Ik ben zeer smal, dus ik zou graag een getailleerd Wit overhemd willen, zodat ik het ook nog op een spijkbroek kan dragen ofzo ;-)
Ik kon bij deze zaak een overhemd op maat laten maken, waarbij ik een hele hoop kon kiezen, maar dta zou me minimaal 90 euro gaan kosten
Groet Tom
Hadk vandaag bijna gekocht, maar die was er niet meer in mijn maatquote:Op woensdag 30 november 2005 23:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
Replay broek @ online Score shop @ 89,95 euro.
Ik denk dat ik hem alleen maar weer ga terugsturen, ding zit wel heel erg wijd (baggy??) aan de bovenkant. Aan de onderkant zit ie perfekt, en de kleur is ook perfekt precies wat ik zocht maarja ...
Unisexquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef Salsagirl het volgende:
heey camplo..leuke badjas
hebben ze die ook voor meisjes?
Geinig ding. Welke kleuren hebben ze allemaal? Moet toch nog een fatsoenlijke badjas hebben. En dit ziet er wel leuk uit!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef Camplo het volgende:
Men @ Work Eindhoven.... 75 euro
Die broek wil ik nog steeds, maar ik heb er steeds niet genoeg geld voorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:03 schreef truSteh het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
(alleen dan in het wit, maar kon daar geen plaatje van vinden)
en nog een nieuw petje om het af te maken
[afbeelding]
Die broek heb ik ook, zit wel fijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:03 schreef truSteh het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
(alleen dan in het wit, maar kon daar geen plaatje van vinden)
en nog een nieuw petje om het af te maken
[afbeelding]
Neuh, gewoon normaal hoor. Ten eerste vind ik het gewoon mooie petten, en ten tweede is me hoofd iets groter dan gemiddeld dus die Nike petjes of andere "normale" petjes staan ook niet zo goedquote:
Yup, that's just youquote:Op zondag 4 december 2005 22:59 schreef Bananenman het volgende:
Die op die foto vind ik meer voor kansloze Franse zwervers die leven van croissantjes en stokbroden en vanaf de Eiffeltoren naar beneden zeiken op andere kanslozen met zo'n petje.
Maar hey that's just me
lelijkquote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Vandaag gekocht, Kuyichi trui.
Met zo een tekst op hun rug wat eigenlijk allerminst op hun zelf slaat zekerquote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
Laten alle breezers nou net in Kuyichi lopen
Heb je op je rug geslapen of in een of andere vage pose? Je haarquote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Zal ik dan maar niet zeggen wat mij badjas heeft gekostquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:40 schreef Molluck het volgende:
Ok, die badjas is wel heel vet...maar 75 euro!
Zo zit het gewoon altijd...quote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je op je rug geslapen of in een of andere vage pose? Je haar![]()
Ah oke, het heeft wel watquote:
Het is pimp hier met je nieuwe kledingquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:28 schreef schatje het volgende:
Ik verander de topictitel alleen als de TS dat goed vindt.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef Mastroianni het volgende:
Onder een blauw pak kunnen bruine schoenen prima hoor. Kan niet zo goed zien of het blauw of zwart is op die foto. Maar geen bruine schoenen onder ene pak slaat echt nergens op.
die van mij is al helemaal verkleurdquote:Op zondag 4 december 2005 15:38 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Die broek heb ik ook, zit wel fijn.
Ja, ik heb het aangepastquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is pimp hier met je nieuwe kleding
of show je nieuwe kleding
niet show hier met je nieuwe kleding
dank je wel, ik loop er anders ook genoeg in rond, ben ik nou ook Breezah?quote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
Laten alle breezers nou net in Kuyichi lopen
Kuyichi!quote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Laat dan zien hoe het staat!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:02 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de lieve sint![]()
magk het keurenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:02 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de lieve sint![]()
je ziet het bij ons op school wel meer,quote:
Dat zijn altijd hippe gasten idd. Maar ja die kunnen ook relaxte kleding kopen voor weinig. Dan kun je nog wel eens wat gokken. Ik ga niet zo'n petje kopen voor 40 euro ofzo om er dan later achter te komen dat hij toch niet zo staat en hem nooit meer te dragen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:06 schreef C2C het volgende:
[..]
je ziet het bij ons op school wel meer,
vandaag ook 1 gast die bij de bob werkt dus het zal wel mode verandwoord zijn
ik vind het zelf nie echt lelijk hoor, maar t moet wel bij je staan natuurlijk
H&M: daar hebben ze vast die petjes wel, en dan ook niet duur (10 of hooguit 20 euro).quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat zijn altijd hippe gasten idd. Maar ja die kunnen ook relaxte kleding kopen voor weinig. Dan kun je nog wel eens wat gokken. Ik ga niet zo'n petje kopen voor 40 euro ofzo om er dan later achter te komen dat hij toch niet zo staat en hem nooit meer te dragen.
Toen ik nog puber was waren die petjes (van het merk Kangol) in, maar dan droeg je ze achterstevoren. Nostalgiequote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zit te overwegen om morgen een pet te kopen. Maar ik twijfel of dat nog wel modebewust is, wat jullie? Ik heb het dan over dit soort type petten, maar dan iets moderner.
[afbeelding]
[afbeelding]
ja klopt, hij kan alles kope met 40 procentkorting ofzo geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat zijn altijd hippe gasten idd. Maar ja die kunnen ook relaxte kleding kopen voor weinig. Dan kun je nog wel eens wat gokken. Ik ga niet zo'n petje kopen voor 40 euro ofzo om er dan later achter te komen dat hij toch niet zo staat en hem nooit meer te dragen.
Ik weet bij voorbaat al dat dat niks voor mij is hoor. Maar ik kan nu via via erg goedkope sneakers kopen en ik heb zelf ook gemerkt dat ik steeds extremere sneakers koop. Dus dat zal met die gasten ook wel zo gaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:23 schreef C2C het volgende:
[..]
ja klopt, hij kan alles kope met 40 procentkorting ofzo geloof ik.
magoed je kan daar toch zo'n ding opzetten en dan ff in de spiegel kijike?
ja lijkt me ook welquote:Op woensdag 7 december 2005 18:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik weet bij voorbaat al dat dat niks voor mij is hoor. Maar ik kan nu via via erg goedkope sneakers kopen en ik heb zelf ook gemerkt dat ik steeds extremere sneakers koop. Dus dat zal met die gasten ook wel zo gaan.
Verdient volgens mij niet zo heel erg goed werken in een kledingzaak.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:48 schreef C2C het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel
lijkt me wel gaaf om bij zo'n zaak te werken trouwens
magoed komt er toch nooit van
Mooi! Hoe duur? En dat witte ding, dat zit er toch niet aan, maar is gewoon een los t-shirt, toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef Sjengdanny het volgende:
[afbeelding]
Deze vandaag gekocht.
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 14 december 2005 19:32 schreef heinl het volgende:
[..]
Mooi! Hoe duur? En dat witte ding, dat zit er toch niet aan, maar is gewoon een los t-shirt, toch?
kosde duur moet het natuurlijk zijn!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Étoile het volgende:
Omg sjengdanny, kosde?
We zitten hier niet bij NL les ehquote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Étoile het volgende:
Omg sjengdanny, kosde?
aha dit moslim forum zijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
We zitten hier niet bij NL les eh![]()
Ga eens ontopicquote:
www.esprit.nl dusquote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef Molluck het volgende:
EDC heeft mooie dingen, helaas zit er in Eindhoven maar 1 Esprit winkel die herenkleding verkoopt, maar die hebben geen EDC
Ok wannabe mod!quote:
Dat is geen kleding. eerder spaghetti.quote:
Waarom is 't geen kleding?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is geen kleding. eerder spaghetti.
Je zal er vast in passen.quote:
Pardon?quote:
Inderdaad sarcasme.quote:
Mooie jurk.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad sarcasme.
En optimisme, hup ga door met je droom.
Genoeg voorgevel en mid-riff voor den jurck?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Mooie jurk..
En warempel, ik pas 'm. Al doe ik voor de zekerheid sinds gister wel anorexia toepassen, zodat 'ie zeker weten volgende week donderdag heel mooi zit..
I most certainly have.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Genoeg voorgevel en mid-riff voor den jurck?
Dan nog, ik vind het niets aan.quote:
Jij hoeft er dan ook niet in te lopen.quote:
Het mist gewoon enige charme/.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij hoeft er dan ook niet in te lopen.
Same to held des cult.
Ik vind 'm mooi. Minder op de foto, dat wel, maar zelfs op de foto is 'ie wel leuk. Maar de kleur komt niet goed over, de glinsters niet, niks. Maar goed, blijft mooi.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Het mist gewoon enige charme/.
Nofi.
Zolang jij het mooi vind toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:35 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi. Minder op de foto, dat wel, maar zelfs op de foto is 'ie wel leuk. Maar de kleur komt niet goed over, de glinsters niet, niks. Maar goed, blijft mooi..
eufemismequote:Op donderdag 15 december 2005 04:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Het mist gewoon enige charme/.
Nofi.
Ik vind 'm mooi, no problemo.quote:
Je hebt het zelf uitgekozen nota bene.quote:
Ok, dat is gewoon de Hollandia aan 't woord.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt het zelf uitgekozen nota bene.
Ik vind het nietsopzienbarende lingerie waarin je waarschijnlijk zielen zal vernietigen per minuut aangezien slechts een paar cm² bedekt blijft.
Neen, en dat weet jij ook maar al te goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ok, dat is gewoon de Hollandia aan 't woord.
Neen, anders zou ik het niet zeggen, wanneer ik er niet achter stond.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, en dat weet jij ook maar al te goed.
Waar is je mensenkennis beste marjolijn?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, anders zou ik het niet zeggen, wanneer ik er niet achter stond.
Die is sterk, heel sterk. En daar ben jij je heel goed van bewust.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar is je mensenkennis beste marjolijn?
Jazeker, al zit je er bij mij té vaak naast.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die is sterk, heel sterk. En daar ben jij je heel goed van bewust.
Haaaam dankje!quote:
op die broek na, precies mijn smaak, die trui zal ook wel lekker zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:35 schreef Sentry het volgende:
[afbeelding]
G-Star broek, 120 euro
[afbeelding]
G-Star trui 70 euro
[afbeelding]
Nudie longsleeve rond de 30 euro geloof ik.
[afbeelding]
Slechte foto, maar ken er geen goede van vinden op internet. Lacoste Polo, donkerbruin/rood 70 euro.. was meer een onverwachte aankoop eigenlijk.
Nu kan ik weer lekker weekend gaan vieren haha
In duitsland is het veel beter verkrijgbaar dus even over de grens dan maar!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef Molluck het volgende:
EDC heeft mooie dingen, helaas zit er in Eindhoven maar 1 Esprit winkel die herenkleding verkoopt, maar die hebben geen EDC
Waar heb je ze gehaald en wat kosten ze? Erg gave schoenenquote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
Nike P-rod.
Ja hij is heerlijk warm, en dikker dan de foto doet vermoeden.quote:Op zondag 18 december 2005 21:05 schreef schatje het volgende:
Mooie jas hoor Rekkie. Welk merk is het eigenlijk? En zit ie wel een beetje warm? Hij lijkt namelijk zo op het oog een dunne voering te hebben.
Heb ik ook een jas van, al jaren plezier vanquote:Op zondag 18 december 2005 21:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja hij is heerlijk warm, en dikker dan de foto doet vermoeden.
Merk is Scotch & Soda
Dankjequote:Op zondag 18 december 2005 21:10 schreef koston het volgende:
[..]
Waar heb je ze gehaald en wat kosten ze? Erg gave schoenen
Heb ik ook......quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef zwahiel het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Zojuist besteld
want? Vond 'm wel lekker zitten toen ik 'm in de winkel uitprobeerde eigenlijk... Niet te strak, niet te wijdquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb ik ook......
niet mijn favoriete broek![]()
Bij mij zijn de zakken niet goed genaaid en staan constant bol..... en dan ziet er niet mooi uit.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:55 schreef zwahiel het volgende:
[..]
want? Vond 'm wel lekker zitten toen ik 'm in de winkel uitprobeerde eigenlijk... Niet te strak, niet te wijd
eens, na een paar keer wassen is hij al vaalquote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bij mij zijn de zakken niet goed genaaid en staan constant bol..... en dan ziet er niet mooi uit.
Ik moet ze constant recht trekken.
En de stof is me te slap.
Ik heb betere broeken van G-star.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:01 schreef taart het volgende:
[..]
eens, na een paar keer wassen is hij al vaal
Leuk truitjequote:Op woensdag 21 december 2005 22:58 schreef snopprinses het volgende:
nieuw shirtje
[afbeelding]
en nieuwe schoenen
[afbeelding]
Hoe was je 'm dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb betere broeken van G-star.
En inderdaad deze lijkt na een paar keer wassen al jaren oud.
Qua zitvorm en qua materiaal!
WTF, wat is dat voor k*t vraag zeg!quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Billy_Mack het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke stijl damesVraag: Wat is hier nu het mannelijk equivalent van? Ik wil me ook een beetje nochalant/preppy/hip mixed kleden, maar kan dit zelf helaas niet zo goed, wat is dus de mannelijke tegenhanger van bovenstaande pics?
Ja kweenie zag dit topic nu pasquote:Op woensdag 21 december 2005 23:52 schreef blieblie het volgende:
Wat is daar preppy/hip aan?
Ziet er leuk uit hoor, daarnietvan, maar preppy of hip? Neej.
En ff over die G-Star broeken, ligt dat aan mij of zijn die dit seizoen van miserabele kwaliteit?
Ze zijn super dun en een broek die ik gekocht heb zit na 2 keer dragen een gaatje in de zak (Okee, ik douw die dingen vol met zooi, maar andere broeken gaan nooit kapot op die plek bij mij). Net als die G-Sus broeken van een jaar of 5 geleden. Al gingen die dan weer net aan de binnenkant van je zak kapot. Voel je opeens je portomonnee op je schoenen liggen of hoor je je sleutels over de straatstenen kletteren omdat ze door je broekspijp naar beneden vallen. Waardeloos is dat, dure broeken van kutkwaliteit.
Die trui van je SKV, hoevaak heb je die nu gepost op Fok.
Zo kleed ik mezelf eigenlijk nooit echt, maar ik denk dat je gewoon naar andere mannen moet kijken. Wat dragen zij wat jij er leuk uit vindt zien? Doe dat gewoon na. Eigenlijk is het zo simpel.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:28 schreef Billy_Mack het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke stijl damesVraag: Wat is hier nu het mannelijk equivalent van? Ik wil me ook een beetje nochalant/preppy/hip mixed kleden, maar kan dit zelf helaas niet zo goed, wat is dus de mannelijke tegenhanger van bovenstaande pics?
Als ik hem al was is op het de laagst mogelijk temperatuur van mijn wasmachine.quote:Op woensdag 21 december 2005 23:31 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Hoe was je 'm dan?
Ik was de meeste broeken van me op zo laag mogelijke temperaturen, op 20 graden wassen bij mij is niet gek, vooral als ik Nudie broeken was (en dat doe ik al zo min mogelijk, liever schoon stomen in de douche). Mijn andere G-stars was ik ook altijd zo laag mogelijk, vooral om ze niet erger te maken als de washing al is om eerlijk te zijn of om de kleur + stof te beschermen en nooit in de droger (NOOIT!)
Mag ik vragen wat die kost en waar je em gekocht hebt?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe trui (Die for it) en broek (minder zichtbaar) van Replay.
pfff voel de liefde manquote:Op woensdag 21 december 2005 23:37 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
WTF, wat is dat voor k*t vraag zeg!
Die trui is 39,95 bij de Men at Work, maar je moet hem niet kopen om in iets origineels rond te lopenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef PrewT het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat die kost en waar je em gekocht hebt?
Ik had ongeveer zo'n trui in mijn handen, maar die hadden ze alleen nog in xl![]()
Vette jas waar gehaald en hoe duur?quote:Op zondag 18 december 2005 20:55 schreef Rekkie het volgende:
[afbeelding]
Gisteren gehaald!
Ook nog een jeans van G-star, alleen het model is zo nieuw dat ik geen juist plaatje kan vinden op het net! (foto maken doe ik dan later wel ff)
En ook nog een Trui (foto volgt)
Friends en 129,95quote:Op donderdag 22 december 2005 09:22 schreef Setambre het volgende:
[..]
Vette jas waar gehaald en hoe duur?
45 euro bij de Men at Workquote:Op donderdag 22 december 2005 01:17 schreef PrewT het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat die kost en waar je em gekocht hebt?
Ik had ongeveer zo'n trui in mijn handen, maar die hadden ze alleen nog in xl![]()
ach bij mij op school loopt toch iedereen in karl kani/fubuquote:Op donderdag 22 december 2005 08:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die trui is 39,95 bij de Men at Work, maar je moet hem niet kopen om in iets origineels rond te lopenIk had hem als eerste, maar nu loopt de halve school ermee rond
![]()
Mooiquote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Skv het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is die broek
Ja, bij de Bijenkorf.quote:
No offence maar daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:22 schreef rena het volgende:
[afbeelding]In het echt is hij niet zo dof als op deze foto
![]()
Mooiquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:22 schreef rena het volgende:
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:08 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
No offence maar daar zou ik nog niet dood in gevonden willen worden.
Ik hoop wel dat je er blij mee bent..
Nou nee, dat is niet de bedoeling. Althans niet op het forum. Ik wil je dus vriendelijk doch dringend verzoeken om dat toontje achterwege te laten. Je mening geven is prima, maar afzeiken is hier niet gewenst.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:17 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Hier ga je de mist in, blieblie, als je denkt dat ik alleen maar mensen afzeik via een forum. In het dagelijks leven doe ik dat net zo goed en goed. Het bevalt prima, probeer het eens.
Ik zou het zelf nooit dragen, maar vind het wel iets hebben, als het bij je past...quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:22 schreef rena het volgende:
![]()
Radar loosequote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef Rekkie het volgende:
Spammen met mijn nieuwe kleding:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Rekkie blij is
Brrrrr, lelijke laarzen man!quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef Doagere het volgende:
voor kerst..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarover nog een blazer, met een aantal nieuwe sieraadjes.
die broek zag ik ook al hangen jaquote:Op zondag 25 december 2005 01:50 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Radar loose![]()
sinds ik 'm heb (nieuwe versie) is 't mijn aller lekkerste broek! 8)
Trouwens die Studs loose die ik eerder gepost had heb ik gisteren binnen gekregen, hij zit heerlijk hoor!
Alleen uiteraard wéér te lange pijpen die je niet zo makkelijk in kunt korten omdat er van die damaged kenmerken onderaan zitten.. moet maar 's kijken of ik eventueel na kan makenmet dan wat kortere pijpen
Waar heb je die gehaald? (welk merk/prijs)quote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef Rekkie het volgende:
Spammen met mijn nieuwe kleding:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Rekkie blij is
jawel...quote:Op zondag 25 december 2005 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]ik heb zo'n idee dat het hier geen man betreft
hij zit werkelijk heerlijk! Ik had al de effen versie, maar nu ook de damaged versiequote:Op zondag 25 december 2005 13:26 schreef taart het volgende:
[..]
die broek zag ik ook al hangen jaecht mooi
Bij broeken zweer ik gewoon op Replay.quote:Op zondag 25 december 2005 15:11 schreef XiChico het volgende:
Ik vind die onderkant van Radar (en andere G-Star broeken) juist zo lelijk .. bij mij zitten er ook van die strepen aan de onderkant .. ziet er niet mooi uit.
Je bent toch een vrouw?quote:Op zondag 25 december 2005 15:01 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
jawel...
Maar dat maakt niet uit, ieder zn smaak
het is wel kerstig in ieder geval!
J.C. Rag - hij was geloof ik 49,95 euro bij de Men At Workquote:Op zondag 25 december 2005 14:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? (welk merk/prijs)
vind ik juist mooi, alleen zijn die maten zo rottig, 34/34 is bijna nergens te krijgenquote:Op zondag 25 december 2005 15:11 schreef XiChico het volgende:
Ik vind die onderkant van Radar (en andere G-Star broeken) juist zo lelijk .. bij mij zitten er ook van die strepen aan de onderkant .. ziet er niet mooi uit.
Ubervette schoenen!quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Nieuwe schoenen:
[afbeelding]
Nike P-rod.
Meer voor Skaters/ snowboarders.quote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ubervette schoenen!
Die Burnside, is dat een beetje een sportwinkel?
Leuke jasquote:
Daarmee ga je back to the 70s..quote:Op woensdag 28 december 2005 01:30 schreef Brunette het volgende:
Deze weekendtas, maar eigenlijk is ie best multifunctioneel:
[afbeelding]
Oilily![]()
Owjaa... de kleur op deze afbeelding is zo dof en lelijk, in het echt is ie veel feller![]()
Die tassen zijn leuk.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:30 schreef Brunette het volgende:
Deze weekendtas, maar eigenlijk is ie best multifunctioneel:
[afbeelding]
Oilily![]()
Owjaa... de kleur op deze afbeelding is zo dof en lelijk, in het echt is ie veel feller![]()
Lekker boeiendquote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef Avani het volgende:
[..]
Die tassen zijn leuk.Jammer dat veel hem al hebben.
Oe leuke spulletjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
uitverkoop is leuk
Jepquote:Op woensdag 28 december 2005 01:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
Lekker boeiend,
die tassen blijven gewoon errug leuk, ook al loopt de halve planeet ermee rond![]()
Oilily is wat mij betreft echt![]()
Mijn ogen, wat doe? Laarzen zonder hakken zijn zo 'not done'quote:Op woensdag 28 december 2005 02:28 schreef Suuz_ het volgende:
ben sinds kort trotse bezitster van deze super gave laarzen!!!
[afbeelding]
Hehehe...ik vind ze nog wel leuk staan bij de dames.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe? Laarzen zonder hakken zijn zo 'not done'![]()
Verplichte leeskost:
What not to wear - chicks
What SHOULD they wear - chicks
Ach schei toch uit...zolang je lang genoeg bent en de benen daarvoor hebt, vind ik dat erg stijlvol.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Verplichte leeskost:
Daarom ben je ook vrijgezel. 95% van de mannen is het met mij eens. (bron: What not to wear - chicks )quote:Op woensdag 28 december 2005 02:54 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ach schei toch uit...zolang je lang genoeg bent en de benen daarvoor hebt, vind ik dat erg stijlvol.
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Daarom ben je ook vrijgezel.
Bron? Oké een bron heb je wel toegevoegd, maar jah....of Fok! nou écht voor heel mannelijk Nederland teltquote:95% van de mannen is het met mij eens.
als je het zelf maar mooi vindtquote:Op woensdag 28 december 2005 03:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Dream on...
[..]
Bron? Oké een bron heb je wel toegevoegd, maar jah....of Fok! nou écht voor heel mannelijk Nederland telt![]()
Die truiquote:
Ja, die heb ik in zwart grijs.quote:
Oh ja dan ga je meteen je hele garderobe veranderen, want je moet natuurlijk dragen wat mannen mooi vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Daarom ben je ook vrijgezel. 95% van de mannen is het met mij eens. (bron: What not to wear - chicks )
Het is een mannenwereld, wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja dan ga je meteen je hele garderobe veranderen, want je moet natuurlijk dragen wat mannen mooi vinden![]()
Gewoon dragen wat je zelf mooi vindt![]()
Ah de hut kofferquote:
Iedereen heeft hem volgens mij...het scheelt nog dat ze er in verschillende kleuren zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef Epica het volgende:
Die for it zo te zien...ik heb hem in groen met grijs
ik ben zo'n vrouw die lekker draagt wat zij zelf wil en zich niet laat beinvloeden door wat mannen al dan wel niet heet en sexy vinden!quote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Verplichte leeskost:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |