neej via viaquote:
www.abercrombie.comquote:
ja wie had het gedacht mij ooit in zo'n topic tegen te komenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hey leuke, broek. Vind m'n vriend vast ook, waar heb je hem gekocht?
Oh hey jij bent het, HOI!
-edit- heb de webshop al gevonden![]()
Je liep net tussen een graffitti artiest en een muur door? Of heb je korting bedongen omdat er vlekken op zitten?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:37 schreef Little_Acorn het volgende:
Dit vest heb ik gisteren gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
er zijn anders genoeg winkels in nederland die abercrombie and fitch verkopen hoorquote:Op donderdag 3 november 2005 23:29 schreef zenith_ust het volgende:
gewoon passen lijkt me ...
trouwens wel balen A&F nergens echt te krijgen is in NL .. juist omdat je het niet veel ziet .. zijn die vesten echt uber
Dat student 2005 shirt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:53 schreef friemel het volgende:
dan mag jij ons gaan vertellen waar
Vanmiddag even in groningen geshopt![]()
viel me wel op dat er weinig S te krijgen was, en veel XL![]()
Er staat : Please Touch My Monkey
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze komt eraan![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hahahahaquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:25 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Je wacht tot het donker is, zodat je die broek uit de inzamelingscontainer kan halen?
wilde net fotos gaan maken maar die heb jij dus alquote:
DIE BROEK HEB IK AL, SUKKEL!quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:53 schreef friemel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze komt eraan![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nice, waar gehaald? Bij de replay winkel? Het model lijkt mij vrij aardig en niet zo'n drukke broek. Hij valt neem ik aan niet zo 'baggy' als sommige andere modellen van Replay, Gstar etc. ?quote:Op zondag 6 november 2005 13:08 schreef zenith_ust het volgende:
gister deze broek gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de mijne bijj Pasquino gehaald in Almere.quote:
nederland is ook wat duurder op gebied van kleding. een broek van replay die bijvoorbeeld hier 140 is, heb ik daar voor 109 gezien. en G-star was ook een stuk goedkoper.quote:Op zondag 6 november 2005 17:36 schreef friemel het volgende:
Hmm, het was nml eerst zo dat alleen america today wat rest spul had, rete duur en niet mooi.
Kwam gister een Levi's zomer t-shirt tegen, die ik al heb, in frankrijk gekocht in de levis winkel voor 17 euro, hier was ie 29,95 :|
hej waar heb je dat Student shirt gehaald?quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:53 schreef friemel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En deze komt eraan![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
bij score in de aanbieding voor 90 euro, mooi broekjequote:Op zondag 6 november 2005 16:37 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
Nice, waar gehaald? Bij de replay winkel? Het model lijkt mij vrij aardig en niet zo'n drukke broek. Hij valt neem ik aan niet zo 'baggy' als sommige andere modellen van Replay, Gstar etc. ?
idd ging er niet voor maar toen ik hem zag moest ik hem meenemenquote:Op zondag 6 november 2005 19:42 schreef taart het volgende:
[..]
bij score in de aanbieding voor 90 euro, mooi broekje![]()
ik zeg ook snel aangedaan..geen riem dus hij hangt wat laag vandaar wat overdreven omgevouwenquote:Op zondag 6 november 2005 20:04 schreef Billy_Mack het volgende:
je broek is iets te lang
Je ziet toch aan z'n houding dat hij een Kung Fu artiest is, dat hoort er gewoon bijquote:Op zondag 6 november 2005 20:04 schreef Billy_Mack het volgende:
je broek is iets te lang
Heb je nou ook een blauwe verwarming?quote:Op zondag 6 november 2005 19:59 schreef zenith_ust het volgende:
even snel aangedaan en foto met 6230 dus sorry van kwaliteit
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 20:11 schreef Avani het volgende:
[..]
Heb je nou ook een blauwe verwarming?![]()
Gewaagd hoor.![]()
Ik heb een blauwe versie van de large. Hij was niet zo duur en ik vind het iig hele goeie kwaliteit. www.large.nl volgens mijquote:Op zondag 6 november 2005 19:39 schreef mic_forever het volgende:
[..]
hej waar heb je dat Student shirt gehaald?
![]()
lees gewoon even ik zeg toch dat ik geen riem bij de hand had... dus even snel omgeslagen omdat die laag hing....quote:Op zondag 6 november 2005 20:49 schreef cultheld het volgende:
[..]Die pijpen zijn wel aan de korte kant
Ik geloof dat de lol van je nieuwe broek er nu wel af is hé? (net als je foto trouwensquote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef zenith_ust het volgende:
overdrijven kan ook .. hij is niet NET pas... maar zit goed.. zal binnenkort foto maken
Ik heb hem in de zomer bij Ebb'18 zien hangen (in Groningen).quote:Op zondag 6 november 2005 19:39 schreef mic_forever het volgende:
[..]
hej waar heb je dat Student shirt gehaald?
![]()
Nou gewoon bij de Score.quote:Op zondag 6 november 2005 16:37 schreef Z3R0-C00L het volgende:
[..]
Nice, waar gehaald? Bij de replay winkel? Het model lijkt mij vrij aardig en niet zo'n drukke broek. Hij valt neem ik aan niet zo 'baggy' als sommige andere modellen van Replay, Gstar etc. ?
Nice!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:35 schreef JoVd_girl het volgende:
Deze Abercrombie jas heb ik net ontvangen![]()
[afbeelding]
Bijenkorf krijg je dat toch ook.quote:Op zondag 6 november 2005 17:11 schreef Goodfellas het volgende:
[..]
Ik heb de mijne bijj Pasquino gehaald in Almere.
en in Amsterdam hebben ze ook best wel veel winkels die het verkopen.
Front Runner in de kalverstraat heeft veel tshirts van A&F. en verder is het een kwestie van rondkijken. in amsterdam slaag je wel maar alleen met shirts en vesten.
broeken van A&F heb ik helaas nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |