Unisexquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef Salsagirl het volgende:
heey camplo..leuke badjas
hebben ze die ook voor meisjes?
Geinig ding. Welke kleuren hebben ze allemaal? Moet toch nog een fatsoenlijke badjas hebben. En dit ziet er wel leuk uit!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef Camplo het volgende:
Men @ Work Eindhoven.... 75 euro
Die broek wil ik nog steeds, maar ik heb er steeds niet genoeg geld voorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:03 schreef truSteh het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
(alleen dan in het wit, maar kon daar geen plaatje van vinden)
en nog een nieuw petje om het af te maken
[afbeelding]
Die broek heb ik ook, zit wel fijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:03 schreef truSteh het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
(alleen dan in het wit, maar kon daar geen plaatje van vinden)
en nog een nieuw petje om het af te maken
[afbeelding]
Neuh, gewoon normaal hoor. Ten eerste vind ik het gewoon mooie petten, en ten tweede is me hoofd iets groter dan gemiddeld dus die Nike petjes of andere "normale" petjes staan ook niet zo goedquote:
Yup, that's just youquote:Op zondag 4 december 2005 22:59 schreef Bananenman het volgende:
Die op die foto vind ik meer voor kansloze Franse zwervers die leven van croissantjes en stokbroden en vanaf de Eiffeltoren naar beneden zeiken op andere kanslozen met zo'n petje.
Maar hey that's just me
lelijkquote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Vandaag gekocht, Kuyichi trui.
Met zo een tekst op hun rug wat eigenlijk allerminst op hun zelf slaat zekerquote:Op maandag 5 december 2005 22:37 schreef cultheld het volgende:
Laten alle breezers nou net in Kuyichi lopen
Heb je op je rug geslapen of in een of andere vage pose? Je haarquote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Vandaag gekocht, Kuyichi trui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |