?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:31 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
http://upload.server8.org/p671.JPG zie ik daar een merkje?
iddquote:Op woensdag 16 november 2005 17:46 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan lijk thet mij niet echt 2e hands
tijdje geleden gekocht in een outlet store voor 72 euriesquote:Op zondag 6 november 2005 13:08 schreef zenith_ust het volgende:
gister deze broek gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
nice pantsquote:Op woensdag 16 november 2005 12:26 schreef Proper_fucked het volgende:
Abercrombie & Fitch vest:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel broek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Via m'n overbuurman, en die krijgt/haalt dat soort dingen uit amsterdam en duitsland bij een bedrijf die kleding die niet verkocht worden terugneemt uit winkels(ofzo, weet verder ook niet precies).. Ik heb 'm voor 120 euro van hem gekocht. Lekker vaagquote:Op woensdag 16 november 2005 18:31 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
nice pants![]()
waar heb je ze gehaald en hoe duur?![]()
Dan ben je proper fucked door je overbuurmanquote:Op woensdag 16 november 2005 19:13 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Via m'n overbuurman, en die krijgt/haalt dat soort dingen uit amsterdam en duitsland bij een bedrijf die kleding die niet verkocht worden terugneemt uit winkels(ofzo, weet verder ook niet precies).. Ik heb 'm voor 120 euro van hem gekocht. Lekker vaag![]()
Nee hoor.. Zal ff opzoeken hoe dat heet in amsterdam.. Prijskaartjes(189 euro) + tags van winkels zaten er nog aan.. En t is ook geen pauperbuurman ofzoquote:Op woensdag 16 november 2005 20:17 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dan ben je proper fucked door je overbuurman.
Want die kleren "koopt" hij dan waarschijnlijk voor een schijntje.
Wil niet zeggen dat hij ze haalt voor 189 euries......quote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee hoor.. Zal ff opzoeken hoe dat heet in amsterdam.. Prijskaartjes(189 euro) + tags van winkels zaten er nog aan.. En t is ook geen pauperbuurman ofzo![]()
Dat doet een winkel ook niet, die hebben ook een marge. Dus de buurman kan dat ook best doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef BigB het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij ze haalt voor 189 euries......
geef mij ook maar zo'n buurman!quote:Op woensdag 16 november 2005 20:41 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Nee hoor.. Zal ff opzoeken hoe dat heet in amsterdam.. Prijskaartjes(189 euro) + tags van winkels zaten er nog aan.. En t is ook geen pauperbuurman ofzo![]()
Dat zeg ik ook niet, maar hij 'krijgt' ze van die organisatie voor 120 euro, en kijkt of hij ze aan mensen kan verkopen hier.. zoniet geeft ie t weer terug..quote:Op donderdag 17 november 2005 10:13 schreef BigB het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij ze haalt voor 189 euries......
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:29 schreef Bierkameel het volgende:
Dat je geld gaat betalen voor zulke verotte kleding, duik eens een kledingbak in van het leger des heils, dat is een stuk cheaper
Dudequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:32 schreef Smaakpolitie het volgende:
Dat mensen nog steeds die Onitsuka Tigers kopen.![]()
![]()
.
Zekersquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
DudeDie witte zijn een beetje uit, maar die nieuwe lijn is vet
![]()
Ik heb een nieuwe jas, bij Chasin' gekocht, ik zal wel ff een foto maken want die foto op Score.nl doet hem weinig eer aan
Leuk! Waar heb je het gekocht?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:31 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Topje gekocht, hopelijk heb ik hem snel binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |