Mooi! Hoe duur? En dat witte ding, dat zit er toch niet aan, maar is gewoon een los t-shirt, toch?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef Sjengdanny het volgende:
[afbeelding]
Deze vandaag gekocht.
Dat vond ik dus ookquote:Op woensdag 14 december 2005 19:32 schreef heinl het volgende:
[..]
Mooi! Hoe duur? En dat witte ding, dat zit er toch niet aan, maar is gewoon een los t-shirt, toch?
kosde duur moet het natuurlijk zijn!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Étoile het volgende:
Omg sjengdanny, kosde?
We zitten hier niet bij NL les ehquote:Op woensdag 14 december 2005 21:52 schreef Étoile het volgende:
Omg sjengdanny, kosde?
aha dit moslim forum zijn?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:09 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
We zitten hier niet bij NL les eh![]()
Ga eens ontopicquote:
www.esprit.nl dusquote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef Molluck het volgende:
EDC heeft mooie dingen, helaas zit er in Eindhoven maar 1 Esprit winkel die herenkleding verkoopt, maar die hebben geen EDC
Ok wannabe mod!quote:
Dat is geen kleding. eerder spaghetti.quote:
Waarom is 't geen kleding?quote:Op donderdag 15 december 2005 03:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is geen kleding. eerder spaghetti.
Je zal er vast in passen.quote:
Pardon?quote:
Inderdaad sarcasme.quote:
Mooie jurk.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Inderdaad sarcasme.
En optimisme, hup ga door met je droom.
Genoeg voorgevel en mid-riff voor den jurck?quote:Op donderdag 15 december 2005 04:09 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Mooie jurk..
En warempel, ik pas 'm. Al doe ik voor de zekerheid sinds gister wel anorexia toepassen, zodat 'ie zeker weten volgende week donderdag heel mooi zit..
I most certainly have.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Genoeg voorgevel en mid-riff voor den jurck?
Dan nog, ik vind het niets aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |