Unisexquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef Salsagirl het volgende:
heey camplo..leuke badjas
hebben ze die ook voor meisjes?
Geinig ding. Welke kleuren hebben ze allemaal? Moet toch nog een fatsoenlijke badjas hebben. En dit ziet er wel leuk uit!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef Camplo het volgende:
Men @ Work Eindhoven.... 75 euro
Die broek wil ik nog steeds, maar ik heb er steeds niet genoeg geld voorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:03 schreef truSteh het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
(alleen dan in het wit, maar kon daar geen plaatje van vinden)
en nog een nieuw petje om het af te maken
[afbeelding]
Die broek heb ik ook, zit wel fijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:03 schreef truSteh het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
(alleen dan in het wit, maar kon daar geen plaatje van vinden)
en nog een nieuw petje om het af te maken
[afbeelding]
Neuh, gewoon normaal hoor. Ten eerste vind ik het gewoon mooie petten, en ten tweede is me hoofd iets groter dan gemiddeld dus die Nike petjes of andere "normale" petjes staan ook niet zo goedquote:
Yup, that's just youquote:Op zondag 4 december 2005 22:59 schreef Bananenman het volgende:
Die op die foto vind ik meer voor kansloze Franse zwervers die leven van croissantjes en stokbroden en vanaf de Eiffeltoren naar beneden zeiken op andere kanslozen met zo'n petje.
Maar hey that's just me
lelijkquote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Vandaag gekocht, Kuyichi trui.
Met zo een tekst op hun rug wat eigenlijk allerminst op hun zelf slaat zekerquote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
Laten alle breezers nou net in Kuyichi lopen
Heb je op je rug geslapen of in een of andere vage pose? Je haarquote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Zal ik dan maar niet zeggen wat mij badjas heeft gekostquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:40 schreef Molluck het volgende:
Ok, die badjas is wel heel vet...maar 75 euro!
Zo zit het gewoon altijd...quote:Op maandag 5 december 2005 22:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je op je rug geslapen of in een of andere vage pose? Je haar![]()
Ah oke, het heeft wel watquote:
Het is pimp hier met je nieuwe kledingquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:28 schreef schatje het volgende:
Ik verander de topictitel alleen als de TS dat goed vindt.
Wat hij zegt!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:27 schreef Mastroianni het volgende:
Onder een blauw pak kunnen bruine schoenen prima hoor. Kan niet zo goed zien of het blauw of zwart is op die foto. Maar geen bruine schoenen onder ene pak slaat echt nergens op.
die van mij is al helemaal verkleurdquote:Op zondag 4 december 2005 15:38 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Die broek heb ik ook, zit wel fijn.
Ja, ik heb het aangepastquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is pimp hier met je nieuwe kleding
of show je nieuwe kleding
niet show hier met je nieuwe kleding
dank je wel, ik loop er anders ook genoeg in rond, ben ik nou ook Breezah?quote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
Laten alle breezers nou net in Kuyichi lopen
Kuyichi!quote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Laat dan zien hoe het staat!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:02 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de lieve sint![]()
magk het keurenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:02 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de lieve sint![]()
je ziet het bij ons op school wel meer,quote:
Dat zijn altijd hippe gasten idd. Maar ja die kunnen ook relaxte kleding kopen voor weinig. Dan kun je nog wel eens wat gokken. Ik ga niet zo'n petje kopen voor 40 euro ofzo om er dan later achter te komen dat hij toch niet zo staat en hem nooit meer te dragen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:06 schreef C2C het volgende:
[..]
je ziet het bij ons op school wel meer,
vandaag ook 1 gast die bij de bob werkt dus het zal wel mode verandwoord zijn
ik vind het zelf nie echt lelijk hoor, maar t moet wel bij je staan natuurlijk
H&M: daar hebben ze vast die petjes wel, en dan ook niet duur (10 of hooguit 20 euro).quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat zijn altijd hippe gasten idd. Maar ja die kunnen ook relaxte kleding kopen voor weinig. Dan kun je nog wel eens wat gokken. Ik ga niet zo'n petje kopen voor 40 euro ofzo om er dan later achter te komen dat hij toch niet zo staat en hem nooit meer te dragen.
Toen ik nog puber was waren die petjes (van het merk Kangol) in, maar dan droeg je ze achterstevoren. Nostalgiequote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zit te overwegen om morgen een pet te kopen. Maar ik twijfel of dat nog wel modebewust is, wat jullie? Ik heb het dan over dit soort type petten, maar dan iets moderner.
[afbeelding]
[afbeelding]
ja klopt, hij kan alles kope met 40 procentkorting ofzo geloof ik.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat zijn altijd hippe gasten idd. Maar ja die kunnen ook relaxte kleding kopen voor weinig. Dan kun je nog wel eens wat gokken. Ik ga niet zo'n petje kopen voor 40 euro ofzo om er dan later achter te komen dat hij toch niet zo staat en hem nooit meer te dragen.
Ik weet bij voorbaat al dat dat niks voor mij is hoor. Maar ik kan nu via via erg goedkope sneakers kopen en ik heb zelf ook gemerkt dat ik steeds extremere sneakers koop. Dus dat zal met die gasten ook wel zo gaan.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:23 schreef C2C het volgende:
[..]
ja klopt, hij kan alles kope met 40 procentkorting ofzo geloof ik.
magoed je kan daar toch zo'n ding opzetten en dan ff in de spiegel kijike?
ja lijkt me ook welquote:Op woensdag 7 december 2005 18:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik weet bij voorbaat al dat dat niks voor mij is hoor. Maar ik kan nu via via erg goedkope sneakers kopen en ik heb zelf ook gemerkt dat ik steeds extremere sneakers koop. Dus dat zal met die gasten ook wel zo gaan.
Verdient volgens mij niet zo heel erg goed werken in een kledingzaak.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:48 schreef C2C het volgende:
[..]
ja lijkt me ook wel
lijkt me wel gaaf om bij zo'n zaak te werken trouwens
magoed komt er toch nooit van
Mooi! Hoe duur? En dat witte ding, dat zit er toch niet aan, maar is gewoon een los t-shirt, toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef Sjengdanny het volgende:
[afbeelding]
Deze vandaag gekocht.
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 14 december 2005 19:32 schreef heinl het volgende:
[..]
Mooi! Hoe duur? En dat witte ding, dat zit er toch niet aan, maar is gewoon een los t-shirt, toch?
kosde duur moet het natuurlijk zijn!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Étoile het volgende:
Omg sjengdanny, kosde?
We zitten hier niet bij NL les ehquote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Étoile het volgende:
Omg sjengdanny, kosde?
aha dit moslim forum zijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
We zitten hier niet bij NL les eh![]()
Ga eens ontopicquote:
www.esprit.nl dusquote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef Molluck het volgende:
EDC heeft mooie dingen, helaas zit er in Eindhoven maar 1 Esprit winkel die herenkleding verkoopt, maar die hebben geen EDC
Ok wannabe mod!quote:
Dat is geen kleding. eerder spaghetti.quote:
Waarom is 't geen kleding?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is geen kleding. eerder spaghetti.
Je zal er vast in passen.quote:
Pardon?quote:
Inderdaad sarcasme.quote:
Mooie jurk.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad sarcasme.
En optimisme, hup ga door met je droom.
Genoeg voorgevel en mid-riff voor den jurck?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Mooie jurk..
En warempel, ik pas 'm. Al doe ik voor de zekerheid sinds gister wel anorexia toepassen, zodat 'ie zeker weten volgende week donderdag heel mooi zit..
I most certainly have.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Genoeg voorgevel en mid-riff voor den jurck?
Dan nog, ik vind het niets aan.quote:
Jij hoeft er dan ook niet in te lopen.quote:
Het mist gewoon enige charme/.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:29 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jij hoeft er dan ook niet in te lopen.
Same to held des cult.
Ik vind 'm mooi. Minder op de foto, dat wel, maar zelfs op de foto is 'ie wel leuk. Maar de kleur komt niet goed over, de glinsters niet, niks. Maar goed, blijft mooi.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Het mist gewoon enige charme/.
Nofi.
Zolang jij het mooi vind toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:35 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi. Minder op de foto, dat wel, maar zelfs op de foto is 'ie wel leuk. Maar de kleur komt niet goed over, de glinsters niet, niks. Maar goed, blijft mooi..
eufemismequote:Op donderdag 15 december 2005 04:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Het mist gewoon enige charme/.
Nofi.
Ik vind 'm mooi, no problemo.quote:
Je hebt het zelf uitgekozen nota bene.quote:
Ok, dat is gewoon de Hollandia aan 't woord.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hebt het zelf uitgekozen nota bene.
Ik vind het nietsopzienbarende lingerie waarin je waarschijnlijk zielen zal vernietigen per minuut aangezien slechts een paar cm² bedekt blijft.
Neen, en dat weet jij ook maar al te goed.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:44 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ok, dat is gewoon de Hollandia aan 't woord.
Neen, anders zou ik het niet zeggen, wanneer ik er niet achter stond.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Neen, en dat weet jij ook maar al te goed.
Waar is je mensenkennis beste marjolijn?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:49 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, anders zou ik het niet zeggen, wanneer ik er niet achter stond.
Die is sterk, heel sterk. En daar ben jij je heel goed van bewust.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar is je mensenkennis beste marjolijn?
Jazeker, al zit je er bij mij té vaak naast.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Die is sterk, heel sterk. En daar ben jij je heel goed van bewust.
Haaaam dankje!quote:
op die broek na, precies mijn smaak, die trui zal ook wel lekker zittenquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:35 schreef Sentry het volgende:
[afbeelding]
G-Star broek, 120 euro
[afbeelding]
G-Star trui 70 euro
[afbeelding]
Nudie longsleeve rond de 30 euro geloof ik.
[afbeelding]
Slechte foto, maar ken er geen goede van vinden op internet. Lacoste Polo, donkerbruin/rood 70 euro.. was meer een onverwachte aankoop eigenlijk.
Nu kan ik weer lekker weekend gaan vieren haha
In duitsland is het veel beter verkrijgbaar dus even over de grens dan maar!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef Molluck het volgende:
EDC heeft mooie dingen, helaas zit er in Eindhoven maar 1 Esprit winkel die herenkleding verkoopt, maar die hebben geen EDC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |